Lenyily

Ruuneperi

Ei sammunut ollut viel iltatähti
kun Isabella jo matkaan lähti.

Oli kirkas ja kaunis syksyinen sääkin,
laiva täynnä ja vähän pääkin.

Kiitos Lenylle, tytöille kaikille teille,
matkalle mukaan ehtineille.

Teidän Ruuneperi

18

1375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I S O T kiitokset Sinulle.Lämmöllä muistan retkeämme.Hyvin runosuoni sykkii.

    • liikenteessä ,ilma mitä ihanin ja matkaseura mukavaa.
      Kiitos Ruuneperi ja "tytöt".

    • Leny

      Ihan mukava kokemus nuo Treffit olivatkin. Voimme suositella uusittavaksi joskus!
      Kaikki tulivat , ketkä lupasivatkin tulla. Siinä me kaksi ensimmäistä seisoimme treffipaikalla, minä oranssinen plakaatti kourassa odottamassa muita. Ja tulivathan he. Ei kun plakaatti roskikseen ja menoksi.
      Eivät kovan tuulen ennusteet pitäneet paikkansa. Uivan hotellin lattia pysyi vatupassissa.
      Ai niin, tattista Ruuneperille. Sain piiiitkästä aikaa olla vietävänä parketilla.
      Vielä kerran, kiitos mukavasta matkaseurasta.

    • pullaulla

      enkös minä sanonut vaikka en mitään puhunut:):=)
      oikeen harmittaa kun en saanut olla mukana ,vaikka viettämässä puttepossun nimipäivää:=)Mutta kyllä minäkin vielä meinaan joskus (lupaan, mutta en vanno)
      Oli kiva kuulla että teillä oli kivaa!!!!!

      • puskaJooseppi

        Lenyily on

        ” mukavaa,

        oi jospa oisin saanut olla mukana! ”


    • krissan

      Vau - Runegreeni! Kumarrun!

    • Harmaat pantterit kun laivaan hyppäs,
      siitä se Isabella tykkäs.

      Tuulettuupi siinä aivan oma mieli,
      kun laulaa moni, moni kieli.

      Milloinkas lenyillään uudestaa?
      olihan se niin mukavaa.

      Sitähän minäkin,
      että kyllähän Sinäkin,

      mukaan vaan saat,
      kun kierrät maat.

      Missä sitten tavataan,
      koko jengi mukaan vaan!

      • Toiveajattelija

        Kun näit nikkien omistajat, kun laiva eteni hitaasti, kun toivoit olevasi kotona, jolloin olisit vapaa tekemään kaikkea kivaa, kun maisemat vaihtuivat hitaasti, kun et syömisen ja juomisen lisäksi keksinyt mitään kivaa ajankulua, kun toiset tuntuivat rajoittuneilta ja vanhoilta tai peräti tyhmiltä, petyitkö pasti, ajattelitko taas kerran olevasi oman toiveajattelusi uhri?


      • Toiveajattelija kirjoitti:

        Kun näit nikkien omistajat, kun laiva eteni hitaasti, kun toivoit olevasi kotona, jolloin olisit vapaa tekemään kaikkea kivaa, kun maisemat vaihtuivat hitaasti, kun et syömisen ja juomisen lisäksi keksinyt mitään kivaa ajankulua, kun toiset tuntuivat rajoittuneilta ja vanhoilta tai peräti tyhmiltä, petyitkö pasti, ajattelitko taas kerran olevasi oman toiveajattelusi uhri?

        Mihinkä olisin pettynyt?

        Enpä pettynyt yhtään. Äläs nyt viitsi olla noin negatiivinen.

        On ilo tavata muita ihmisiä ja vielä niin fiksuja ja mukavia sellaisia!

        Uudet virikkeet ovat aina tervetulleita.

        Ainahan ne kotiolot voittaa


      • :-)
        Toiveajattelija kirjoitti:

        Kun näit nikkien omistajat, kun laiva eteni hitaasti, kun toivoit olevasi kotona, jolloin olisit vapaa tekemään kaikkea kivaa, kun maisemat vaihtuivat hitaasti, kun et syömisen ja juomisen lisäksi keksinyt mitään kivaa ajankulua, kun toiset tuntuivat rajoittuneilta ja vanhoilta tai peräti tyhmiltä, petyitkö pasti, ajattelitko taas kerran olevasi oman toiveajattelusi uhri?

        "Ei aina käy niin kuin haaveillaan,,,"


      • Toiveajattelija kirjoitti:

        Kun näit nikkien omistajat, kun laiva eteni hitaasti, kun toivoit olevasi kotona, jolloin olisit vapaa tekemään kaikkea kivaa, kun maisemat vaihtuivat hitaasti, kun et syömisen ja juomisen lisäksi keksinyt mitään kivaa ajankulua, kun toiset tuntuivat rajoittuneilta ja vanhoilta tai peräti tyhmiltä, petyitkö pasti, ajattelitko taas kerran olevasi oman toiveajattelusi uhri?

        onko sinulla tuommoisia kokemuksia.
        Minä lähdin mukaan ,ilman odotuksia ja en pettynyt.
        Mukana olleet oli kaikki oikein mukavia ja mielessäni ei edes käynyt ,oliko he vanhoja ,tyhmiä,he olivat nikkejä joiden kanssa viestejä on vaihdettu ja jo palstoilla toimeen tultu.
        Virkistävä oli matka ja maisemat kauniit.


      • Leny
        Toiveajattelija kirjoitti:

        Kun näit nikkien omistajat, kun laiva eteni hitaasti, kun toivoit olevasi kotona, jolloin olisit vapaa tekemään kaikkea kivaa, kun maisemat vaihtuivat hitaasti, kun et syömisen ja juomisen lisäksi keksinyt mitään kivaa ajankulua, kun toiset tuntuivat rajoittuneilta ja vanhoilta tai peräti tyhmiltä, petyitkö pasti, ajattelitko taas kerran olevasi oman toiveajattelusi uhri?

        Toiveajattelija on ollut risteilyllä mielikuvituksissaan ja ilmeisesti puhelee itselleen. Muuhun päätelmään en voi tulla.
        Tule oikeesti mukaan seuraavalla kerralla.


    • niin moni mukaan, kun kynnelle kykenee, on tämä suomi 24 palsta sen väärti

      Pulputellaan vaan,
      mitä mieleen juolahtaa.

      Jos ei itsellä juttu luista,
      ei se tieltä suista.

      Kuuntelijakin olla saa,
      se on ihan mukavaa.

      Olen sitten suosittu tai epäsuosittu, puhelias tai hiljainen, itsensä tykö tekevä tai vetäytyvä. viisas tai vähemmän viisas, kaunis tai vähemmän kaunis. Ei sillä väliä. On mielenkiintoista nähdä ihminen nimimerkin takana kuin myös aivan nikitön.

      Ei ole suurempaa ihmettä kuin kohdata toinen ihminen.

      • tulituikku

        LTulen mukaan jos vain se sopii näin "tulokkaalle".

        En ole mikään tanssija , mutta tulisin muuten vain.


      • Leny
        tulituikku kirjoitti:

        LTulen mukaan jos vain se sopii näin "tulokkaalle".

        En ole mikään tanssija , mutta tulisin muuten vain.

        Ainakin tälle risteilylle hakeuduttiin itse jokainen keneltäkään suostumusta kysymättä. Kysymys on vain omasta halusta tulla. Ei kannata itselle esteitä turhaan rakentaa. Jotenkin on erilaista lukea tapaamiensa ihmisten kirjoituksia. Oikein positiivinen kokemus.


      • ....
        Leny kirjoitti:

        Ainakin tälle risteilylle hakeuduttiin itse jokainen keneltäkään suostumusta kysymättä. Kysymys on vain omasta halusta tulla. Ei kannata itselle esteitä turhaan rakentaa. Jotenkin on erilaista lukea tapaamiensa ihmisten kirjoituksia. Oikein positiivinen kokemus.

        Ei ymmärtä?


      • Leny
        .... kirjoitti:

        Ei ymmärtä?

        Koska nimimerkki tulituikku sanoi tulevansa mukaan,"jos vain se sopii näin tulokkaalle", niin tähän vastasin niinkuin vastasin mielestäni selkokielellä.


      • tulituikku kirjoitti:

        LTulen mukaan jos vain se sopii näin "tulokkaalle".

        En ole mikään tanssija , mutta tulisin muuten vain.

        Lähdetään muuten vaan

        tulituikkunen yhdessä katselemaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe