Pixmania

Skiggeböö

Tilasin Pixmainasta kotiteatteri paketin ja nyt pelottaa että mua huijattiin 300€ edestä koska eilen siellä ei vastannut kuin automaattinen vastaaja taustamusiikin kera asiakaspalvelussa.
Ja niiden asiakaspalvelu sähköposti ei ole käytössä.
Ja sähköpostiin ei ole tullut mitään vahvistusta tilauksestani ja pixmanian nettisivulla se sanoo tilaus seurannassa että minulla ei olisi yhtään tilausta tehtynä.
Kauhistus kun pelottaa.. onko kenelläkään mitään kokemusta ko paikasta??? AAPUUVA!

122

85282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      se paketti sieltä tulee. Eihän siellä kukaan perjantaisin työskentele. Jos maksoi tilisiirrolla niin rahojen siirrossa menee n. kolme arkipäivää ja sen jälkeen kun huomaavat rahat niin laittavat paketin postiin. No panic.

      ps. siinä kyllä sua on huijattu jos 300€:lla luulet saavasi kotiteatterin. ;)

      • kosola

        mikä se on se tilinumero mihin maksetaan se kun maksan tilisiirrolla


      • es

        haluaisin tilata sonynMP3 soittimen pitäisikö perus tilauksella 10 päivää kestää ja tulee postilaatikkoon ja pitäis maksaa nordealla kannattaako? onko varmaa että tilaus tulee?? ja kauanko oikeasti siinä kestää? ( jos tilaus tulee?) ja sen nordean pankki maksussa on semmonen juttu kun normaalisti (kun kokeilin ostaa habbo kolikoita)osoitteessa luki habbo ostossa "solo3.nordea.fi" mutta pixmaniassa luki "solo3.merita.fi" onko toi joku kaappaus juttu?? vastaa tähän osoitteeseen [email protected]


        KIITOS


    • okl

      Samantapainen tilanne on mullakin Pixmanian kanssa päällä. Ajattelin katsoa Googlella vastaavanlaisia tapauksia ja löysin tänne. Tilasin 31. elokuuta kolme lisälaitetta iPAQ-kämmenmikroon. Yksi osa tilausta löytyi varastosta ja se tuli kutakuinkin ajoissa. Kahta muuta tuotetta ei ollut varastossa ja saatavuudeksi oli merkitty 3 päivää. Kun sitten tuntui viipyvän pitempään, tiedusteli palvelunumerosta jonka olisin olettanut olevan suomenkielinen. Englanniksi minulle selvitettiin, että veisi 8-10 pv saada tuotteet Pixmanian varastoon. Toinen puuttuvista tuotteista tulikin parin viikon sisällä ja sain sen kotiini kuten ensimmäisenkin. Kolmas tuote on tullut varastoon viime lauantaina ja eilen se oli merkitty (wepissä) toimitetuksi, mutten ole edellekään saanut sähköpostissa tietoa toimituksesta enkä DHL:n seurantanumeroa. Palvelunumero vastailee enimmäkseen englanniksi, kerran on sattunut suomenkielinen ihminen. En vielä tuomitse ketään, mutta toimitus ei kokemukseni mukaan vastaa mainonnan luomaa mielikuvaa. Jos vielä turvallisuus on uhattuna, niin taidan jättää nettiostokset vastaisuudessa tekemättä.

      • okl

        Täytyy tässä vielä todeta, että tilanne ei näytä enää olevan huolestuttavasti päällä, kun sain jo selville DHL:n seurantanumeron. Pientä hässlinkiä
        on pariin otteeseen ollut, mutta onpahan siinä saanut rohkeutta esittää asiaansa vieraalla kielellä. Suomi kun ei ole EU:n valtakieliä, täytyy
        sopeutua, ymmärtää vähän englantia, ranskaa, saksaa.


      • odotus2
        okl kirjoitti:

        Täytyy tässä vielä todeta, että tilanne ei näytä enää olevan huolestuttavasti päällä, kun sain jo selville DHL:n seurantanumeron. Pientä hässlinkiä
        on pariin otteeseen ollut, mutta onpahan siinä saanut rohkeutta esittää asiaansa vieraalla kielellä. Suomi kun ei ole EU:n valtakieliä, täytyy
        sopeutua, ymmärtää vähän englantia, ranskaa, saksaa.

        Nyt 20 päivää odotusta täynnä. Ovat lupailleet sähköpostitse kolmeen otteeseen että kestää korkeintaan 3 päivää - mainoksissa toimitusaika on 48 tuntia!!!

        Tilausseuranta kertoo tuotteen tulleen varastoon, jossa se on nyt lojunut viikon...

        Välttäkää lupauksensa pettäviä firmoja!


      • teukka
        odotus2 kirjoitti:

        Nyt 20 päivää odotusta täynnä. Ovat lupailleet sähköpostitse kolmeen otteeseen että kestää korkeintaan 3 päivää - mainoksissa toimitusaika on 48 tuntia!!!

        Tilausseuranta kertoo tuotteen tulleen varastoon, jossa se on nyt lojunut viikon...

        Välttäkää lupauksensa pettäviä firmoja!

        Pixmanian toiminta on jo todella erikoisuutta tavoittelevaa - 48 tuntiin luvattua pakettia on saanut odotella jo 21 päivää. Pari kertaa on sähköpostin välityksellä toimitusta lupailtu tapahtuvaksi muutaman lähipäivän sisällä, mutta aivan yhtä monta kertaa olen saanut pettyä ja vaipua vitutukseen.

        Boikottia perkele - ei ne muuten opi.


    • kuitenki

      pixmaniassa on suomalainen henkilö hoitamassa suomalaisten asioita

      • saan

        Tämän suomalaisen henkilön kiinni?


      • Hande
        saan kirjoitti:

        Tämän suomalaisen henkilön kiinni?

        soitin numeroon 0201443636 sielt kuului englantia
        en saanut oikein selvää,mutta kokeilin painaa 1
        niin löytyi suomea puhuva henkilö
        pienen odottelun jälkeen


    • tapioa

      lokakuun 6. kaksi TFT-näyttöä, tietokonekotelon ja kotiteatteripaketin. Viime viikolla tuli ulkoinen USB kovalevy ja tällä viikolla toinen näyttö ja kotiteatteripaketti. Koteloa ei ole edes toimitettu, ei näkynyt tilausseurannassa. Toisen näytön tilalla tuli siis ulkoinen kiintolevy.

      • Petetty

        Rahat meni, en ole saanut tuotetta.Asiakaspalvelu ei vastaa lukuisista yrityksistä huolimatta.


      • ääään
        Petetty kirjoitti:

        Rahat meni, en ole saanut tuotetta.Asiakaspalvelu ei vastaa lukuisista yrityksistä huolimatta.

        kenellekään en suosittele, en todellakaan !

        Tilasin tasan kuukausi sitten, toimitus takkusi, ja lukuisien puheluiden jälkeen peruin tilaukseni. Tilausta ei voitu muka perua kokonaan, koska osa tilauksestani oli jo lähtenyt. Käskettiin palauttamaan muistikortti kun tulee ovelle kääntymään. Tein niin ja pistin menemään takaisin viime maanantaina. Takaisinmaksua ei ole vieläkään kuulunut.
        Jos loppuviikkoon mennessä ei tule rahoja, menen poliisisetien juttusille.

        Ilmeisesti niiden toimintaa eivät haittaa tällaiset pienet kränät, kun edes jotkut tilaukset ovat kuulemma toimittaneet hyvin perille asti ja firma jatkaa porskutustaan.

        Boikottiin tällaiset todellakin.


      • kerran, ei koskaan enää
        ääään kirjoitti:

        kenellekään en suosittele, en todellakaan !

        Tilasin tasan kuukausi sitten, toimitus takkusi, ja lukuisien puheluiden jälkeen peruin tilaukseni. Tilausta ei voitu muka perua kokonaan, koska osa tilauksestani oli jo lähtenyt. Käskettiin palauttamaan muistikortti kun tulee ovelle kääntymään. Tein niin ja pistin menemään takaisin viime maanantaina. Takaisinmaksua ei ole vieläkään kuulunut.
        Jos loppuviikkoon mennessä ei tule rahoja, menen poliisisetien juttusille.

        Ilmeisesti niiden toimintaa eivät haittaa tällaiset pienet kränät, kun edes jotkut tilaukset ovat kuulemma toimittaneet hyvin perille asti ja firma jatkaa porskutustaan.

        Boikottiin tällaiset todellakin.

        PIXMANIA.

        24 soittoa, ei vastausta. Tarjoustuotetta piti olla varastossa, ei ollut tuotetta varastossa. Lopulta puheluun vastattiin RANSKASTA!. Lupasivat välittää tilaukseni, eivät tehneet sitäkään. Sain lopulta kiinni yhden ns. "asiakaspalvelijan",
        törkeää käytöstä. Rahat olisivat kyllä etukäteen kelvanneet, mutta toimittaminen ei tuntunut niinkään "asiakaspalvelijaa" kiinnostavan.
        Jos suinkin mahdollista, niin välttäkää PIXMANIAA viimeiseen asti. Perättömiä lupauksia ja töykeää käytöstä. Hyi helvetti!


    • kt9261

      Tilasin pixmanialta (9.11) pioneerin dvd-soittimen ja viritinvahvistimen! Sivuilla luvataan kuinka tuotteet toimitetaan asiakkaalle 48h:n kuluessa, mutta kuinka ollakaan, yllättäen vasta kun olin tilaukseni maksanut, sain ilmoituksen että logistiikkakeskuksen ongelmien vuoksi tilausten käsittely on viivästynyt ja tuotteet pyritään lähettämään viiden päivän kuluessa! nooh.. tämä olisikin ollut murheista pienin jos se olisi vain tähän jäänyt! Lopultakin sitten viikon päästä (16.11) viritinvahvistin saapui, mutta dvd-soitin on vieläkin teillä tietämättömillä! Olen yrittänyt soittaa pixmanian asiakaspalveluun tuntitolkulla tuloksetta, siellä jonotusnauha pyörii, mutta turha sieltä on koskaan puheluun vastausta odottaa ! Sähköpostiakin olen kyseiseen firmaan laittanut, (sivuilla vastaus luvataan 24h:n kuluessa) mutta eipä ole sieltäkään vastausta kuulunut! Soitin tänään (17.11) kuluttajaneuvojalle, joka puolestaan lupasi ottaa yhteyttä s-postitse pixmaniaan! Hän neuvoi viemään asian kuluttaja-asiamiehen käsiteltäväksi tai tekemään rikosilmoituksen poliisille, koska hänen mielestään petoksen tunnusmerkit täyttyvät! Jään mielenkiinnolla odottamaan saanko loppuja tilaamia tuotteitani milloinkaan! Aion laittaa tämän saman viestin mahdollisimman monelle pixmaniaa käsittelevälle keskustelupalstalle, jos saan näin yhdenkin ihmisen jättämään tilauksensa tekemättä, niin viesti on tehnyt tehtävänsä, joten älä ylläty jos näet tämän viestin jossakin muualla keskutelupalstalla samanmuotoisena!

    • Mirox

      Itse tilasin 9.1.06 kotiteatteripaketin tuote tuli minulle 17.1.06..olen tyytyväinen tuotteeseen ja toimitukseen :)

      • ihmettelijä?

        Mistä pixmanian sivuilta löytyy palautuskuponki?


      • epätoivon partaalla

        Kestänyt jo 3kk.... ei ole näkynyt.. yhteyttä olen ottanut tasaisin väliajoin..

        Älkää luopuko rahoistanne tälle firmalle!!!


    • ketsuppi07

      Epäilen samaa. Odotan nyt 9 vrk. Keskustelupalstat ovat täynnä pixman-pettymyksiä. Voi V Menin halpaan. Kiertäkää pixmania kukaa.

    • Nimetön

      Pixmanian toiminta tuntuu todellakin aika heikolta. Tilasin kameran ja tilauksen yhteydessä kuljetusajaksi ilmoitettiin 3-4 päivää, mutta todellisuudessa tuotteen saapuminen vei 11 päivää. Sinänsä palvelu siis toimii, mutta ei niin hyvin kuin he uskottelevat. Eikä heihin meinaa millään saada yhteyttä. Laitoin palautetta, johon luvattiin vastata 24h kuluessa, mutta eipä ole vieläkään (n. 50h) kuulunut mitään. Vaikea sanoa ostanko näillä kokemuksilla heiltä enää mitään.

      • dee146

        tilasin tammikuussa pixmaniasta pentaxin digikameran. Kameran toimitus kesti joku 2 viikkoa ja kuitenkin kamera on toiminut hyvin. Yhtäkkiä kuitenkin kamera lopetti siirtämään kuvia tietokoneeseen! Olen 2 eri usb-kaapelilla kokeillut eikä mitään tapahdu. kamera on kytkettynä koneeseen ja kun sen laittaa päälle se vain on ihan normaalitilassa eikä aloita kuvien siirtämistä! Mitä pitäisi tehfä? lähetin pixmanialle postia ja vastaus oli kamalan epäselkeä. "jos olet tilannut tuotteen 14 päivän sisällä" vaikka olin kirjoittanut että tammikuussa. Neuvottiin lähettämään lakustodiste jonnekin ja kamera jonnekin ja toimituskulut/korjauskulut maksetaan jos siinä kamerassa todellakin on vikaa, takuuhan on 2 vuotta ja ostosta kulunut nyt puoli vuotta. Epäilyttää kyllä lähettää tätä minnekään kun v astauskin noin sekava ja jos en saa enää kameraani ollenkaan.


      • maan
        dee146 kirjoitti:

        tilasin tammikuussa pixmaniasta pentaxin digikameran. Kameran toimitus kesti joku 2 viikkoa ja kuitenkin kamera on toiminut hyvin. Yhtäkkiä kuitenkin kamera lopetti siirtämään kuvia tietokoneeseen! Olen 2 eri usb-kaapelilla kokeillut eikä mitään tapahdu. kamera on kytkettynä koneeseen ja kun sen laittaa päälle se vain on ihan normaalitilassa eikä aloita kuvien siirtämistä! Mitä pitäisi tehfä? lähetin pixmanialle postia ja vastaus oli kamalan epäselkeä. "jos olet tilannut tuotteen 14 päivän sisällä" vaikka olin kirjoittanut että tammikuussa. Neuvottiin lähettämään lakustodiste jonnekin ja kamera jonnekin ja toimituskulut/korjauskulut maksetaan jos siinä kamerassa todellakin on vikaa, takuuhan on 2 vuotta ja ostosta kulunut nyt puoli vuotta. Epäilyttää kyllä lähettää tätä minnekään kun v astauskin noin sekava ja jos en saa enää kameraani ollenkaan.

        Tilasin dvd-soittimen 4.8, ei oo vieläkään tullu. Aluksi oli heti varastossa, mutta sitten siirtyikin viikon päähän tuleminen. No tuli viikko täyteen eikä mitään kuulunut. Ei muuta ku sähköpostia, johon vastattiin että toimitus on taas siirtynyt myöhemmäksi ajankohdaksi. Taas odottelua ja kun taas tuli aikansa venailtua eikö mitään kuulunut, sama ruljanssi taas uudestaan, ja samat vastaukset pixmaniasta.

        Eilen tuli taas yksi sovittu päivämäärä täyteen, ens viikolla saa taas pistellä eemeliä..


      • tööt
        maan kirjoitti:

        Tilasin dvd-soittimen 4.8, ei oo vieläkään tullu. Aluksi oli heti varastossa, mutta sitten siirtyikin viikon päähän tuleminen. No tuli viikko täyteen eikä mitään kuulunut. Ei muuta ku sähköpostia, johon vastattiin että toimitus on taas siirtynyt myöhemmäksi ajankohdaksi. Taas odottelua ja kun taas tuli aikansa venailtua eikö mitään kuulunut, sama ruljanssi taas uudestaan, ja samat vastaukset pixmaniasta.

        Eilen tuli taas yksi sovittu päivämäärä täyteen, ens viikolla saa taas pistellä eemeliä..

        Voi hemmetin hemmetti en ikinä tilaa tuolta paikasta enää koskaan mitään, toivottavasti saan edes yli 1000€ ostokseni itselleni tai rahat takaisin, kyllä on paskin web-kauppa mistä olen ikinä mitään tilannut. Tavara piti maksaa heti ja yli 2 viikkoa on mennyt eikä tavaroita kuulu.
        Voi helevattu että ottaa päähän. Kiss my ass 3-4 päivän toimitus ajoille. Jenkeistä kun tilaa jotain ne tulee melkein seuraavana päivänä himaan mutta ei pixmaniasta. Helkutin ranskalaiset ne ei osaa tehdä mitään muuta jauhaa sitä omahyväistä paskaansa.
        Älkää ostaka tästä paska puljusta yhtään mitään


      • arghh
        tööt kirjoitti:

        Voi hemmetin hemmetti en ikinä tilaa tuolta paikasta enää koskaan mitään, toivottavasti saan edes yli 1000€ ostokseni itselleni tai rahat takaisin, kyllä on paskin web-kauppa mistä olen ikinä mitään tilannut. Tavara piti maksaa heti ja yli 2 viikkoa on mennyt eikä tavaroita kuulu.
        Voi helevattu että ottaa päähän. Kiss my ass 3-4 päivän toimitus ajoille. Jenkeistä kun tilaa jotain ne tulee melkein seuraavana päivänä himaan mutta ei pixmaniasta. Helkutin ranskalaiset ne ei osaa tehdä mitään muuta jauhaa sitä omahyväistä paskaansa.
        Älkää ostaka tästä paska puljusta yhtään mitään

        Asiallista toimintaa mutta hitaan puoleista. Asiakas palvelu suomenkielinen ja asiallinen, voluumit ovat vissiin niin suuria että tavaran toimituksissa on viiveitä. Ei valittamista.


      • Mr_Morse
        arghh kirjoitti:

        Asiallista toimintaa mutta hitaan puoleista. Asiakas palvelu suomenkielinen ja asiallinen, voluumit ovat vissiin niin suuria että tavaran toimituksissa on viiveitä. Ei valittamista.

        ..lähetettiin heti seuraavana arkipäivänä.


      • Mr_Morse
        Mr_Morse kirjoitti:

        ..lähetettiin heti seuraavana arkipäivänä.

        ..lähettivätkin vain osan tilauksesta.
        Peruutin tuon toisen osan kun meni niin kauas saatavuus.
        Paas kattoo ny tuleeko sieltä mitään rahnaa takaisin.


      • ...
        Mr_Morse kirjoitti:

        ..lähettivätkin vain osan tilauksesta.
        Peruutin tuon toisen osan kun meni niin kauas saatavuus.
        Paas kattoo ny tuleeko sieltä mitään rahnaa takaisin.

        Outoo kun kaikki valittaa tosta pixmanian asiakaspalvelusta. Mulla on soittoihin vastattu hyvällä suomenkielellä asiallisesti ja sähköpostiviesteihin tullu vastaus 24h sisällä.

        Tosin munkin kohdalla toi toimitus on helvettiä.. Tilasin 13.12 ja vieläkin odotan, vaikka piti olla "varma toimitus ennen joulua". Soitin sinne ja korvaukseks myöhästymisestä sain lähetyskulut takasin, ja ne on tullu takasin. No nyt maanantaina tuli ilmotus että tilaus on lähetetty, kun se nyt vaan tänne saapuis ni katotaa onko lisää huolia..

        Vaikka onhan se niin että en mä mistää yhtä halvalla samoja tuotteita löytäis..


      • milloin
        ... kirjoitti:

        Outoo kun kaikki valittaa tosta pixmanian asiakaspalvelusta. Mulla on soittoihin vastattu hyvällä suomenkielellä asiallisesti ja sähköpostiviesteihin tullu vastaus 24h sisällä.

        Tosin munkin kohdalla toi toimitus on helvettiä.. Tilasin 13.12 ja vieläkin odotan, vaikka piti olla "varma toimitus ennen joulua". Soitin sinne ja korvaukseks myöhästymisestä sain lähetyskulut takasin, ja ne on tullu takasin. No nyt maanantaina tuli ilmotus että tilaus on lähetetty, kun se nyt vaan tänne saapuis ni katotaa onko lisää huolia..

        Vaikka onhan se niin että en mä mistää yhtä halvalla samoja tuotteita löytäis..

        palautin kameran 20.12.2007 kun en ollu tyytyväinen tuotteeseen... ei oo rahoja tullu takaisin..tiedustelin ja sain vastauksen että palautus ei ole vielä rekisteröity heillä. saa nähdä miten käy??? jos ei rahat tuu niin mä lähden käymää ranskassa..


      • oli2006
        milloin kirjoitti:

        palautin kameran 20.12.2007 kun en ollu tyytyväinen tuotteeseen... ei oo rahoja tullu takaisin..tiedustelin ja sain vastauksen että palautus ei ole vielä rekisteröity heillä. saa nähdä miten käy??? jos ei rahat tuu niin mä lähden käymää ranskassa..

        korjaus


      • hadesfi
        tööt kirjoitti:

        Voi hemmetin hemmetti en ikinä tilaa tuolta paikasta enää koskaan mitään, toivottavasti saan edes yli 1000€ ostokseni itselleni tai rahat takaisin, kyllä on paskin web-kauppa mistä olen ikinä mitään tilannut. Tavara piti maksaa heti ja yli 2 viikkoa on mennyt eikä tavaroita kuulu.
        Voi helevattu että ottaa päähän. Kiss my ass 3-4 päivän toimitus ajoille. Jenkeistä kun tilaa jotain ne tulee melkein seuraavana päivänä himaan mutta ei pixmaniasta. Helkutin ranskalaiset ne ei osaa tehdä mitään muuta jauhaa sitä omahyväistä paskaansa.
        Älkää ostaka tästä paska puljusta yhtään mitään

        Kaikki tuntuvat valittavan Pixmaniasta todella paljon ja aion nyt selvittää muutamia asioita Pixmaniasta. Pixmanian halvat hinnat perustuvat luultavasti siihen, että ne tilataan suoraan valmistajalta ilman välikäsiä. Koska tuotteen osto ja kuljetuskulut pyritään laskemaan mahdollisimman pieniksi tuotteen toimittaminen Pixmanian keskusvarastoon Pariisiin saattaa kestää jonkun aikaa. Toinen syy miksi Pixmania on halpa on se että heillä on vain yksi varasto Ranskassa ja KAIKKI tuotteet toimitetaan RANSKASTA!!
        Siksi tuotteen toimitus saattaa kestää.Ota myös huomioon että Ranskassa on paljon vapaapäiviä ja että toimitusta ja postitusta ei tehdä silloin.

        Olen itse tilannut mp3 soittimen pixmaniasta ja jonka hinta Gigantissa on lähes puolet kalliimpi.Tuote tuli luvatussa 2 päivässä.
        Nyt tilaan kameraa katsotaan miten käy.

        Jos ostat tiedä, mitä ostat.


      • Greative8
        hadesfi kirjoitti:

        Kaikki tuntuvat valittavan Pixmaniasta todella paljon ja aion nyt selvittää muutamia asioita Pixmaniasta. Pixmanian halvat hinnat perustuvat luultavasti siihen, että ne tilataan suoraan valmistajalta ilman välikäsiä. Koska tuotteen osto ja kuljetuskulut pyritään laskemaan mahdollisimman pieniksi tuotteen toimittaminen Pixmanian keskusvarastoon Pariisiin saattaa kestää jonkun aikaa. Toinen syy miksi Pixmania on halpa on se että heillä on vain yksi varasto Ranskassa ja KAIKKI tuotteet toimitetaan RANSKASTA!!
        Siksi tuotteen toimitus saattaa kestää.Ota myös huomioon että Ranskassa on paljon vapaapäiviä ja että toimitusta ja postitusta ei tehdä silloin.

        Olen itse tilannut mp3 soittimen pixmaniasta ja jonka hinta Gigantissa on lähes puolet kalliimpi.Tuote tuli luvatussa 2 päivässä.
        Nyt tilaan kameraa katsotaan miten käy.

        Jos ostat tiedä, mitä ostat.

        Jooo ite tilasin greativen mp3 soittimen parem- mat kuulokkeet...aikaa on kulunu nyt 8 päivää, vaikka piti tulla max.5 päivässä.No rahat oli tänään menny visalta et katotaan nyt haukkasinko paskaa...


    • joku

      Olen ite tilannu sieltä ja hyvin se mulla toimi mutta miulla oli eka sama ongelma että ei tullu vahvistus viestii ku vasta muutaman päivän kuluttua eli kärsivällisyyttä

    • Hyvitys

      Mulla tilauksen saamiseen meni n.3 viikkoa.Kysyin pixmanialta miten ois pieni hyvitys ja sainkin 12€ tilille. Et silleen.

      • on.

        pixmaniasta viiden tuotteeen verran. Jokainen tilaus on saapunut kolmen-neljän päivän sisään tilauksesta. Mun mielestä kohtalaisen nopeaa toimintaa. Meinaan tilata lisääkin kun on tarvis ja saa halvemmalla.


      • Hessu_84
        on. kirjoitti:

        pixmaniasta viiden tuotteeen verran. Jokainen tilaus on saapunut kolmen-neljän päivän sisään tilauksesta. Mun mielestä kohtalaisen nopeaa toimintaa. Meinaan tilata lisääkin kun on tarvis ja saa halvemmalla.

        Tilasin taulutelkkarin ko. paikasta ja tuli sovitun 3-5 vrk:n sisällä. Ensimmäinen tilaus internetin välityksellä "nettikaupasta" ja aion tilata kyseisestä paikasta muutakin jos tarvetta tulee. Suosittelen!


      • Tommi03
        Hessu_84 kirjoitti:

        Tilasin taulutelkkarin ko. paikasta ja tuli sovitun 3-5 vrk:n sisällä. Ensimmäinen tilaus internetin välityksellä "nettikaupasta" ja aion tilata kyseisestä paikasta muutakin jos tarvetta tulee. Suosittelen!

        Kerrotaanpa omat kokemukset. Tässä pari päivää sitten pixmanian sivuilta tilasin kameran. Maksun jälkeen sähköpostiini tuli vahvistusviesti mistä voi mm. seurata tilauksen kulkua. Ongelma on se että pixmania ei koskaan minulle lähettänyt minkäänlaisia tunnuksia / s-postia. Jos täytän pixmanian sivuilla olevaan "Oletko unohtanut salasanasi"-kenttään sähköpostiosoitteeni, niin sieltä tulee takaisin vain tyhjä viesti, ilman mitään tunnuksia. Vika pixmaniassa vai suomi24:n sähköpostissa? Olen lähettänyt viestiin takaisin palautetta, että takaisin tulee vain tyhjä viesti ilman pyydettyä salasanaa. Ja tähän taas tulee vastaus tyyliin "kiitos palautteesta. tämä on automaattinen vastaaja. toivottavasti löydätte ongelmaanne ratkaisun alla olevista linkeistä" ja siinä siis on faq-linkit, tilauksen seuranta jne. mutta kun noita ei paljoa voi hyödyntää jos ei ole
        tunnusta millä kirjautua sisää seuraamaa tilausta.

        ihmettelen kummasti kun en ole pixmanin sivuilla törmännyt mihinkään asiakaspalvelu sähköpostiosoitteeseen mistä mihin voisi ottaa yhteyttä, vai onko ne kaikki kirjautumisen takana ensin? jos ensi viikolla ei ole mitään kuulunut pitää tarttuu puhelimeen ja soitella mikä on kameran kohtalo ja antaa palautetta muutenkin tästä palvelusta.


      • valittamista
        on. kirjoitti:

        pixmaniasta viiden tuotteeen verran. Jokainen tilaus on saapunut kolmen-neljän päivän sisään tilauksesta. Mun mielestä kohtalaisen nopeaa toimintaa. Meinaan tilata lisääkin kun on tarvis ja saa halvemmalla.

        Itse tilasin jokin aika sitten kotiteatterisarjan ja maksoin luottokortilla ennakona. Hyvin tuli perille kolmen päivän sisällä tilauksesta.


    • markkustaa

      mulle tuli sonyn kameran laturi aivan kuten tilasin. Olisiko mahdollisat ottaa yhteyttä vaikkapa luottokuntaan. Pixmaniakin kunnioittaa luottoyhtiöiden verikoiria

    • Hadesfi

      No niin Anteeksi jälleen, että toistan itseäni, mutta laitan kommenttini uudelleen.Kamera tuli, tosin oli pääsiäinen ja paljon juhlapyhiä joten kesti kaksi viikkoa ennen kuin paketti saapui.
      Olen tyytyväinen, mutta toimitus kesti minun mielestäni liian kauan. Aion tulevaisuudessakin tilata tavaraa heiltä, vaikka toimitus kesti näinkin kauan, koska hinta-laatusuhde heillä on erinomainen.Kamera, jonka tilasin en olisi saanut suomesta mistään sillä hinnalla. Jos tilaat pixmaniasta, ole kärsiväälinen. Kyllä se paketti sieltä tulee,jos vain jaksat odottaa.Jos tilaat tuotteen hinta alenee vilä enemmän, jos et ota huolettoman kaupanteon palvelua, sillä sen ehdot ovat aika tiukat, mitä olen lukenut spoimuksesta.
      Esim.Sopimus voi raueta jo esineen pudottamisesta jne.Luulen että jo EU-kuluttajansujalaki tarjoaa jo itsessään tarpeeksi hyvän suojan.

      Edellinen Kommenttini:
      Kaikki tuntuvat valittavan Pixmaniasta todella paljon ja aion nyt selvittää muutamia asioita Pixmaniasta. Pixmanian halvat hinnat perustuvat luultavasti siihen, että ne tilataan suoraan valmistajalta ilman välikäsiä. Koska tuotteen osto ja kuljetuskulut pyritään laskemaan mahdollisimman pieniksi tuotteen toimittaminen Pixmanian keskusvarastoon Pariisiin saattaa kestää jonkun aikaa. Toinen syy miksi Pixmania on halpa on se että heillä on vain yksi varasto Ranskassa ja KAIKKI tuotteet toimitetaan RANSKASTA!!
      Siksi tuotteen toimitus saattaa kestää.Ota myös huomioon että Ranskassa on paljon vapaapäiviä ja että toimitusta ja postitusta ei tehdä silloin.

      Olen itse tilannut mp3 soittimen pixmaniasta ja jonka hinta Gigantissa on lähes puolet kalliimpi.Tuote tuli luvatussa 2 päivässä.
      Nyt tilaan kameraa katsotaan miten käy.

      Jos ostat tiedä, mitä ostat.

      • Kyrpiintynyt

        Tilasin 10.5 mp3 soittimen,kuulokkeet ja kajarit
        Kajarit tuli ensin n.2viikkoa.. sitten tuli kuulokkeet ja verkkolaturi...itse soitin on ollut tulossa varastoon jo viisi kertaa..mutta aina vaan siirtyy..pikkuhiljaa alkaa v...käyrä oleen katossa,voin taata että en tilaa enää kyseisestä paska puljusta ikinä...Taktiikka taitaa olla se että kun tuotteen saa tarpeeksi halvalla niin sitten lähetetään asiakkaalle..fuck!SUOMESTA TÄSTÄ ETEENPÄIN ,MAKSO MITÄ MAKSO!!!


      • Nimetön
        Kyrpiintynyt kirjoitti:

        Tilasin 10.5 mp3 soittimen,kuulokkeet ja kajarit
        Kajarit tuli ensin n.2viikkoa.. sitten tuli kuulokkeet ja verkkolaturi...itse soitin on ollut tulossa varastoon jo viisi kertaa..mutta aina vaan siirtyy..pikkuhiljaa alkaa v...käyrä oleen katossa,voin taata että en tilaa enää kyseisestä paska puljusta ikinä...Taktiikka taitaa olla se että kun tuotteen saa tarpeeksi halvalla niin sitten lähetetään asiakkaalle..fuck!SUOMESTA TÄSTÄ ETEENPÄIN ,MAKSO MITÄ MAKSO!!!

        Tilasin kameran ja vähän oheistarvikkeita - muuten meni tilaus varsin kohtuullisesti, mutta "jotain pientä" (akku laturi) unohtui paketista joten kamera on käyttökelvoton.

        Ensimmäisen valitusviestin jälkeen asiakaspalvelu lupaa puuttuvat osat "postiin huomenna", kolme viikkoa ja muutamaa viestiä myöhemmin selviää ettei heillä edes ole akkuja/latureita kyseiseen kameraan ja että tilalle ei ole lähettää toista koska tuote on poistunut valikoimista.

        Koska kameraa ei pysty ilman sähköä käyttämään ja alkuperäisestä lupauksesta huolimatta akkua eikä laturia ollakkaan toimittamassa niin ilmoitan haluavani rahat takaisin, vastaus on "ei onnistu, yli 14vrk toimituksesta" joka on täyttä sontaa koska olen ilmoittanut puutteesta toimituspäivänä.

        Nyt kuluttajaneuvojan ohjeistuksen ja lakituvalla uhkailun jälkeen olen lähettämässä puutteellista pakkausta takaisin kuukausi sen vastaanoton jälkeen ja odotettavissa on jopa pixmanian oman ilmoituksen mukaan toinen kuukausi odottamista ennenkuin voin odottaa minkäänlaista kompensaatiota.

        Suosittelisin kaikkia kiertämään Pixmanian kaukaa. Asiakaspalvelu on kyllä kohteliasta, mutta täysin aikaansaamatonta ja epäluotettavaa sekä kiertelevää. Ja minusta noinkin selvän puutteen korjaamisen ei pitäisi vaatia yhteydenottoa kuluttaja-asiamieheen.


      • 2 nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Tilasin kameran ja vähän oheistarvikkeita - muuten meni tilaus varsin kohtuullisesti, mutta "jotain pientä" (akku laturi) unohtui paketista joten kamera on käyttökelvoton.

        Ensimmäisen valitusviestin jälkeen asiakaspalvelu lupaa puuttuvat osat "postiin huomenna", kolme viikkoa ja muutamaa viestiä myöhemmin selviää ettei heillä edes ole akkuja/latureita kyseiseen kameraan ja että tilalle ei ole lähettää toista koska tuote on poistunut valikoimista.

        Koska kameraa ei pysty ilman sähköä käyttämään ja alkuperäisestä lupauksesta huolimatta akkua eikä laturia ollakkaan toimittamassa niin ilmoitan haluavani rahat takaisin, vastaus on "ei onnistu, yli 14vrk toimituksesta" joka on täyttä sontaa koska olen ilmoittanut puutteesta toimituspäivänä.

        Nyt kuluttajaneuvojan ohjeistuksen ja lakituvalla uhkailun jälkeen olen lähettämässä puutteellista pakkausta takaisin kuukausi sen vastaanoton jälkeen ja odotettavissa on jopa pixmanian oman ilmoituksen mukaan toinen kuukausi odottamista ennenkuin voin odottaa minkäänlaista kompensaatiota.

        Suosittelisin kaikkia kiertämään Pixmanian kaukaa. Asiakaspalvelu on kyllä kohteliasta, mutta täysin aikaansaamatonta ja epäluotettavaa sekä kiertelevää. Ja minusta noinkin selvän puutteen korjaamisen ei pitäisi vaatia yhteydenottoa kuluttaja-asiamieheen.

        Itse tilasin kannettavan mp3-soittimen, joka oli kyllä hyvä laite - noin kuukauden. Sitten se hajosi. No lähetin tietysti Pixmaniaan korjattavaksi - noin neljä kuukautta sitten.

        Palautusosoite oli ruotsissa, mutta lopulta laite päätyi ranskaan korjattavaksi noin puolitoista kuukautta palauttamisesta !!!! Odoteltuani taasen noin kuukauden lähetin sähköpostia asiakaspalveluun, josta lupasivat ottaa yhteyttä korjaamoon, jotta homma voitaisiin peruuttaa ja saisin rahani takaisin.

        Korjaamosta sain postia, jossa mainittiin, että korjaus kestää noin 40-päivää, mutta ei sanaakaan rahojen palauttamisesta jne. josta asiakaspalvelusta saamassani viestissä puhuttiin.

        Tästä on nyt noin kuukausi...

        Luotettavaa ja huoletonta kaupankäyntiä siis...

        Suosittelen masokisteille.


      • olin jo ostamassa
        Kyrpiintynyt kirjoitti:

        Tilasin 10.5 mp3 soittimen,kuulokkeet ja kajarit
        Kajarit tuli ensin n.2viikkoa.. sitten tuli kuulokkeet ja verkkolaturi...itse soitin on ollut tulossa varastoon jo viisi kertaa..mutta aina vaan siirtyy..pikkuhiljaa alkaa v...käyrä oleen katossa,voin taata että en tilaa enää kyseisestä paska puljusta ikinä...Taktiikka taitaa olla se että kun tuotteen saa tarpeeksi halvalla niin sitten lähetetään asiakkaalle..fuck!SUOMESTA TÄSTÄ ETEENPÄIN ,MAKSO MITÄ MAKSO!!!

        Kiitos varsinkin negatiivisista kommenteista! mp3/4 ostos siirtyykin nyt suomalaiseen kauppaan(tai johonki muuhun ku verkkokauppaan), vaikka oisinki saanu halvemmalla vastaavan pixmaniasta. Näiden 9/10 valitusviestien varaan tukeudun ja luotan jatkossakin giganttiin, markantaloon, clas ohlsoniin jne :)


      • hadesfi

        Nyt kun olen tilannut Pixmaniasta useasti voin sanoa, että hinnat ovat erittäin kilpailukykyisiä.
        Toimitus on hidasta joissakin tapauksissa Kameran saaminen kesti 2vk ja se ei ole poikkeus. Mitä viallisiin tuotteisiin en tiedä asiasta paljoa, koska mikään minulle tullut tuote ei ollut vioittunut. Olen tilannut usesti Pixmaniasta ja tähän asti pisin odotusaikani oli 3vk. Silloin tilasin koneen osia uutta konettani varten. Kaikki saapui niin kun piti. Suosittelen harkitsemaan Pixmaniasta ostamista. Ei Pixmania varmasti huonoin paikka ole, mutta olen varma että parempiakin löytyy. Hinta on sitten toinen asia.

        Jos ostat, tiedä mitä ostat!


    • Kaikki hyvin

      Pistin 850e edestä tilauksen tiistai aamuna. Pelottiko? Ei, koska luin kaikkia pixmaniaa haukkuvia viestejä foorumeilta ja kaikista paistoi pari asiaa läpi:

      Asiakkaat osaavat olla vittumaisia, tämä ei ole suomessa kovinkaan harvinaista. Kun jollakulla on rahaa niin sitä luullaan olevan maailman herroja.

      Ainoa ongelma on yleensä ollut se että rahat pitäisi saada takaisin heti. Firma on ranskassa, te olette suomessa. Ottakaa järki käteen, paketti ei ole siellä edes parissa päivässä puhumattakaan maiden välisestä rahasiirrosta. Toiseksikin pixmania on melko iso ja ruuhkainen liike, tavaraa palautetaan varmasti uskomattoman paljon.

      Tavarat jota tilasin, lähtivät keskiviikkona ja tulivat perille torstaina. Kaikki mukana, kaikki ehjänä ja kaikki niinkuin pitää. Ostosten yhteishinta suomen vastaavista liikkeistä olisi ollut noin 450 euroa enemmän joten sieltä tilaaminen todella kannatti.

      Kaikki jotka lukevat näitä viestejä miettien että uskaltaisiko tilata, kun se kerta on niin paljon halvempaa, huomatkaa pari asiaa:

      MONET tilaavat pixmaniasta koska siellä todella moni tavara on yksinkertaisesti reilusti halvinta.

      OSA ihmisistä ovat vittumaisia asiakaspalvelulle ja näyttää siltä että tällä asiakaspalvelulla on luonnetta pistää idiootteja halvalla Esimerkkinä yksi tapaus joka ei antanut tilinumeroaan rahan palautusta varten kun niin kovasti olisi tahtonut kaksi dvd-soitinta eikä vain yhtä. Pixmania lupasi antaa kalliimman soittimen sen sijasta ja palauttaa postimaksun tilille. Kun tilinumero tuli, meni koko summa tilille ja posti että ei sitä ollutkaan... asiallista... tietää asiakasta paremmin mikä hänelle on hyväksi. Aivan oikein sanon minä. Kumpa kaikki palveluammatissa olevat ihmiset voisivat tehdä niinkuin on oikein eikä kumarrella idiooteille.

      NE jotka ovat mielestään kokeneet suurta vääryyttä, tulevat valittamaan foorumeille palvelusta. Tyytyväiset ovat tyytyväisiä omissa oloissaan. Tiedän paljon ihmisiä jotka ovat ostaneet tuhottomasti tavaraa sieltä ilman mitään ongelmia, jopa neljä palautusta/vaihtoa on toiminut ihan kuin pitää.

      Kyseessä ei ole mikään pieni liike, älkää odottako että kaikki toimisi heti. Jos et tiedä että haluatko tavaran vai et, osta se vaikka gigantista ja palauta sen sen 30pv sisällä hyvillä mielin. Älä odota saavasi rahoja takaisin _RANSKASTA_ muutamassa päivässä.

      Yksi huomionarvoinen seikka on myös, että vaikka kauppaa haukutaan jokapaikassa, kaikki ovat saaneet rahansa tai tavaransa. Ellei sitten ole kyseessä "Lähetin eilen takaisin, ja huomenna menen poliisille jos ei kolmelta ole rahat tilillä"-viestit.

      Epäilenpä että mukana on myös muutama närkästynyt elektroniikkakauppias.

    • joku^

      en voi tilata pixmanista tuotetta,jota haluan vaikka ne eivät ole loppuneet.syy liittyy jotenkin siihen maksutapaan.pyysin pankkiani nostamaan saldoraja nostoani,mutten pysty vieläkään tilaamaan sieltä.meneekö siinä pankkiasiassa päiviä vai mikä on syynä. Hermothan tässä palaa. grrr!!!

    • blablabla

      kun tilaa tavaraa internetin kautta ukomailta , niin saako nimessä ja osoitteessa käyttää ä ja ö kirjaimia. Itse tilasin vähän aikaa sitten ja osoiteeseen tuli eka ä:n tilalle ¤ tollaset merkinnät ja sen jäleeken kun katoin tilauksen vahvistuksen sähköpostista oli ä:n tilalla vaan kysymysmerkkejä. Kun käytää ä ja ö kirjaimia löytääkö tuotteet perille, toisaalta jos käyttää osoitteessa ä:n ja ö:n tilalla a ja o kirjaimia löytääkö tuotteet siltikään perille?

    • nettitilauksille

      Se että tämän kokoisella yrityksellä on toimitusonglemnia on täysin ymmärrettävää tuotteiden volyymeista johtuen. Mutta niitä ohjeita kutakuinkin toiminta järjestyksessä:

      1) lue kaupan ehdot kahteen kertaan
      2) maksa ainoastaan luottokortilla
      3) Yksityistä kuluttajaa suojaa kuluttajansuojalaki, joka on kutakuinkin samanlainen kaikkialla EU:ssa, joten onglemien syntyessä yrityksen PITÄÄ vaihtaa tuote tai perua kauppa. avoimesta kaupasta Ranskaan en mene takuuseen(Gigantti tyylinen).
      4) jos/kun ongelmia tulee ko. yrityksen kanssa. Ilmoitus VÄLITTÖMÄSTI kuluttaja-asiamiehelle. Yleensä kulut.asiam. yhteydenotto auttaa kummasti asioita etenemään, ja onhan sitä aina oikeuden penkit jos ei muuta. Oikeudessa tuollainen yritys on todella heikoilla kuluttajaa vastaan.
      5)Pixmanialla on ehdot ja sopimukset, jos he eivät itse noudata niitä niin miksi sinäkään..?
      6) ongelmien sattuessa yhteydenotto pankkiin ja ilmoitus väärinveloitetusta luottokorttimaksusta yritykselle nimeltä "Pixmania", ja kas kummaa rahat tulevat takaisin muutamassa päivässä.(Tällä systeemillä korjataan luottokorttivarkauksien jälkiä).


      Siinä nyt muutamia, mutta tärkein on se kuuluisa maalaisjärki.

    • digivideo

      Tilasin Digikameran pixmaniasta 6.8. -07, vempele saapui täkäläiseen postiin 13.8. Ei kerennyt 2-5 päivässä, mutta tuli halvemmaksi kuin muualta, joten ihan ok fiilikset.

      Paketin seurantaa:

      Event Location Date/Time Status
      EDI Created 2007-08-07 15:56 Status OK, Registered
      Sorted at terminal Helsinki/FI 2007-08-10 21:14 Status OK, Scanned
      Departed from inbound terminal Helsinki/FI 2007-08-10 21:22 Status OK, Scanned
      Arrived at delivery depot Helsinki/FI 2007-08-13 14:37 Status OK, Scanned
      Delivered to addressee Helsinki/FI 2007-08-13 17:01 Status OK, Delivered

      --------------------------------------------------------------------------------

    • fangbang

      itse tilasin Pixmaniasta koneeseen näytön ja digikameran, kameran kanssa tilasin pakettina akut laturin, 2gb muistikortin ja laukku kameralle. 3-5 päivää my ass!! melkee kuukauden kesti ja kaikki muut tuli paitsi se kameralaukku. sähköpostia sinne tänään pistin ja kysyin että mikä mättää, tuleeko se perästä vai laittavatko rahat tilille siitä... mielenkiinnolla odotan vastausta.

    • ole ollut

      mitään ongelmia Pixmanian kanssa, paketti tuli 3 päivässä. Sain JBL:n kotiteatterisarjan ja tosiaan alle 300 eurolla. Saattaa olla että hifistit haluavat maksaa omistaan enemmän, mutta minun korvaani nuo ainakin ovat tyydyttäneet täysin jo kohta vuoden ajan.

    • Varastossa

      Joo, on varastossa, mutta missään ei sanota, että varasto on RANSKASSA !!! EI JUMALAUTA! saa odottaa yli viikon kamoja... kunpa olisin tämän viestiketjun nähnyt enne tilausta... >:0

      • tilaus lähtenyt

        elikkä tilasin 28.12.07 n. 500€maksavan kännykän. Maksoin tilisiirrolla siinä kesti about 3 pv. käsittelyssä ja vahvistuksessa meni n. viikko. Eilen toimituksen tilana luki toimitettu ja sain paketin seuranta koodin. Joten minun pakettini ainakin sieltä lähti ja valitsin tilauksen kestoksi 3-5pv. MUTTA TUO 3-5 PV TARKOITTAA KULJETUKSEN KESTOA! KUN MAKSAT TILISIIRROLLA SIINÄ KESTÄÄ ! JA KÄSITTELYSSÄ JA VAHVISTUKSESSA KESTÄÄ!
        pakettini seilaillut nyt siis 2pv ja seurasin tuolta nordic jongun lähetyspaikan sivuilta, että se on jo suomessa, joten ei enää kauan kestä.
        MALTTIA IHMISET!


      • janneäl
        tilaus lähtenyt kirjoitti:

        elikkä tilasin 28.12.07 n. 500€maksavan kännykän. Maksoin tilisiirrolla siinä kesti about 3 pv. käsittelyssä ja vahvistuksessa meni n. viikko. Eilen toimituksen tilana luki toimitettu ja sain paketin seuranta koodin. Joten minun pakettini ainakin sieltä lähti ja valitsin tilauksen kestoksi 3-5pv. MUTTA TUO 3-5 PV TARKOITTAA KULJETUKSEN KESTOA! KUN MAKSAT TILISIIRROLLA SIINÄ KESTÄÄ ! JA KÄSITTELYSSÄ JA VAHVISTUKSESSA KESTÄÄ!
        pakettini seilaillut nyt siis 2pv ja seurasin tuolta nordic jongun lähetyspaikan sivuilta, että se on jo suomessa, joten ei enää kauan kestä.
        MALTTIA IHMISET!

        Meneekö tilisiirrossa 2-3 päivää, vaikka maksaa nordeasta nordean tilille? En ymmärrä mistä se viive tulee jos näin on.


      • Esko-Mörkö
        janneäl kirjoitti:

        Meneekö tilisiirrossa 2-3 päivää, vaikka maksaa nordeasta nordean tilille? En ymmärrä mistä se viive tulee jos näin on.

        Nordeasta Nordeaan tilisiirto kulkee nopeudella 7 krt maapallon ympäri sekunnissa. Viive on tavaran tulossa Ranskasta Suomeen. Kestää ainakin viikon.


      • Tahwo

        Ranskassahan se. Samoin kuin myös monella muullakin nettikaupalla. Hyvin harvalla on varastoa Suomessa, sen voi jo päätellä nettikaupan valikoiman laajuudestakin. Jos haluaa alle viikossa / heti tavaransa, niin sitten voi ystävällisesti kävellä Tarmo Lähikauppiaan luo. xD

        Maalaisjärkeä immeiset noitten tilausten kanssa, niin ei pahoita sitten mieltään. Ja toi yli viikon odottaminen... Valitettavasti monelta Suomalaiselta puljulta kestää toimittaa Suomen sisäistä postia kauemmin, kuin nettikaupoilta jostain päin Eurooppaa. Valitettavaa, mutta totta. Halpaan hintaan on maltettava odottaa viikko/pari. Jos ei malta, niin sitte käteistä kehiin!

        Spänx!


      • kosola
        janneäl kirjoitti:

        Meneekö tilisiirrossa 2-3 päivää, vaikka maksaa nordeasta nordean tilille? En ymmärrä mistä se viive tulee jos näin on.

        mihin tilinumeroon se maksetaan ku en tiedä:D


    • Esko-Mörkö

      Soitin juuri äsken (18.1.2008 klo 11:25) Pixmanian asiakaspalveluun. Metelistä päätellen useampi töissä puh.keskuksessa.
      Suomenkielinen ystävällinen palvelu. Paljon tilauksia ja ruuhkaa. Tähän asti olin varma että ikinä ei tuotetta kuulu, mutta ootellaan...
      Vika: Isäntä ei anna muuttaa toimitusaikalupauksia, tai se on hankalaa. Paketin tulo Ranskasta kestää jo viikon.

      • Esko-Mörkö

        Saapumisilmoitukset tuli. Kokonaisuus 4-6 päivää myöhässä. Ne jotka näin vähästä vetää herneen nenään, ei elä niin vanhaks että eläkkeestä nauttis.


      • Yep
        Esko-Mörkö kirjoitti:

        Saapumisilmoitukset tuli. Kokonaisuus 4-6 päivää myöhässä. Ne jotka näin vähästä vetää herneen nenään, ei elä niin vanhaks että eläkkeestä nauttis.

        Niin että jos sulla on vain n. viikon myöhässä se ei tarkota ettei se muilla voisi mennä kauemmin zerlokki


      • Esko-Mörkö
        Yep kirjoitti:

        Niin että jos sulla on vain n. viikon myöhässä se ei tarkota ettei se muilla voisi mennä kauemmin zerlokki

        Vika on kuulemma lähetyspäässä. Eivät anna laittaa todellisia toimitusaikoja, koska se antaisi huonon kuvan Pix:sta. Ranskalainen ei ymmärrä, että suomalaiselle tärkeämpi on totuus kuin toimitusaika.


    • Kaijolainen

      Vasta tilasin Harman Kardon 2.1 Kaijutin järjästelmän.Tilaus kesti noin viikon

      • Angrymuffin

        Jaa että toimii vai? Tilaamani näyttö oli rikki...asiakaspalvelu tulee kaikilla muilla kielillä,paitsi suomella.En minä mitään ruotsia halua mongertaa...enkä osaakkaan jos siitä lähetäään. EI NÄIN!Tupla tai kuitti, halvalla saa,mutta jos on tuote viallinen niin palautuksen kanssa voi olla kohtuu vaikeeta :|


    • saq

      tossa tilasin logitechin subbarin ja headsetin ja maksu (maksettu) piti toimittaa ennen kun he lähettäisivät kyseiset tavarat..oon tässä nyt venannu mutta ei oo tullu sähköpostia tai mitää vaikka lupasivat lähettää postia heti ku lähettävät tavarat ja seurantapalvelussa kyllä lukee että "Asiakaspalvelu vahvistaa pian tilauksesi"..pitäiskö tässä nyt olla huolissaa :)
      kiits.

      • saq

        joo ja maksoin ton vasta muutama minuutti sitte..meinasin vaa että pitäiskö olla huolissaa kun ei oo sähköpostia tullu


      • länsimaantietäjä
        saq kirjoitti:

        joo ja maksoin ton vasta muutama minuutti sitte..meinasin vaa että pitäiskö olla huolissaa kun ei oo sähköpostia tullu

        Ei vielä kannata olla huolissaan vasta kun on menny viikko sitten kannattaa niinkuin minulla perkele!


      • vain...
        länsimaantietäjä kirjoitti:

        Ei vielä kannata olla huolissaan vasta kun on menny viikko sitten kannattaa niinkuin minulla perkele!

        Minä tilasin videokameran Pixmaniasta ja nyt on mennyt viikko paketin tilausesta, no pistin kyselyä tuolta pixmaniasta että missä mahtaa paketti olla..tuli tälläinen viesti parintunnin päästä takaisin:

        Hei!
        Kiitos yhteydenotostanne.
        Tilauksenne on lähetetty 19/09/2008.
        Valitettavasti postin ja PNL:n seuranta päivittyy vasta lähetyksen saavuttua Suomeen. Näin ollen lähetystä ei valitettavasti voi seurata reaaliajassa kokoaikaisesti.
        Tilauksenne on siis lähetetty Ranskasta Pannordic nimisen kuljetusyrityksen kautta ja Posti ottaa paketin kuljetettavakseen sen saavuttua Suomeen. Vasta kun paketti on Suomessa, ilmestyy jäljitys sekä Postin ja Pannordicin sivuille. Eli tiedot paketista rekisteröidään Postin järjestelmään vasta paketin saavuttua Suomeen. Valitettavasti väliaikatietoja ei saa, koska pakettia ei rekisteröidä matkalla Ranskasta Suomeen.
        Toimitusaika on 3-5 arkipäivää, johon maksun vahvistus saattaa lisätä 24h.
        Voitte seurata lähetystä sen saavuttua Suomeen oheisesta linkistä.
        http://online.pannordic.com/pn_logistics/index_tracking_email.jsp?id=**********DK
        Parhain terveisin,
        Pixmania Tiimi

        Kyselin pakettia postista saamani tunnuksen perusteella jonka sain Su 21.9.2008 klo.23.16
        Tunnus CS*********DK Ja postissa olivat saaneet ennakkoilmoituksen tulevasta paketista tuolta Pannordicilta. Eli on tulossa, sain samalla suomalaisen seuranta tunnuksen heti postista JJFI*****************

        Toivotaan että paketti saapuu huomenissa


    • huonoja kokemuksia

      On oltava hyvä onni, että kaikki sujuu hyvin. Pixmaniaa on pari kertaa tullut kokeiltua ja nyt saa loppua. Kaikki on enemmän tai vähemmän mennyt pieleen, eikä Pixmania ota minkäänlaista vastuuta palveluistaa. Syvältä!

      • pixmanian kanssa

        Tiistaina tilasin Optoma hd700x-tykin, ihan rohkeasti maksoin Bibit'in kautta tilisiirtona, koska varastosaldo näytti plussaa. Noh, eilen tuli vahvistus että rahat saapuneet heille, tunnin päästä tuli maili että on käsittelyssä. Tänään klo 15 viesti: lähetysvalmiina. Äsken seurannasta katsoin niin on jo luettu kuljetukseen. Sinänsä hyvä säkä, meinaan nyt saldo on : saatavuus 24.10


      • VeijoB
        pixmanian kanssa kirjoitti:

        Tiistaina tilasin Optoma hd700x-tykin, ihan rohkeasti maksoin Bibit'in kautta tilisiirtona, koska varastosaldo näytti plussaa. Noh, eilen tuli vahvistus että rahat saapuneet heille, tunnin päästä tuli maili että on käsittelyssä. Tänään klo 15 viesti: lähetysvalmiina. Äsken seurannasta katsoin niin on jo luettu kuljetukseen. Sinänsä hyvä säkä, meinaan nyt saldo on : saatavuus 24.10

        Tilasin Pixmaniasta, ensin UPS kadotti laatikon
        sitten kun laatikon sain ei tuotetta ollut mukan, vain käsikirjat.
        Sekoilun jälkeen sain 6 € hyvityksen (ehkä) tilille.
        Tilattua roinaa varten pitäis täyttääkaavake joka tule ehkä sitten josku sähköpostilla (ilmoitettu 2 x sähköpostila että kaavake tulee sähköpostilla) just ja kopio henkkareista mukaan.
        Eli sotua jaetaan meilillä ranskan maalle,
        ei tiedä pitäisikö nauraa, muta asiakaspalvelu ol ihan ok, tunnusti suoraan ettei heillä homma pelaa ja tämä Herra Jamie jotain joka laittaa noita sorry viestejä on varsinaine vitsi niekka, 200 € kamat kateissa ja laittaa 6 € hyvityksen pikapäätöksellä, kun odotettavissa on että sitten kun asiaa on käsitelty luvatut 10 pv niin kadonnut kama postitetaan. Eli koko saldo on ainakin 1 kk odotus sille rojulle.
        Parempi pysytellä Ruoholahden punaisen ja Amazonin
        asiakkaana, samoin myös jenkki yhtiöstä tulee kamat viikossa ja väliin aina allekin.


      • hyvä kauppa
        VeijoB kirjoitti:

        Tilasin Pixmaniasta, ensin UPS kadotti laatikon
        sitten kun laatikon sain ei tuotetta ollut mukan, vain käsikirjat.
        Sekoilun jälkeen sain 6 € hyvityksen (ehkä) tilille.
        Tilattua roinaa varten pitäis täyttääkaavake joka tule ehkä sitten josku sähköpostilla (ilmoitettu 2 x sähköpostila että kaavake tulee sähköpostilla) just ja kopio henkkareista mukaan.
        Eli sotua jaetaan meilillä ranskan maalle,
        ei tiedä pitäisikö nauraa, muta asiakaspalvelu ol ihan ok, tunnusti suoraan ettei heillä homma pelaa ja tämä Herra Jamie jotain joka laittaa noita sorry viestejä on varsinaine vitsi niekka, 200 € kamat kateissa ja laittaa 6 € hyvityksen pikapäätöksellä, kun odotettavissa on että sitten kun asiaa on käsitelty luvatut 10 pv niin kadonnut kama postitetaan. Eli koko saldo on ainakin 1 kk odotus sille rojulle.
        Parempi pysytellä Ruoholahden punaisen ja Amazonin
        asiakkaana, samoin myös jenkki yhtiöstä tulee kamat viikossa ja väliin aina allekin.

        Nimittäin tykistä posahti lamppu puolen tunnin katsomisen jälkeen. Lähetin suoraan Infocarelle, en viitsi alkaa tappelemaan Pixmanian kanssa palautusoikeudesta.


    • Onko

      teitä vaadittu lähettämään heille kopio henkilöllisyystodistuksesta ja jostain laskusta tilauksen yhteydessä? Tällä tavoin he mukamas voivat varmistaa että tilaaja on oikea. Väittävät myös etteivät voi lähettää tuotetta ennenkuin ovat saaneet kyseiset tiedot. Kuluttajaasiamiehen mukaan kukaan ei voi vaatia sellaista toimenpidettä.

      • Joka kerta

        Tilasin ja maksoin visalla, josta pyysivät ajokorin ja laskun kopion varmistaakseen onko oikee hemmo tilannu kamat, muten kuka tahansa voi tilata sun laskuun, jos vaan saa visa korin numerot tietoon.
        Moneybookers nettipankki vaati samoja tietoja ennen ku rupes mun rahoja välittään mailmalle.
        En tiedä onko se pakollista, mutta ei niitten oo pakko asioida sun kans jos et halua


    • Pixmania sucks

      Kun yrittää tilata tyrkyttää väkisin
      huolettoman kaupanteon palvelua.
      Ei voi poistaa ostoskorista. Tämä ei ole kuluttajansuojalain mukaista.

      Älkää tilatko. Tilaan itse muualta kalliimmalla niin ainakin saan mitä tilaan.

      • Stupid82

        Kyllä sen huolettoman kaupanteon palvelun saa pois jos meet sinne käyttäjäehtoihin. Voivoi


      • ...
        Stupid82 kirjoitti:

        Kyllä sen huolettoman kaupanteon palvelun saa pois jos meet sinne käyttäjäehtoihin. Voivoi

        Olen ostamassa uutta kännykkää ja olen ajatellut N95 puhelinta. Kannattaako tilata pixmaniasta vai ostaa suomesta 70e kalliimmalla? Ja onko hyvä puhelin?


      • rahat taivaan tuuliin
        ... kirjoitti:

        Olen ostamassa uutta kännykkää ja olen ajatellut N95 puhelinta. Kannattaako tilata pixmaniasta vai ostaa suomesta 70e kalliimmalla? Ja onko hyvä puhelin?

        eli musta ei kannata ostaa n95 liian kallis verrattuna siihen että mulla se kesti vajaa vuoden ja ennen en ole saanut puhelinta rikottua siinä on paljon vikoja ja huoltaa tarvii tosi usein.. ei kantsii


    • sdafa

      tuol luvataan hyvitys jos suomalaisesta nettikaupasta saa tuotteet halvemmalla, niin saako rahat takas omalle tilille vai jonnekki pix-tilille?

    • uudenvuodenaattona

      Samsungin T220 -näytön. Tilisiirrolla lähetetty raha tuli perille siinä 2. - 3. päivä, nyt on Pixmanian tilausseurannan ikonit kaikki värillisiä ja eilen annettiin PNL:n seurantanumero (tilasin postilla, 3-5pvää). PNL:n tilausseuranta näyttää vieläkin ekaa vaihetta, mutta olen kuullut ko. firman tilausseurannan luotettavuudesta jos jonkin laista huhua (näytti ekaa vaihetta vaikka asiakas oli jo saanut paketin), joten en huolehdi. Ensi viikon keskiviikkoon asti voi ihan lupaamansa aikarajan sisällä viipyä.

      Luettuani paljon Pixmaniasta valittaneiden viestejä päätin listata tähän pari pointtia:
      -ole kärsivällinen, kyseessä on iso firma Ranskassa
      -huomioi annetuissa ajoissa viikonloput ym. vapaapäivät

      • ootetaan

        Laitoin videoprojektorini korjattavaksi 24.10.2008. Nyt melkein kolmen kuukauden jälkeen voi olla mahdollista, että tulisi takaisin. Eri asia onko korjattu. Mitä mieltä olette 3 kk:n korjausajasta? En tämän jälkeen tilaa mitään.


    • EL250

      kun tilaatte Pixmaniasta ja ottakaa huolellisesti selvää mitä toimitus pitää sisällään. Itse ostin Pixmaniasta Samsungin koriteatterijärjestelmän RTS-HE10:n ja yllätyin pahasti, kun toimitus ei sisältänyt lainkaa kaiutinkaapeleita, jotka toki ovat eräät tärkeimmistä komponenteista kokonaisuudessa. Soitin suomen Samsungille ja tiedustelin mistä kaapelit saisin. Samsungilta kehotettiin kääntymään jälleenmyyjän puoleen, joka tilaa kaapelit maahantuojalta. Kodinkoneliikkeissä niitä ei ole myytävänä. Kuultuaan, että olin ostanut Pixmaniasta, pahoittelivat ja sanoivat eitteivät voi asialle mitään, koska kyseessä on ranskalainen kauppias, joka toimii ranskalaisen maahantuojan kautta. Kehottivat ottamaan yhteyden Pixmaniaan. Tein kuten oli neuvottu ja sain sähköpostiini vastauksen varsin lyhyessä ajassa (n. 1 tunti). Vastauksessa sanottiin, että Ranskassa toimitukseen eivät sisälly kaiutinkaapelit, joten he eivät voi auttaa. Vastuu toimitukseen loppui siihen, kun mikään ei ollut rikki.
      Suomalaiselta kauppiaalta ostettuna kaapelit olsivat kuuluneet toimitukseen.
      Nyt sitten ihmettelen itsekseni ongelmaani: Itse ei pysty valmistamaan (Samsungin liittimet) ja kaupasta ei saa.

      Varovaisuutta ja harkintaa nettiostoksiin.

    • pixmania

      on ainakin palvellut hyvin. Tilasin dvd-soittimen ja tuli ajallaan ja toimii erinomaisesti. Sähköpostissa informoitiin koko ajan lähetyksen kulkua ym. Lisäksi jos oli kysyttävää, niin he vastasivat alle tunnissa sähköpostiini! Mielestäni todella hyvää palvelua. Älä huoli, kyllä se sun kotiteatteris sieltä saapuu :)

      • Samsungi

        Tilasin Pixmaniasta 46" television torstaina aamupäivästä ja tiistaina televisio oli jo noudettavissa postista.
        Omalla kohdallani kaikki toimi erinomaisesti ja tuote on ollut virheetön, lisäksi mukana tuli takuukortti, jolla huollatus onnistuu helposti myös Suomessa.

        Ainoat haukkuni kohdustuvat PNL -kuljetusfirmaan, jonka seurantatiedot eivät päivity, vaan kulkevat jopa pari päivää jäljessä. Onneksi Pixmaniasta saadulla koodilla seuranta onnistuu myös Itellan seurannan kautta, kunhan lähetys on ensin saapunut Suomeen.


      • 15
        Samsungi kirjoitti:

        Tilasin Pixmaniasta 46" television torstaina aamupäivästä ja tiistaina televisio oli jo noudettavissa postista.
        Omalla kohdallani kaikki toimi erinomaisesti ja tuote on ollut virheetön, lisäksi mukana tuli takuukortti, jolla huollatus onnistuu helposti myös Suomessa.

        Ainoat haukkuni kohdustuvat PNL -kuljetusfirmaan, jonka seurantatiedot eivät päivity, vaan kulkevat jopa pari päivää jäljessä. Onneksi Pixmaniasta saadulla koodilla seuranta onnistuu myös Itellan seurannan kautta, kunhan lähetys on ensin saapunut Suomeen.

        samanlaiset kokemukset, tilannut pixmanisasta kovalevyjä, dvd-soittimen, kameran.
        Ei koskaan ongelmia, aina tullut perille sovittuina aikoina, toimitus kestänyt maks. viikon verran


    • Joo eli

      Tilasin pixmanialta tietokoneen osia 4 kpl ja 2 on lähetetty, lopuista ei tietoa. Asiakaspalvelussa vastailee ruotsin kielinen henkilö, eikä 36 puhelun jälkeen ole tullut yhtäkään suomalaista vastaamaan. Sähköpostiin ei vastata lukuisista yrityksistä huolimatta. Odotan viikon ja kävelen poliisilaitokselle tekemään rikosilmoituksen. Yksi asia on selvä tähän mennessä, kertaakaan en enää tuolta paskapuljusta mitään osta.

    • vitut!

      Mulla hajos ulkonen kovalevy. Takuuta reilusti jäljellä. Ilmotin asiakaspalveluun sähköpostilla. Vastaus tuli seuraavana päivänä. "UPS toimittaa teille rahtikirjan jolla voitte toimittaa tuotteen huoltoon". Huolto on Ranskassa. Myöhemmin soitin asiakaspalveluun jossa sanoivat että minun pitää itse toimittaa tuote postiin ja maksaa postikulut. Nykyään heidän käytäntönsä kuulemma on että asiakas maksaa toimituskulut, vaikka olisi takuuaikaa jäljellä. Aika ennen kuulumatonta että asiakas maksaa postikulut Ranskaan takuuhuollosta. Asiakaspalvelu ja toimitusajat kusee kans oikee kunnolla!!!!!! ILMOTTAKAA KAIKKI ONGELMAT KULUTTAJAVIRASTOON KYSEISESTÄ YRITYKSESTÄ!!!!!!!!!!!

    • sama homma

      Itse tilasin tuotteen 09.09.2009. Peruutin tilauksen 10.09.2009, kun huomasin seuraavana päivänä että se oli väärä malli. Tilaus olisi pitänyt onnistua peruuttamaan, koska sitä ei oltu vielä vahvistettu. Tilaus kuitenkin lähetettiin minulle. En hakenut sitä postista, koska pixmania asiakaspalvelu neuvoi minua tekemään näin.

      Nooh oottelin sen 2 viikkoa, jolloin tavara palautetaan postin toimesta lähettäjälle. Kävin fyysisesti varmistamassa postivirkailijalta että paketti on palautettu samalla koodilla lähettäjälle.

      Aloin viikon kuluttua taas kysellä rahoja takaisin. Asiakasneuvoja sanoi että peketti on mennyt maarianhaminaan ja "hukkunut siellä". Eli ei GPS viissin osannut uida..? Hän lupasi käynnistää tutkinnan asiasta.

      Koko viime viikon pommitin pixmania asiakaspalvelua asian tiimoilta, mutta eivät kuulemma voi tehdä mitään ennen kuin paketti on merkitty palautetuksi. Nyt sitten oottelen että joku pixmania "tiimi" menee naaraamaan pakettia affenanmaalta tai jotain.

      Sinne meni 150€ pixmania kaivoon!

      • kusimania oy

        Pixmania ei palauta rahoja jos perut tilauksen. Paketti ei ole mennyt hukkaan vaan ne myy sen uudestaan. Wanha pixmanian konsti.


      • UPSistakeikkaa
        kusimania oy kirjoitti:

        Pixmania ei palauta rahoja jos perut tilauksen. Paketti ei ole mennyt hukkaan vaan ne myy sen uudestaan. Wanha pixmanian konsti.

        Minä tilasin Pixmanialta adapterin 19.11.09.Toimitusajaksi luvattiin 5-7 päivää.Tavaran toimittajaksi ilmoitettiin DHL.Ei ole tavaraa kuulunut tähän päivään mennessä 27.11.09.Yritin soittaa P:n asiakaspalveluun,josta vastataan joka kerran että kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja,soittakaa hetken kuluttua uudelleen,jonka jälkeen puhelu katkeaa.Kuinkahan sinne oikein pääsee,kun joka soittokerralla käy samalla lailla.No,soitinpa suoraan DHL:lle,jossa oli nopeaa ja asiantuntevaa palvelua.Hämmästykseni oli kuitenkin melkoinen,kun sain kuulla,ettei DHL edes kuljeta enää P:n lähetyksiä.Tilausvahvistuksessani kuitenkin väitetään että tavaran toimittaa DHL.DHL:tä sain sellaisen tiedon että P:n toimitukset hoitaa UPS.Mihin tässä oikein sitten voi enää luottaa?Onnekseni tilaukseni arvo ei ollut kaikkineen kuin 16.99€,etten menettänyt suuria summia.Vituttaa kuitenkin,koska olisin tarvinut sitä adapteria pikaisesti.Opinpahan tästä kaikesta,etten enää tilaa miltään ulkomaiselta yritykseltä yhtään mitään.Ranskalaisethan ovat tunnetusti vähän epämääräistä sakkia,joten se siitä.


      • Jp
        UPSistakeikkaa kirjoitti:

        Minä tilasin Pixmanialta adapterin 19.11.09.Toimitusajaksi luvattiin 5-7 päivää.Tavaran toimittajaksi ilmoitettiin DHL.Ei ole tavaraa kuulunut tähän päivään mennessä 27.11.09.Yritin soittaa P:n asiakaspalveluun,josta vastataan joka kerran että kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja,soittakaa hetken kuluttua uudelleen,jonka jälkeen puhelu katkeaa.Kuinkahan sinne oikein pääsee,kun joka soittokerralla käy samalla lailla.No,soitinpa suoraan DHL:lle,jossa oli nopeaa ja asiantuntevaa palvelua.Hämmästykseni oli kuitenkin melkoinen,kun sain kuulla,ettei DHL edes kuljeta enää P:n lähetyksiä.Tilausvahvistuksessani kuitenkin väitetään että tavaran toimittaa DHL.DHL:tä sain sellaisen tiedon että P:n toimitukset hoitaa UPS.Mihin tässä oikein sitten voi enää luottaa?Onnekseni tilaukseni arvo ei ollut kaikkineen kuin 16.99€,etten menettänyt suuria summia.Vituttaa kuitenkin,koska olisin tarvinut sitä adapteria pikaisesti.Opinpahan tästä kaikesta,etten enää tilaa miltään ulkomaiselta yritykseltä yhtään mitään.Ranskalaisethan ovat tunnetusti vähän epämääräistä sakkia,joten se siitä.

        tilasit tuotteen 19.11.09 (torstaina), rahansiirrossa menee pari ARKIPÄIVÄÄ, eli mahdollisesti rahat näkyvät pixmanian tililla 23-24.11.09 (maanantai-tiistai). ku he näkevät rahat, laittavat tavaran liikkeelle. ja siitä alkaa se luvattu TOIMITUSAIKA. ja sinulla luvattiin 5-7 päivää. eli jos kuvitellaan että paketti on lähtenyt 24.11. liikeelle, niin ei sun kannata 27.11 alkaa sitä itkee, vasta 3 päivää kulunut. olisi mukava kuulla että tuliko paketti seuraavalla viikolla perille??! ja oletan että näin on käynyt. ottaen myös että ranskassa ei ole samanlainen työkulttuuri kuin suomessa. niillä on vapaapäiviä keskellä viikkoa, eikä niikuin suomessa että vain la-su on vapaata, normi päivätyössä.


      • heppa132123
        Jp kirjoitti:

        tilasit tuotteen 19.11.09 (torstaina), rahansiirrossa menee pari ARKIPÄIVÄÄ, eli mahdollisesti rahat näkyvät pixmanian tililla 23-24.11.09 (maanantai-tiistai). ku he näkevät rahat, laittavat tavaran liikkeelle. ja siitä alkaa se luvattu TOIMITUSAIKA. ja sinulla luvattiin 5-7 päivää. eli jos kuvitellaan että paketti on lähtenyt 24.11. liikeelle, niin ei sun kannata 27.11 alkaa sitä itkee, vasta 3 päivää kulunut. olisi mukava kuulla että tuliko paketti seuraavalla viikolla perille??! ja oletan että näin on käynyt. ottaen myös että ranskassa ei ole samanlainen työkulttuuri kuin suomessa. niillä on vapaapäiviä keskellä viikkoa, eikä niikuin suomessa että vain la-su on vapaata, normi päivätyössä.

        ettekö tajua (pixmaniassa) on nii paljon asiakkaita totta kai niissä kestää kun ne tulee kun eka ihminen ostaa 3 tavaraa nii sitte sieltÄ SANotaaN 3 päivää niin tulee mutta niinä 3 päivänä on voinut kertyä 50 uutta posti pakettia jotka ne kaikki o vietävä selvennykseen ja sitä kautta kuljetukseen(tilasin pixmaniasta tietokoneen osia ja tuli 10 paivan paasta ja pahoituskirjeen kera olen tyytyväinen ja kone pyörii)


      • pappa321321
        heppa132123 kirjoitti:

        ettekö tajua (pixmaniassa) on nii paljon asiakkaita totta kai niissä kestää kun ne tulee kun eka ihminen ostaa 3 tavaraa nii sitte sieltÄ SANotaaN 3 päivää niin tulee mutta niinä 3 päivänä on voinut kertyä 50 uutta posti pakettia jotka ne kaikki o vietävä selvennykseen ja sitä kautta kuljetukseen(tilasin pixmaniasta tietokoneen osia ja tuli 10 paivan paasta ja pahoituskirjeen kera olen tyytyväinen ja kone pyörii)

        Paljonko sulle maksettiin että yrität puolustaa Pixmaniaa?
        Surkea esitys firmalta, sillä tänää suljettiin sähköposti-osoitteet, puhelimiin ei vastata millään kielellä. Revi siitä sitten...
        Kyllä kansainvälistä kauppaa harjoittavalla firmalla pitäis olla toimiva asiakaspalvelu, MUTTA hyvät ystävät me voimme vaikuttaa siihen. Ostetaan tekniikka muualta, sillä ei Pixmania ole todellakaan ainoa tämän alan nettikauppa eikä edes halvin!


      • Pixmaniaton
        UPSistakeikkaa kirjoitti:

        Minä tilasin Pixmanialta adapterin 19.11.09.Toimitusajaksi luvattiin 5-7 päivää.Tavaran toimittajaksi ilmoitettiin DHL.Ei ole tavaraa kuulunut tähän päivään mennessä 27.11.09.Yritin soittaa P:n asiakaspalveluun,josta vastataan joka kerran että kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja,soittakaa hetken kuluttua uudelleen,jonka jälkeen puhelu katkeaa.Kuinkahan sinne oikein pääsee,kun joka soittokerralla käy samalla lailla.No,soitinpa suoraan DHL:lle,jossa oli nopeaa ja asiantuntevaa palvelua.Hämmästykseni oli kuitenkin melkoinen,kun sain kuulla,ettei DHL edes kuljeta enää P:n lähetyksiä.Tilausvahvistuksessani kuitenkin väitetään että tavaran toimittaa DHL.DHL:tä sain sellaisen tiedon että P:n toimitukset hoitaa UPS.Mihin tässä oikein sitten voi enää luottaa?Onnekseni tilaukseni arvo ei ollut kaikkineen kuin 16.99€,etten menettänyt suuria summia.Vituttaa kuitenkin,koska olisin tarvinut sitä adapteria pikaisesti.Opinpahan tästä kaikesta,etten enää tilaa miltään ulkomaiselta yritykseltä yhtään mitään.Ranskalaisethan ovat tunnetusti vähän epämääräistä sakkia,joten se siitä.

        Olipa hyvä että kerroit, koska vielä tänä päivänä Pixmania ilmoittaa että tuote on toimitettu DHL:lle!
        Ei se ole ihme ettei Asiakaspalveluun saa enää yhteyttä millään välineellä.
        Tyhjän saa pyytämättäkin... onneksi minun menetys on vain nelisenkymppiä! Ei olis kantsinu, koska Verkkokauppa.com:ista tuotteen olis saanut pikkusen kalliimmalla, mutta postitus, vaihto, takuu ja Asiakaspalvelu pelaa ja sitäpaitsi monella paikkakunnalla on Verkkokauppa.comin myymälä mistä voi vaikka itse hakea kamat.


      • AP
        Jp kirjoitti:

        tilasit tuotteen 19.11.09 (torstaina), rahansiirrossa menee pari ARKIPÄIVÄÄ, eli mahdollisesti rahat näkyvät pixmanian tililla 23-24.11.09 (maanantai-tiistai). ku he näkevät rahat, laittavat tavaran liikkeelle. ja siitä alkaa se luvattu TOIMITUSAIKA. ja sinulla luvattiin 5-7 päivää. eli jos kuvitellaan että paketti on lähtenyt 24.11. liikeelle, niin ei sun kannata 27.11 alkaa sitä itkee, vasta 3 päivää kulunut. olisi mukava kuulla että tuliko paketti seuraavalla viikolla perille??! ja oletan että näin on käynyt. ottaen myös että ranskassa ei ole samanlainen työkulttuuri kuin suomessa. niillä on vapaapäiviä keskellä viikkoa, eikä niikuin suomessa että vain la-su on vapaata, normi päivätyössä.

        Joopa joo. Oletko töissä Pixmanialla? Eihän toimitus voi olla nopea kun vahvistuksessa lukee, että tuote on toimitettu DHL kuljetusfirmaan ja sieltä taas kerrotaan että UPS on nykyinen Pixmanian kuljetusfirma. Jos oikein tarkasti Pixmanian verkkosivuja selaa, niin siellä vilahtaa UPS liikemerkki, mutta tekstissä puhutaan kokoajan DHL:stä.
        Joten on aivan turha puhua 5-7 päivän toimituksesta ja mikä pahinta saat väärän tuotteen tai et saa tuotetta ollenkaan. Nostan hattua henkilöille jotka uskaltavatut tilata tästä firmasta satoja jopa tuhansia euroja maksavia laitteita.
        Ja onko ne tuotteet toimituskulujen, postimaksujen, odottelujen ja huonon asiakaspalvelun takia sen edullisempia kuin muissa nettikaupoissa?


      • netshopsux
        Pixmaniaton kirjoitti:

        Olipa hyvä että kerroit, koska vielä tänä päivänä Pixmania ilmoittaa että tuote on toimitettu DHL:lle!
        Ei se ole ihme ettei Asiakaspalveluun saa enää yhteyttä millään välineellä.
        Tyhjän saa pyytämättäkin... onneksi minun menetys on vain nelisenkymppiä! Ei olis kantsinu, koska Verkkokauppa.com:ista tuotteen olis saanut pikkusen kalliimmalla, mutta postitus, vaihto, takuu ja Asiakaspalvelu pelaa ja sitäpaitsi monella paikkakunnalla on Verkkokauppa.comin myymälä mistä voi vaikka itse hakea kamat.

        Verkkokauppa.com takuu pelaa? Oletko tosissasi? Itse ottaisin riskillä pixmanian kanssa mikäli joutuu takuuseen viemään, sillä se ei voi olla huonompi kuin verkkokauppa.com:n huolto (voiko mikään?).


    • Hidasta

      5-10 arkipäivää menee pelkästään siihen että ne saa sen maksun ,, jos olet suorittanut sen tilisiirrolla! Plus sitte toimitus.. Itse ostin tilisiirrolla 800e.. en suosittele tilisiirtoa jos haluat toimituksen nopeasti..

      • poxmani

      • rokorok

      • annnssskskkuuu
        rokorok kirjoitti:

        Tilaus lähti tänään, visalla maksoin isohkon summan. Uusivuosi sotkenee entistä enempi kuljetuksia. Pakettia odotellessa. Yritän muistaa tulla kommentoimaan miten käy!

        Nyt pelottaa :o Parisataa laitoin puhelimesta maksua, asiallisesti tullu sähköpostilla ilmotus kun rahat näky tilillä nyt just että tilaus on lähetetty. Mutta mitä helvettiä? Tilaus piti kestää 24-48 h, nyt tossa mailissa luki että saapuu 11.01.2009! Miksei siitä voitu kertoo mitää aiemmin? Tsiisus ku ärsyttää. Eikö kellää oo enempää positiivista palautetta? Hrr, toivottavasti saapuu.


      • Atomihiiri
        annnssskskkuuu kirjoitti:

        Nyt pelottaa :o Parisataa laitoin puhelimesta maksua, asiallisesti tullu sähköpostilla ilmotus kun rahat näky tilillä nyt just että tilaus on lähetetty. Mutta mitä helvettiä? Tilaus piti kestää 24-48 h, nyt tossa mailissa luki että saapuu 11.01.2009! Miksei siitä voitu kertoo mitää aiemmin? Tsiisus ku ärsyttää. Eikö kellää oo enempää positiivista palautetta? Hrr, toivottavasti saapuu.

        ydinrektori tulee olemaan ainakin 3 vuotta myöhässä, liekkö tilattu Pixmaniasta. Ei vaan, reaktorin toimittava Areva on, kas kummaa, myös ranskalainen yritys. Joten ei olla pikkumaisia jos pikku sähkövempaimet on muutaman viikon myöhässä, fransmanneilla on nyt paljon isompia ongelmia. Meinaan tilata Pixmaniasta plasma-tv:n, toivottavasti tulee perillä ennen reaktorin valmistumista.


      • Muutaman €:n tähden!
        Atomihiiri kirjoitti:

        ydinrektori tulee olemaan ainakin 3 vuotta myöhässä, liekkö tilattu Pixmaniasta. Ei vaan, reaktorin toimittava Areva on, kas kummaa, myös ranskalainen yritys. Joten ei olla pikkumaisia jos pikku sähkövempaimet on muutaman viikon myöhässä, fransmanneilla on nyt paljon isompia ongelmia. Meinaan tilata Pixmaniasta plasma-tv:n, toivottavasti tulee perillä ennen reaktorin valmistumista.

        Neuvon syvällä kokemuksen rintaäänellä olemaan ostamatta mitään Pixmaniasta, edes "suomenkieliseltä" sivustolta, sillä jokaisella sieltä ostaneelta on vaara joutua hyväksikäytetyksi sekä luottokorttitietojen että henkilöllisyystietojen luovuttamisen yhteydessä. Tiedän, mistä kirjoitan ja oikeastaan minun olisi pitänyt kirjoittaa jo joulukuun 2009 alussa, mutta keskusteltuani luottoyhtiöni edustajan kanssa olen varma asiastani. Pixmania on osa Fotovista-yhtiötä ja työnjako näyttää menevän seuraavasti: Pixmania kerää luottokorttitedot tarkistusnumeroineen päivineen tilausta tehdessä "suojatussa" yhteydessä ja tämän jälkeen joillekin lähetetään Fotovista-yhtiöstä muka luottokortin "vilpillisen käytön varalta" varmistussähköposti, jossa kehotetaan lähettämään mm. sähköpostitse henkilöllisyystodistuksen kopio täysin suojaamattomassa yhteydessä ja (Tämä herättikin epäilykset luottoyhtiössäni). En onneksi lähettänyt tietojani, koska sen verran on jo 43 vuoden aikana huijareista kokemusta. Tuosta teosta sainkin kiitosta luottoyhtiöltäni ja sieltä sanottiinkin olevan erittäin vaarallista lähettää sähköpostitse henkilöllisyystietoja. Tilausta ei sitten voitu toimittaa, koska en suostunut lähettämään pyydettyjä "lisätodisteita" "lopulliseen kaupan vahvistamiseen", mutta raha oli Pixmanialle kuitenkin luottoyhtiöltä kelvannut. (Palauttivat sen kuitenkin myöhemmin luottoyhtiölle). Ohessa on tuo sähköpostissa ollut teksti, johon olen tilausnumeron muuttanut ja nimeni poistanut, vaikka ei kai niissä mitään salaamista olisikaan.
        Hypistelen tässä muuten reilu viikko sitten ihan luotettavasta suomalaisesta kaupasta ostamaani aivan samanlaista suht arvokasta puoliammattilaisvideokameraa, jota Pixmaniasta säästöhuumassa ostaessani meinasin tehdä emämöhläyksen. Olen onnellinen, että peräännyin viime hetkellä.

        PS. Toi allaoleva viesti tuli A.Thorstenssonilta Fotovistalta, jolle kirjoitin pitkän Lontoonkielisen kirjeen, kun ei tietenkään Suomea ymmärtänyt. Eipä täti kommentoinut, eikä tuo James Felixkään, mutta lupasin heille, että kerron mielellään heidän puuhistaan, ettei kukaan muu enää menisi samaan retkuun.

        3. joulukuuta 2009 17.33
        "Hyvä xxx xxxxxx,

        PIXMANIA kiittää tilauksestasi.

        Olet maksanut viimeisimmän www.pixmania.com sivulla tehdyn tilauksesi seuraavalla maksutavalla: Pankkikortti.


        Jotta voimme käsitellä tilauksen loppuun, voitko ystävällisesti lähettää sähköpostitse osoitteeseen: ([email protected]) tai faksilla numeroon (46)850578569, alla luetellut asiakirjat sekä tilausnumerosi CCL11111111:
        Henkilöllisyystodistuksesi kopio.
        Asuinpaikkatodistus, eli lasku, joka vahvistaa osoitteesi (laskun osoitteen tulee vastata antamaasi toimitusosoitetta, esim. lankapuhelimen lasku, sähkölasku).

        Huomio: emme hyväksy kännykkälaskua.
        Edellä mainittuja asiakirjoja tarvitaan tilauksen maksutavan turvaamiseen vilpillisen käytön varalta, sekä tilauksen nro CCL11111111 lopulliseen vahvistamiseen.

        Jos emme saa edellä mainittuja asiakirjoja, emme voi lähettää tilausta sinulle.



        Ystävällisesti,



        James Felix
        Asiakaspalvelun vastaava


        Jos tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme sivulla:
        www.pixmania.com/fi/fi/c_action/faq_clients/index.html


        PIXmania on osa Fotovista-yhtiötä.
        www.fotovista.com"


      • rokorok
        Muutaman €:n tähden! kirjoitti:

        Neuvon syvällä kokemuksen rintaäänellä olemaan ostamatta mitään Pixmaniasta, edes "suomenkieliseltä" sivustolta, sillä jokaisella sieltä ostaneelta on vaara joutua hyväksikäytetyksi sekä luottokorttitietojen että henkilöllisyystietojen luovuttamisen yhteydessä. Tiedän, mistä kirjoitan ja oikeastaan minun olisi pitänyt kirjoittaa jo joulukuun 2009 alussa, mutta keskusteltuani luottoyhtiöni edustajan kanssa olen varma asiastani. Pixmania on osa Fotovista-yhtiötä ja työnjako näyttää menevän seuraavasti: Pixmania kerää luottokorttitedot tarkistusnumeroineen päivineen tilausta tehdessä "suojatussa" yhteydessä ja tämän jälkeen joillekin lähetetään Fotovista-yhtiöstä muka luottokortin "vilpillisen käytön varalta" varmistussähköposti, jossa kehotetaan lähettämään mm. sähköpostitse henkilöllisyystodistuksen kopio täysin suojaamattomassa yhteydessä ja (Tämä herättikin epäilykset luottoyhtiössäni). En onneksi lähettänyt tietojani, koska sen verran on jo 43 vuoden aikana huijareista kokemusta. Tuosta teosta sainkin kiitosta luottoyhtiöltäni ja sieltä sanottiinkin olevan erittäin vaarallista lähettää sähköpostitse henkilöllisyystietoja. Tilausta ei sitten voitu toimittaa, koska en suostunut lähettämään pyydettyjä "lisätodisteita" "lopulliseen kaupan vahvistamiseen", mutta raha oli Pixmanialle kuitenkin luottoyhtiöltä kelvannut. (Palauttivat sen kuitenkin myöhemmin luottoyhtiölle). Ohessa on tuo sähköpostissa ollut teksti, johon olen tilausnumeron muuttanut ja nimeni poistanut, vaikka ei kai niissä mitään salaamista olisikaan.
        Hypistelen tässä muuten reilu viikko sitten ihan luotettavasta suomalaisesta kaupasta ostamaani aivan samanlaista suht arvokasta puoliammattilaisvideokameraa, jota Pixmaniasta säästöhuumassa ostaessani meinasin tehdä emämöhläyksen. Olen onnellinen, että peräännyin viime hetkellä.

        PS. Toi allaoleva viesti tuli A.Thorstenssonilta Fotovistalta, jolle kirjoitin pitkän Lontoonkielisen kirjeen, kun ei tietenkään Suomea ymmärtänyt. Eipä täti kommentoinut, eikä tuo James Felixkään, mutta lupasin heille, että kerron mielellään heidän puuhistaan, ettei kukaan muu enää menisi samaan retkuun.

        3. joulukuuta 2009 17.33
        "Hyvä xxx xxxxxx,

        PIXMANIA kiittää tilauksestasi.

        Olet maksanut viimeisimmän www.pixmania.com sivulla tehdyn tilauksesi seuraavalla maksutavalla: Pankkikortti.


        Jotta voimme käsitellä tilauksen loppuun, voitko ystävällisesti lähettää sähköpostitse osoitteeseen: ([email protected]) tai faksilla numeroon (46)850578569, alla luetellut asiakirjat sekä tilausnumerosi CCL11111111:
        Henkilöllisyystodistuksesi kopio.
        Asuinpaikkatodistus, eli lasku, joka vahvistaa osoitteesi (laskun osoitteen tulee vastata antamaasi toimitusosoitetta, esim. lankapuhelimen lasku, sähkölasku).

        Huomio: emme hyväksy kännykkälaskua.
        Edellä mainittuja asiakirjoja tarvitaan tilauksen maksutavan turvaamiseen vilpillisen käytön varalta, sekä tilauksen nro CCL11111111 lopulliseen vahvistamiseen.

        Jos emme saa edellä mainittuja asiakirjoja, emme voi lähettää tilausta sinulle.



        Ystävällisesti,



        James Felix
        Asiakaspalvelun vastaava


        Jos tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme sivulla:
        www.pixmania.com/fi/fi/c_action/faq_clients/index.html


        PIXmania on osa Fotovista-yhtiötä.
        www.fotovista.com"

        Hei. Tilasin, odotin ja sain, toimituksessa luki että 4-6 päivää. Tilasin 29.12, toimitus perjantaina perillä, eli ihan toimi minu kohdallani kuin luvattiin. Tässä oli vielä vuoden vaihde ja loppiainen sotkemassa kuvioita, sekä keski-euroopan lumimyräkät.

        Kertaalleen kysyin PLN.rahti firman asiakaspalvelusta pakettini viivästymisestä, sillä ostokseni toimitettiin kahtena erillisenä pakettina, vaikka oletin niiden tulevan samassa toimituksessa. Sain palvelua suomeksi ja olen tyytyväinen. Itselleni ei mitään tuollaisia vahvistusviestejä tullut, missä kyseltäisiin mitään lisätietoja. Joku toinenkin oli tuolla aiemmin maininnut noista.

        Uskoisin et kun toi pixmania/fotovista on kuitenkin niinkin iso firma, että jossain on aina reikiä, jotka falskaavat ja yleensäkin verkko-ostaminen luo hyvät apajat rikollisuudelle. Netissä on paljon epäilyttäviä verkkokauppoja... Toisaalta, jos kyseinen firma olisi HUIJAUSTA niin eihköhän se olisi pantu kiinni jo ajat sitten. Se on kuitenkin ollut toiminnassa vuodesta 2000.

        Eni vei, ite olen tyytyväinen.


      • moosesjeesus
        annnssskskkuuu kirjoitti:

        Nyt pelottaa :o Parisataa laitoin puhelimesta maksua, asiallisesti tullu sähköpostilla ilmotus kun rahat näky tilillä nyt just että tilaus on lähetetty. Mutta mitä helvettiä? Tilaus piti kestää 24-48 h, nyt tossa mailissa luki että saapuu 11.01.2009! Miksei siitä voitu kertoo mitää aiemmin? Tsiisus ku ärsyttää. Eikö kellää oo enempää positiivista palautetta? Hrr, toivottavasti saapuu.

        Neuvon syvällä kokemuksen rintaäänellä olemaan ostamatta mitään Pixmaniasta, edes "suomenkieliseltä" sivustolta, sillä jokaisella sieltä ostaneelta on vaara joutua perseraiskatuksi sekä luottokorttitietojen että henkilöllisyystietojen luovuttamisen yhteydessä. Tiedän tämän koska keskustelin henkimanaajani kanssa viime vuonna.


    • ottaa päähän

      TIlasin tuolta paskamaniasta PC:n osia. Ensimmäinen osa meni rikki jo viikon kuluttua. Takuukäsittelu on kestänyt jo 6 viikkoa ja loppua ei näy.

      • pissamania oy

        Jos ei vuoden 2011 loppuun mennessä ole takuuasia selvillä niin sitten kannattaa huolestua. Ne pojat ei todellakaan pitele kiirettä.


      • Crjkbjipp
        pissamania oy kirjoitti:

        Jos ei vuoden 2011 loppuun mennessä ole takuuasia selvillä niin sitten kannattaa huolestua. Ne pojat ei todellakaan pitele kiirettä.

        Luotettava kauppa kaikki kyllä tulee perille ! Mutta ongelma on vaa toimitus ajat jotkut puhuvat muutaman euron tähden ostaa pixmaniasta jotain , ite säästin 190€ televisiossa ja 129€ kotiteatterissa kyllä noiden takia odotan vähän kauemmin


      • dsdadsryhjkukiliöoöo
        Crjkbjipp kirjoitti:

        Luotettava kauppa kaikki kyllä tulee perille ! Mutta ongelma on vaa toimitus ajat jotkut puhuvat muutaman euron tähden ostaa pixmaniasta jotain , ite säästin 190€ televisiossa ja 129€ kotiteatterissa kyllä noiden takia odotan vähän kauemmin

        menin tilaamaan tuosta paska firmasta iPodin...kertokaa tuotteiden laadusta?ovatko tilaamanne tuotteen toimineet vai onko ollut vikoja?
        vittu nuo toimitus ajat on ainakin iha perseestä mutta vittu jos tuotteet on viallisia!


      • toronto 400
        dsdadsryhjkukiliöoöo kirjoitti:

        menin tilaamaan tuosta paska firmasta iPodin...kertokaa tuotteiden laadusta?ovatko tilaamanne tuotteen toimineet vai onko ollut vikoja?
        vittu nuo toimitus ajat on ainakin iha perseestä mutta vittu jos tuotteet on viallisia!

        tilauspäivå 03.03.2010.
        luvattu toimitus päivä 19.03.201
        nyt PIXMANIAN sivuilla lukee, varastossa 04.05.2010.
        saas nähdä tuleeko tavaraikinä perille.
        jos ton paska firman tavarat sais maksaa samalla tavalla kun se itse toimii niin asiahan olisi OK.
        Älkää hyvät ihmiset tilatko mitään tavaraa mitä ei ole varastossa ja maksakaa vain LUOTTO KORTEILLA. V....aa. PIXMANIAN Asiakaspalvelu ei vastaa edes puheluihin. KUSETUSTA KOKO TOUHU.
        SUOSITTELEN KAIKILLE TUTUILLENI ÄLKÄÄ VAANIKINÄ TILATKO MITÄÄN


      • OVAT
        dsdadsryhjkukiliöoöo kirjoitti:

        menin tilaamaan tuosta paska firmasta iPodin...kertokaa tuotteiden laadusta?ovatko tilaamanne tuotteen toimineet vai onko ollut vikoja?
        vittu nuo toimitus ajat on ainakin iha perseestä mutta vittu jos tuotteet on viallisia!

        Mitä ovat pohjoismaihin, alla oleva teksti lainattu täältä: http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=33615&page=15


        Käytännössä Pixmanian sivuilla olevat toimistusvaihtoehdot ja -ajat ovat täyttä hevosen paskaa (ei varmaan yllätys kenellekään)! Homma toimii heillä siten että kun Norja/Suomi/Ruotsi akselille lähetetään tuotteita, eivät paketit lähde ennenkuin kontti tulee täyteen, kaveri sanoi että siellä voi välillä maata parikin viikkoa puolityhjä kontti ja odotella täytettä jotta se lähtisi täytenä matkaan. Tämä tietysti siksi että konttihan lähtee kokonaisuutena hyvinkin halvalla verrattuna siihen mitä Pixmania ottaa asiakkailtaan. Kaveri teki jonkunlaista laskutoimitusta ja tuli siihen tulokseen että Pixmania tekee varmasti ison osan pohjoismaisesta tuloksestaan juuri "huuhaapostikuluilla".


      • LOGISTIIKKA:.%#?+
        OVAT kirjoitti:

        Mitä ovat pohjoismaihin, alla oleva teksti lainattu täältä: http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=33615&page=15


        Käytännössä Pixmanian sivuilla olevat toimistusvaihtoehdot ja -ajat ovat täyttä hevosen paskaa (ei varmaan yllätys kenellekään)! Homma toimii heillä siten että kun Norja/Suomi/Ruotsi akselille lähetetään tuotteita, eivät paketit lähde ennenkuin kontti tulee täyteen, kaveri sanoi että siellä voi välillä maata parikin viikkoa puolityhjä kontti ja odotella täytettä jotta se lähtisi täytenä matkaan. Tämä tietysti siksi että konttihan lähtee kokonaisuutena hyvinkin halvalla verrattuna siihen mitä Pixmania ottaa asiakkailtaan. Kaveri teki jonkunlaista laskutoimitusta ja tuli siihen tulokseen että Pixmania tekee varmasti ison osan pohjoismaisesta tuloksestaan juuri "huuhaapostikuluilla".

        .

        http://www.youtube.com/watch?v=bAksvkaNz5c

        .


    • jetro76

      Minulla on pixmaniasta pelkästään positiivisia kokemuksia. Tosin ei ole tarvinnut turvautua takuun palveluun. Neljäs tilaus sisässä ja hyvin on mennyt. Maksan aina visalla. Joten paketit ovat tulleet n.6-7 vrk kuluttua. Kannattaa ostaa kun halvalla saa. Jos hinta lähellä kotimaan tasoa suosin oman kaupungin puljuja tai kotimaisia verkkokauppoja.

      • kusetusta

        Tilattu ja maksettu kaksi tuotetta maaliskuun alussa 2010. Toinen toimitettiin, toista ei ole kuulunut. Lasku maksettu 5.3.2010.
        Laskun loppusumma kahdelle tuotteelle, lasku tarkemmin tarkasteltuna harhaanjohtava ( toinen tuote piilotettu ilman mainintaa loppusumma merkinnän alle ). Maksettu Nordea Sololla. Tavaraa ei ole toimitettu kehotuksista huolimatta. Luvattu aina ottaa yhteyttä 24t. kuluessa. Että silleen...
        Laitoin asian kuluttajaviranomaisille.


      • Pixpixmaniaa
        kusetusta kirjoitti:

        Tilattu ja maksettu kaksi tuotetta maaliskuun alussa 2010. Toinen toimitettiin, toista ei ole kuulunut. Lasku maksettu 5.3.2010.
        Laskun loppusumma kahdelle tuotteelle, lasku tarkemmin tarkasteltuna harhaanjohtava ( toinen tuote piilotettu ilman mainintaa loppusumma merkinnän alle ). Maksettu Nordea Sololla. Tavaraa ei ole toimitettu kehotuksista huolimatta. Luvattu aina ottaa yhteyttä 24t. kuluessa. Että silleen...
        Laitoin asian kuluttajaviranomaisille.

        näitä juttuja jo ennenkuin tilaat. Vai oletko hölmö?


    • tilasin

      20.3.2010 ja autosoitin oli postissa 24.3.2010. ei valittamista.

      • tanezz

        Tilasinpa täs viimeviikon torstaina(4pv sitten) tollasen reilun sadan euron soittimen ja kyllä mietityttää et millon se sieltä tulis. Tuolla tilauksen seurannassa lukee et "tilaus vahvistettu" mut ei viel käsitelty..Oisko kenellää heittää arviota et kauon täs viel menis et tuotteen saan , tulisko viel tämän viikon aikana vai meneekö kauemmin? Syyhyttäis päästä jo testaa ja meinaa vähän pelottaa ku näitä negatiivisia viestejä täältä lukenu..


      • tanezz
        tanezz kirjoitti:

        Tilasinpa täs viimeviikon torstaina(4pv sitten) tollasen reilun sadan euron soittimen ja kyllä mietityttää et millon se sieltä tulis. Tuolla tilauksen seurannassa lukee et "tilaus vahvistettu" mut ei viel käsitelty..Oisko kenellää heittää arviota et kauon täs viel menis et tuotteen saan , tulisko viel tämän viikon aikana vai meneekö kauemmin? Syyhyttäis päästä jo testaa ja meinaa vähän pelottaa ku näitä negatiivisia viestejä täältä lukenu..

        vastaan edelliseen viestiini , eli tuotetta ei vieläkään näy (8pv tilauksesta kulunut , pitäiskö huolestua?) Tuotetta ei oo vieläkään käsitelty


      • tanezz
        tanezz kirjoitti:

        vastaan edelliseen viestiini , eli tuotetta ei vieläkään näy (8pv tilauksesta kulunut , pitäiskö huolestua?) Tuotetta ei oo vieläkään käsitelty

        jälleen vastaus edelliseen viestiin eli 12pv nyt tilauksesta kulunut eikä siellä ole tilanne edennyt mihinkään , ilmeisesti tuotetta ei ole varastossa mutt aina kun tulee se saapumispäivämäärä eli tuotteen pitäisi lähteä postiin niin se siirtyy muutamalla päivällä? nyt nuin käynyt siis jo 3 kertaa..Vituttaa et menin rahat tonne laittamaan


      • pixmaniaonpaska
        tanezz kirjoitti:

        jälleen vastaus edelliseen viestiin eli 12pv nyt tilauksesta kulunut eikä siellä ole tilanne edennyt mihinkään , ilmeisesti tuotetta ei ole varastossa mutt aina kun tulee se saapumispäivämäärä eli tuotteen pitäisi lähteä postiin niin se siirtyy muutamalla päivällä? nyt nuin käynyt siis jo 3 kertaa..Vituttaa et menin rahat tonne laittamaan

        http://www.pixmania.com/fi/fi/dsp_webcall.html

        Tosta voi ottaa yhteyttä Pixmaniaan, ne yleensä vastaa 24 tunnin sisällä. Ite tilasin Pixmaniasta kuulokkeet, ne käsitteli sen tilauksen, ja lähetti sen normaalisti. Kuljetusyhtiö oli Pannordic. Siellä se oli yli viikon "sorted at terminal" -tilassa. Valitin siitä Pixmanialle, mut ei sieltä mitään kunnon vastausta saanut. Otin sit yhteyttä Pannordiciin, ja siellä selitettiin tilanne. En kyl toiste tilaa Pixmaniasta mitään.


      • Vain kerran huijattu
        pixmaniaonpaska kirjoitti:

        http://www.pixmania.com/fi/fi/dsp_webcall.html

        Tosta voi ottaa yhteyttä Pixmaniaan, ne yleensä vastaa 24 tunnin sisällä. Ite tilasin Pixmaniasta kuulokkeet, ne käsitteli sen tilauksen, ja lähetti sen normaalisti. Kuljetusyhtiö oli Pannordic. Siellä se oli yli viikon "sorted at terminal" -tilassa. Valitin siitä Pixmanialle, mut ei sieltä mitään kunnon vastausta saanut. Otin sit yhteyttä Pannordiciin, ja siellä selitettiin tilanne. En kyl toiste tilaa Pixmaniasta mitään.

        Pixmaniaa suojaa se että se on rekisteröitynyt ulkomaille. Suomen kuluttaja-asiamies ei voi puuttua toimintaan, vaan ohjaa hoitamaan asiaa Euroopan kuluttajakeskuksen kautta. Sen vuoksi moni jättää asian sikseen -kuten itsekin.
        KEHOTAN, ETTÄ KUKAAN EI OSTA PIXMANIALTA MITÄÄN ENÄÄ KOSKAAN! Hintaero turvallisempaan toimittajaan on sen verran pieni, että kannattaa valita varmempi vaihtoehto. Pixmanialta ostettaessa on syytä varautua siihen, että rahat menee ja tuotteita ei tule. Tämän riskin välttämiseksi ei ole muuta vaihtoehtoa kuin välttää asioimista ko firman kanssa. Turvaa et saa suomalaisesta kuluttajansuojastakaan


    • hoes

      Olen pixmaniasta tilannut, monta sataa olen sinne hassannut, eikä oo valittamista. Jotkut tuotteet tulee nopeesti, mut joitakin on joutunu venaamaa kuukausia, mut hei yks paskan hailee vaikka kestää, ei liikuta mua, jos tavaralla jonka haluan on kiire niin tilaan sen muualta, mutta jos hinta ratkaisee niin ehdottomasti pixmania.
      Multa ei oo koskaa mitää henkilötietoja pyytäny.

    • teknologia hullu

      kannattaao ostaaa pixmainia ipod touch!

    • kysymysmerkki111

      miten poistan tunnuksen sieltä?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe