Emätintulehdus?+miehen oireet, auttakaa...

typy1239

Mulla on ollut monta hiivaa, mitkä on saanut myös mies. Niitä on sitten hoidettu molemmilta ja aina ovat tulleet takaisin... No, nyt oireet ei sitten ollut hiivaa mutta kutisi taas. Lääkäri epäili bakteeritulehdusta, sanoi, ettei lasketa sukupuolitaudiksi, mutta tarttuu sukupuoliyhteydessä. No, sain 10päivän antibiootti kuurin emätinpuikkoina ja kysyin, että entäpä mies? Kun hänelläkin oireita on, vehje haisee ja siitä irtoaa jotain valkoista...

Lääkäri sanoi, että miestä ei tarvitse hoitaa, vaan sen pitäisi mieheltä lähteä pesemällä hyvin. Mutta, jos se kerta lähtee mieheltä näin, niin miten kukaan mies voisi tartuttaa sitä!? Siis kukaan, kuka pitää hygieniastaan huolta. Musta tässä on ristiriita... Enhän minä lääkäri ole, mutta tuntuu vähän hölmöltä, että bakteeri lähtisi pesemällä pois??

Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa?? En nimittäin todellakaan halua, että mies tartuttaa tämän taas minuun, kun olen 10pvää puikkoja tunkenut...

Olen todella kiitollinen asiallisista vastauksista! Alkaa mennä usko...

4

3638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitaa

eli siis miehenkin syytä ottaa kuuri.
      Kysyppäs siltä onko käyny vieraissa. Ne kun yleensä tahtoo tarttua sieltä.

• tarttua

taipumus hiivaan on yleensä naisella voimakkaampi ja huonosti hoidettuna se aiheuttaa bakteeritulehduksen. Minulle lääkäri sanoi, että mies hoituu siinä sivussa eli seksiä harrastettiin usein emätinpuikon oton yhteydessä.

• mikä on lääkäri?

Voin kertoo, että joo, mulla on ollu jo vuoden verran, aina seksin jälkeen, mulle tulee bakteeri vaginoosi, ja kas kummallista, kun lääkärit sanoo, ettei miehellä oo mitään syy-yhteyttä tähän. Lääkärit ei vain tajua, että kyse on limakalvoilla elävästä bakteerista, joka ei lähde kun lääkkeellä, joko 10päivän emätinpuikkokuuri tai suun kautta trikozol lääkitys. En voi muuta kun sanoa, että joudun joka kerta hakemaan lääkityksen, kun lääkärit on yksinkertaisesti niin ...:n tyhmiä. Sama juttu hiivassa, miehet sairastaa sitäkin, ja tartuttaa naiselle, joka kerta, mutta lääkärit on toista mieltä. Näiden vuoksi kieltäydyn seksistä ja olempa taas täysi sinkku :)

• Sinttu3

Mulla oli entisesssä elämässä mies,jolla oli vuosia toinen nainen,ja aina kun oltiin yhdynnässä,tuli sukupuolielinten tulehduksia,hiivaa.Loppui siihen kun jätin hänet.Ei ole hiiva sittemmin vaivannut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2470
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1071
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53