...paras kosto on olla itse luotettava ja kunnollinen, sanoi Dr. Phil äskettäin. Mitä hän mahtoi tarkoittaa? Oletko samaa mieltä?
Jos sinut hylätään...
8
1310
Vastaukset
- keskiyonkehraaja
ollut sitä ennen hylkäämistä niin mitäs se muka sitt jälkikäteen enää hyödyttäis???
- Nani65
hylkääminen pitäisi jotenkin kostaa?
- jpntar
kysymys!!!
- ggnojoP
ollut taas lavea spektri amerikkalaiseen ajatus-
maailmaan.
Ei pidä katkeroitua vaan suoda omille läheisilleen
turvattu ja haluttu ympäristö elää ja toimia.
Uudelle puolisolle, lapsille, uusille ystäville.
Näin "kosto" kääntyy omaksi voitoksi.
Kuulostaa pramealta, mutta toimiiko se?
Ei oikein hyödytä olla samaa mieltä, ennenkuin
tulokset näkyvät.- ovat
sinun pituisiasi ja pyytävät sinua kertomaan elämästäsi ja ratkaisuistasi.
ovat kirjoitti:
sinun pituisiasi ja pyytävät sinua kertomaan elämästäsi ja ratkaisuistasi.
ole jo siihen mennessä kuulleet nekin.
Elämä taas muuttaa jatkuvasti muotoaan ja aika
tuo aina omat kompastuskivensä huono-onnisille.
..tuntea itsensä marttyyriksi!?
Mutta jos siihen pystyy, niin varmaan hyvä keino.- mutta helpottaa
Minut jätettiin viime syksynä ja avioliitto loppui siihen.Puoliso oli moniavioinen ja muutenkin eli vapaata elämää jättäen perheensä huomiotta.
Rumista ajatuksista huolimatta en muuttanut elämäntyyliäni vaan elin edelleen perhettäni varten (tosin miinustin miehen pois).Nyt molempien ajatukset ovat selkiytyneet ja mieskin on tajunnut mitä elämässään menetti.
Suurin ero minulla ja miehelläni on nyt se,että minulla on seesteinen olo ja odottelen tulevaisuutta positiivisesti ajatellen,mutta miestäni painavat hänen tekonsa ja ne ovat varmasti esteenä pitkään uuden elämän suunnittelussa.
Eli jos ns.kostoa ajatellaan,ei huono käytös olisi minulle nautintoa antanut,pahan mielen vain jälkeen päin.Minä voin jatkaa "puhtain paperein" eteenpäin (tosin ei erossa kumpikaan syytön ole,mutta en ainakaan tietoisesti aiheuttanut pahaa mieltä puolisolleni).Siksi toteankin itseni osasyylliseksi eroon,mutta kuitenkin on minun helpompi jatkaa elämääni.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541773- 1841732
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1671557Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2061158
- 651104