http://www.egmont-kustannus.fi/nayta_uutinen.phtml?id=1631
Hyvä sarjakuva, josksin englanniksi vielä parenpi. Ostin kuitenkin tänään ensimmäisen osan, ja suosittelen kaikille fantasian ystäville.
Elquest ilmestyy suomeksi
7
493
Vastaukset
...ottavat uuden yrityksen mustavalkoisena pokkarina. Värialbumit eivät muistaakseni menestyneet odotetulla tavalla.
- Minukkeli
tämä oli huono, epäselvä ja muutenkin tylsä. En osta toista osaa. "Tunnistaminen..." PÖH. Ja kaiken kukkuraksi: yllättäen sudet elävät yhtä kauan kuin ne ukkelit. TYHMÄÄ, sudet elää korkeintaan 14 vuotta.!
- Karhunkynsi
Minukkeli kirjoitti:
tämä oli huono, epäselvä ja muutenkin tylsä. En osta toista osaa. "Tunnistaminen..." PÖH. Ja kaiken kukkuraksi: yllättäen sudet elävät yhtä kauan kuin ne ukkelit. TYHMÄÄ, sudet elää korkeintaan 14 vuotta.!
..kaikkihan eivät voi pitää samoista asioista. Itse pidän, ja aloitinkin sen lukemisen jo aikoja sitten.
>>Ja kaiken kukkuraksi: yllättäen sudet elävät yhtä kauan kuin ne ukkelit. TYHMÄÄ, sudet elää korkeintaan 14 vuotta.!>>
Oletkos sinä täysin ymmärtänyt ettei tuo ole täyttä totta, ellet sattunut huomaamaan siinä hyppeli myös haltijoita ja peikkoja joita ei ainakaan minun tietääkseni edes ole olemassa, vaikka tietystihän sinä olet niitä voinut nähdä. FANTASIAAHAN SE ON, joten siinä voi tapahtua IHAN MITÄ TAHANSA. - Seija
Minukkeli kirjoitti:
Kantsisi todella lukea loppuun. Itse olen lukenut jok´ikisen Elfquestin vuodesta 1988 alkaen. Englanniksi. Mutta makuja on monia. Silti väärät väitteet ärsyttävät.
Sudet eivät todellakaan elä yhtä kauan kuin ne "ukkelit". Jokaisella wolfriderilla on monia susia elinaikanaan. Että se siitä. - - väsyny -
...kääntää suoraan se Complete Elfquest kokoelma väreissä, ne albumit oli liian lyhyitä hintaansa nähden. Tosi fanit osti sen kolleksuunin jenkkipainoksen ja jätti suomiversion hyllyyn.
Tääs uus yritys ei näytä yhtään paremmalta, vaihteeks halvemmalla mustavalkosena mutta painojälki ihme suttua. Formaatti on kyl myyvempi ja isosimmuisten animehahmojen imussa voi Elfquestikin mennä kaupaksi.
käänsi?
- Karhunkynsi
..nimi on Seppo Raudaskoski, jos sitä tarkoitit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279