Kaksi kirjavaa viiriäis kukkoa,piti olla naaraita,mutta osoittautuikin koiraiksi.
Pärjäävät kahdestaan jos ei ole kanoja joukossa.
Yksinään kiekuvat helposti,myisin mieluusti erikseen kanalaumaan,että saisivat oman haaremin
Ikää pojilla pari kuukautta.
hinta:25e/yhdessä ja 15/kpl
Kuvia saatavilla.
http://lemmikit.myphotoalbum.com
Viiriäiskukkoja
7
518
Vastaukset
- Viiriäisharrastaja
Voi kuule 15e/kpl on tavallisen värisestä kukosta ihan liikaa!
5e voisi EHKÄ joku maksaa. Erikoiseista väreistä pyydän 10e/kpl.
Ja joskus kukoilta on vaan otettava pää pois...- ronjaliini
mikä nyt on tavallista...itse olen nähnyt vain noita koko ruskeita ja minusta nuo ovat paljon hienomman värisiä...koko ruskeista sain kun myin 2kanaa ja kukon niin 50e joten en pidä tuota ollenkaan pahana hintana...nuo valkoiset ovat vähän erikoisempia,mutta minusta nuo ovat hienompia:)
ja minulle ne ovat lemmikkejä...yhtäkään en ole ikinä syönyt enkä syö...sisällä talossa viettävät talvet ja pihalla kesät. - hemuska
ronjaliini kirjoitti:
mikä nyt on tavallista...itse olen nähnyt vain noita koko ruskeita ja minusta nuo ovat paljon hienomman värisiä...koko ruskeista sain kun myin 2kanaa ja kukon niin 50e joten en pidä tuota ollenkaan pahana hintana...nuo valkoiset ovat vähän erikoisempia,mutta minusta nuo ovat hienompia:)
ja minulle ne ovat lemmikkejä...yhtäkään en ole ikinä syönyt enkä syö...sisällä talossa viettävät talvet ja pihalla kesät.Ja minä kyllä sanoisin et eipä tuo kai paha hinta, esim. faunattaressa on tavallisen värisiä ollut 20€:n hintaan. Ja kyllähän sitä nyt lemmikistä maksaakin mielellään enemmän, jos ruuaksi menee niin eri asia. Kuka niitä söpöläisiä sit viittii syödä.
- Viiris
hemuska kirjoitti:
Ja minä kyllä sanoisin et eipä tuo kai paha hinta, esim. faunattaressa on tavallisen värisiä ollut 20€:n hintaan. Ja kyllähän sitä nyt lemmikistä maksaakin mielellään enemmän, jos ruuaksi menee niin eri asia. Kuka niitä söpöläisiä sit viittii syödä.
Eikös Faunatterissa ole yleensä jos ollenkaan siniviiriäisiä, eikä tavallisia? Kuvista päätellen myynnissä on kaksi tavallista viiriäistä. Siniviiriäiset ovat sitten hieman arvokkaampia eli n. 20e.
- en edelleenkään jaksanut ki...
hemuska kirjoitti:
Ja minä kyllä sanoisin et eipä tuo kai paha hinta, esim. faunattaressa on tavallisen värisiä ollut 20€:n hintaan. Ja kyllähän sitä nyt lemmikistä maksaakin mielellään enemmän, jos ruuaksi menee niin eri asia. Kuka niitä söpöläisiä sit viittii syödä.
että kyseessä oli ihan alkuperäisiä viiriäisiä mitä luonnostakin saattaa pongata,ei siis siniviiriäisiä jotka ovat kyllä huomattavasti kalliimpia:)
- Sanere
Aikoinaan omat viiriäiseni ostin ulkolinnuiksi maatilalta 6e/kana ja kukko kaupan päälle.
- en jaksa kirjautua....
Lintuset menivät jo...ja näitä oli/on sisällä,kesät saavat pihalla tonkia,mutta syksyllä olen ottanut sisälle,että ovat ihan kesyjä ja viihtyvät kädellä,että miten sen nyt ottaa että mikä on kallista jos linnut on kasvatettu hyvin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666061- 1315393
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513302Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091697Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311117
- 671051
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110912Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879