Kymco Agility 50 viritys

K_A_L

Mun kymco kulkee noin 50 vakiona...miten saisin sen kulkemaan n. 60 km/h

121

39450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WiriWelho

      Aivan ensin, onko sisäänajo tehty rauhallisesti?
      Eli onko pakokäyrän keraaminen diffuusori ehjä vai onko kone ajettu liian kuumaksi liian aikaisin jolloin diffuusori on palanut pilalle vaikeuttaen pakokaasujen poistoa. Tämän voi toki korjata uudella käyrällä ja varovaisella ensimmäisen 500 km ajolla.
      Toiseksi, tarkasta onko kaasuttimen esilämmitysyksikkö toiminnassa, jos ei toimi kunnolla syyskeleillä saattaa venttiilit vaurioitua liian kylmän seoksen takia.
      Kolmanneksi, ota kuristusholkki pois imukanavasta juuri ennen imiventtiilin ohjuria.
      Neljänneksi, kytke sytytysyksikön kierrosrajoittimen ohjaus pois päältä.
      Viidenneksi, voitele keskipakokytkimen rullasto molybdeenisulfidivaseliinilla jolloin se toimii herkemmin.
      Ja viimeisenä voiteluna voit vaihtaa ns. virihihnan variaattoriin, nykyaikaiset polyamidiantrasiittikombi-hihnat toimivat paljon paremmin kuin Kymcon alkuperäinen.
      Ja moottorissa kannattaa käyttää mahdollisimman suuren ROS luvun omaavaa bensaa, halutessa voi käyttää NOXia lisäävää lisäainetta joka lisää tehoa jotain 3-5 prosenttia mutta on toisaalta tolkuttoman kallista.

      • juusto

        Eli onko pakokäyrän keraaminen diffuusori ehjä vai onko kone ajettu liian kuumaksi liian aikaisin jolloin diffuusori on palanut pilalle vaikeuttaen pakokaasujen poistoa.

        Onko tuo höpöpuhetta vai totta ? Kun on nelitahtikoneesta kysymys !!!


      • Virtapoika
        juusto kirjoitti:

        Eli onko pakokäyrän keraaminen diffuusori ehjä vai onko kone ajettu liian kuumaksi liian aikaisin jolloin diffuusori on palanut pilalle vaikeuttaen pakokaasujen poistoa.

        Onko tuo höpöpuhetta vai totta ? Kun on nelitahtikoneesta kysymys !!!

        Kyllä se diffuusori siellä aivan oikeasti on, ja toimiva diffuusori helpottaa nimenomman 4t pakopuolta, 2t vehkeessähän on paisuntakammiosysteemit.


      • Ennenkin tehnyt

        Vai etä WiriWelho oikein, kun neuvoo paskomaan koneen rauhallisella sisäänajolla :D Siinähän sitten tankkaat öljyä koneeseen, kun falskaa kone kuin verkkoaita tuulella :D


      • Joopo

        Onko kymco agility 50 tehoputkee


    • karii

      11.05.07 12:20      Sbuge, foorumeiden perusteella sain käsityksen että cdi
                  täytyy avata. tätä tekstiä kirjoittaessa parhaillaan
                  sytkärillä tuota pohjaa lämmitän,
                  palan jo ottanut irti ja kun kunnolla lämmittää se pohja
                  oikein murenee tuosta irti

      12.05.07 00:26      nonnih nyt oon melko tyytyväinen: CDI-boksia lämmitin
                  sytkärillä siitä liittimien vastakkaisesta päädystä,
                  kaivoin sen ainoan mustan johdon
                  esille, katkaisin, kolvasin kiinni pidemmät johdot aina
                  tuonne stongaan asti, tein sinne
                  ON-OFF kytkimen tolle CDI;n rajoittimelle

      12.05.07 00:27      toimii myös mukavasti: käynnistäessä OFF-asennossa
                  (kuriton), heti käynnistyksen jälkeen ON-asentoon
                  (kurillinen), mutta se pysyy kurittomana
                  kunnes virrat ottaa pois ja laittaa uudestaan, eli uudet
                  muutokset tulevat voimaan vasta
                  kun virrat on uusiksi kytketty

      12.05.07 00:28      näin heti starttauksen jälkeen voi laittaa kurit tavallaan
                  päälle eikä poliisien pysäyttäessä tarvitse mitään nappeja
                  etsiskellä ;)

      12.05.07 00:29      (jos kurittomalta vaihtaa kurilliselle nopeasti vauhdissa
                  (virrat pois ja takas) kuuluu melko jyhmeä pamaus ja
                  pakoputkesta tulee liekkejä) :)

      13.05.07 19:14      Kylmästi poikki vain

      13.05.07 19:15      tähän on hyvä tehdä ON-OFF kytkin että rajotuksen saa
                  tarvittaessa päälle. kuten itse pidensin katkaistua johtoa
                  ja tungin kytkimen stongaan

      13.05.07 19:18      ja tämä katkaistava johto on liittimistä vastakkaisessa
                  päädyssä, täysin reunan vieressä ja ~0,5cm syvyydessä

      13.05.07 19:26      http://koti.mbnet.fi/miika_a/cdi.JPG toivottavasti tämä
                  nopeasti lätkänseurannan lomassa tehty kuva auttaa :)

      13.05.07 22:44      muistaakseni tos on viel hätärajoitin 9000 kierroksen
                  kohdalla, eli sitäluokkaahan tuo käy. vääntöä ihan
                  kevyillä rullilla ja vastinjousella huiput melkein 70

      • Jehu24

        Joo sulatin cdi-boksin kulmaa ja katkaisin mustan piuhan.
        lähdin kokeilemaan mutta rajoitti vieläkin)= osaatteko sanoa miksi?


      • jehuu

        mikä sen 9000 rajoittimen tekee?


      • kymco94

        Itsellänikin on tuo kymco agi 50 ja olen suoran holkin vaihtanut, isommat suuttimen ja kierrosten rajoittimen ottanut pois ,mutta haluaisin saada vielä lisää kiihtyvyyttä niin kiinnostaisi tietää minkä kokoiset rullat tos agilitys on vakiona ja minkä kokoisia suosittelisitte että kiihtyvyys paranisi?(huom. ei haittaa jos huippunopeus vähän laskee kunhan kiihtyvyyttä tulisi lisää)


      • Mosis
        kymco94 kirjoitti:

        Itsellänikin on tuo kymco agi 50 ja olen suoran holkin vaihtanut, isommat suuttimen ja kierrosten rajoittimen ottanut pois ,mutta haluaisin saada vielä lisää kiihtyvyyttä niin kiinnostaisi tietää minkä kokoiset rullat tos agilitys on vakiona ja minkä kokoisia suosittelisitte että kiihtyvyys paranisi?(huom. ei haittaa jos huippunopeus vähän laskee kunhan kiihtyvyyttä tulisi lisää)

        agilityn vakiorullat painaa 6,5g itellä o kiinni 7,5g ja ilman prikkoja,rajotinta ja muita vauhtia hidastavia härveleitä huiput 90km/h


    • Late666lol

      Agilityn pakoputkissa on kuristukset jotka täytyy porata pois. Jos on rahaa nii kannattaa ostaa tehoputki mutta siinä on taas vaarana jäädä kiini. Kaasutin pitää vaihtaa isommaksi mutta niisssäkin on hintaa 40 - 130€ (myydään mm. moposportissa) Kevyemmät rullat. Variaattorissa on kuristus prikka jonka voi vahtaa normaalin jollon nopeuttakin tulee noin 15 km/h lisää.

      • af<zxb

        korjaan ku et tiiä, putkessa ei oo kureja, eri asia et se saattaa olla vähän tukkosempi ku vaikka leovincen putki tohon vekottimee. kaasari on 17 tai 18 millinen valmiikski en nyt tarkkaa muista kumpi noista nii sitä ei kantti ekana alkaa vaihtamaa. kevyemmät rullat vaikuttaa vaan kiihtyvyyteen, huiput laskee. varissa on holkissa kuri ja kurittoman saa maahantuojalta tai jostaki noista liikkeistä tai sorvaa sen kurin pois. kurittomalla holkilla huiput todellista vajaat 60. sitte kiekkakurit pois nii saa vauhtia mittariin vajaat 10 lisää.


      • ...

        *painavemmat rullat


      • Anonyymi

        Miten ne porataa poijes


    • niin ett'ä

      mistä saa tilattuu kymcoo 4t tehareita?

      • asdasdasdasdasd

        xD


    • smonmsks

      Moro. Riittää kun avaaat etu-variaattorin kopan, otat variaattorin keskustasta niin sanotun variaattorin rajoitin holkki. ( toisesta päästä hieman paksunpi ) ja ohennat holkin saman paksuiseksi kokonaisuudessaan. eli koroke pois. kulkee sen jälkeen 65Km.

      • Larba93

        Missä tämä variaattori tarkalleen ottaen sijaitsee.. olisiko jollain kuvaa..
        Itse ajattelin holkkia/prikkaa vähän sorkkia omassa mopossa (Kymco agi 50) mutta en viitsi aavata mitään ellen ole 100% varma koska en halua että koko moottori on sylissäni... :D

        eli jos on kuvaaa tai linkkia kuvaan yms. hyviin ohjeisiin niin vastausta tai e-Maillia yms.

        Kiitti


      • Larba93

        Nyt löyty variaattori.. ja seuraava kysymys onkin että miten HELVETISSÄ se etummainen rullapakka lähtee irti.. kun yrittää kiintoavaimella vääntää, lähtee pakka pyörimään.. ja kun asetin metallipalan pitämään ratasta kiinni en saanut tunnin yrityksen jälkeenkään mutteria irtoamaan...

        PLIIS KERTOKAA MITEN SE LÄHTEE!!!!

        :D


      • joku randomi
        Larba93 kirjoitti:

        Nyt löyty variaattori.. ja seuraava kysymys onkin että miten HELVETISSÄ se etummainen rullapakka lähtee irti.. kun yrittää kiintoavaimella vääntää, lähtee pakka pyörimään.. ja kun asetin metallipalan pitämään ratasta kiinni en saanut tunnin yrityksen jälkeenkään mutteria irtoamaan...

        PLIIS KERTOKAA MITEN SE LÄHTEE!!!!

        :D

        PULTTI PYSSYLLÄ. ei sitä saa millään kiintoavaimella tai räikällä auki...


      • Shuttle_X22
        joku randomi kirjoitti:

        PULTTI PYSSYLLÄ. ei sitä saa millään kiintoavaimella tai räikällä auki...

        vai miksi väität ettei saa auki? Itse olen kiintoavaimella kahdesti saanut auki.... ja aion vastaisuudessakin käyttää kiintaria kun ei ole sit "niin suurta ja mahtavaa" pulttipyssyä


      • loltastic
        Larba93 kirjoitti:

        Missä tämä variaattori tarkalleen ottaen sijaitsee.. olisiko jollain kuvaa..
        Itse ajattelin holkkia/prikkaa vähän sorkkia omassa mopossa (Kymco agi 50) mutta en viitsi aavata mitään ellen ole 100% varma koska en halua että koko moottori on sylissäni... :D

        eli jos on kuvaaa tai linkkia kuvaan yms. hyviin ohjeisiin niin vastausta tai e-Maillia yms.

        Kiitti

        se on se helvetin iso laatikko siinä takapyörän takaa katsottuna vasemmalla puolella siinä kohtaa missä enskassa on ketjut ja rattaat... x)


      • 23

        millä tota holkkia pitää ohentaa?


      • vitunhinttarit
        joku randomi kirjoitti:

        PULTTI PYSSYLLÄ. ei sitä saa millään kiintoavaimella tai räikällä auki...

        ei siihi mtn vitun pulttipyssyy tarvii! lähtee ku pistää metallipalan siihe hammasrattaan ja variaattorinkopan yläreunan välii! sain räikällä ja kiintoavaimella auki! vitun deket ku meette ostaa kalliin pulttipyssyn tollassee!!!!!


      • swäg
        vitunhinttarit kirjoitti:

        ei siihi mtn vitun pulttipyssyy tarvii! lähtee ku pistää metallipalan siihe hammasrattaan ja variaattorinkopan yläreunan välii! sain räikällä ja kiintoavaimella auki! vitun deket ku meette ostaa kalliin pulttipyssyn tollassee!!!!!

        vitun homo


      • comp
        swäg kirjoitti:

        vitun homo

        Niivvittu!


    • joku

      prikka pois , menee noin 70km\h

      • agi 50cc sport

        Kymcon mittari saattaa näyttää 70 km/h mutta gps:llä mitattu nopeus 62km/h


      • Larba93
        agi 50cc sport kirjoitti:

        Kymcon mittari saattaa näyttää 70 km/h mutta gps:llä mitattu nopeus 62km/h

        johtuu analogisesta mittarista.. eivät ole niin tarkkoja.. itse ajattelin ostaa fillarin nopeusmittarin ja kiinnittää sen mopooni digitaaliseksi nopeusmittariksi.. :D


      • Shuttle_X22
        agi 50cc sport kirjoitti:

        Kymcon mittari saattaa näyttää 70 km/h mutta gps:llä mitattu nopeus 62km/h

        Mulla prikka ja CDI poissa ja mittariin 75kmh kokeilin ylästössä "tutkamittariin" (sellanen keltanen) ni 68 kmh


      • lol!!!!
        Shuttle_X22 kirjoitti:

        Mulla prikka ja CDI poissa ja mittariin 75kmh kokeilin ylästössä "tutkamittariin" (sellanen keltanen) ni 68 kmh

        aika taitavaa jos ajat ilman CDI boksia.


      • Shuttle_X22
        lol!!!! kirjoitti:

        aika taitavaa jos ajat ilman CDI boksia.

        Tarkotin että CDI RAJOTIN on poissa ja jos et oo ihan täys ääliö ni tajusit sen kyllä.


    • kyl kyl

      Lyhennä puolanjohtoja niin virta kulkee nopeemmin.Auttaa melko hyvin ja samallasen tekee kun rassaa sitä cdi boxia.

    • ky

      vaihat kuristamattoman holkin niin kulkee n.65 km/h

      • joosdddahh

        Kumpi kannattaa ottaa mielummin pois tai vaihtaa : holkki vai prikka?


      • Kymcomiäs
        joosdddahh kirjoitti:

        Kumpi kannattaa ottaa mielummin pois tai vaihtaa : holkki vai prikka?

        Mistä ihmeen prikasta täällä oikein puhutaan? Olen elänyt siinä käsityksessä, että näissä on variaattorin lautasten liikkumavaraa rajoitettu juurikin tuolla holkilla, jossa on toisessa päässä olake. Valaiskaa vanhaa tyhmää, onko minulla jäänyt huomaamatta jotain oleellista?


      • ktm exc 10 och kymko
        Kymcomiäs kirjoitti:

        Mistä ihmeen prikasta täällä oikein puhutaan? Olen elänyt siinä käsityksessä, että näissä on variaattorin lautasten liikkumavaraa rajoitettu juurikin tuolla holkilla, jossa on toisessa päässä olake. Valaiskaa vanhaa tyhmää, onko minulla jäänyt huomaamatta jotain oleellista?

        missä vitussa täs kymkos on kaasari? nopeeta vsatasta kiitos


      • Autoteknikko
        Kymcomiäs kirjoitti:

        Mistä ihmeen prikasta täällä oikein puhutaan? Olen elänyt siinä käsityksessä, että näissä on variaattorin lautasten liikkumavaraa rajoitettu juurikin tuolla holkilla, jossa on toisessa päässä olake. Valaiskaa vanhaa tyhmää, onko minulla jäänyt huomaamatta jotain oleellista?

        Prikka tai holkki, sama asia.


      • agilit virittelijä..
        Kymcomiäs kirjoitti:

        Mistä ihmeen prikasta täällä oikein puhutaan? Olen elänyt siinä käsityksessä, että näissä on variaattorin lautasten liikkumavaraa rajoitettu juurikin tuolla holkilla, jossa on toisessa päässä olake. Valaiskaa vanhaa tyhmää, onko minulla jäänyt huomaamatta jotain oleellista?

        Kymco agilityn variaattorin lautasten liikkumavaran eston rajoitukseksi laitettu holkki joka rajoittaa lautasten kulun liian suureksi. Ei Agilityissä ole prikkoja muulloin kun jos mopo on käytetty ja vakioholkista on hiottu kuristin pois ja asialla ei ole ollut asia osaava henkilö. Asiasta on selkoa koska olen nähnyt ennenkin sivusta miten asia tehdään ja itse olen myös joutunut tekemään perästä.


      • K
        agilit virittelijä.. kirjoitti:

        Kymco agilityn variaattorin lautasten liikkumavaran eston rajoitukseksi laitettu holkki joka rajoittaa lautasten kulun liian suureksi. Ei Agilityissä ole prikkoja muulloin kun jos mopo on käytetty ja vakioholkista on hiottu kuristin pois ja asialla ei ole ollut asia osaava henkilö. Asiasta on selkoa koska olen nähnyt ennenkin sivusta miten asia tehdään ja itse olen myös joutunut tekemään perästä.

        Eilen tuli vaihdettua omaan kymcoon kuristamaton holkki, hiukan kovempaa menee mittarin mukaan mutta ei tarpeeksi ja huonommin tuntui kiihtyvän... Eli kiihtyvyyttä ja nopeutta pitäis saada lisää mitäs tehdä seuraavaksi?


      • Carlson__
        K kirjoitti:

        Eilen tuli vaihdettua omaan kymcoon kuristamaton holkki, hiukan kovempaa menee mittarin mukaan mutta ei tarpeeksi ja huonommin tuntui kiihtyvän... Eli kiihtyvyyttä ja nopeutta pitäis saada lisää mitäs tehdä seuraavaksi?

        Huonompi kiihtyvyys johtuu viriholkin liiasta pituudesta.
        Itse sorvautin vakioholkista kaulaa lyhyemmäksi ja
        kiihtyvyys säilyi ja huippunopeus parani.
        Sorvaus maksoi kahvirahat.


      • K
        Carlson__ kirjoitti:

        Huonompi kiihtyvyys johtuu viriholkin liiasta pituudesta.
        Itse sorvautin vakioholkista kaulaa lyhyemmäksi ja
        kiihtyvyys säilyi ja huippunopeus parani.
        Sorvaus maksoi kahvirahat.

        No kuule Calson Jos se sillä korjaantuisi tuo ongelma niin kuinkaspaljon mä lyhennän sitä holkkia ja kumpaa niistä ja mikä vaikutus sillä pituudella sitten on jos se tuohon kiihtyvyyteen kerran vaikuttaa?


      • Veikka777
        ktm exc 10 och kymko kirjoitti:

        missä vitussa täs kymkos on kaasari? nopeeta vsatasta kiitos

        REVIT PENKIN IRTI NII SE O SUORAAN SIINÄ ALLA!!!!


      • Wilima7
        Carlson__ kirjoitti:

        Huonompi kiihtyvyys johtuu viriholkin liiasta pituudesta.
        Itse sorvautin vakioholkista kaulaa lyhyemmäksi ja
        kiihtyvyys säilyi ja huippunopeus parani.
        Sorvaus maksoi kahvirahat.

        Miten paljo siit päästä sorvattiin pois???


      • tietämätön1234
        Carlson__ kirjoitti:

        Huonompi kiihtyvyys johtuu viriholkin liiasta pituudesta.
        Itse sorvautin vakioholkista kaulaa lyhyemmäksi ja
        kiihtyvyys säilyi ja huippunopeus parani.
        Sorvaus maksoi kahvirahat.

        Miten paljon sorvasit sitä holokkia :)


    • tietämätön2

      missä toi prikka sijaitsee agilityssä ja miten se pitäisi irrottaa?miten muutensaisi viritettyä halvalla?

      • cc

        Jos tuon cdi-boksin ohittaa niin hajottaako se samalla moottorinkin kun tuntuu ottavan sen verran kierroksia
        nopeata vastausta kiitos!!


      • vk
        cc kirjoitti:

        Jos tuon cdi-boksin ohittaa niin hajottaako se samalla moottorinkin kun tuntuu ottavan sen verran kierroksia
        nopeata vastausta kiitos!!

        en usko että hajoaisi.


      • ghgh123156
        vk kirjoitti:

        en usko että hajoaisi.

        ei hajoa....................


      • ??

        Miksi sorvata holkkia kun sen voi kääntää toisin päin. Laittaa "kauluksen" sinne koneen puolelle.


      • känsäkorva
        ?? kirjoitti:

        Miksi sorvata holkkia kun sen voi kääntää toisin päin. Laittaa "kauluksen" sinne koneen puolelle.

        ei auta kääntää toisin päin kokeiltu on, uus holkki rajoittamaton saa 10e easy parts


    • jdmom

      Paljon tein kaikkea ja myös veljeni teki!!! joten en neuvo mitään tarkalleen kun en tiedä. Ostin rajottoman cdi-boxin ja variaattorin prikka on poissa ja holkille tehtynä jotain... Tulossa kevyemmät rullat, ilmansuodatin/jäähdyttimen putkeen porataan isompi aukko jottein hyydy ja kaikkea muuta kivaa täysin laitoin kymco :)

    • kiksiii

      mitenkäs mä saan ton -10 mallin viritettyy ku ei löydetty siit ees rajotijohtoo?
      nopeet vastaukset tarpeen

      • d33qu

        mä porasin reijän siihe liittimen vastakkaisee päätyy, nii sielt tuli sellai musta johto esii :D mut se o vitu vaikee löytää ku se o umpimuovia :D


    • JJ.V

      Mitkä teharit (4 - Tahti ) käyvät kymcoon agiin ?

    • Amatööri 123

      Kumpi johto se on CDI boksissa musta-keltainen vai musta-sininen mikä pitää poikkasta että lähtee kurit?

    • KYMCO NERO

      Musta-keltaisen kun poistaa ni kulkee 80km/h ylämäkeen neljäpäällä... Mutta tämähän on laitonta ja sitten saa ajaa vain suljetulla alueella...

      • kyrpä69

        homo oot mulle velkaa 500e uutee skopaa!!!


      • lerssi96
        kyrpä69 kirjoitti:

        homo oot mulle velkaa 500e uutee skopaa!!!

        nii mullekin kävi kun toi homo teki tollee


    • dasdk

      Leovince scoot käy ainakin 4t agiin ja sen saa tilattua easypartsilta n.100e

    • JJ.V

      No nyt on leovince kiinni mutta hyytyy ylämäkee ja menee vain 50 km/h mitä seuraavaksi auttaisiko tollanen malossin holkki asiaa jonka hain motonetistä? mitä muuta mopolle pitäisi tehdä että menis noin 60 ?

    • prikka

      miten sen variaatorissa olevan levyn saa irti, että voisi prikan ottaa pois ??
      Yritin laittaa jonkun kiilan rattaiden yläosaan, mutta ruuvi ei auennut??
      VASTAUKSII???

    • viritetty kymco

      kymco agilityssä ei ole mitään prikka!!!! sen tilalla on viri holkki mutta jos se kääntää toistenpäin rullat saa liikkua vapaammin ja kulkee n.60km/h
      tai sorvaa holkkia pienemmäksi tai ostaa uuden !

    • VITUN URPOT!

      kuka o nii vitun urpo että ostaa teharin 4tahtii ja ei vaiha suoraa holkkia...

    • Natsaa

      Ittelläni on Kymco Agility 50cc 4t. Kaipasin siihen huippunopeutta, hankalaa se ei ollut. CDI-boxi rajottaa aluksi 8000/rpm. Kymcoissa ei ole prikkaa, vaan holkki minkä toisessa päässä on kuristukset. Siinä on faktat. CDI:ssä piuhojen vastakkaisessa päässä menee musta piuha muovikerroksen alla, alle puolen sentin syvyydessä, se poikki niin kierrokset pääsee lukemiin 9000/rpm, se sinäänsä ei YKSIN auta kovin huippujen kansa, vähän ehkä kulkee lujempaa. (CDI-boksi sijaitsee siinä jalkotilassa olevassa akkuboksissa, aivan akun vieressä.) Tämä holkki sijaitsee variaattorin sisällä etulevyn takana. Siitä voi sorvata kurit pois, tai parempi ja varmempi vaihtoehto on, että tilaat easyparts.nl kurittomman holkin, joka maksaa 10,60 € plus postikulut. Tämä holkkikaan ei YKSIN vaikuta oikein mitenkään, koska holkin kanssa menet lujempaa vaikka kierrokset pysyvät samana. Eli CDI:stä musta piuha katki, antaen kierroksia lisää ja kuriton holkki antamaan lisää nopeutta niillä kierroksilla. Itseltäni on CDI:stä musta piuha poikki ja viriholkki kiinni. Mittari sanoo 80 km/h, mutta todellisuus on 67 - 70 km/h.

    • sivuja

      MOI! itelläni on agi -07 malli. Voisiko joku ystävällisesti linkittää sivun josta voi ostaa viriholkin? Pitäisi saada semmoinen aika pian... :)

    • V17un tyhmä apinaoon

      Mulla mittari näyttää parhaimmillaa 80 ku oikee kyykkyy menee, ja GPSn mukaa 75.. holkki o suora ja cdi-rajotin ohitettu :D

    • kujalla20

      joo mun kymco agi 50 kulkee vaa jotaa 52 ja semmoin 60 mittarissa olis ihan jees. ni oisko kellää tietoo miten sais TODELLA HELPOSTI tän 60 mittariin? ilman että tarvii ostella mitää uusii osii tai tarvis tehä hirveest duunii tän etee..

      kiitoksii jos vähä neuvotte minuu=)

    • nii......

      onko sulla kevarikortti?

    • sittihousu

      ite oon ohittanu cdi boksin kierrosrajottime mut kannattaako avaa vari ja säätää sen holki vai mikä vittu onkaa nii toistepäi nii kulkis.. mul menee mittarii 58 mut oikeesti jtn 54...

    • VIRITYS ONNISTUI

      paras tapa virittää on ostaa kymcon maahantuojalta rajoittamaton prikka se on niin helppoa että teet netti tilauksen ja se tulee kirjekuoressa ja siinä prikassa on se hyvä että voit laittaa takaisin vakioksi kun sulla on se alkuperäinen prikka tallessa mun kymco kulkee pelkällä uudella prikalla 59k/h eli juuri sopivasti ainakin kaupungissa

      • TOINEN TAPA

        kaverilla kulkee pelkkällä ohitetulla cdi llä joku 50-53k/h


    • v17un tyhmä apina

      hyvin saatte kymcot kulkemaa ja kiihtymää ku iskette 72cc pytyn kii!! eikä maksanu ku 40e :D

    • Kymco_94

      Joopa joo... Itse tilasin Kymco Agility 2005 50cc 4T, Easypartsilta virisetin. http://www.easyparts.nl/showarticles_info/010137KY15/0-512/Cdi-Kymco-Agility-4-Takt-Snel(Set).html

      ^ Rajoittamaton CDI, kiertää enemmän --> Kulkee enemmän
      Suora etuvariaattorin holkki --> rullakuppi avautuu enemmän --> Kulkee enemmän
      mukana tulee isompi suutin

      Koko paska oli 58,1e t-kulut 12 =70.1e!!

      Lopettakaa paskanjauhaminen, tossa faktat, noi kun hankkii derbijonnet kattelee ihmeissä ku Kymco jätättää

    • PARAS TAPA VIRITTÄÄ-

      Kymco_94 totta noilla kyllä kulkee ja konekkaan ei raiskaannu mul on just noi ja vakio rullat ni kulkee sen 65-70k/h

      • Kymco_94

        Totta, totta. Ja menee just sopivast, ei tarvi ootella lentokoneveroja jos ajelee rauhallisest ja pitää suht vakion näkösenä.


    • ????

      niinpä.minkäköhän painoset rullat pitäs olla kiihtyy nopeasti jä ei mene yli 65k/h ?

    • kymco on tykki peli

      misä tossa kymcossa on kureja jos vaikka jottai helppoi paikkoi kertoisitte nii ottaisinpa pois :D

    • juhgo
    • Kymcon faktat

      Jos haluutte kymconne kulkee ni ostakaa rajoittamaton cdi boxi tai ohittakaa se sahaamalla 0.5cm liittimien vastakkaiselta puolelta!! myös holkki pitää sorvata tai ostaa rajoittamaton holkki.. Lisäksi ilmanputsarin ja kaasarin välisessä putkessa on kuri jonka voi leikata esim mattoveitsellä pois! Suosittelen kyllä power filtterin tai muun sellaisen hommaamista. Lisäksi suutin kannattaa vaihtaa 5-15 numeroa isompaan mitä vakiona on! Rullat ovat vakiona 6.5g joten ne kannattaa vaihtaa 5.0g jos haluaa hieman lisää kiihtyvyyttä! Ja nelarikoneisiin paras vaihtoehto on leovincen suora putki! paremmat äänet tulee ja ehkä vääntääkin paremmin.. 70cc pyttyä vaihdattaessa tehoa rupeaa tulemaan mukavasti ja sitten voikin sanoa että kymco ei olekkaan mikä tahansa paska. ainut vika siinä on että kymco painaa aika paljon, joten sillä ei ole helppo keulia. jos haluatte kunnon bomber skoban ni suosittelen lämpimästi GILERA STALKERia koska se on kevyt, 2-tahti, kiihtyy perkeleesti kun hieman virittää ja jättää kaikki!!

      • trolliperkele

        kerranki joku joka tietää jostai jotai :D


    • M-I-S

      2t tai 4t ?

    • agility50city

      Voitteko joku kertoo mikä vikana 08 kymco agility 50 city:ssä. Sähköt hävis ku kaaduin jäisellä tiellä???

      • Kymco agi 08

        Avaappa etumaski , ja se kate missä on mittaristo kiinni ja tarkista kaikki piuhat (y)


    • Kato onx bensaa

      Luultavasti menny kaikki miinus sähkö maihin ,kun kaaduit pitäis varata akun maa puoli uudelleen miinus verisellä sähköllä va miten se oli??

    • meatspin

      Miten sais kulkee suht helposti kymco agility cityn noin 55?

    • Late 123

      Mullaki on kymco agility 4 tahti, niin oon ostanu viri holkin ja kulkee 60-65 kmh. Mistä saisin rullat ja kuinka painavat ne pitäis olla että kiihtyis vähä paremmin.

    • KYMSOKKELI

      Mikähä vika omassa kymkossa kun hävis kipinä eka alko pätkiin ja sitte sammu, cdi on ainaki pimeenä muttaku otin kaverilta siihen käyvän boksin nii kun johot näppäs paikalleen nii kärähti suoraan eli varmaan oikosulussa mutta mietin että olisko impulssikäämillä siihen vaikutusta kun siitä impulssikäämin johdosta saa vähän virtakynällä maita ? ja cdille tuleva johto joka antaa virran nii ne kuparisäikeet on aika kivasti mustaks menny =D eikös sen impulssikäämin pitäs antaa vaan vastusta eli ohmeja ?

    • Protuner

      Sun pitää eka poraa diffuusio suuttimeen 3 symmetristä pakoaukko tunnelia jotta ilma virtaukset pääsisivät kulkemaa vapaana, myös jos paukkulaakereita viilaa niii teho voi suurentua pippelikarvan verran.

    • Kymco Agility 4t

      Kenelläkään tietoa kuinka paljon Kymco Agility kulkee tuon rajottimen kanssa, joka siinä on heti ostaessa?

    • virikymco

      Viime kesänä laitoin holkin toistenpäin ja kulki silloin n.57km/h, mutta tänä keväänä ku rupesin ajelemaan taas nii kulkee vaan joku 50-51km/h. Mikä on vikana????

      • Essonpaarissakuultua

        Luultavasti holkki kääntynyt takaisin toistepäin tai jotain sellasta


    • Projekti?

      Mikä johto pitää ottaa pois cdi:stä jos haluaa rajottimen pois

    • yksjäbä

      Itelhän on Kymco agi 50 cc.. kertokaa miten saan kulkemaan sen mittarin mukaan noin. 55km/ h

    • kyll1kk1asd

      Suunnittelin tossa et jos ostais tollase Narakun 63cc nii vaikuttaiskoha mitää :D Ja samal lyyä viel 5,5g rullat variaattorii nii saiskoha siitä kaike potkun irti ;D? nyt on holkki suora ja cdi rajottamaton ja oon niin lihava ettei tehot riitä :3

    • röh röh
    • kymco1

      kertokaa miten sais kymco agility 4tahin kulkee maholisimman vähällä työllä se 60km/h??

      • Joopo

        Otat prikat pois


    • En tiedä

      Mistä rullista kaikki puhuu

    • kokemusta on

      EI VITTU! kymco agility 50cc on maailman turhin vehje viritettäväksi että mielummin ostatte tonnilla aprillia sx factoryn ja viritätte sitä vaikka tuskin se on tarpeen!

    • agility 50

      Osta Kymcoon rajoittamaton cdi box, niitä saa mm. mc scatterilta. Sitten sorvaat vähän sitä vakio holkkia ja laitat kevyemmät rullat esim. 4g niin kulkee sen 60km/h

      • AGI 08

        Mulla menee Kymco Agility 08 63 vakiona :D tosin ilmanputsari vaihtu powerfilteriin.


      • AGI 08
        AGI 08 kirjoitti:

        Mulla menee Kymco Agility 08 63 vakiona :D tosin ilmanputsari vaihtu powerfilteriin.

        joo ja nyt kymco leipo, powerfilter on paras :)


    • lfldpsjfkds

      Mistä sais powerfilterin kymcoon?

    • Tankkiin Ripulia!

      Meikän kymco kulkee 170km/h ku paskoin tankkii tuo muute tehoo. Kandee kokeilla! :)

      • yx vaan

        Mistä sais mahd helpolla rajottamattomat rullat?


    • 20+f

      rullat 5,5 grammaset, suora holkki variaattoriin ja se kärsä pois siitä ilmanputsarin alta.
      Empä sille muuta tainnut tehdä.
      Näillä tempuilla menee tasaisella mittarin mukaan vähän päälle 70 elikkä todellisuudessa vähän päälle 60 autojen vauhdista päätellen.

    • GY6139OMBOMA

      Mistä tiedän mikä kone Kymco Agilityssä on?
      Vuosimalli on 2004, ja City 4t.
      Onko se 139 QMB vai 139 QMA?
      Mikä ero noilla koodeilla koneissa on?
      Scootteri on 600km päässä, eikä siellä sitä kukaan suostu menemään nujuamaan, ja ajattelin kesäksi tilata osia valmiiksi, mutta tuota ensimmäisenä kysyi tuo aiemmin linkitetty saksalainen osa sivu, jossa näyttäisi olevan todella edulliset hinnat.
      Kiitos avusta.

    • Setäeikka

      Suotittelen kymcoon multivarin rullakupin reunat on liian jyrkät takavariaattorin vastapaine jousella ja multivarilla skootteri menee reilusti yli 80 ala mäkeen cdi boksi halutessaan 72 pytty samalla kanattaa vaihtaa suutin ja 19mm imukaula kymcosta löytyy 16mm. Pakoputki myös kymcon putki on kuin mehupilli kone ylikuumenee 72 ainakin liikaa.

    • Anonyymi

      Moro saako kymco agility 50 kulkemaan 62km/h ottamalla prikan pois?

      • Anonyymi

        Riittääkö sen variaattoriholkin kääntö toisin päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittääkö sen variaattoriholkin kääntö toisin päin?

        Kannattaa ohittaa cdi ja sorvata holkkia tai sitten ostaa viriholkki


    • Anonyymi

      vaihda cdi boksi, vaihda kuriton holkki, laihduta, tankkaa v-poweria

      • Anonyymi

        Kai sen jotenkin helpomminkin voisi tehdä?


    • Anonyymi

      Itellä on 2019 vuoden agility nii akku boxissa on ohut pinkki vihreä johto jonka katkasin (ja se on sähkönen nopeus rajotin)

    • Anonyymi

      laita ilokaasuvahvistin niin menee yli 300

    • Anonyymi

      Vinkki vitonen: unohtakaa ne variaattorin holkit sun muut räpellykset, vaihtakaa vaan vakio CDI:n tilalle rajoittamaton CDI. Ennen meni agility vakiona 48kmh ja nyt menee mukavasti suoralla 61kmh ja alamäkeen jopa 77kmh ja enemmänkin mutta en suosittele kokeilemaan. Olen itse jo 2viikkoa ajellut ja hyvin toimii, kiihtyvyyttä vielä kyllä kaipaisi.

    • Anonyymi

      Pistäkää joku linkkiä Kymco Agility rs50 4t rajottamattomaan cdi:hin.

      • Anonyymi

        No wandamotorilta taitaa saada ainakin


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe