telefinland+MMS ongelma

yx kärsimätön

Vaihdoin hiljattain liittymäni telefinlandiin ja se poiki seuraavan ongelman.. Elikkäs, kaikki muu toimii ihan hyvin, mutta Elisan liittymästä lähetetyt multimediaviestit eivät tule perille.. Tekstarit ,puhelut ja kaikki muukin toimii ihan hyvin, mutta tuo on ongelma. Itse voin kyllä lähettää Elisaan tai minne vaan, mutta tuo vastaanotto on ongelma. Olen hakenut ja asentanut asetukset jo moneen kertaan, mutta eipä auta.. Asiakaspalvelu vielä vähemmän.. Niin, se mun puhelin on Nokia 6230i. Jos jollain on sama ongelma, nii kerro ihmeessä ja vielä parempi jos siihen löytyis joku konsti millä sen sais kuntoon..

3

1198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuningas1980

Minusta tuntuu että sulla on kaikki hyvin paitsi että sulla on kännykän omista asetuksista "Multimediaviestien vastaanotto kotiverkossa"-tilassa. Sen kun muutat Viestiasetuksista->MMS viestit-> Multimedian vastaanotto, tilaan "Kyllä" ni taas toimii ja pystyt vastaanottamaan MMS viestejä.

• ninpa

Niin, paitsi että tuo vastaanotto kotiverkossa tarkoittaa nyt lähinnä kotimaan sisällä tapahtuvaa vastaanottoa, eli jos sulla on valittu vastaanotto kotiverkossa, mms:t eivät tule ulkomailla ollessa puhelimelle (ulkomailla mms:n vastaanotto on maksullinen), eli tämä ei suinkaan auta tuossa tapauksessa. Kannattaa ottaa yhteys operaattoriin ja kysäistä sieltä apua.

• pp

kaikki operaattorit kieroilee noissa hinnoissa, en henkilökohtaisesti luota yhtenkään. olkaa varuillaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1455
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      34
      1425
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1371
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1329
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      318
      1091
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe