Viiriäiskukkoja

ronjaliini

Kaksi kirjavaa viiriäis kukkoa,piti olla naaraita,mutta osoittautuikin koiraiksi.
Pärjäävät kahdestaan jos ei ole kanoja joukossa.
Yksinään kiekuvat helposti,myisin mieluusti erikseen kanalaumaan,että saisivat oman haaremin
Ikää pojilla pari kuukautta.
hinta:25e/yhdessä ja 15/kpl
Kuvia saatavilla.
http://lemmikit.myphotoalbum.com

7

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viiriäisharrastaja

Voi kuule 15e/kpl on tavallisen värisestä kukosta ihan liikaa!
      5e voisi EHKÄ joku maksaa. Erikoiseista väreistä pyydän 10e/kpl.
      Ja joskus kukoilta on vaan otettava pää pois...

• ronjaliini

mikä nyt on tavallista...itse olen nähnyt vain noita koko ruskeita ja minusta nuo ovat paljon hienomman värisiä...koko ruskeista sain kun myin 2kanaa ja kukon niin 50e joten en pidä tuota ollenkaan pahana hintana...nuo valkoiset ovat vähän erikoisempia,mutta minusta nuo ovat hienompia:)
        ja minulle ne ovat lemmikkejä...yhtäkään en ole ikinä syönyt enkä syö...sisällä talossa viettävät talvet ja pihalla kesät.

• hemuska
        ronjaliini kirjoitti:

mikä nyt on tavallista...itse olen nähnyt vain noita koko ruskeita ja minusta nuo ovat paljon hienomman värisiä...koko ruskeista sain kun myin 2kanaa ja kukon niin 50e joten en pidä tuota ollenkaan pahana hintana...nuo valkoiset ovat vähän erikoisempia,mutta minusta nuo ovat hienompia:)
        ja minulle ne ovat lemmikkejä...yhtäkään en ole ikinä syönyt enkä syö...sisällä talossa viettävät talvet ja pihalla kesät.

Ja minä kyllä sanoisin et eipä tuo kai paha hinta, esim. faunattaressa on tavallisen värisiä ollut 20€:n hintaan. Ja kyllähän sitä nyt lemmikistä maksaakin mielellään enemmän, jos ruuaksi menee niin eri asia. Kuka niitä söpöläisiä sit viittii syödä.

• Viiris
        hemuska kirjoitti:

Ja minä kyllä sanoisin et eipä tuo kai paha hinta, esim. faunattaressa on tavallisen värisiä ollut 20€:n hintaan. Ja kyllähän sitä nyt lemmikistä maksaakin mielellään enemmän, jos ruuaksi menee niin eri asia. Kuka niitä söpöläisiä sit viittii syödä.

Eikös Faunatterissa ole yleensä jos ollenkaan siniviiriäisiä, eikä tavallisia? Kuvista päätellen myynnissä on kaksi tavallista viiriäistä. Siniviiriäiset ovat sitten hieman arvokkaampia eli n. 20e.

• en edelleenkään jaksanut ki...
        hemuska kirjoitti:

että kyseessä oli ihan alkuperäisiä viiriäisiä mitä luonnostakin saattaa pongata,ei siis siniviiriäisiä jotka ovat kyllä huomattavasti kalliimpia:)

• Sanere

Aikoinaan omat viiriäiseni ostin ulkolinnuiksi maatilalta 6e/kana ja kukko kaupan päälle.

• en jaksa kirjautua....

Lintuset menivät jo...ja näitä oli/on sisällä,kesät saavat pihalla tonkia,mutta syksyllä olen ottanut sisälle,että ovat ihan kesyjä ja viihtyvät kädellä,että miten sen nyt ottaa että mikä on kallista jos linnut on kasvatettu hyvin:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe