KUmmasta vauvalehdestä tykkäätte enemmän/kumpi teille tulee? En osaa päättää kumman tilaisin...
VAUVA vs. KAKSPLUS
7
1331
Vastaukset
- säde
minusta vauva-ajalle vauva, siinä todellakin vauva asiaa. mutta kasplussassa on isompienkin lasten juttuja, että myöhemmin ehkä sit se...
- Agda
2plus, enemmän asiaa
- molemmat
ku en osannut päättää ja kummassakin hyviä aiheita...
- tulee
2plus vaikka pidän parempana Vauva-lehteä ainakin ensimmäisen vauvavuoden aikana. Itteäni jäi harmittamaan, kun ehdin tilata 2plussan ja tajusin vasta jälkeenpäin, että Vauva ois ollu kiinnostavampi. Onneksi siskolle tulee Vauva-lehti, laitetaan sitten lehdet kiertoon. Kyllä 2plussassakin on hyviä ja mielenkiintosia juttuja eli ei mikään häviö sen tilaaminen.
- toistaa itseään
Ainakin kaksplussan jutut ovat lähinnä vauvakuumeisille tarkoitettuja höpöhöpö-juttuja. Melko vähän sisältöä.
- äitee +4
taannoin ja huomasin että samat teemat toistuvat samoissa lehdissä vuodesta toiseen. Eli kun olet hankkinut yhden vuosikerran olet lukenut kaikki jo ilmestymässä olevat lehdetkin.. lisäksi jutut usein tavanomaisesta poikkeavista perheistä eikä taviksista, huippu oli kun suurperhejutussa oli viisihenkinen perhe!! Aika mainostajan ehdoilla mennään?
Vauvasta itse pidin aikanaan enemmän ja nytkin saatan sen neuvolassa lukea.
- *äityli*
Meille tulee kumpikin lehti..Molemmissa on mielenkiintoisia juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456