Suunnittelen matkaa Yhdysvaltoihin, mutta en osaa päättää mihin osavaltioon haluaisin. Olen katsellut eri osavaltioiden nettisivuja, mutta osaatteko mainita esim. jotain kirjallisuutta, jossa olisi kuvattu eri osavaltioiden nähtävyyksiä, ilmastoa ja muuta infoa?
Mihin osavaltioon?
4
950
Vastaukset
- tss
Tripadvisor.com-sivuilta löytyy hyvää tietoa eri kaupungeista/osavaltioista asialliselta keskustelupalstalta.
- 25 kertaa
suunnitellaan matkaa jenkkeihin että mihin osavaltioon menisi ? minä ainakin olen suunnitellut missä kaupungissa, mitä nähtävyyksiä jne, ihan sama missä ne ovat kunhan ovat...moni ei edes tiedä missä osavaltiossa esim. Nykki on ?
- haluaisit välttämättä
Liikkua vain yhden osavaltion alueella, mutta kuitenkin joka tapauksessa liikkua (autolla)
niin
- Californiassa riittää nähtävää (kannattaa silti harkita pistäytymistä Renossa tai Las Vegasissa)
- Florida (aika pieni alue, mutta ei varsinaista syytä käydä muualla)
- Arizona, nähtävää riittää, mutta Las Vegas on niin lähellä, että sen verran kannattaa poiketa - k4j4v4
Ehdottomasti Kaliforniaan, aivan mahtava paikka. Ilmasto on miellyttävä, ihmiset jenkkimittapuulla erittäin asiallisia ja mukavia, nähtävyyksiä riittää pitkin rannikkoa. San Francisco ja Los Angeles ovat aivan pakollisia, eikä San Diegokaan ole heikko idea. Jos on vähän aikaa niin voi pistäytyä Las Vegasissa tai Meksikon puolella vertailupohjaa hakemassa... Itse olin kesällä 4 viikkoa Kaliforniassa eikä tylsiä päiviä matkalle mahtunutkaan. Ainoa ongelma on hinta, Finnair ei enää lennä suoraan Los Angelesiin, ja koko edestaikainen paketti on jotakin n. 600€ muistaakseni. Sitten vielä päälle hintataso, joka voi ruokailuissa ja majoituksissa karata hyvinkin helposti aivan törkeän korkealle. Mikään halpamatka ei siis tule kysymykseen, mutta uskallan väittää Kalifornian olevan yksi maailman hienoimmista matkakohteista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315683
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus133852- 1932321
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631733Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771647Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351467Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741335- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194