Dragonball z alkaa!

mermaid

Subtv jatkaa dragonball z näyttämistä! uudet jaksot alkavat sunnuntaina 18.9 klo 10.00.
uusia jaksoja on hankittu yhteensä 168!
Jippii!

12

2950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miu

      "DRAGONBALL Z PALAA SUBILLE!

      Supersuosittu animesarja Dragonball Z jatkuu Subtv:ssä su 18.9.

      TIEDOTE 31.8.05

      Subtv toteuttaa animefanien hartaan toiveen syyskuussa! Japanilainen animesarja Dragonball Z jatkuu Subtv:ssä sunnuntaina 18.9. klo 10.00. Sarjaa nähdään aina sunnuntaisin tuohon samaan aikaan.

      Subtv on hankkinut sarjaan 168 uutta jaksoa. Jaksot on puhuttu englanniksi ja tekstitetty suomeksi. Dragonball Z jäi Subilla tauolle viime jouluaattona ja sarja jatkuu nyt suoraan siitä: vuorossa on siis 4. kauden jakso 124 (Unwelcome Discovery). Dragonball Z:n keskeisimmässä roolissa on Goku, joka ystävineen taistelee avaruuden pahoja voimia vastaan. Mitä Bulma, Vegeta, Trunks, Piccolo, Krillin ja kumppanit keksivät androidien taltuttamiseksi Gokun ollessa edelleen huonossa kunnossa?"

      toi oli suoraan lainattu subin sivuilta...

      • Hyvä juttu DB-fanien kannalta. Ja kaikenlisäksi, olen ERITTÄIN kiitollinen, ettei SubTV näytä taas 100 jaksoa uusintana... Eihän sitä kukaan jaksa katsoa. Neon Genesis oli hyvä valinta Subilta, mutta samoille raiteille siirrytään taas. Toivotaan kuitenkin muitakin sarjoja näytettäväksi. Jaksomäärä ~12-26 on varmasti paras.


      • Keiko-san
        Poku89 kirjoitti:

        Hyvä juttu DB-fanien kannalta. Ja kaikenlisäksi, olen ERITTÄIN kiitollinen, ettei SubTV näytä taas 100 jaksoa uusintana... Eihän sitä kukaan jaksa katsoa. Neon Genesis oli hyvä valinta Subilta, mutta samoille raiteille siirrytään taas. Toivotaan kuitenkin muitakin sarjoja näytettäväksi. Jaksomäärä ~12-26 on varmasti paras.

        Ei saa ruikuttaa ! Se on hyvä sarja ! ja lähetysaikakin on hyvä !!!

        > DBZ fanit tanssivat innoissaan


      • Ryo_Yung
        Poku89 kirjoitti:

        Hyvä juttu DB-fanien kannalta. Ja kaikenlisäksi, olen ERITTÄIN kiitollinen, ettei SubTV näytä taas 100 jaksoa uusintana... Eihän sitä kukaan jaksa katsoa. Neon Genesis oli hyvä valinta Subilta, mutta samoille raiteille siirrytään taas. Toivotaan kuitenkin muitakin sarjoja näytettäväksi. Jaksomäärä ~12-26 on varmasti paras.

        Jo kun aloin innostua, että SubTV alkaisi näyttää muitakin anime sarjoja kuin DB -sarjoi...hemmetti. Nojaa SubTV näyttää mitä näyttää, menettää yhden sunnuntai katsojan ainakin. Katson aina sillon omalta koneelta jostakin toisesta sarjasta jakson.


    • Himura Kenshin

      Olisivat nyt edes laittaneet sen Neon Genesis Evangelionin MTV3:lle tai hommanneet vastavuoroisesti jotain muuta kuin sitä iänikuista Drag-On Ballia.

      • Pikkon

        Nyt siinä alkaa taas pitkäveteiset ajat
        kunhan Cell saapuu kehiin niin kusessa ovat niin
        androidit,Piccolo,Vegeta ja myös Goku
        taas menee varmaan ainakin 40 jaksoa että siittä
        Cellistä päästään.Loppujen lopuksi sille ei pärjää kukaan muu kuin Gohan josta on tullut Super Saiyan ja jälleen kerran Goku kuolee.
        Mihinkähän jakso numeroon jäätiin kun se jäi tauolle olisiko ollut joku 122 tai ainakin lähellä ja Cell saadaan tuhotuksi vasta jakso numero 176 eli siihen menee yli 50 jaksoa ja jos tuo tulee kerran viikossa niin eihän sitä jaksa kukaan.


      • The Real J.
        Pikkon kirjoitti:

        Nyt siinä alkaa taas pitkäveteiset ajat
        kunhan Cell saapuu kehiin niin kusessa ovat niin
        androidit,Piccolo,Vegeta ja myös Goku
        taas menee varmaan ainakin 40 jaksoa että siittä
        Cellistä päästään.Loppujen lopuksi sille ei pärjää kukaan muu kuin Gohan josta on tullut Super Saiyan ja jälleen kerran Goku kuolee.
        Mihinkähän jakso numeroon jäätiin kun se jäi tauolle olisiko ollut joku 122 tai ainakin lähellä ja Cell saadaan tuhotuksi vasta jakso numero 176 eli siihen menee yli 50 jaksoa ja jos tuo tulee kerran viikossa niin eihän sitä jaksa kukaan.

        Taitaa tulla 2 tai 3 jaksoa viikossa. Ainakin muistelen jossain välissä tulleen jaksot ma-ke. Mutta silti hidasta. Kolmella jaksolla/viikko reilun 50 jakson esittämiseen menisi noin 17 viikkoa, eli neljä kuukautta.

        Ärsyttävää kuinka animeversioon on lisätty kaikkea turhaa täytettä mangaversioon nähden. Esmes Bulma/Gohan/Krillin-joukon matkalla Namekiin tuli paljon turhaa sälää, samoin Gokun matkalla sinne. Mangaversiossakin taitaa kaikesta huolimatta olla reilut 40 albumia (taisi olla jotain 44) vaikka siihen kuuluu myös alkuperäinen Dragon Ball. Mistä tulee mieleen että myös alkuperäinen DB olisi hauska nähdä animeversiona vaikka siihenkin varmaan on lisätty kaikkea turhaa sälää.


      • Yamca
        The Real J. kirjoitti:

        Taitaa tulla 2 tai 3 jaksoa viikossa. Ainakin muistelen jossain välissä tulleen jaksot ma-ke. Mutta silti hidasta. Kolmella jaksolla/viikko reilun 50 jakson esittämiseen menisi noin 17 viikkoa, eli neljä kuukautta.

        Ärsyttävää kuinka animeversioon on lisätty kaikkea turhaa täytettä mangaversioon nähden. Esmes Bulma/Gohan/Krillin-joukon matkalla Namekiin tuli paljon turhaa sälää, samoin Gokun matkalla sinne. Mangaversiossakin taitaa kaikesta huolimatta olla reilut 40 albumia (taisi olla jotain 44) vaikka siihen kuuluu myös alkuperäinen Dragon Ball. Mistä tulee mieleen että myös alkuperäinen DB olisi hauska nähdä animeversiona vaikka siihenkin varmaan on lisätty kaikkea turhaa sälää.

        Just tuo siinä onkin ongelma aina kesken parhaan toiminnan mennään aivan johonkin muuhun
        mutta kyllä se on perseestä että kun Goku taisteli siellä namekilla Friezaa vastaan niin siihenkin tuhlattii vaikka kuinka monta jaksoa
        Ja tuo Cell se vasta viekin aikaa.Pitäis tulla seitsemänä päivänä viikossa että olis jotain järkeä tuossa hommassa esin Neon Genesis Evangelionissa yleensä hoidettiin viholliset samassa jaksossa tai vähintään seuraavassa mutta DBZ:ssa meenee aina vähintään 20 jaksoa yleensä enemmän.Sen takia sitä ei jaksa jos pitää odottaa monta kuukautta aina että vihollisesta päästään eroon.


    • koodimestari

      jess tuohan on totta.

      • jeps

        kerkesin itekki toivoo et alkas muitaki anime sarjoja mut ei..ja oon hakenu netistä melkee kaikki dbz jaksot ni tiiän mitä näissä jaksoissa tapahtuu...ois subtv saanu alkaa aiemmin näyttää niitä....


      • needhjelp
        jeps kirjoitti:

        kerkesin itekki toivoo et alkas muitaki anime sarjoja mut ei..ja oon hakenu netistä melkee kaikki dbz jaksot ni tiiän mitä näissä jaksoissa tapahtuu...ois subtv saanu alkaa aiemmin näyttää niitä....

        mistäköhän niitä sais netistä ilman erityisiä hakukoneita??? kun ei enää tunnu toimivan toi dbgt:n sivu.


    • Anonyymi

      Piccolo(orange) = Kami

      Gohan = Kaiōshin / Supreme Kai

      Broly = True Saiyan / Primordial Force

      Vegeta = God of Destruction

      Goku = Angel / Ultra Instinct

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe