hejah taas kaikki!!
olis nyt sellanen juttu,että alkaisin kirjoittaa täällä koirapalstalla koira-aiheista novellia.
olen kirjoitellut monia,niin netissä kuin kotonakin. tällä hetkellä teen kirjaa susilaumasta. muttas,sain opelta myös kunniakirjan,koska olin niin hyvä aineiden kirjoittaja open,äidin,isän ja kavereitten mielestä.jos siis alkaisin tekemään täällä jatko-novellia,ette tulisi pettymään ^^
elikkäs,aloittaisin täällä koira-aiheisen jatkonovellin. en tiedä kuinka pitkä,mutta sellainen muutaman kerran novelli...
novellini kertoo tytöstä,jonka nimi on johanna.
johannan parhaat kaverit saara ja tanja.
johannalla.saaralla eikä tanjalla ole koiria. johanna on kamala koirahullu,niinkuin myös tanja ja saarakin. johannan äiti on sitä mieltä,ettei johanna jaksaisi hoitaa koiraa,jos he koiran ottaisivat,asia on juuri toisin päin.
novellissani johanna muummuassa joutuu hoitamaan saaran ja tanjan kanssa hänen äitinsä ystävän kaarinan kaukasianpaimenkoira-kenneliä,
kummitätinsä teresan kahta collieta ja yhtä dalmatialaista ja montaa muuta :)
tällaista luvassa siis,jos vaan teille sopisi :D
jos vaan sopii...
tolleri
2
270
Vastaukset
Kirjoita pois vain, kun sinulla tuntuu taitoa löytyvän. Lupaan lukea kaiken.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701469
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311079- 43895
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html165766- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531