Todella surullinen tämä nuoren tytön kuolema perjantaiyönä, mutta minusta kynttilät ja kukat ei kuulu kadulle. Koittakaa kaiken surun keskelläkin ajatella muita. Onko kukkien ja kynttilöiden tarkoitus saada jokainen ohikulkija pahalle mielelle? Juuri tuollaisestahan ne juorut ja huhupuheet joista tuolla aiemmin puhuttiin, lähtevät. Ihmiset kävelee ohi ja kummastelee miksi kadulla on kynttilöitä, siinä joku ohikulkija muka tietää asiasta kauheena ja sepittelee tälle ihmettelevälle omiaan. Eikö kuitenkin nämä kukat ja kynttilät, sekä muistolauseet kuulu hautausmaalle. Ymmärrän ikävänne ja kaipuunne, mutta eikö voisi odottaa että tyttö-parka haudataan ensin ja haudalle viedään kukat yms?
Kynttilät pois kadulta!
6
1447
Vastaukset
Ihmiset suree eri tavalla, sallittakoon se heille. Tuskin kukaan vie kynttilöitä tarkoituksenaan satuttaa jotain
- Siivooja
ympäristön roskaaminen on kielletty!
- Paasari
Siivooja kirjoitti:
ympäristön roskaaminen on kielletty!
Etkö sä kunnioita vainajaa? saatanan sama niille vitun roskille! jos sinne joku on kuollu ni sitä varmaa haluaa ihmiset muistaa\surra\ottaa osaa esim. kynttilällä tai vaikkapa muistokirjoituksella! ja niitä varmasti ilmaantuu sinne hautuumaallekkin ku hautajaiset ovat pidetty! Pidä suus kii ja siivoa, siitä sulle ääliö maksetaa!
- roosamaaria
mitä siellä on tapahtunut? Linkki?
- Paasari
tyhmä ihminen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu756042Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275617Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213158- 1832664
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2732605- 222276
- 1041629
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3851516- 751364
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171236