Pitäkkeepäs

Pirre*

peukkuja pystyssä Kitteen poijjille...kuulittako työ!

65

2212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taatto

Räikköselle.

• Pirre*

telekkaris kakkoselle....:)
        ps. onko kolomosella formulat, nyt ei ruahi kiänttee kanavvoo sen verttoo..peukalottii söröttää tässä kirjottassa taivasta kohti..

• Pirre*

sitäkös sieki..enpä muistanu koko kohua enää...:/

• Taatto

Kaikki on persiistä. Elän myötä koko kropallani F1-kisoja ja kaipaan nyt lohtua.

• Pirre*
        Taatto kirjoitti:

Kaikki on persiistä. Elän myötä koko kropallani F1-kisoja ja kaipaan nyt lohtua.

:))...peestä koko formulat..

• Taatto
        Pirre* kirjoitti:

:))...peestä koko formulat..

Olen vielä syvemmällä.

• Pirre*
        Taatto kirjoitti:

Olen vielä syvemmällä.

pitännöön sitten vähäsen niitä empatioita laittoo..noin, sinne läksivät....helepottiko? ..:)

• Taatto
        Pirre* kirjoitti:

pitännöön sitten vähäsen niitä empatioita laittoo..noin, sinne läksivät....helepottiko? ..:)

Miten olis pusu, josko nyt sekään, mutta kokeillaanko ?

• Pirre*
        Taatto kirjoitti:

Miten olis pusu, josko nyt sekään, mutta kokeillaanko ?

kokkeillaan vuan..ai niin... hmm..tuota mites se..niinku...:(

No..tuossa *ryystää*..no tuntuko missää...:)??

• Taatto
        Pirre* kirjoitti:

kokkeillaan vuan..ai niin... hmm..tuota mites se..niinku...:(

No..tuossa *ryystää*..no tuntuko missää...:)??

Irtoo pusut kyllä mutkattomammin.

• Pirre*
        Taatto kirjoitti:

Irtoo pusut kyllä mutkattomammin.

on vähäsen monjmutkasemppii, sillä mie vain..:))

• Asun puolivälissä,siinä 'nakkilankirkonvaiheilla',joten pitää olla diplomaatti,ettei tule selkkauksia.

Se on kyllä varmaa, kumpi mestaruuden 'ottaa',on sen myös ansainnut.

PS.Tunnetuahan on että hopea hävitään,mutta lohdutuksena sanon,että miehiä ne on hävinneetkin ja huonoja miehiä ovatkin.
      Ps/2.Se siitä diplomatiasta.

• Pirre*

hoppee ois miten häppee, voittoo sekkii pittää..:)

Tuolla tiplomattiallako out pärjännä nuinnii vanahaks..:), viittaan loppukanneettiisi.

• Talisker

Muistavat sitten pitää ne housut jalassa niissä voitonjuhlissa.

• Talisker

Niin pesäpalloilijat kuin formulakuskitkin.

• Pirre*
        Talisker kirjoitti:

katteellisten panettelluu...

• Kakku
        Talisker kirjoitti:

ei ainaskan muista.

• Pirre*
        Kakku kirjoitti:

ei ainaskan muista.

nuorena se muisti rupejjaa joskus pätkimmään...ihmettä miusta.....)

• Marion.T

vaikka meitä joskus epäiltiinkin samoilla näppiklsillä olemisesta, niin kyllä toi formula on mun mielestäni niin turhaa "urheilua" kuin vain voi olla - en katsele vaikka maksettaisi:((
      Rahaa laitetaan palamaan miljoonia ja tallit järkkäävät voitot valmiikis HYIPS....

Nyt kiireesti kypärä ja satensuoja pään päälle - oliskohan luotiliivikin tarpeen.....IIIKKK....

• Pirre*

ja näin kalliilla bensalla vielä..:DD...

Mittää hyvvee ei Formuloissa ou, saastuttaavat vain luvan perästä, ja tallit kähmii ja käärii voitot..siis ihan syvältä...sanon reilusti ihan omalla nikillä ja näppiksilläkkii ja kaiken paskanheiton uhallakkii...:)

• Marion.T
        Pirre* kirjoitti:

Mittää hyvvee ei Formuloissa ou, saastuttaavat vain luvan perästä, ja tallit kähmii ja käärii voitot..siis ihan syvältä...sanon reilusti ihan omalla nikillä ja näppiksilläkkii ja kaiken paskanheiton uhallakkii...:)

mikäs nyt on kun olet aina ollut formulafani :???

Olen äimänkäkenä - taidat pitää pilkkanasi vanhaa Marion raukkaa :)))))))

BYÄÄHH.........................

• Pirre*
        Marion.T kirjoitti:

mikäs nyt on kun olet aina ollut formulafani :???

Olen äimänkäkenä - taidat pitää pilkkanasi vanhaa Marion raukkaa :)))))))

BYÄÄHH.........................

joskus sanonu pitäväni Formuloista, nyt sie out kyllä ymmärtäny viärin tai mie en ou ollu seslevinpäin, vaikka en väkeviä käytäkkää..:)

• Marion.T
        Pirre* kirjoitti:

joskus sanonu pitäväni Formuloista, nyt sie out kyllä ymmärtäny viärin tai mie en ou ollu seslevinpäin, vaikka en väkeviä käytäkkää..:)

laitettava sen mun - hmm... oliko se 23 ÄO.n tiliin, eihän lutikan tasolla oleva kaikkea voi muistaa :)))

• Taatto

Ethän nyt noin "tollo" voi olla. Formulat ovat viihdettä parhaimmillaan.

• Marion.T
        Taatto kirjoitti:

Ethän nyt noin "tollo" voi olla. Formulat ovat viihdettä parhaimmillaan.

makuasioista ei voi kiistellä :))

Formulat ovat pelkkää etukäteen pelattua "sopupeliä" missä tallit määrää kuka voittaa... Kamala meteli, rahaa palaa, ja älyttömistä ajajista tehdään jonkinmosia sankareita HÖH sanon minä....
        Aika moni muukin pysyisi ajamaan yhtä hyvin, jos ikinä saisi tilaisuuden, mutta formulat ovat vain ja ainoastaan rikkaitten leikkejä...

Tykkäätkös itse baletista tai maahoceystä - jos et niin ei kai se tee sinusta tolloa :DDDDD

Vai tekeekö???? :))

Mistä sinä sen viihteen siihen sait?

(Avasin tas pa...n kestävän sateenvarjoni ettei vaatteet likaannu, pitäiskö vielä varmuuden vuoksi juosta karkuun...jos tulee kovempaa tavaraa niskaan) :))))

• Taatto
        Marion.T kirjoitti:

makuasioista ei voi kiistellä :))

Formulat ovat pelkkää etukäteen pelattua "sopupeliä" missä tallit määrää kuka voittaa... Kamala meteli, rahaa palaa, ja älyttömistä ajajista tehdään jonkinmosia sankareita HÖH sanon minä....
        Aika moni muukin pysyisi ajamaan yhtä hyvin, jos ikinä saisi tilaisuuden, mutta formulat ovat vain ja ainoastaan rikkaitten leikkejä...

Tykkäätkös itse baletista tai maahoceystä - jos et niin ei kai se tee sinusta tolloa :DDDDD

Vai tekeekö???? :))

Mistä sinä sen viihteen siihen sait?

(Avasin tas pa...n kestävän sateenvarjoni ettei vaatteet likaannu, pitäiskö vielä varmuuden vuoksi juosta karkuun...jos tulee kovempaa tavaraa niskaan) :))))

Enhän minä sillä "tollolla" sen kummempia, kyllä sä tiedät.

Taitaa noi formulat hakata viihdepuolella baletit ja maahokkeyt ainakin katsojamäärissä.

Tit tit tat tiitita tittat tit tit tit tit taa, tit tit tit tit taa. - Joutsenlampea, panitkos merkille.

• Marion.T
        Taatto kirjoitti:

Enhän minä sillä "tollolla" sen kummempia, kyllä sä tiedät.

Taitaa noi formulat hakata viihdepuolella baletit ja maahokkeyt ainakin katsojamäärissä.

Tit tit tat tiitita tittat tit tit tit tit taa, tit tit tit tit taa. - Joutsenlampea, panitkos merkille.

samaa lajia tuon formulan kanssa :)))

Varpaisiin ottaa, sen verran tiedän kun joskus lapsena halusin välttämättä mennä balettitunneille, ja totesin ettei ole minun lajini - mutta kokeilla pitää kaikkea :DDD

Maahoceysta tiedän pelkän nimen :DD

Lumilautailu ja hiihto ovat ihan kivoja katsottavia, mutta nekin sen takia kun on niin paljon tuttuja poikia niissä mukana...
        Oma poika oli pari vuotta sitten Suomen juniorien MM-kisoissa lumilautailussa - sitten meni polvi ja voipi olla että ura jäi siihen....

Mutta useat tutut pojat jatkaa, ja se on ihan kiva katsella miten hyvin he ovat maailmalla pärjänneet.

• norMix evk
        Pirre* kirjoitti:

...tekniikan kehitystä eteenpäin. Osa formuloissa kehitetyistä ratkaisuista tulee ennemmin tai myöhemmin vakioautohinkin.

Pääasiassa formulat ovat tietysti suuri viihdetapahtuma, joka kerää satoja miljoonia katsojia kerta toisensa jälkeen. Vastaa viihdettä ovat esim. olympialaiset ja Euroviisun laulukilpailut. Mutta jos ei jostain viihdemuodosta pidä, niin pakkoko sitä silti on täysin turhaksi tuomita?

• norMix evk
        Pirre* kirjoitti:

...mitä hyvää pesäpallossa siten muka on? Kuolleita ja haavottuneita tulee solkenaan. Lailla pitäsi kieltää moinen väkivaltapeli :))

• Taatto
        Marion.T kirjoitti:

samaa lajia tuon formulan kanssa :)))

Varpaisiin ottaa, sen verran tiedän kun joskus lapsena halusin välttämättä mennä balettitunneille, ja totesin ettei ole minun lajini - mutta kokeilla pitää kaikkea :DDD

Maahoceysta tiedän pelkän nimen :DD

Lumilautailu ja hiihto ovat ihan kivoja katsottavia, mutta nekin sen takia kun on niin paljon tuttuja poikia niissä mukana...
        Oma poika oli pari vuotta sitten Suomen juniorien MM-kisoissa lumilautailussa - sitten meni polvi ja voipi olla että ura jäi siihen....

Mutta useat tutut pojat jatkaa, ja se on ihan kiva katsella miten hyvin he ovat maailmalla pärjänneet.

Niin tollo, että odotan urheilussa, siis viihteessä tapahtuvan jotain odottamatonta ja dramaattista.

Autourheilussa tapahtumia riittää. En henkilökohtaisesti toivo kenellekkään mitään sattuvan, eivätkä nykyajan gladiaattorit nykyisten turvavarusteiden ansiosta juurikaan loukkaantumisia kohtaa. Voi olla, että enemmän lumilautailussa. Hauska laji sinänsä.

• Marion.T
        Taatto kirjoitti:

Niin tollo, että odotan urheilussa, siis viihteessä tapahtuvan jotain odottamatonta ja dramaattista.

Autourheilussa tapahtumia riittää. En henkilökohtaisesti toivo kenellekkään mitään sattuvan, eivätkä nykyajan gladiaattorit nykyisten turvavarusteiden ansiosta juurikaan loukkaantumisia kohtaa. Voi olla, että enemmän lumilautailussa. Hauska laji sinänsä.

tai syöksylaskussa, mutta en ole kovin innostunut niihin - no alppilajeja tulee katsottua kun tunnen eräänlaista lukkarinrakkautta niihin....

Nyt lähden shoppailemaa, perjantaina on lähtö Lontooseen ja pitää vissiin keksiä jotakin päälle pantavaa.... Niin ja ne tukisukat :DDDD

Pitäkäätten palsta pystyssä älkääkäätten riidelkö, hienoja sanoja - eikö vain.....

• Pirre*
        norMix evk kirjoitti:

...mitä hyvää pesäpallossa siten muka on? Kuolleita ja haavottuneita tulee solkenaan. Lailla pitäsi kieltää moinen väkivaltapeli :))

kaikki kuolemat ja haavoittumiset oiskin yhtä kivuttomia..., tietysti potuttaahan ne, mutta se ei luita riko...:)

Pesäpallo on mitä parrain liikuntalaji ja parhaasta piästä sittennii, eikä saastuta, meteli on on vain ihmisääntä, se on, huom! t e r v e t t ä viihdettä...

• Taatto
        Marion.T kirjoitti:

tai syöksylaskussa, mutta en ole kovin innostunut niihin - no alppilajeja tulee katsottua kun tunnen eräänlaista lukkarinrakkautta niihin....

Nyt lähden shoppailemaa, perjantaina on lähtö Lontooseen ja pitää vissiin keksiä jotakin päälle pantavaa.... Niin ja ne tukisukat :DDDD

Pitäkäätten palsta pystyssä älkääkäätten riidelkö, hienoja sanoja - eikö vain.....

Että soppailet kuin nainen. Pistä visa vinkumaan ja osta jotain eroottista.

• rahapeli
        Pirre* kirjoitti:

kaikki kuolemat ja haavoittumiset oiskin yhtä kivuttomia..., tietysti potuttaahan ne, mutta se ei luita riko...:)

Pesäpallo on mitä parrain liikuntalaji ja parhaasta piästä sittennii, eikä saastuta, meteli on on vain ihmisääntä, se on, huom! t e r v e t t ä viihdettä...

Kaiken maailman sopupelijupakat ovat vielä hyvin muistissa että se siitä terveydestä. Fyysisesti on tietenkin terveellistä, mutta samat lieveilmiöt siinä kuin muissakin lajeissa.

• Marion.T
        Taatto kirjoitti:

Että soppailet kuin nainen. Pistä visa vinkumaan ja osta jotain eroottista.

tukisukkahousut ja säästöpakkaus vessapaperia, sitä sellasta oiken pehmeää :))

Eihän tuolta kaupoista mitään löydä, hermot menevät jo 10 minuutissa...EIH... mikään ei ole niin kamalaa kuin shoppailu...

• Pirre*
        Marion.T kirjoitti:

Eihän tuolta kaupoista mitään löydä, hermot menevät jo 10 minuutissa...EIH... mikään ei ole niin kamalaa kuin shoppailu...

olet sitä mieltä...enkä varmana peesaile.., minä i n h o a n vaateostoksilla käyntiä.

*kunpa minulla olisi kamarineito, joka huolehtisi vaateostoksistani..syvä huok.*

• Taatto
        Marion.T kirjoitti:

Et naisena pidä shoppailusta. Jo on aikoihin eletty. Mutta totta, ettei mikään ole shoppailua kamalampaa. No ehkä pitsin nypläys, jos sekään.

Siis sukkahousuja ja veskipaperia eikä muuta. Ton mä kerron puoliskolle, niin saa nauraa.

• Pirre*
        rahapeli kirjoitti:

Kaiken maailman sopupelijupakat ovat vielä hyvin muistissa että se siitä terveydestä. Fyysisesti on tietenkin terveellistä, mutta samat lieveilmiöt siinä kuin muissakin lajeissa.

tapaus oli, ainakin julkisuuteen päässeitä, ja sillä ikävä kyllä, aiheutettiin paljon hallaa koko lajin maineelle.

Se kun yksikin huono uutinen tahtoo vesittää sadat hyvät asiat, joita tämänkin lajin piirissä kokonaisuudessaan tapahtuu, ajattelepa esim. sitä nuorisotyötä mitä tämän harrastuksen piirissä tehdään; eivät ne nuoret ole potkimassa tuolla kaduilla mummoja ja imppailemassa liimaa.. Pesiskoulut ja harrastus yleensä aloitetaan jo alle kouluikäisenä.
        Sitten se on niitä joukkuepelejä, joissa on opittava sosiaalisuuteen...yhteenpelaamiseen.

• Marion.T
        Taatto kirjoitti:

Et naisena pidä shoppailusta. Jo on aikoihin eletty. Mutta totta, ettei mikään ole shoppailua kamalampaa. No ehkä pitsin nypläys, jos sekään.

Siis sukkahousuja ja veskipaperia eikä muuta. Ton mä kerron puoliskolle, niin saa nauraa.

vessapapperi ole sun mielestäs eroottista - tai tukisukahousut ?? :DDDDDDDDDDDD

No hitto kun mä en muuta löytänyt, masentavaa on tasan kahdenlaisia vaatteita - joko teinitytöille tarkoitetuja tai sitten mummovaatteita - hitto mä en ole kumpikaan:(((((

Missä on kaikki kauniit ja sexykkäät ja mukavat NAISTEN vaatteet???????

Parempi tyytyä vessapaperiin.....MRRR.............

Mä inhoan shoppailua......

• Marion.T
        Pirre* kirjoitti:

olet sitä mieltä...enkä varmana peesaile.., minä i n h o a n vaateostoksilla käyntiä.

*kunpa minulla olisi kamarineito, joka huolehtisi vaateostoksistani..syvä huok.*

jostakin syystä kaikki kauniit liivinhepenet tehdään A, B tai C kupille, hitto mä en sellaseen mahdu...

Sitten jos jotakin sattuu löytämään ja menee koittamaan niitä sinne ahtaaseen hieltä haisevaan pukukoppiin, niin tuntuu että painoa on tullut taas 10 kiloa lisää entisestään, kun kaikki pursuilee yli - eikä mulla edes ole ylipainoa, mutta ne hitsin peilit saa ihmisen näyttämään kamalan isolta ja lihavalta,, ja kalpealta - HYI inhoan shoppailua ihan tosissani....

Taidan tehdä tilauksen Ellokselle :))))

• Pirre*
        Marion.T kirjoitti:

jostakin syystä kaikki kauniit liivinhepenet tehdään A, B tai C kupille, hitto mä en sellaseen mahdu...

Sitten jos jotakin sattuu löytämään ja menee koittamaan niitä sinne ahtaaseen hieltä haisevaan pukukoppiin, niin tuntuu että painoa on tullut taas 10 kiloa lisää entisestään, kun kaikki pursuilee yli - eikä mulla edes ole ylipainoa, mutta ne hitsin peilit saa ihmisen näyttämään kamalan isolta ja lihavalta,, ja kalpealta - HYI inhoan shoppailua ihan tosissani....

Taidan tehdä tilauksen Ellokselle :))))

pistää edes hehkulamput niihin pukukoppeihin, etten näyttäisi niiden loisteputkien kovassa valossa...tuota...hmm....niin...kypsältä..:/

Poikamme talossa on eteisen vaatekaappien ovissa peilit, joiden kuvajainen saa minut aina niin hyvälle mielelle, niissä on joku ohennus...tuota siis sivuprofiili kuvan kavennus..:))

• Taatto
        Marion.T kirjoitti:

vessapapperi ole sun mielestäs eroottista - tai tukisukahousut ?? :DDDDDDDDDDDD

No hitto kun mä en muuta löytänyt, masentavaa on tasan kahdenlaisia vaatteita - joko teinitytöille tarkoitetuja tai sitten mummovaatteita - hitto mä en ole kumpikaan:(((((

Missä on kaikki kauniit ja sexykkäät ja mukavat NAISTEN vaatteet???????

Parempi tyytyä vessapaperiin.....MRRR.............

Mä inhoan shoppailua......

Oikein ajattelen...hmm. Tukisukkahousut on.

• Ansku
        Pirre* kirjoitti:

pistää edes hehkulamput niihin pukukoppeihin, etten näyttäisi niiden loisteputkien kovassa valossa...tuota...hmm....niin...kypsältä..:/

Poikamme talossa on eteisen vaatekaappien ovissa peilit, joiden kuvajainen saa minut aina niin hyvälle mielelle, niissä on joku ohennus...tuota siis sivuprofiili kuvan kavennus..:))

myös peiliovelliset kaapit ja olen oppinut katsomaan itseäni niistä edullisesta kulmasta
        ;-).

• Pirre*
        Ansku kirjoitti:

myös peiliovelliset kaapit ja olen oppinut katsomaan itseäni niistä edullisesta kulmasta
        ;-).

sellaiset ovet yhdessä makkarissa, mutta niistä en ole löytänyt vielä sitä oikeata kulmaa, vaikka ammatti ihminen olenkin...siis kartoittaja - sanottakoon siksi, ettei tule mitään väärinkäsityksiä..:)))

• Ansku
        Pirre* kirjoitti:

sellaiset ovet yhdessä makkarissa, mutta niistä en ole löytänyt vielä sitä oikeata kulmaa, vaikka ammatti ihminen olenkin...siis kartoittaja - sanottakoon siksi, ettei tule mitään väärinkäsityksiä..:)))

Vasemmanpuoleinen ovi pidetään aina noin reilun sentin raollaan.

• Marion.T
        Taatto kirjoitti:

Oikein ajattelen...hmm. Tukisukkahousut on.

kurpan laittaa tukisukkahousut lennon ajaksi jalkaan ettei tulis tulppia ::)))

En kyllä muuten sukkahousuja jalkaani laita, en ole ostanut sellaisia varmaan kymmeneen vuoteen, vain lentäessäni pidän mokomia kuristus kappaleita kintuissani....

En edes omista yhtään mokomia, muuta kuin nyt noi yhdet 15 denierin ihanuudet :DDDD
        Edelliset hajosivat viime lennon jälkeen - hmm... no siis hajosivat...

Nyt on taas yksi kone pudonnut alas, se oli jo kuudes peräkkäin, nyt on eroittäin epätodennäköistä että lisää tippuu vähään aikaan, niin tai sitten menee se seitsemäskin... Kivaa tälläiselle lentokammoiselle :)))

Asiasta toiseen - Mitäs vikaa siinä erikois pehmeässä p...a paperissa on?
        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• Taatto
        Marion.T kirjoitti:

kurpan laittaa tukisukkahousut lennon ajaksi jalkaan ettei tulis tulppia ::)))

En kyllä muuten sukkahousuja jalkaani laita, en ole ostanut sellaisia varmaan kymmeneen vuoteen, vain lentäessäni pidän mokomia kuristus kappaleita kintuissani....

En edes omista yhtään mokomia, muuta kuin nyt noi yhdet 15 denierin ihanuudet :DDDD
        Edelliset hajosivat viime lennon jälkeen - hmm... no siis hajosivat...

Nyt on taas yksi kone pudonnut alas, se oli jo kuudes peräkkäin, nyt on eroittäin epätodennäköistä että lisää tippuu vähään aikaan, niin tai sitten menee se seitsemäskin... Kivaa tälläiselle lentokammoiselle :)))

Asiasta toiseen - Mitäs vikaa siinä erikois pehmeässä p...a paperissa on?
        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Onkohan sillä tarkoitus oikeasti hanuria pyyhkiä. Kuvittelen vallitsevan kamalan taistelun valmistajan markkinointi- ja tuotekehitys osastonjen välillä. Onkohan kuluttajien sormet "väliinputoajia". Heh heh.

• Pirre*
        Ansku kirjoitti:

Vasemmanpuoleinen ovi pidetään aina noin reilun sentin raollaan.

kiitos...vinkistä..:), mutku hmm... ne on liukuovet..:DD

• Pirre*

Suapi onnitella..:))))))))

• Marion.T

housuistas hyppää:))))))

Onnea nyt kuitenkin ( siis minkä takia? )

• Pirre*
        Marion.T kirjoitti:

housuistas hyppää:))))))

Onnea nyt kuitenkin ( siis minkä takia? )

kahtona kakkoselta, Kitee - Nurmo pesisottelluukkaa...!!

Siis myö voitettiin..JEEEEE...

Kiitos kuitennii onnitteluista...:))

• Marion.T
        Pirre* kirjoitti:

minä kun luulin että puhuit formuloista:)))

Pesis on asia erikseen, joskus olen itsekin pelannut sitä pikkulikkana koulun joukkueessa, ja vielä voitettiin moneen kertaan :DD

No ONNEA oikein roppakaupalla :))) JEEEEEE...

• Perho
        Pirre* kirjoitti:

Tosi, Tosi jännittävä matsi. Pesis on kesän paras urheilulaji.Onnea Kitee

• Pirre*
        Perho kirjoitti:

Tosi, Tosi jännittävä matsi. Pesis on kesän paras urheilulaji.Onnea Kitee

ja muuta ja toista kuin bensankäryiset metelöivät Formulat...:))

Kiitos vaan ja Onnea Kitteen poijjille miunnii puolesta...

ps. oikkeesti ne on makuasioita nämä urheilulajeista tykkäämiset, kuhan kiusaan noita formulafaneja..:)))

• KITTEE

VOITTI!!!!!!!!
        :DDDDDDDDDDDD vauuuuuuuuuuuuuuu
        Hyvä Kiteen pojat!!!!!

• Pirre*

ei tarvvii ennee....pankkee vuan ne peukut leppeemmään ja kiitokssii, se autto..:)

• Risuparta

Sonon jotta nurmoosta ollahan ja pohojalaaset panoo kovaa vastahan?

• Pirre*
        Risuparta kirjoitti:

töitähän teetitte eilen,.... mutta eikös se ou jo puolustuspellii... jos jouttuu kovvoo vasttaan panemmaan.:))

• taas sanon
        Risuparta kirjoitti:

että Sotkamosta ollaan, kehukaahan sitten, kun Sotkamon Jymyn voitatte mestaruusmäärissä...:))!

• Pirre*
        Risuparta kirjoitti:

hoppeeka ole häppee, onneksi olkoon Nurmo!

• mekatron

värkkäävät, muuta ko keittävät sitä kuuluisaa pontikkaansa?

Mutta formuloista sanoit hyvin, peestä ovat....

Peukkuja en tiä pittää, ko en tiä, mistä on kyse.

Kai sitte jotain on urheilun kanssa tekemistä, mene ja tiä!

Terveisiä sinne kuitenki....

• Pirre*

ETKÖ sie tiijjä että Kitteellä on kuuluisa pesäpallojoukkue.:), joten arvasit oikein.

Pontikkoo keittäävät tiällä jo ihan reilusti, ...*voikohan sen sanoa tässä*.... sitä Kitteen kirkasta, jota saa jo alkostakkii, muuta en voi siitä sanoa, kun en ole sitä koskaan maistellut.

Kitos peukuista, ja miten siulla muuten menee...

• lannenhunttari
        Pirre* kirjoitti:

ETKÖ sie tiijjä että Kitteellä on kuuluisa pesäpallojoukkue.:), joten arvasit oikein.

Pontikkoo keittäävät tiällä jo ihan reilusti, ...*voikohan sen sanoa tässä*.... sitä Kitteen kirkasta, jota saa jo alkostakkii, muuta en voi siitä sanoa, kun en ole sitä koskaan maistellut.

Kitos peukuista, ja miten siulla muuten menee...

kilpailu myos? tuli taannoin taalla ameriikan t-v ssakin..

• Pirre*
        lannenhunttari kirjoitti:

kilpailu myos? tuli taannoin taalla ameriikan t-v ssakin..

akanvaihtoviikot, ei muita kilippailuja sillä teemalla..:)

Kyllä muuvvalla Suomessa ovat akat ratssastana ukkoloillaan.., niilä on kilippailuetu jotka on älynnä ottoo akan tuolta, vaikka Taimmaasta...

• Pirre*

ON hyvä!

ONNEA Kiteen Pallo, Suomen mestarit 2005 !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3320
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1384
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1268
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      264
      1121
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1116
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      66
      1034
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      42
      945
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      921
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      841
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      798
    Aihe