Grillailimme mieheni kanssa takapihalla kauniina kesäpäivänä. Naapurin pihalla kaunis tyttö otti aurinkoa ja päätimme mieheni kanssa kutsua hänet syömään, hieman epäröiden hän sitten tuli luoksemme. Pukien ensin ylleen kietaisuhameen ja sidottuaan kauniin vaaleat ja pitkät hiukset poninhännälle.
Siemailimme mieheni kanssa viiniä ja kysyimme tytön ikää jotta voimmeko tarjota hänellekin. Hän oli kuitenkin vasta 17-vuotias lukiolainen, joten tarjoilimme hänelle mehua ja cocista. Hän kertoi olevansa yksin kotona koko viikonlopun, joten pyysimme häntä tulemaan istumaan iltaa seuraksemme.
Niin hän illalla saapuikin taas luoksemme. Paksut vaaleat hiukset edelleen ponnarilla, yllään punainen t-paita ja valkoinen lyhyt hame, kaulassa vaaleat helmet. Oikea namupala! Tyttö oli hieman ujo mutta puhui kyllä kun keksimme aiheita. Myöhemmin illan hämärtyessä jutut menivät hieman intiimimmäksi ja saimme udeltua että hänellä on jo pari kokemsusta poikien kanssa, sen hän myönsi lopulta hyvin arkaillen. Mieheni poistui muualle ja jäimme kaksin tytön kanssa istumaan sohvalle.
-Ihanat hiukset sinulla. Sanoin ja koskettelin paksuja hiuksia. Tyttö antoi minun hyväillä hiuksia ja kosketella samalla niskaa.
-Kuule... Aloitin. –Järjestäisimmekö miehelleni yllätyksen? Kysyin.
-Millaisen? Tyttö kysyi.
Kerroin ehdotukseni ja painotin että se on vain ehdotus.
-En minä... en minä taida. Tyttö epäröi.
-Oletko kokeillut koskaan? Oppisit jotakin uutta, hyvässä ja luotettavassa seurassa. Houkuttelin neitosta.
-Niin... mutta silti... Tyttö epäröi.
-Mitäs täällä suunnitellaan? Mieheni kysyi kun saapui olohuoneeseen.
-Tyttöjen juonia. Sanoin ja iskin tytölle silmää.
-Kuulehan meidän uroksemme, meitä tyttöjä kiinnostaisi ihailla hieman sinun miehisyyttäsi. Sanoin miehelleni.
-Ei, hei ei.. Tyttö vastusteli vieressäni.
-No mikä ettei, jos kerran niin olette päättäneet. Mieheni sanoi ja laski urheiluhousunsa alas, paljastaen komean kalunsa ja lihaksikkaat reitensä.
-Tulehan lähemmäs, ei meitä tarvitse ujostella. Sanoin ja hyväilin tytön poninhäntää.
Pian mieheni kalu heilui aivan silmiemme edessä.
Ojensin käteni ja hyväilin lähes paljaaksi ajeltua kalua.
-Kosketa sinäkin, ei se pure. Sanoin tytölle, joka katseli arastellen mieheni penistä. Käsi alkoi jo ojentua mutta vetäytyi sitten pois.
-En minä...
-Mikä yllätys... yllätä vielä lisää. Mieheni sanoi hymyillen tytölle.
-Rohkeasti, mieheni varmasti pitäisi siitä. Katsotaan kuinka suureksi me saadaan se kasvamaan.
Kannustin tyttöä naureskellen.
Ja niin käsi ojentui arkaillen ja tarttui mieheni kaluun.
-Noin... kiedo sormet sen ympärille... nyt liikuta kättä... purista hieman lujempaa... Opastin samalla kun hyväilin tytön niskaa.
Mieheni penis alkoi kasvaa. Saatoin kuvitella miten mukavalta miehestäni tuntui. Pian penis näytti jo todella suurelta tytön hennossa kädessä.
-Kosketa pusseja, olisko siellä mitään. Kehoitin tyttöä.
Niin käsi liukui hitaasti mieheni raskaille kiveksille, mitkä alkoivat kiristyä pyöreiksi palloiksi tytön puristellessa niitä arkaillen.
-Eikö olekin komea? Aikuisen miehen kulli, olen ylpeä siitä. Ja miten ihanaa se tekeekään... tietäisitpä vain. Sanoin. Tytön posket punoittivat ja käsi alkoi tärisemään lievästi.
Olin siirtäny toisen käteni tytön reidelle ja hivuttanut hametta hitaasti ylös. Nyt saatoin jo hyväillä paljasta reittä, samalla kun toisella kädelläni hyväilin tytön selkää.
-Kai meidän on nyt näytettävä sille rintamme vuorostaan. Sanoin ja riisuin oman t-paitani ja rintaliivini. En hävennyt paljastaa 34-vuotiaita rintojani.
-Hei, en minä tiedä... Epäröiden tyttö antoi minun riisua hänen paitansa ja rintaliivit. Terhakkaat ja kiinteät rinnat paljastuivat minulle ja miehelleni.
-Ai kuinka ihanat rinnat sinulla on. Sanoin ja hyvilin kiinteää ja kaunista tissiä.
-eihän sinun ole epämukavaa? Onhan kaikki hyvin? Kysyin tytöltä iloisesti.
-No ei...
-haluatko kotiin? Kysyin.
-Mitä? Een...
-Hyvä! Katso, nyt se on entistä suurempi. Sanoin ja osoitin suurta ja kiiltelevää terskaa.
-Se on kuin suuri mansikka, minä ainakin haluan maistaa sitä. Sanoin ja kumarruin ottamaan kalun suuhuni hetkeksi.
-Haluaisitko sinäkin? Kokeile. Kehoitin tyttöä.
Mieheni tarttui tyttöä poninhännän juuresta ja veti päätä hellästi eteenpäin. Kun terska kosketti työn huulia, hän avasi suunsa ja katselin kiihottuneena kuinka suuri terska hävisi kauniiseen suuhun. Mieheni irvistäessä nautinnosta.
-Juuri noin, kokeile sen sileää päätä kielellä...
-Ime sitä... oikein kovasti...
Katselin kiihotuneena kuinka poninhäntä heilui kevyesti tytön hitaiden päänliikkeiden tahdisssa. Nuorien huulien puristuessa jyhkeän kalun varren ympärille, pehmeät huulet kovan kalun ympärillä. Välillä mieheni veti tytön päätä taaksepäin niin että kalu tuli kokonaa ulos, hyväili kalullaan sileitä poskia ja työnsi sitten taas kalun tytön suuhun.
Siirsin käteni tytön hameen alle ja hieroin pikkuhousujen kuumaa etumusta.
-Näyttää kiihottavalta. Sinähän olet taitava... tuosta mieheni pitää.... Kuiskailin ja kiskoin tytön hametta ylös, paljastaen nuoret mutta naiselliset reidet. Sitten tartuin takaapäin tytön rintoihin ja hyväilin niitä, puristelin ja härnäsin kovina törröttäviä nännejä. Samalla kun mieheni ote ruskeissa hiuksissa tiukkeni ja liike uuttui vaativammaksi. Kuului kostean litisevää ääntä. Tajusin että mieheni oli laukeamaisillaan.
-Haluaisitko maistaa miestäni? Vai haluatko että minä jatkan? Kysyin tytöltä.
-En minä... Tyttö vastasi hieman hengstyneenä kun mies veti kalunsa ulos.
Asetuin tytön tilalle ja ahmaisin kalun suuhuni.
-Aahh...! Mieheni karjahti ja sain suuni täyteen lämmintä spermaa.
Mieheni meni pesemään kalunsa ja minä siemailin tytön kanssa Coca Colaa.
-Mitähän me sitten keksisimme? Ilta on vasta niin nuori. Sanoin.
-En tiedä. Pitäsiköhän minun mennä kotiin. Tyttö sanai arkaillen.
-Älä nyt, pidetään hieman hauskaa. Sanoin ja silitin tytön sileää poskea.
-Hei, mieheni on kyllä nyt meille velkaa! Etenkin sinulle. Sanoin. –Jospa laitetaan hänet tekemään sinulle yhtä hyvää!
-Eii.... en tarvitse...
-Kyllä hänen vastapalvelus täytyy tehdä, tekee sen mielellään. Riisuhan pikkuhoususi.
-En minä. Et kai sinä tosissaan..?
-Olen olen. Anna kun autan. Sanoin ja kumarruin riisumaan valkoiset pikkupöksyt. Niin että tytöllä oli enää pelkkä valkoinen lyhyt hame yllään.
Kun mieheni saapui, kerroin että on hänen vastapalveluksensa vuoro. Tyttö yritti vielä estellä ujostellen, mutta mieheni vakuutti että totta kai hän tekee sen.
Niin tyttö retkotti pian sohvan reunalla mieheni pää jalkojensa välissä. Hitaasti ja hellästi mieheni maisteli tytön reisiäja pillua vuorotellen. Minä hyväilin hitaasti terhakoita rintoja ja katselin kiihottuneena tytön ilmeitä. Nuori kaunotar retkotti silmät kiinni ja huulet raollaan, puna poskilla, nuolaisten välillä kuivia huuliaan.
Mieheni ahmi tytön reisien sisäpintaa ja nuorta pillua. Hieroin rintoja, venytin niitä nänneistä, imin niitä hellästi. Korviini kantautui hiljaista litinää ja huomasin mieheni sormen liikkuvan tyttösen pillussa, samalla kun kieli lipoi klitorista. Tyttö alkoi kiemurrella sohvalla ja kauniit kasvot vääristyivät nautinnosta.
-Noin, hyvä tuli. Miehelläni on varmaan jo jano. Sanoin ja mieheni ymmärsi vinkin, poistuen huulet kiiltäen keittiöön.
-Eihän se pahaa tehnyt, eihän? Kysyin.
-No ei...ei. Tyttö vastasi posket punaisena, nännien törröttäessä kovina kattoa kohti. Raukka oli aivan kuumissaan. Hyväilin läpimärkää tussua hellästi ja tytön silmät sulkeutuivat heti, vartalon värähdellessä.
-Haluaisitko sinä että mieheni naisi sinua? Kysyin hiljaa.
-Ei. Se on liian iso... Tyttö huokaisi ja vilkaisi minua sumuisin silmin.
-Niin, onhan se aika suuri. Sanoin ja jatkoin hyväilyä.
-Harmi. Minä niin tykkään siitä, se saa minut joskus huutamaan nautinnosta... Olisi kiva jos sinäkin nauttisit... se voisi tuntua hyvältä, oikea miehen penis... sinun tussussasi.. Kiusasin.
-Todella harmi, sinusta tulisi nainen... Houkuttelin hiljaa ja lopetin hyväilyn.
Tyttö nieleskeli. –No... jos sitä kokeilisi... Hän sanoi.
-Oletko varma? Se on aika muhkea kyrpä...
-Niin... no jos vain kokeilisi.. varovasti. Tyttö mutisi.
-Vai olisikohan se tosiaankin liikaa. Muka epäröin, hivelin taas sormenpäälläni tytön turvonneita ja kiilteleviä häpyhuulia vaaleiden reisien välissä.
Kuvailin hiljaa kuinka hyvältä voisi tuntua kun mieheni naisi hitaasti, kuinka ihanalta tuntuu kun penis liikkuisi edestakaisin hänen liukkaassa pillussa. Hitaasti, kovemmin, hitaasti... kuiskailin ja liikutin sormeani sisällä tiukassa pillussa.
-Voi kun tämä on söpö ja tiukka. Oletko ollut usein pojan kanssa? Kysyin.
-Vain... kerran.. Tyttö huokaili tuskissaan.
-Voih! Ei kai me sitten jos niin koskematon olet. Sanoin säälien ja liikuttelin edelleen sormeani hitaasti.
-Olisitko kiltti miehelleni? Kuiskasin.
-Olen...
-Suostuisit eri asentoihin?
-Joo...
-No minäpä käyn kysymässä antaisiko mieheni sinulle munaa, jooko?
Tyttönen nyökkäsi, nännit kovina ja pieni pillu kiimasta kiiltäen.
Mieheni kookas vartalo asettui nuoren vaalean vartalon ylle sohvan reunalle. Tartuin mieheni jykevään kaluun ja ohjasin sen piukkojen häpyhuulien väliin, tyttö sulkiessa silmänsä. Paisunut ja kiiltelevä terska alkoi ahtautua neidon sisään, vaaleanpunaisten häpuhuulien alkaessa venyä epäröiden.
-Oh... Ooh...! Uuuu! Tyttö huusi kun muhkea suonikas kulli tunkeutui hitaasti hänen pieneen pilluunsa.
Katselin kiihottuneena kuinka suonikas peniksen varsi ahtautui neidon sisään, kadoten sentti sentiltä näkyvistä. Neito puoleksi makasi ja puoleksi istui sohvan reunalla, silmät kiinni ja suu apposen auki, voihkien ja vaikeroiden.
Hitaasti mieheni alkoi liikkumaan edestakaisin, painuen joka työnnöllä yhä syvemmälle neitoseen.
-Ooh... Oohh... Oiiii....!
Mieheni jatkoi pitkin ja hitain työnnöin, tunkeutuen juurta myöten kiimaiseen pilluun. Minun tyydyttäessä itseäni sormillani kiihottavaa näkyä katsellen, kuiskallen samalla tytön korvaan:
-Noin, eikö tunnukin hyvältä... käy suorastaan kateeksi kun katselen kuinka komea kalu nussii sinun pientä pillua...
Hetken päästä mieheni liike pysähtyi ja hän puristi kiiltevän kalunsa juuresta, estäen itseään laukeamasta vielä. Tartuin neidoin sääriin ja nostin ne mieheni olkapäille, kantapäät kattoa kohden.
-Oiih! Ouuh! Tyttö huusi lähes kaksin kerroin mieheni alla kun mies pääsi työntymään entistä syvemmälle neidon sisään. Näky oli kaunis ja irstas. Mieheni kiihdytti tahtia, kiveksien hakatessa läiskähdellen vaaleita pakaroita samaan tahtiin tytön voihkeiden kanssa. Pyöreiden rintojen tärähdellessä mukana. Mieheni puski tyttöä vasten irvistys kavoilla, orgasmiaan pidätellen, kun minä jos tunsin kuumien aaltojen vellovan sisälläni.
-Arghh!! Mieheni karjaisi ja spermaa ryöpsähteli tytön vatsalle ja rinnoille. Huoneen valtasi hengätynyt huohotus, kun väsyneinä ja raukeina nojailimme eri puolille sohvaa.
Aamulla heräilimme kauniiseen auringonpaisteeseen. Tyttö oli yöllä poistunut posket punaisina ja hämillään hymyillen kotiinsa, meidänkin asettuessa nukkumaan.
-Kuinkahan tyttömme mahtaa jaksella? Mieheni kysyi suihkun jälkeen.
-Ehkä sinun täytyy käydä tarkastamassa onhan kaunis prinsessa herännyt unestaan hyvinvoivana. Sanoin vihjaillen.
-Niinpä taidan tehdäkin jos vain takaovi on edelleen auki. Jos vaikka olisi aamupalaa vailla. Mieheni hekumoi.
Luin päivän lehteä ja aloin ihmetellä kun miestäni ei jo kuulunut takaisin, hän oli viipynyt jo hyvän tovin. Join kahvini loppuun ja lähdin takapihan kautta naapuriin.
Voihke kantautui olohuoneeseen saakka. Astelin hiljaa eteenpäin jääden kurkistelemaan keittiön ovelle. Pöydällä oli kesken jäänyt aamupala, mukillinen teetä ja puoliksi syöty leipä. Niiden vieressä pöydällä oli vatsallaan neito, yöpuku vyötäröllä, pakarat paljaina. Ja mieheni pakaroiden takana, lantion hakatessa kiinteää peppua kun hän nai tyttöä keittiön pöydällä.
-Oh...Oh.. Oh.. Uh... Tyttö voihki työntöjen tahdissa, mieheni nussiessa häntä rytmikkäästi.
Lopulta mieheni vetäytyi ulos neidosta ja käveli penis kiiltävänä ja uhkaavana heiluen pöydän toiselle puolelle. Tarttuen tyttöä pehmeistä hiuksista, runkaten toisellä kädellä itseään. Tyttö avasi suunsa kuin linnunpoika otti vastaan mieheni tarjoaman proteiinipitoisen aamupalan.
-No, kuika siellä jaksettiin? Kysyin kun mieheni palasi kotiin hetken minua myöhemmin.
-Nyt varmaan jo ihan hyvin kun tarjosin hänelle vähän aamupalaa.
-Vai aamupalaa. Riittäisiköhän sitä vielä minullekin??
Naapurin tyttöä
14
23211
Vastaukset
- kiimainenmirri
jatka pliis.. se oli upeeta ja kiihottavaa.
- joo
tää oli niiiiin ihana!!! aah lisää kiitos!!
- vaihtui välillä??
muuten oikein viihdyttävä tarina..jatkoa odotellessa..
- LauennutN
ihana juttu...kirjoita lisää, samanlaisesta aiheesta... !
Oma orkkuni ei ole tuntunut näin hyvältä aikoihin :)- naisen kosketus
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=2500000000000006&posting=22000000010885693 lukekaapas tuo, niin tiedätte mitä nainen haluaa
- linkkiin
naisen kosketus kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=2500000000000006&posting=22000000010885693 lukekaapas tuo, niin tiedätte mitä nainen haluaa
Älkää avatko linkkiä! Ratsastaa tällä hyvällä tarinalla ja yrittää saada lukijoita todella huonoon tarinaan. Säälittävää :(
- Anonyymi
linkkiin kirjoitti:
Älkää avatko linkkiä! Ratsastaa tällä hyvällä tarinalla ja yrittää saada lukijoita todella huonoon tarinaan. Säälittävää :(
Ei huolta, se on näköjään poistettu, ja joutaa poistaa muutkin naisten kirjoittamat tarinat.
- Anonyymi
Ika hyvä juttu
- Anonyymi
Lisää tällaista
- Anonyymi
Nin, olivatkos ne hiukset vaaleat vai ruskeat??
- Anonyymi
Kerro kuinka tyttö tyydytti sinut
- Anonyymi
.. sekä sen miten sinä tyydytit tytön.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://5206699.com/H/9pDZ 👈
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://5206699.com/H/4Dc6 👈
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984