eli ois myynnissä tollane puhelin ni paljo mun kannattas maksaa siitä..sillä on puhuttu 12 tuntii ja ei oo vanha..pyytää 300..mun mielestä liikaa...
asialliset kommentit kiitos...
motorola RAZR V3
8
4691
Vastaukset
- Just-joo
Kyseisessä kaupassa oli myytävänä vastaavanlainen puhelin, tosin uusi niin pyysivät 399egee!
Aika kallis sillä kamerakin on ainoastaan vga, mutta jos ei sitä tarvi niin mielestäni melko "halpa"...- gjah
taalla new yorkissa sain kyseisen puhkan ilmaseksi ku otin liittyman:)mita siita maksaa 300:O
- sdfgh
"Aika kallis sillä kamerakin on ainoastaan vga"
Tuskin kukaan tätä puhelinta ominaisuuksien vuoksi ostaa!?
Luulisin, että kyseisen puhelimen omistajista suurin osa on valinnut sen pelkästään ulkonäön perusteella! Niin ainakin itse olen toiminut!
- razr
uuden tollasen hintaan 339 osoitteesta www.autonavi.fi ja voin lämpimästi suositella ko. Firmaa, palvelu on erinomaista ja puhelin tuli erittäin nopeasti ja takuut ym. toimii.
- Hande
...
- sepi
Hande kirjoitti:
...
saunalahti myy puhelinta hintaan 259e
- makka
sepi kirjoitti:
saunalahti myy puhelinta hintaan 259e
kun siihen on laitettu niitä saunalahden toimintoja niin voiko niitä poistaa eli laittaa puhelin tehdas kuntoon
- Joku muu
makka kirjoitti:
kun siihen on laitettu niitä saunalahden toimintoja niin voiko niitä poistaa eli laittaa puhelin tehdas kuntoon
Saunalahti ainakin lupaa että puhelinta voi käyttää muunkin liittymän kanssa. Ei ole SIM-lukittu ja asetukset voi muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu917431Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2227295K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1375038Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1234694PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *394540Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko864251Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1154050- 1621711
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91459Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2351314