ongelmia..

*Johanna*

Moi!
en tiedä löytyykö täältä vastausta mun ongelmiin,mutta aina voi yrittää?
oon 16-vuotias,ja noin viikko sitten löysin maailman täydellisimmän pojan.en ole koskaan aikasemmin seurustellut vakavasti,kyllähän kaikenlaista säpinää on poikien kanssa ollut,mutta kunnon seurustelusuhdetta ei koskaan.ei vaan ole tullut eteen ketään sen arvoista :)
ja mua pelottaa suuteleminen!sehän tässä pian on edessä,kun kerran seurustella aletaan.oon kyllä "nuoleskellut" poikien kanssa,mutta se on todellakin ollut kirjaimellisesti nuoleskelua,kieli vaan toisen kurkkuun ja sylkeä vaihtamaan :) mutta ihan tavallinen suudelma,se pelottaa!toisaalta uskon että se tulee ihan luonnostaan kun sen aika on mutta silti oon kauhuissani.kuinka auki sitä suuta täytyy pitää?jos olisi olemassa suutelunopettajia,menisin heti tunneille:)
ja toinen pulma,rakastelu..kai sekin joskus on koettava :/ onko 16-vuotias neitsyt jotenkin outo?minkä ikäisinä itse olette menettäneet neitsyyden?tuntuu etten olisi siihen valmis vielä pitkään aikaan..kaikilla kavereilla on ollut poikaystävätkin ikuisuuden ja mä olen ainoa joka on neitsyt eikä osaa edes suudella!muutaman kerran on jo tullut semmoinen tilanne tämän mukavan pojan kanssa,että suuteleminen olis pian edessä,mutta oon aina paennut paikalta ;)oon myös suunnitellut että kun tämän nuoleskelun taidon kerran hallitsen niin mitä jos vaan tunkisin kieleni samantien pojan suuhun?:)tää on ahdistava ongelma vaikka se saattaa kuulostaa vähäpätöiseltä,mietin tätä lähes koko ajan.
kiitos jos jaksoitte lukea!

7

1238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr.Misery

      Ei sitä kannata stressata, se menee kyllä ihan luonnostaan! Et sanonut kuinka kokenut tämä poika on, mutta jos hän on melko kokematon niin enemmän kannattaa pelätä hänen suutelutyyliään! ;) Jätkillä on kuulemma tapana käsittää suuteleminen jonkinlaisena suorituksena, eli mitä enemmän kuola lentää sen parempi!=D=D Itselläni eka suudelma oli todella onnistunut, (johtuen ehkä jokailtaisista tyynynsuutelutreeneistä)!xD Eli kannattaa edetä hitaasti, ensin kevyttä koskettelua ja "näykkimistä" huulilla, ja edetä rauhallisesti ja tunteella! Itse inhoan yli kaiken "nuoleskelua", jossa mennään suoraan asiaan kieli kurkkuun- periaatteella, yäk! Toivottavasti poika on rauhallisempaa tyyppiä ja noudattaa samaa kaavaa, koska tunnelma lätistyy aika äkkiä jos odotat herkkää ja romanttista suudelmaa, mutta saatkin litran kuolaa kasvoillesi!=) Ja muuten, 16v neitsyt ei TODELLAKAAN ole outo!! Luultavasti suurin osa muistakin ikäisistäsi kavereista on, mutta liiottelevat kokemuksiaan! Se on oikeasti todella hieno asia, eikä neitsyydestään kannata luopua kenen tahansa kanssa! Mielestäni teidän ei kannata kiirehtiä sen asian kanssa, oma mielipiteeni on että vähintään kuukausi pitää olla yhdessä ennen seksiä jos todella on vakavissaan suhteen kanssa. Ja vielä yks asia... nimittäin se, että ekalta seksikokemukselta ei kannata odottaa liikoja! =}

      • =))

        Oon samaa mieltä. 16-vuotias neitsyt ei oo mikään harvinaisuus :P Itse olin 17-vuotias, enkä kyllä tunne olleeni mikään "perässä laahustaja", pikemminkin nuori, mutta tilanne oli luonnollinen ja ihana eikä mitään pelkoja tai suorituspaineita. Eka kerta ei mulla kyllä oikeen onnistunu :P sitäkin pitää harjotella... Monta kertaa sai yrittää ennen ku immenkalvo rikkoutu kokonaan eikä enää sattunut. Älä jännitä :)


      • miu :)
        =)) kirjoitti:

        Oon samaa mieltä. 16-vuotias neitsyt ei oo mikään harvinaisuus :P Itse olin 17-vuotias, enkä kyllä tunne olleeni mikään "perässä laahustaja", pikemminkin nuori, mutta tilanne oli luonnollinen ja ihana eikä mitään pelkoja tai suorituspaineita. Eka kerta ei mulla kyllä oikeen onnistunu :P sitäkin pitää harjotella... Monta kertaa sai yrittää ennen ku immenkalvo rikkoutu kokonaan eikä enää sattunut. Älä jännitä :)

        vaipui uneen 16-vuotta täytettyään ja hänen torniaan suojelivat tappurapensaat innokkailta suutelioilta, kunnes oman aikansa kuluttua hän heräsi prinssin suudelmaan ja koko hänen maailmansakin heräsi eloon. :)

        Tämä tarina Prinsessa Ruususesta on erittäin symbolinen ja kuvaa juuri sitä, miten jokainen kypsyy omalla tavallaan eikä muiden ehdoilla, ja sinäkin olet valmis, kun olet valmis. Älä kiirehdi. :) Ehdit vielä kaikkea.


    • Ai täytyykö sitäkin harjoitella? Johan on. Ehkä minä sitten tein virheen kun sain ensisuudelman. En ollut kysynyt keltään neuvoa, enkä edes ajatellut, että se pitää jotenkin erityisesti tehdä.

      Eikä todellakaan ole outoa olla neitsyt kuusitoista vuotiaana. Pidän enemmänki kiirehtimistä outona ja suorastaan jopa käsittämättömänä. Minä olen 17 enkä todellakaan aijo luopua vielä pitkään aikaan neitsyydestäni. En ole edes ikinä seurustellut. Enkä pidä itseäni mitenkään erilaisena tai outona.

      Joskus sekin aika koittaa, ja saan tehdä niin paljon kuin huvittaa... hih Mutta ei sentään vielä!

    • Aivokainen

      Kummallista hössötystä tuosta neitsyydestäkin... Nykyään on taas muotia, että se pitää heittää mahdollisimman hätäisesti ja mahdollisimman nuorena. Muotia on myös tuo kukasta kukkaan loikkiminen, nuorten tyttöjen "bi-seksuaalisuus" (josta siis todellakaan ei olla varmoja, mutta se on "kivaa" kun muutkin...), kovat "muka-tunteet" pelissä ja kuitenkin jätetään toinen kuin nalli kalliolle vailla vastausta parin viikon "seukkaamisen" jälkeen jne. Ihme häsläämistä! Ja ihan turha jupista, että teinien maailmaan kuuluu tuollainen häslääminen ja kouhottaminen ja epävarmuus: eipä kuulunut minun maailmaani, eikä tuntemieni maailmaan. Se nyt vain sattuu olemaan MUOTI-ILMIÖ tuo.

      Aivan sama koska sen menettää, KUNHAN TUNTEE olevansa VALMIS siihen: 15v, 20v, 30v tai vaikka 70v. Se on jokaisen OMA ASIA, eikä siis kuulu kenellekään toiselle!

    • 19-vuotias neitsyt

      Kyllä mäkin jossain vaiheessa ajattelin, että on pakko menettää. Olin silloin jotain 14.

      Nykyään en halua noin vain menettää, koska saan orgasmin itse (anteeksi, tämä ei ole seksipalsta, mutta ihan vain pari lausetta...)
      En tee mitään muuta kuin tungen tyydytyspuikon sisääni ja tunnen heti rintakehässä sen ihanan tunteen. Laukean yleensä melkein heti. Eikä se lopu siihen, valkovuotoa tulee niin kauan kuin runkkaan, ja orgasmejakin on useampi perätysten (n. kymmenen minuutin välein). Olen huomannut, että olen todellinen seksikoneisto, mutta siitä huolimatta pysyn neitsyenä siihen saakka, kunnes ensimmäisen kerran rakastun. (siinä on eroa ihastukseen nähden! Ja paljon...)
      Mitä sitä neitsyyttä tarvii hätiköiden menettää? Maineenko takia? Se on kuule huono maine, jos et tiedä... Itse ainakin saan niin nautinnollisia hetkiä kotona omassa huoneessani, etten todellakaan halua saada keneltäkään kyrpää. Inhoan tällaista luokittelua, jossa seurustelu ymmärretään pelkkänä seksinä. Seurustelu on paljon muutakin! Paras seurusteluhde on oikeastaan sellainen, joka alkaa ensiksi ystävyydellä (ja sitten syvenee). Hätiköimällä ei saa mitään pysyvää aikaiseksi, muista se.

    • serena

      Nauti kuule vaan tilanteesta! Oot löytäny ihanan pojan ja ihastunut. Kaikki menee kyllä sen jälkeen omalla painollaan. Eikä kaiken TARVITSE olla niin kuin elokuvissa. Voi olla että ensisuudelma tai eka kerta ei ole kovin onnistunut mutta toinen sitten jo onkin. Ei kannata ladata itselleen turhia paineita tuollaisista asioista. Ja mitä ikään tulee, itse menetin neitsyyteni 21-vuotiaana, eikä muuten haittaa tippaakaan. Kokemus oli hyvä ja ihana. Kyllä sä sitten tiedät kun olet siihen valmis. Siihen asti tutustukaa toisiinne rauhassa ja nauttikaa pussailusta ja muusta mukavasta... ; )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4384
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      240
      2375
    3. 133
      1657
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1351
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      181
      1127
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1066
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1064
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1000
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1000
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      985
    Aihe