Mä sain just poke rubyn. mitä pokeja kannattaa pyydystää siin et pärjäis????
Vastaukset 8
- samulis
alku pokeks kanttii ottaa mudkip ja sit melkei kaikkii mita vastaan tulee ja kouluttaa hyvaks kyl pitäis pärjätä ku mäki oon vetäny sen lävitte
- Nikke
mä otin kyl torchicin se on paras ainaki kaikki sano nii. mut mitä kannattas erityisesti pyydystää????????????
- samulius
Nikke kirjoitti:
mä otin kyl torchicin se on paras ainaki kaikki sano nii. mut mitä kannattas erityisesti pyydystää????????????
joo kuule kyl mä ehkä tiiän ku oon vetäny sen lävitte 3-4 kertaa ja yhel kerral oli 100L swampert 100L hitmonlee ja 100L kyogre ja tiedoks et torchik on vaiken kouluttaa sit ku se on blaziken ja pokemonei mitä sun kanttii pyytää on ihan mikä vaan
- Nikke
samulius kirjoitti:
joo kuule kyl mä ehkä tiiän ku oon vetäny sen lävitte 3-4 kertaa ja yhel kerral oli 100L swampert 100L hitmonlee ja 100L kyogre ja tiedoks et torchik on vaiken kouluttaa sit ku se on blaziken ja pokemonei mitä sun kanttii pyytää on ihan mikä vaan
no nii! jätkä on vetäny iha nörttinä! "100 L kolme" tottaikai se on helppo mennä iha mil vaa pokemoneil jos ne vaa kouluttaa sataselle!! tarkotin et millä pärjää ku ne on huono levusia. esim. kivi ja taistelu tyypeil ei pärjää ku ne kuolee helposti vesi, kasvi, tuli ja sähkö hyökkäyksistä. ja ne oppii muutenki vaa taistelu liikkeitä eikä ne tehoo kunnolla melkei mihinkää tyyppiin
- ukkeli@...
Miten rubissa pääsee eteen päin kun on mennyt pokemon liigan ja duelleturmin 50 ja 100 leveliset läpi???? Ja mistä saa uusia pokemoneja esim. rayguazan tapaisia "taru" pokemoneja????? Nopea vastaus kiitos! Onko olemassa toista maailmaa, kun kaveri sanoo että on? jos niin miten sinne pääsee?
- Minttu
Ota aluks Torcihc
- metang
torcihc kannattaa ottaa sit kun se on blaziken nii se on vaikee vastus.
Pääsin poke-liigan läpi rubys ja oli 38-53 levelisii pokei.
- Dreadlord09
Treeko on myös hyvä se kun kehittyy grovyleks alussa niin pari absosbia peliin ja kaikki hävinny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 41109
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r161982Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216783- 60693
- 63685
- 67656
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21618Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131591Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66589Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32568- 34537
- 55528
- 47475
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40473- 44470
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40453- 30453
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?94438- 35432
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18430