Viiriäiskukkoja

ronjaliini

Kaksi kirjavaa viiriäis kukkoa,piti olla naaraita,mutta osoittautuikin koiraiksi.
Pärjäävät kahdestaan jos ei ole kanoja joukossa.
Yksinään kiekuvat helposti,myisin mieluusti erikseen kanalaumaan,että saisivat oman haaremin
Ikää pojilla pari kuukautta.
hinta:25e/yhdessä ja 15/kpl
Kuvia saatavilla.
http://lemmikit.myphotoalbum.com

7

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viiriäisharrastaja

Voi kuule 15e/kpl on tavallisen värisestä kukosta ihan liikaa!
      5e voisi EHKÄ joku maksaa. Erikoiseista väreistä pyydän 10e/kpl.
      Ja joskus kukoilta on vaan otettava pää pois...

• ronjaliini

mikä nyt on tavallista...itse olen nähnyt vain noita koko ruskeita ja minusta nuo ovat paljon hienomman värisiä...koko ruskeista sain kun myin 2kanaa ja kukon niin 50e joten en pidä tuota ollenkaan pahana hintana...nuo valkoiset ovat vähän erikoisempia,mutta minusta nuo ovat hienompia:)
        ja minulle ne ovat lemmikkejä...yhtäkään en ole ikinä syönyt enkä syö...sisällä talossa viettävät talvet ja pihalla kesät.

• hemuska
        ronjaliini kirjoitti:

mikä nyt on tavallista...itse olen nähnyt vain noita koko ruskeita ja minusta nuo ovat paljon hienomman värisiä...koko ruskeista sain kun myin 2kanaa ja kukon niin 50e joten en pidä tuota ollenkaan pahana hintana...nuo valkoiset ovat vähän erikoisempia,mutta minusta nuo ovat hienompia:)
        ja minulle ne ovat lemmikkejä...yhtäkään en ole ikinä syönyt enkä syö...sisällä talossa viettävät talvet ja pihalla kesät.

Ja minä kyllä sanoisin et eipä tuo kai paha hinta, esim. faunattaressa on tavallisen värisiä ollut 20€:n hintaan. Ja kyllähän sitä nyt lemmikistä maksaakin mielellään enemmän, jos ruuaksi menee niin eri asia. Kuka niitä söpöläisiä sit viittii syödä.

• Viiris
        hemuska kirjoitti:

Ja minä kyllä sanoisin et eipä tuo kai paha hinta, esim. faunattaressa on tavallisen värisiä ollut 20€:n hintaan. Ja kyllähän sitä nyt lemmikistä maksaakin mielellään enemmän, jos ruuaksi menee niin eri asia. Kuka niitä söpöläisiä sit viittii syödä.

Eikös Faunatterissa ole yleensä jos ollenkaan siniviiriäisiä, eikä tavallisia? Kuvista päätellen myynnissä on kaksi tavallista viiriäistä. Siniviiriäiset ovat sitten hieman arvokkaampia eli n. 20e.

• en edelleenkään jaksanut ki...
        hemuska kirjoitti:

että kyseessä oli ihan alkuperäisiä viiriäisiä mitä luonnostakin saattaa pongata,ei siis siniviiriäisiä jotka ovat kyllä huomattavasti kalliimpia:)

• Sanere

Aikoinaan omat viiriäiseni ostin ulkolinnuiksi maatilalta 6e/kana ja kukko kaupan päälle.

• en jaksa kirjautua....

Lintuset menivät jo...ja näitä oli/on sisällä,kesät saavat pihalla tonkia,mutta syksyllä olen ottanut sisälle,että ovat ihan kesyjä ja viihtyvät kädellä,että miten sen nyt ottaa että mikä on kallista jos linnut on kasvatettu hyvin:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      363
      8093
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2372
    3. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      833
    4. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      24
      795
    5. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      792
    6. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      783
    7. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      66
      760
    8. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      746
    9. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      11
      726
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      683
    Aihe