Näkijän kirjat!

Ziilah91

Mitä mieltä olette näistä Lene Kaaberbolin kirjoittamista Näkijän kirjoista?
(Kirjoja on siis ilmestynyt tähän mennessä kaksi, Näkijän tytär, ensimmäinen kirja ja
Näkijän amuletti, toinen kirja. Vai onko tuo Näkijän amuletti jo ilmestynyt? En ole varma..)
Olen lukenut vasta tuon Näkijän tyttären, ja mielestäni kirja oli todella hyvä. :)

Pidän itse kaikesta fantasiasta, ja sen sellaisesta.
Antakaa tänne arvostelu kirjasta, ja kertokaa muutenkin mielipiteenne. Arvosanan voitte antaa tähdillä (esim. ****½) tai koulu-arvosanoilla 4-10.

En ole täälä tietääkseni oikein nähnyt yhtäkään ahetta tästä kirjasta.
Onko aiheesta kirjoitettu, vai olenko muuten vain sokea? :) Heh.

No, kiitos jo etukäteen!

- Ziilah91

5

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tansku-92

Musta ainakin näkijän kirjat on toosi hyvii ja luen muutaki fantasiaa....
      Ja toinen kirja onjo ilmestyny ja itte en oo sitä VIELÄ lukenu,mutta kai mä kohta sen luen..
      Mun mielestä "näkijän amuletti" ansaitsee ainaki 10 tai 9,mutta huonoin minkä voin antaa on 8 xD
      J muuten, olen melko varma siitä että et ole sokea =)

• Irma

Vain yksi vastaus ja näin hyvä kirja ?!?
      Siis yksi vastaus minun lisäkseni..

Mahtava kirja, oikestaan..
      Ei kyllä sovi oikein pienille, sillä haavoittumista, verta ja 'kirosanojakin' on aika
      paljon.. Poikkeaa siksi noista Harry Pottereistakin.

Annanpas vaikka 9- ihan kouluarvosanana..
      Tähdet: ****

Aeevan mahtavaa.

Irma.

• Portti-lehdessä oli arvostelu Näkijän tyttärestä, ja siinä sanottiin, ettei kirjaa oikein malta jättää käsistään, kun sen aloittaa. Näin kävi : aloitin illalla lukemisen ja aamulla lopetin. Päivä meni tietysti ihan pommiin, mutta eipä se paljon haitannut...

• Irma
        Aniara kirjoitti:

Portti-lehdessä oli arvostelu Näkijän tyttärestä, ja siinä sanottiin, ettei kirjaa oikein malta jättää käsistään, kun sen aloittaa. Näin kävi : aloitin illalla lukemisen ja aamulla lopetin. Päivä meni tietysti ihan pommiin, mutta eipä se paljon haitannut...

Tuo on aivan totta, mitä Aniara sanoi.
        Minulle kävi myös samoin. x)
        Vähän samalla tavalla, kuin Potterit, mutta
        Pottereita parempia fantasiakirjoja ei ole.
        (Minun mielipiteeni, heheh)
        Noh, onhan Taru Sormusten Herrasta -kirjat hyviä, muttei niin hyviä, kuin Potterit.
        (Kröööhm, IRMA! Eikös tämän pitänyt olla Näkijän kirjojen keskustelu-topic, eikä TSH:n tai HP:dein?! Okei.)
        Aijon kai ostaa pian nuo kaksi ensimmäistä Näkijän kirjaa, ja katsotaan, kun uusia tulee, ostan ihan varmasti. :)

Irma.

• näkiä fani

ne on ihanii oon lukenu annan tältä seisomalta 10 ne on hyvii!!!!!!!!!!!!!!
      nicontarina on kiehtva et mää rakastan niiit!! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      69
      2362
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      246
      2339
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1548
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      39
      1384
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1357
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1319
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1009
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      999
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    Aihe