Mitä mieltä ootte koirien saunomisesta? Meillä koirat tulevat aina meidän mukana saunaan.Ovat lauteilla niin kauan ku tulee kuuma ja menevät sitte lauteidenalle. Koirat pestään noin kuuden viikon välein, muulloin vain löylyttelevät. Ovat villakoiria. Hyppivät kuin jojot jo sanan sauna kuultuaan. Lopettelen ja lähden tästä kolmen villakoiran kanssa saunaan.
Saunominen
3
422
Vastaukset
- villis
taitavatnytolla sellaisia "perskärpäsiä" että tunkeutuvat joka paikkaan minne "emäntäkin".
Meillä ainakin ollaan saunassa niinkuin vessassakin mukana. nukkumaankaan ei pääse ilman näitä villapeittoja :)
itse olen pessyt koirani n.2 kuukauden välin ja ei ole ollut ongelmia. Meidänkin villikset osaavat poistua saunan ylimmiltä lauteilta kun tulee liian lämmin.
Se on muuten jännä kuinka ne seurailee illalla meidän käyttäytymistä ja jos se jotenkin vain viittaa saunomiseen (lähes joka ilta) ne on ensimmäisinä saunan ovella kyttäämässä löylyyn pääsyä. - kuulostaa
niin tutulta.:)
Ei ole enää sellaista koiraa, joka saunaan tahtoisi.
Oli aikoinaan tiibetinspaniel ja se tykkäsi istua lauteilla. - terveellistä
Ei ole koiralle terveellistä olla kuumassa saunassa. Opiskelkaa, älkääkä tehkö sitä mikä on vaan teistä itsestänne kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak734268Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka483193- 372887
- 342018
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5061698- 631614
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode481472- 411380
- 681304
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171266