Näkijän kirjat!

Ziilah91

Mitä mieltä olette näistä Lene Kaaberbolin kirjoittamista Näkijän kirjoista?
(Kirjoja on siis ilmestynyt tähän mennessä kaksi, Näkijän tytär, ensimmäinen kirja ja
Näkijän amuletti, toinen kirja. Vai onko tuo Näkijän amuletti jo ilmestynyt? En ole varma..)
Olen lukenut vasta tuon Näkijän tyttären, ja mielestäni kirja oli todella hyvä. :)

Pidän itse kaikesta fantasiasta, ja sen sellaisesta.
Antakaa tänne arvostelu kirjasta, ja kertokaa muutenkin mielipiteenne. Arvosanan voitte antaa tähdillä (esim. ****½) tai koulu-arvosanoilla 4-10.

En ole täälä tietääkseni oikein nähnyt yhtäkään ahetta tästä kirjasta.
Onko aiheesta kirjoitettu, vai olenko muuten vain sokea? :) Heh.

No, kiitos jo etukäteen!

- Ziilah91

5

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tansku-92

      Musta ainakin näkijän kirjat on toosi hyvii ja luen muutaki fantasiaa....
      Ja toinen kirja onjo ilmestyny ja itte en oo sitä VIELÄ lukenu,mutta kai mä kohta sen luen..
      Mun mielestä "näkijän amuletti" ansaitsee ainaki 10 tai 9,mutta huonoin minkä voin antaa on 8 xD
      J muuten, olen melko varma siitä että et ole sokea =)

    • Irma

      Vain yksi vastaus ja näin hyvä kirja ?!?
      Siis yksi vastaus minun lisäkseni..

      Mahtava kirja, oikestaan..
      Ei kyllä sovi oikein pienille, sillä haavoittumista, verta ja 'kirosanojakin' on aika
      paljon.. Poikkeaa siksi noista Harry Pottereistakin.

      Annanpas vaikka 9- ihan kouluarvosanana..
      Tähdet: ****

      Aeevan mahtavaa.

      Irma.

      • Portti-lehdessä oli arvostelu Näkijän tyttärestä, ja siinä sanottiin, ettei kirjaa oikein malta jättää käsistään, kun sen aloittaa. Näin kävi : aloitin illalla lukemisen ja aamulla lopetin. Päivä meni tietysti ihan pommiin, mutta eipä se paljon haitannut...


      • Irma
        Aniara kirjoitti:

        Portti-lehdessä oli arvostelu Näkijän tyttärestä, ja siinä sanottiin, ettei kirjaa oikein malta jättää käsistään, kun sen aloittaa. Näin kävi : aloitin illalla lukemisen ja aamulla lopetin. Päivä meni tietysti ihan pommiin, mutta eipä se paljon haitannut...

        Tuo on aivan totta, mitä Aniara sanoi.
        Minulle kävi myös samoin. x)
        Vähän samalla tavalla, kuin Potterit, mutta
        Pottereita parempia fantasiakirjoja ei ole.
        (Minun mielipiteeni, heheh)
        Noh, onhan Taru Sormusten Herrasta -kirjat hyviä, muttei niin hyviä, kuin Potterit.
        (Kröööhm, IRMA! Eikös tämän pitänyt olla Näkijän kirjojen keskustelu-topic, eikä TSH:n tai HP:dein?! Okei.)
        Aijon kai ostaa pian nuo kaksi ensimmäistä Näkijän kirjaa, ja katsotaan, kun uusia tulee, ostan ihan varmasti. :)

        Irma.


    • näkiä fani

      ne on ihanii oon lukenu annan tältä seisomalta 10 ne on hyvii!!!!!!!!!!!!!!
      nicontarina on kiehtva et mää rakastan niiit!! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe