SEINÄJOKI

etsin tiimiä

löytyykö seinä joelta minulle tiimiä ikäni on 12 ,
sähkö itse hankittu! en ole mikään(ruma sana) naski

17

2581

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vokkie

Koita katsella myös airsoft liikkeiden ja asia harrastajien sivustoilla olevia tiimilistauksia jos tärppäisi.
      Valitettavasti olet "naski" tuolla alunperin tarkoitetaan nuorta henkilöä vert. naskali joka taasen tulee työkalun nimestä. samaa asiaa tarkoittava on esim. vaahtosammutin näillä yleis lempinimillä tarkoitetaan nuoren lisäksi monasti myös pienempää henkilöä. nuoret kun ovat yleisesti myös pienempiä.
      Ei saa ottaa niin vakavasti noita nimittelyjä, vaan muistaa, että omat puheet ja teot ovat niitä joilla viimekädessä ihmistä arvostellaan.

Hyvää jatkoa hienon harrastuksen parissa sinulle.

-Vokkie-

• -Rollaattori-

Vaikka olisitkin itse ostanut aseesi se ei tarkoita ettet olisi naski, eikä tietenkään, että olisit naski.

Naski on se joka: modettaa, valittaa joka asiasta, ampuu off-gamella, käyttää airsoftista, eliminoitumisesta ja eliminoinnista sanoja: Sota, kuolema ja tappaminen, ei kysy lupaa pelipaikkaan tai pelaa julkisilla paikoilla, ei osaa käyttää tulivalitsimen kohtaa "varmistettu", ampuu sivullisia ja mikä pahinta: pelaa ilman suojalaseja. (Joskaan sinua ei edes päästetä pelikentälle ilman kestäviä silmäsuojia)

Kun muistat nämä asiat niin hyvin menee!

• softaaaaaajaaaaaaa

luulettekote tosiaaan että ammun jossakin offarilla lasittomia pelaajia ja käytän asetta väärin ei ei ei!

• -Rollaattori-
        softaaaaaajaaaaaaa kirjoitti:

luulettekote tosiaaan että ammun jossakin offarilla lasittomia pelaajia ja käytän asetta väärin ei ei ei!

En luule mitään. Ja uskon kyllä, ettet ammu ketään offarilla, mutta kunhan muistutin. Ja kyllä muutkin sen saa lukea!

• ...aiheeseen
        -Rollaattori- kirjoitti:

En luule mitään. Ja uskon kyllä, ettet ammu ketään offarilla, mutta kunhan muistutin. Ja kyllä muutkin sen saa lukea!

Juu minäkin etsiskelen Tiimiä seinäjoelta mutta nemesiksellä oli aika vanhoja ne tiimit.Ei oikein viitsi yrittää tiimiin mukaan joka on kuollut puoli vuosisataa sitten.

• softaaja93sigman
        ...aiheeseen kirjoitti:

Juu minäkin etsiskelen Tiimiä seinäjoelta mutta nemesiksellä oli aika vanhoja ne tiimit.Ei oikein viitsi yrittää tiimiin mukaan joka on kuollut puoli vuosisataa sitten.

joo olenhan minäkin niitä kattonu mutta ja kysyny pääsiskö niihin mukaan mutta vastaus on tämä:ikäraja on -92 on se kumma kun ei sitten huolita -93 mukaan (ärsyttävää)

• softaaja93sigman
        softaaja93sigman kirjoitti:

joo olenhan minäkin niitä kattonu mutta ja kysyny pääsiskö niihin mukaan mutta vastaus on tämä:ikäraja on -92 on se kumma kun ei sitten huolita -93 mukaan (ärsyttävää)

unohdin kysyä mikä sun ikäs on?

• jupsss
        softaaja93sigman kirjoitti:

unohdin kysyä mikä sun ikäs on?

Juu olen -91 ^^

• uipiop
        jupsss kirjoitti:

Juu olen -91 ^^

lkölköl

• softaaja93sigman

no vastakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa onko jossakin seinäjoella tiimiä mihin pääsisi!

ja se joka sen tiimin ilmottaa niin sen pitää kans siinä itte olla

• >(I)<

minkä ikäsii ootte? ja mitä kouluu käytte :D et tuntisinko teitä ketää..

• softaaja93sigman
        >(I)< kirjoitti:

minkä ikäsii ootte? ja mitä kouluu käytte :D et tuntisinko teitä ketää..

Marttila 5b

• >(I)<

Mä voisin liittyy mut mulla on vaa mp5 vemppu :( ja en oo kovin hyä ku oon alottelia..

• jett3

jaahas löytykö mtn

• Kaka-uko

Toivottavasti naski on jo löytänyt tiimin.

• Anonyymi

tervetuloa pelailemaan jalasjärvi Airsoft ry:n peleihin.Tuo naski sana kuulostaa omituiselta,itse en alkaisi arvostelemaan ketään airsoftaajaa etukäteen moisella sanalla.Airsoft on tarkoitettu kaikille eikä ikä siinä merkkaa mitään kunhan vain noudattaa pelaaja sääntöjä niin kuka tahansa voi harrastaa airsoftausta olipa minkä ikäinen tahansa.Niitä pelaajasääntöjä ei ole muuten keksitty sen vuoksi että niillä tehtäisiin kiusaa pelaajille,säännöt ovat olemassa sen vuoksi etteivät pelaajat loukkaantuisi peleissä,sitä silmään sattunutta osumaa,ja siitä aiheutuvaa sokeutumista ei voi jälkikäteen enää korjata.

• Anonyymi

Täällä softattiin, kun Rikius oli vielä täynnä käärmeitä ja riikinkukkoja. Seinäjoen pelipaikat on sittemmin jyrätty maan tasalle, eikä kaupunkia ole koskaan kiinnostanut tämän harrastuksen tukeminen missään muodossa.

Pitäisi varmaan perustaa Seinäjoki Airsoft RY.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4165
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2293
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      989
    4. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      861
    5. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      854
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      850
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      821
    8. 36
      776
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      775
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    Aihe