Uusi Hamsterini Zisse!

sannukka

Heips!
1. Aattelin, että voiko noin...1 kk opettaa temppuja..ja minkälaisia..

2. Muriseeko/sähiseekö hamsteri jos siitä kuuluu ääni: "Shhooohhoohohoho" Vähäkö sähköt.

3. Onko Zisse hyvä nimi talvikolle(kääpiöhamsteri)?

Pari kyssärii..Vastauksii??

7

674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gegs

1. Aattelin, että voiko noin...1 kk opettaa temppuja?
      - Niin millaisia temppuja? .. :D Hamsteri ei ole koira ja tuskin oppii ainakaan mitään kovinkaan vaativaa..

2. Muriseeko/sähiseekö hamsteri jos siitä kuuluu ääni: "Shhooohhoohohoho" Vähäkö sähköt.
      - Kyllä hamsteri voi pitää ääntä pelästyessään. Itse kasvatan talvikoita ja kutsun sitä "rääkymiseksi" ;)

3. Onko Zisse hyvä nimi talvikolle?
      - se on jokaisen omapäätös. :) Itsehän sitä eläintä kutsuu sitten sillä nimellä seuraavat 1½-2½ vuotta. :)

Lisätietoa talvikoista http://varjoyrtin.urli.net

• Mici-Man

1.En tiedä voiko opettaa temppuja,mutta omani tuntee jo nimensä..
      2.Hamsterisi pelkää kuollakseen jos pitää tuollaista ääntä,kyllä murisee/kiljuu/sähisee....
      3.No omani on Mici-T.B.B.= Mici-The.Big.Boss joten en kommentoi=)

• hjjujsjy

jhsudhjueunjkuuhayyjehyjhjshluihrejhyeght6r5tghghgayggugajyejhhjetrfhgfhgy

• Voing

Temppuja? Niin kuin Gegs sanoi ei hamsteri ole mikään koira! Toívottavasti et kuvitellut hamsteria ostaessasi saavasi siitä pienen temppujen tekijän... Hamsteri oppii kyllä omat temppunsa aivan itse :) Toki salaatilla houkuttelemalla varmasti takajaloille nousisi :D Ja Gegs, sinulle suuret kiitokset kaikista vastauksistasi mitä täältä saa lukea, vastaile jatkossakin =D

• ajuulii

Miten hamsteri-agilitya voi opettaa? Mullakin on ongelmia 2 hamsterin kanssa ja 1. niille voi opettaa temppuja esim "pyöri" yms.. pitää olla kärsivällinen

• 5 talvikon omistaja

1.Hamsterille voi opettaa temppuja esim.tulemaan luokse kutsuttaessa,palaamaan häkkiin käskystä ja hakemaan pikku esineitä.
      2.Voi muristakkin jos on kovin peloissaan.
      3.Ihan kiva nimi:) mutta nimi kannattaa itse keksiä niin se kuulostaa paljon luontevammalta.esim joku kysyy sinulta''Kuka ton hamsterin nimen keksi?''ja sinä vastaat ''Joku suomi24 en tiedä nimeä.'' niin kannattaa keksiä itse

• Randomauttaja

Sillonku se pitää tuollaista ääntä luultavasti se säikähti. Ihan kiva nime itsehän kutsut sitä sillä nimellä. Kannattaa alottaa temppujen kanssa helpoilla tempuilla kuten pujottelu yms. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      147
      2455
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      875
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe