taas se nähtiin,Forssell ihan yössä koko kentällä olo ajan,aivan liian yliarvostettu pelaaja,vaikka ei ne muutkaan hyviä olleet,tollaisen esityksen jälkeen saisi pelaajat itse maksaa lennot kotiin
Forssell on
7
426
Vastaukset
- -m-a-u-r-i-
>En sanois ! Muiden tehtävä on luoda paikat. Nyt ei paikkoja ollut. Miklu pistää yhden viidestä (hyvä prosentti mielestäni) sisään. Nyt vaan ei paikkoja ollut. Eivät muut luoneet, vaan vetivät 30 metristä. Hyvä molari poimi ne helposti.
Miklu on kaikkien-aikojen lupaavin pelaaja,(suomessa) kunhan vaan luodaan paikat. Olen nähnyt livenä !- onni
tällä hetkellä ei miklu ole läheskään siinä vireessä kuin pitäisi olla . penkille maajoukkueessa ja seurajoukkueessa !
- katosa
peliä jos et huomannu että Miklulla oli kaks selvää maalintekopaikkaa. Kunnossa oleva ammattilainen olis pistäny pallon häkkiin vaähintään toisesta mutta Miklu ei kummastakaan. Miklun paikat oli niin selviä kuin olla voi...enää molari ohitettavana. Et ymmärrä futiksesta mitään jos et niitä huomannut tai osaa laskea maalintekopaikoiksi.
- katsoa
peliä kun et huomannu että Miklulla oli kaks selvää maalintekopaikkaa. Arvostetun ammattilaisen ois pitäny pistää pallo häkkiin vähintään toisesta paikasta mutta molemmissa Miklu sai vain epäpuhtaan löysän vedon aikaiseksi. Jos et noita paikkoja huomannut tai et niitä osaa lukea maalintekopaikoiksi niin et kyllä jalkapallosta mitään ymmärrä.
- -m-a-u-r-i-
katsoa kirjoitti:
peliä kun et huomannu että Miklulla oli kaks selvää maalintekopaikkaa. Arvostetun ammattilaisen ois pitäny pistää pallo häkkiin vähintään toisesta paikasta mutta molemmissa Miklu sai vain epäpuhtaan löysän vedon aikaiseksi. Jos et noita paikkoja huomannut tai et niitä osaa lukea maalintekopaikoiksi niin et kyllä jalkapallosta mitään ymmärrä.
imee miklun munaa.
- -m-a-u-r-i-
-m-a-u-r-i- kirjoitti:
imee miklun munaa.
En kirjoittanut edellistä, vaan kirjoittaja oli sopu-pesis ja lätkä fani Tölviöltä (?).
- miklu
-m-a-u-r-i- kirjoitti:
En kirjoittanut edellistä, vaan kirjoittaja oli sopu-pesis ja lätkä fani Tölviöltä (?).
Kyl se miklu onki hyvä. teki hattutempunki pelisä. taidankin luopua sopu-kansallispelistä ja hokkeista ja ruveta seuraamaan futista. toteaa: torvelo tölviön takametästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle192600Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671649Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71597Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1121579Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471483Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911423Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681346Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311137En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521086