mikä mahtaa olla vikana näppiksessä kun vaikka pelaan jotain peliä, niin kun painaa vaikka kolmea näppäintä yhtä aikaa pohjaan niin mitään ei tapahdu ja tietokoneesta kuuluu piip, piip, piip...???
kiitos kaikille vastanneille..
näppäimistö ongelma?
4
397
Vastaukset
- as-keetti
on pitänyt huolen siitä että koneiden näppäimistöt ovat nykyisin halpaa massakamaa.
Aikoinaan 386-kaudella näppiksen puskuri salli 5...6 näppäimen yhtaikaisen painamisen ja pelaaminen oli ihan kivaa.
Näppis maksoi euroissa ehkä 150...200 euroa.
Nyt näppis maksaa 10 euroa ja jumittaa jos paria näppäintä painaa yhtaikaa.
Erikoisliikkeestä ostat 300 egen näppiksen ja saat painaa vaikka kaikki kerralla.
Ostatko?
Et?
Olet ymmärtänyt markkinataloudesta jotain...- esaaaaa
onko tilanne nyt se etten saa halvalla sellaista näppäimistöä, että voin painaa vaikka edes 3-4 näppäintä yhtäaikaa??
tai jos saa niin paljonko sellainen maksais? - noita vaikkapa
esaaaaa kirjoitti:
onko tilanne nyt se etten saa halvalla sellaista näppäimistöä, että voin painaa vaikka edes 3-4 näppäintä yhtäaikaa??
tai jos saa niin paljonko sellainen maksais? - esaaa
noita vaikkapa kirjoitti:
koulussanikin on ihan tavallinen tietokone ja näppäimistö jossa voi panaa 6 näppäintä yhtäaikaa..
eli kai jonku perusnäppiksen saa halvalla jolla voi pelata???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329