Viiriäiskukkoja

ronjaliini

Kaksi kirjavaa viiriäis kukkoa,piti olla naaraita,mutta osoittautuikin koiraiksi.
Pärjäävät kahdestaan jos ei ole kanoja joukossa.
Yksinään kiekuvat helposti,myisin mieluusti erikseen kanalaumaan,että saisivat oman haaremin
Ikää pojilla pari kuukautta.
hinta:25e/yhdessä ja 15/kpl
Kuvia saatavilla.
http://lemmikit.myphotoalbum.com

7

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viiriäisharrastaja

      Voi kuule 15e/kpl on tavallisen värisestä kukosta ihan liikaa!
      5e voisi EHKÄ joku maksaa. Erikoiseista väreistä pyydän 10e/kpl.
      Ja joskus kukoilta on vaan otettava pää pois...

      • ronjaliini

        mikä nyt on tavallista...itse olen nähnyt vain noita koko ruskeita ja minusta nuo ovat paljon hienomman värisiä...koko ruskeista sain kun myin 2kanaa ja kukon niin 50e joten en pidä tuota ollenkaan pahana hintana...nuo valkoiset ovat vähän erikoisempia,mutta minusta nuo ovat hienompia:)
        ja minulle ne ovat lemmikkejä...yhtäkään en ole ikinä syönyt enkä syö...sisällä talossa viettävät talvet ja pihalla kesät.


      • hemuska
        ronjaliini kirjoitti:

        mikä nyt on tavallista...itse olen nähnyt vain noita koko ruskeita ja minusta nuo ovat paljon hienomman värisiä...koko ruskeista sain kun myin 2kanaa ja kukon niin 50e joten en pidä tuota ollenkaan pahana hintana...nuo valkoiset ovat vähän erikoisempia,mutta minusta nuo ovat hienompia:)
        ja minulle ne ovat lemmikkejä...yhtäkään en ole ikinä syönyt enkä syö...sisällä talossa viettävät talvet ja pihalla kesät.

        Ja minä kyllä sanoisin et eipä tuo kai paha hinta, esim. faunattaressa on tavallisen värisiä ollut 20€:n hintaan. Ja kyllähän sitä nyt lemmikistä maksaakin mielellään enemmän, jos ruuaksi menee niin eri asia. Kuka niitä söpöläisiä sit viittii syödä.


      • Viiris
        hemuska kirjoitti:

        Ja minä kyllä sanoisin et eipä tuo kai paha hinta, esim. faunattaressa on tavallisen värisiä ollut 20€:n hintaan. Ja kyllähän sitä nyt lemmikistä maksaakin mielellään enemmän, jos ruuaksi menee niin eri asia. Kuka niitä söpöläisiä sit viittii syödä.

        Eikös Faunatterissa ole yleensä jos ollenkaan siniviiriäisiä, eikä tavallisia? Kuvista päätellen myynnissä on kaksi tavallista viiriäistä. Siniviiriäiset ovat sitten hieman arvokkaampia eli n. 20e.


      • en edelleenkään jaksanut ki...
        hemuska kirjoitti:

        Ja minä kyllä sanoisin et eipä tuo kai paha hinta, esim. faunattaressa on tavallisen värisiä ollut 20€:n hintaan. Ja kyllähän sitä nyt lemmikistä maksaakin mielellään enemmän, jos ruuaksi menee niin eri asia. Kuka niitä söpöläisiä sit viittii syödä.

        että kyseessä oli ihan alkuperäisiä viiriäisiä mitä luonnostakin saattaa pongata,ei siis siniviiriäisiä jotka ovat kyllä huomattavasti kalliimpia:)


    • Sanere

      Aikoinaan omat viiriäiseni ostin ulkolinnuiksi maatilalta 6e/kana ja kukko kaupan päälle.

      • en jaksa kirjautua....

        Lintuset menivät jo...ja näitä oli/on sisällä,kesät saavat pihalla tonkia,mutta syksyllä olen ottanut sisälle,että ovat ihan kesyjä ja viihtyvät kädellä,että miten sen nyt ottaa että mikä on kallista jos linnut on kasvatettu hyvin:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe