Missä mahtaa olla vika ja miten ne pitää purkaa siihen cs1.6 counterstrike kansioon botit? olen asentanu ne joka kansioon ku meni hermot :D !
mutta hei lammas onks varma et noi zbot on cs 1.6 sopivat botit ?
eli miten saan steamiin botit ??
4
426
Vastaukset
- pelailija
Zbotit on ainoot hyvät botit ja ne käy hyvin cs 1.6:n kanssa. Ite oon niillä pelaillu, joskus ku netti oli katki tms. Ne pitää purkaa sinne steamin counter-strike -> cstrike kansioon.
- botman
Voi helvetti ku aina tulee jotain esteitä ihan kun tää mun kone tekis tahallaa kiusaa mulle :D!!!!!! miten saan pingin pois vituttaa pelata bottei vastaa ku tökkii hirveesti!!!!!!
botman kirjoitti:
Voi helvetti ku aina tulee jotain esteitä ihan kun tää mun kone tekis tahallaa kiusaa mulle :D!!!!!! miten saan pingin pois vituttaa pelata bottei vastaa ku tökkii hirveesti!!!!!!
Se luo niille boteille waypointit ja se saa pelisi lagaamaan. Ei siinä mene kuin hetki mapin koosta riippuen.
- botman
lammas-jr kirjoitti:
Se luo niille boteille waypointit ja se saa pelisi lagaamaan. Ei siinä mene kuin hetki mapin koosta riippuen.
kyl toi lammas on tän palstan kingi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792