Vaihdoin hiljattain liittymäni telefinlandiin ja se poiki seuraavan ongelman.. Elikkäs, kaikki muu toimii ihan hyvin, mutta Elisan liittymästä lähetetyt multimediaviestit eivät tule perille.. Tekstarit ,puhelut ja kaikki muukin toimii ihan hyvin, mutta tuo on ongelma. Itse voin kyllä lähettää Elisaan tai minne vaan, mutta tuo vastaanotto on ongelma. Olen hakenut ja asentanut asetukset jo moneen kertaan, mutta eipä auta.. Asiakaspalvelu vielä vähemmän.. Niin, se mun puhelin on Nokia 6230i. Jos jollain on sama ongelma, nii kerro ihmeessä ja vielä parempi jos siihen löytyis joku konsti millä sen sais kuntoon..
telefinland+MMS ongelma
8
1049
Vastaukset
- jotta sillee
Olisikohan se vika siellä Elisan päässä, eli mistä ne lähetetään, elisa nimittäin saattaa peukaloida kuvaviestejä niiden koon pienentämiseksi verkkonsa kapasiteetin takia.
- yx kärsimätön
Olen itseasiassa kysynyt tuota Elisankin asiakaspalvelusta, mutta eipä ne mitään ainakaan myönnä.. Sieltä ei siis tule mitään perille, ei pienennettyä eikä alkuperäistä.. Ei edes mitään ilmoitusta, että jotain vois olla tulossa esim. netin kautta luettavaksi...
- kuningas1980
Minusta tuntuu että sulla on kaikki hyvin paitsi että sulla on kännykän omista asetuksista "Multimediaviestien vastaanotto kotiverkossa"-tilassa. Sen kun muutat Viestiasetuksista->MMS viestit-> Multimedian vastaanotto, tilaan "Kyllä" ni taas toimii ja pystyt vastaanottamaan MMS viestejä.
- yx kärsimätön
Joo.. unohdin mainita, että se on kohdassa kyllä. Olen joskus aikaisemmin takunnut tuon asian kanssa ja se oli jo tiedossa..
- Soneran verkko
Voi vetää seuraavan johtopäätöksen, joka haluaa puhelimensa toimivan kaikissa tilanteissa ottakoon Soneran verkkoa käyttävän liittymän, toimii MMS, GPRS ym.
- vai toimii
Eipäs pelittänytkään keski-suomessa, missä tuli 3km pituinen katve alue.
- se vasta pitkä
vai toimii kirjoitti:
Eipäs pelittänytkään keski-suomessa, missä tuli 3km pituinen katve alue.
Tuli Keski-Suomessa 30 km katvealue.
- Huono Radiolinja-verkko
se vasta pitkä kirjoitti:
Tuli Keski-Suomessa 30 km katvealue.
"Elisalla se vasta pitkä tuli. Keski-Suomessa 30 km katvealue."
Oho! Elisan katve näyttää tosiaan olevan yli 10-kertainen....
Huonoa palvelua, Elisalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875