Mikähän mahtaa olla suppilovahveroiden kilohinta tänä syksynä? Ravintola olisi ostanut 2eurolla kilo.Entä huolisikohan kukaan kuivattuja korvasieniä ja millä hinnalla?
sienien hinta
11
20767
Vastaukset
- kertomasi
Kuulin mustatorvisienistä hintaa 15 euroo kilolta maksetun joten 2 tuntuu ihan törkeeltä???
- ja kilohinta
mistä saa 15 € kilohintaa mustista torvisienistä? Se DallaWalla maksoi sysmässä muistaakseni 5€/kilo.
Sitten pieni juttu, miettikääpä paljon mustia torvisieni menee kiloon!! Ihan helvetin paljon koska ne ovat niin kevyitä..
Mutta tiedän paikan missä niitä olisi ihan niin paljon kuin viitsii kerätä eli kuka maksaa sn 15€/kilo??? - Sienestäjä
Mustatorvisieni ja suppilovahvero on kaksi ihan eri juttuu. Ota asioista selvää ennenkuin puutut näihin keskusteluihin!
- Sienimestari
Sienestäjä kirjoitti:
Mustatorvisieni ja suppilovahvero on kaksi ihan eri juttuu. Ota asioista selvää ennenkuin puutut näihin keskusteluihin!
Vai sinä hapero luulet tietäväsi kaiken!
- minä
Sienestäjä kirjoitti:
Mustatorvisieni ja suppilovahvero on kaksi ihan eri juttuu. Ota asioista selvää ennenkuin puutut näihin keskusteluihin!
molemmat on syötäviä sieniä ilman esikäsittelyä ja yhtä hyviä. mustatorvisieni on vaan todella kevyt että kyl kiloon saakin poimia paljon
minä kirjoitti:
molemmat on syötäviä sieniä ilman esikäsittelyä ja yhtä hyviä. mustatorvisieni on vaan todella kevyt että kyl kiloon saakin poimia paljon
5 euroa kilo ryöpättynä, puhdistettuna ja suolattuna. Suolaa reilusti mukana. (Haaparousku)
Markkinat rajalliset, mutta kummiski.- luonto ja maa.
dfxx kirjoitti:
5 euroa kilo ryöpättynä, puhdistettuna ja suolattuna. Suolaa reilusti mukana. (Haaparousku)
Markkinat rajalliset, mutta kummiski.Aika hyvin tienais jos rouskuista 5€/kg (riippuen tietysti markkinoiden koosta). Parhaimpana syksynä kun tuli 3€/kg niin tuli siinä jotakin 1000€ saatua. Nykyisin maksavat vain 1,5€/kg joka on vähän alihinta.
- hepahepsu
Nyt tuli selville torvet ja rouskut.. mutta se suppilovahvero?? mikähän kilohinta??
Yks muori kauppas 10€/kilo mutta onkohan vähä liian kallis? - hepahepsu
juuri metsästin tietoa että vuonna 06
suppilov.n keskimääräinen kilohinta ollu 4,03€/kg hinta oli korkea verrattuna pariin edelliseen vuoteen!
vuonna 05 suppilosta maksettu 1,75€/kg - Piaf
Pari viikkoa sitten Kivenlahden S-marketissa oli muovirasiaan pakattu kilohinnaltaan 17,87 € kg. Aika arvokas vaikka olikin rasian myötä "jalostettu".
- kokkikolmonen
7e kilo myin ravintolaan=680e, (n.1/4osa oli kantarellejä)...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427