taiteilija C Inness

tietääkö/onko tietoa

kukaan tällaisesta taiteilijasta..on pari hänen työtä?En tarkoita G Innessiä (usa 1825-1890)

10

7661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MAALARI

      On todella arvostettu taiteilija, pääasiassa maisema-aiheita, puolalainen, elänyt 1932-2004 ja poismenosta johtuen ovat taulujen hinnat nousseet mukavasti, tietysti teoksesta riippuen, mutta kuitenkin tyypillinen keskiverto työ liikkuu noin 5000-8000euron luokassa.

      • ....

        Hei, Mistä tästä maalarista saisi tietää enemmän?
        Itselläni on hänen maisemataulu ja olisin kenties kiinnostunut arvioittamaan taulun....

        En vain tiedä kenelle siitä kannattaisi ottaa yhteyttä...


      • leevinuutti

        Kertoisitko lisää C Innesistä, jos tiedät. Sillä sain perintönä C Innesin maisemataulun koko n. 120 cm x 70 cm.
        Googlen haku kertoi ko maalarin olevan USASTA, Galiforasta, muuta tietoa ei löytynyt. Olen aivan ymmällä, kuka tämä taiteilja on tai oli.

        Odotan mielenkiinnolla mahdollista lisätietoasi.


      • taide

        Olisi Keltaisessa Pörssissä myytävänä taiteilijan tekemä öljyvärimaalaus 116x66cm
        erittäin hyväkuntoinen kaunis maalaus Oulussa. Tsekatkaa jos joku kiinnostui, myynti mielellään ennen joulua.


    • kipinä-

      Meilläkin on seinällä C. Innessin taulu. Puolalaisesta taiteesta ei vain ole kunnollisia hakuteoksia. Mahtaako kenelläkään olla vinkkejä ;)

      • Googlessa menemällä suoraan puolalaisille sivustoille? Mm. itävaltalaisia ja ruotsalaisia taiteilijoita olen etsinyt ao. maiden taiteilijasivuilta. Yleensä joka maassa on erilaisia yhdistyksiä ja niiden rekistereitä, joissa on ainakin tunnetuimpia nimiä. Tosin jos on niin kuin näyttää, että Innes on maalannut paljon Suomessa, niin kannatta käydä taidekaupoissa kysymässä, niissä yleensä tunnetaan jos vain maalaukset liikkuvat.


    • volovomiäs

      sain perinnöksi c.innesin taulun.Koko 90*60 kaunis maisemamaalaus.Onko jotain taidekauppaa jotka arvioisivat tauluja netissä?

    • C.Innessin taulun om

      Englannin kielisellä sivuilla joku Clara Innessin taulun arvo oli 2007 vain 50£ . Miksi suomessa hinta olisi monin kerroin enemmän?

    • Anonyymi

      Onko tietoa tullut lisää
      Minulla yksi todella iso maisema taulu tämän C.Innes tekemänä. Keneltä ja mistä yleensä voi kysyä hinta arvioita

    • Anonyymi

      Markkinoilla pyörii paljon hyvän näköisiä maisemamaalauksia jotka ovat signeerattu C Inness,tarkasti jäljitellen Clara Innessin suhteellisen suurta selväpiirteistä käsialaa.Nämä lienevät jonkin itäisen jäljennös ja väärennöspajan tuotteita.Viimeksi Haminassa kirpparilla näkemäni paljastui jo siitä syystä,että oli nitojaniiteillä raamiinsa kiinnitetty.Raamit eivät edes kiilakehykset.Clara kuoli 1930,ja niitit keksittiin huomattavasti myöhemmin.Sinänsä ok sisustustaulu,mutta jos ostaja luuli löydön tehneensä,niin pettyy kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe