Vaihdoin hiljattain liittymäni telefinlandiin ja se poiki seuraavan ongelman.. Elikkäs, kaikki muu toimii ihan hyvin, mutta Elisan liittymästä lähetetyt multimediaviestit eivät tule perille.. Tekstarit ,puhelut ja kaikki muukin toimii ihan hyvin, mutta tuo on ongelma. Itse voin kyllä lähettää Elisaan tai minne vaan, mutta tuo vastaanotto on ongelma. Olen hakenut ja asentanut asetukset jo moneen kertaan, mutta eipä auta.. Asiakaspalvelu vielä vähemmän.. Niin, se mun puhelin on Nokia 6230i. Jos jollain on sama ongelma, nii kerro ihmeessä ja vielä parempi jos siihen löytyis joku konsti millä sen sais kuntoon..
telefinland+MMS ongelma
3
1176
Vastaukset
- kuningas1980
Minusta tuntuu että sulla on kaikki hyvin paitsi että sulla on kännykän omista asetuksista "Multimediaviestien vastaanotto kotiverkossa"-tilassa. Sen kun muutat Viestiasetuksista->MMS viestit-> Multimedian vastaanotto, tilaan "Kyllä" ni taas toimii ja pystyt vastaanottamaan MMS viestejä.
- ninpa
Niin, paitsi että tuo vastaanotto kotiverkossa tarkoittaa nyt lähinnä kotimaan sisällä tapahtuvaa vastaanottoa, eli jos sulla on valittu vastaanotto kotiverkossa, mms:t eivät tule ulkomailla ollessa puhelimelle (ulkomailla mms:n vastaanotto on maksullinen), eli tämä ei suinkaan auta tuossa tapauksessa. Kannattaa ottaa yhteys operaattoriin ja kysäistä sieltä apua.
- pp
kaikki operaattorit kieroilee noissa hinnoissa, en henkilökohtaisesti luota yhtenkään. olkaa varuillaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005