Mikä kumma, kännykkäni kuulemma soittelee öisin ja päivisin itsekseen tutuille, niille keiden numerot on muistissa, miten se on mahdollista? Käsitän jos on vaikka laukussa, taskussa eikä näppäinlukko ole päällä, mutta kun kuulemma on yölläkin soittanut jollekin vaikka kännykkä on kiltisti öisin yöpöydälläni?
Ja se voi soittaa mihin numeroon vaan, ei muistissa ekana olevalle.
Epäilen että joku on räplännyt kännykkääni, voiko jotain jäynää tehdä niin että puhelin "sekoaa" ja soittelee itsekseen?
Haamupuhelin
5
3218
Vastaukset
- on samankaltaista
Mulla taas, saman operaattorin liittymään tuli jossain vaiheessa outoja puheluita.
Numero oli tuntematon.
Joskus puhelin ei ehtinyt edes pirahtaa, ainoastaan valot välähti. Joskus puhelin soi "puoli kertaa" joskus kerran tai pari. Yleensä puhelimeen ehti vain tulla se puhelu läpi niin että teksti 1 puhelu tullut jäi näkyviin. Monesti puhelin oli vieressäni ja radio otti häiriöt ja kun yritin olla valmiina puhelin ei edes ehtinyt soida.
Elisalta sanottiin, että häirikkösoittoja, pitää tehdä rikosilmoitus.
Miten kukaan osaa ajoittaa soittonsa niin, että mun puhelin ei edes ehdi soida?? Niin että vaan joskus tuijottelen 1 puhelu tullut sanomaa. Mitä häiriköintiä se muka on ettei saa sanottua sitä häiriköinti-asiaa. Yleensä kait näissä on joku idea!!!
Olisko sullla sama, sun puhelin soittelee tuollaisia ihmepuheluita joihin kukaan ei edes unelmissakaan ehdi vastaamaan???- Mä vain
Puhelimeni soittelee ihmepuheluita, sellaisia että vastaanottajan puhelin soi kunnes hän vastaa, ja ei kuulu mitään, ei kai yöllä mitään kuulukaan kun nukun ja puhelin soittelee itsekseen.
- Lallu
Mulle ei tule niitä puheluita, mutta voisitko joskus ilmoittaa sen haamupuhelimen numeron
MINULLE..Sähköposti osoitteeseeni!! - Lallu
Mä vain kirjoitti:
Puhelimeni soittelee ihmepuheluita, sellaisia että vastaanottajan puhelin soi kunnes hän vastaa, ja ei kuulu mitään, ei kai yöllä mitään kuulukaan kun nukun ja puhelin soittelee itsekseen.
Hirveetä aivan kauheeta toivottavasti mulle ei soittele kukaan keskellä yötä :S
- jöpö2
Puhelimessa on ilmeisesti softavika. Kannattaa viä se huoltoon, jossa siihen voidaan tehä päivitys. Jos takuuta luurissa, ei maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401440Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981365Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2971280- 1091115
- 191061
- 651048
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161029- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841