Kaunottaret top 10
Angelina Jolie
Alicia Keys
Beyonce Knowles
Alyssa Milano
Mischa Barton
Halle Berry
Jessica Alba
Scarlett Johansson
Charlize Theron
Liv Tyler
Kauneimmat naiset top 10
14
5632
Vastaukset
- Topi
Kaunein nainen on naapurin Leena. Se on ihan söpö ja kiva.
- hayek
missä Salma Hayek?
- s e
amerikan teemu selänne...
- viiksivallu
Varmaan sheivaamassa yhdistyneitä kulmakarvojaan tai viiksiään?
- pissixhissukka
Orkku Bloom on kaunein päällä maan!
Mä ja mun horse tiedetään!- Minä vaan,.,.
BTW, Salmalla ei ole yhteenkasvaneita kulmakarvoja vaikka sille oli sellaiset Frida elokuvaan laitettukin.
Enkä ihan heti allekirjoittaisi väitettä viiksistäkään, vaikken ole läheltä sen naamaa nähnytkään.
Kaunis nainen, siitä ei pääse yli eikä ympäri...
- beyonce
Beyonce knowles on täydellinen nainen! Olen ain ihaillut häntä siitä asti kun hän astui julkisuuteen, hän on hyvin kaunis, en tiedä mikä hänestä tekee niin kauniin, ehkäpä juuri se että hän on täydellinen!
- Pete
Kyllähän se kaunein ja seksikkäin on Trish Stratus. On ollu mukana noissa vaapaapaineissakin, mutta aivan jumalainen kroppa ja kauniit kasvot
- perk
Pamela Baywatch!!!
- pamsu fani
Missä on Pamsun nimi??? Pamela kaunein ja varsinkin 90-luvulla!!!
- PiNky-GirLy
Mun mielestä kauneus tulee sisältä päin x)
Mutta ulkoisilta ominaisuuksiltaa kauniita naistähtiä ovat:
1. Keira Knightley.
2. Kate Winslett.
3. Drew Barrymore.
4. Tyra Banks.
5. Beyonce Knowles.
6. Jennifer Lopez.
7. Britney Spears.
8. Jennie Garth.
9. Paris Hilton.
10. Angelina Jolie.- Pete
kolme ensimmäistä oli ainaki ihan turhia, mut kyl se sit siitä.. :P
- Annu
... en voi tuohon listaan kajota... Kyl nämä kyseiset naiset kai tittelinsä ansaitsevat... Toisaalta mielipiteistä ei voi kiistellä... Kyseiset listat on kyl aika turhia, kenen maailmaa tämä tieto Oikeesti järisyttääpi.
- mun mielestä:
1.Jessica Alba. 2.Kim Kardashian. 3.Scarlett Johansson. 4.Beyonce Knowless. 5.Charlice Theron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716237- 1335614
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733489Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111872Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 381286
- 671091
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47994Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900