LiiKunTaA

-Sandra-

Joo elikkäs, en ookkaan pitkään aikaan tänne mitään kirjotellu. Teksti saattaa olla kyllä myöskin sen mukainen...anteex jos on paljon kirjotusvirheitä:) Kommentteja SAA ja PITÄÄkin laittaa!!


Pillin vihellys kuului liikuntasalista. Pikkuhiljaa tytöt alkoivat valumaan alakertaan liikuntatunnille. Vaihdoin vielä vaatteet ja menin muiden mukana. Poikien liikkamaikka oli myös meillä tytöillä sijaisena.
- Noniin ja kaikki juokseen salin ympäri 6 kertaa
Kaikki lähtivät juoksemaan. Se opettaja oli huhujen mukaan mielettömän pervo. Oli kuulemma ehdotellut melkein kaikille tytöille. Ehkä ne olivat vaan huhuja. Yleensä mies-liikanmaikat oli upeita adoniksia, mutta tämä tapaus,Koskinen nimeltään, oli aivan mielettömän ruma ja ällöttävä. Huomasin kuinka se katseli minua juostessani shortseissa ja topissa rinnat heiluen. Tuntui inhottavalta.

Olin hyvässä kunnossa sillä harrastin jalkapalloa. Olin ensimmäisten joukossa juossut kaikki kierrokset. Pysähdyin opettajan kohdalle huohottaen. Rintakehäni likkui ylös-alas hengityksen tahdissa. Opettaja katsoi minua suoraan silmiin, mutta käänsin katseeni pois.
"mitähän se minusta halusi" mietin.
- Tänään pelataan footsalia! sanoi opettaja ja jakoi ryhmät.
Jouduin heti 4 muun tytön kanssa poikien peliin. En ymmärtänyt tätä järjestelyä, mutta en viitsinyt kysyä mitään. Saimme pallon ja menin jätkien kanssa toiseen saliin. Olin uusi oppilas, enkä siksi oikein tuntenut ketään. Yhden tummatukkaisen pojan tunnistin,se oli luokallani. Vilkaisin sitä ja se minua. Se käänsi katseensa pois, mutta minä tutkiskelin sen vartaloa. Haaveiluni kuitenkin katkesi, kun Koskinen heitti pallon minua päin.
- No niin blondi, alota, se sanoi.
Asetin pallon maahan ja aloitin pelin tosissani. Lähdin kuljettamaan palloa vastapuolen maalia kohden. Näin sivusilmällä, kuinka vaihtopelaajat katsoivat minua ihmeissään. Tätä 175cm, hyvinkin hoikkaa uutta ilmestystä. Syötin pallon jollekin juokkuekaverilleni. Lähdin juoksemaan takaisin paikalleni. Suuret C-kupin rintani hyppivät reilusti, ja joku kundi huusi:
- Gees, hei beibi show me some ja nauroi räkäisesti päälle.
Söpö poika tökkäisi huutajaa kylkeen. Hymähdin vain enkä noteerannut huudahdusta. Olinhan koko elämäni saanut kuulla isoista tisseistäni. Olin silti niistä ylpeä, sillä olin hyvin hoikka tyttö ja ne näyttivät upeilta.

Tunti meni tosi nopeasti. Maikka vihelsi pilliin ja käski minun pitää yhteiset venytykset. Ihmettelin vähän,mutta menin muiden eteen. Olin harrastanut aiemmin joukkuevoimistelua, joten vetäisin ykkösellä spigaatin ja nojauduin vasenta jalkaa kohden. Pojat katsoivat minua suut auki. Voin sanoa, että jokaikinen niistä halusi minua. Se söpö poika katsoi minua silmiin ja hymyili. Se myös vinkkasi silmää. Punastuin hieman. Vedin venyttelyt loppuun ja sitten sai mennä takaisin pukuhuoneeseen vaihtamaan vaatteet. Olin viimeisten joukossa nousemassa rappuset yläkertaan, mutta opettaja käski minua jäämään alakertaan. En tiennyt mitä odottaa. Menin opettajan eteen ja kysyin:
- Mitä??
- Olet uusi näillä tunneilla, mikä sun nimes on?? hän kysyi.
- Ööö, Miia, vastasin.
- Harrastatko sä jotain, näytti vähän siltä? hän kysyi tutkiskellen vartaloani.
Tunsin oloni aivan alastomaksi, joten laitoin päälleni college-puseron.
- Joo harrastan fudista ja oon harrastanu joukkuevoimisteluu.
- Ahaa, voisit ehkä joskus näyttää mulle hyviä jalkapalloliikkeitä, ihan koulun jälkeen, hän sanoi vihjailevasti.
En ollut uskoa korviani. Yök, se luuli ihan liikoja itsestään.
- Noh mulla on liikaa kouluu ja treenejä eikä mulla oo yhtään vapaa-aikaa, valehtelin ja nousin seisomaan.
- Jaa, no ei kai sille sitten voi mitään. Mutta äläs vilkuile näillä tunneilla poikia. Ei ole sallittua tai saat punnertaa ylimääräisiä, hän sanoi itsevarmasti mutta pettyneenä.
Liikuntasalin ovesta näin kuinka melkein kaikki lähtivät jo muille tunneille.
- Mä menen nyt, sanoin ja olin jo kääntymässä pois päin.
- Joo, mut sun kannattaa vaihtaa nopeasti vaatteet kun mä tulen kohta tarkistamaan pukuhuoneet, hän sanoi ja hymyili ilkeästi.

Juoksin yläkertaan. En nähnyt tai kuullut enää mitään ääniä. Muut olivat jo menneet. Oli enää 15 minuuttia seuraavan tunnin alkuun. Hengähdin ja mietin äskeistä. "Kamalan pervo maikka, mietin itsekseni". Kesken haaveilujen alkoi suihkuilta kuulumaan ääniä. Lähdin kävelemään ääniä kohti. Se kuului yhä kovempaa, mutten vieläkään saanut selvää. Yksi nurkkaus oli vielä näkemättä. Ääni koventui edelleen ja sehän rupesi kuulostamaan ihan...

nussimiselta. Tosi hyväperseinen jätkä painoi jotain brunettea lattialla. Säikähdin ja nolostuin.
- Voi ei, anteex, meen pois, sain sanottua vaivoin ja peräännyin nopeasti.
Tyttö ja poika vaivaantuivat myös kovasti ja tyttö juoksi pois suoraan jätkien pukukoppiin. Käännyin vielä katsomaan. Se jätkä oli se söpö poika joka oli katsonut minua aiemmin tunnilla. Se katsoi minua suoraan silmiin, mutta jatkoin matkaa pikaisesti pukuhuoneeseen. Sydämeni tykytti. En ollut koskaan ennen kiihtynyt niin. "Vai olinko kiihottunut",mietin.
Minua nolotti se keskeyttäminen,mutta ei ollut aikaa miettiä sellaisia. Piti vain mennä nopeasti suihkuun. Heitin college-paitani penkille. Alla oli se valkoinen toppi. Otin rintsikatkin pois päältä. Isot tissini hädintuskin mahtuivat toppiin. Otin sukatkin pois ja juuri kun olin laskemassa shortseja pois, tuli se söpö poika sisään pukkariin. Kiljahdin.
- Anteex, mutta mun housut taitaa olla täällä, se sanoi vähän nolona, peittäen paidalla intiimialueet.
- Oi, joo, tässä, sanoin ja ojensin siniset farkut pojalle.
Vilkaisin vahingossa alas. Paidan alta pullotti suorastaan valtava penis. Mietin mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mielessäni olin seinää vasten virtaavan suihkun alla. Se nai mua niin rajusti. Saisin ihanimman orgasmin. Huutaisin ja...

Tajusin mitä tein. Katseeni oli jumittunut pojan kyrpään. Se huomasi mitä tein. Siirsin äkkiä katseeni pojan sinisiin silmiin. Nännini olivat kovettuneet ja ne näkyivät hyvin selvästi valkoisen topin alta. Se naurahti ja sanoi:
- Tekeeks sun mieli oikeen kunnolla kyrpää?
Vastasin alitajuisesti myöntävästi. Poika ihmetteli vastaustani, mutta pudotti paidan lattialle. Laskin taas katseeni alas. En voinut uskoa sitä. Kiiltävä siitin koko komeudessaan seisoi ylväänä pystyssä. Alapäässäsi rupesi tykyttämään. Se ei ollut lainkaan tapaistani, joten käännyin pois.
- Hei se oli vitsi, mulla on kiire tunnille, änkytin.
- Öö, ai, anteeksi, mä meen, se vastasi, muttei lainkaan nolona.
Vilkaisin pojan perään, mutta kun oli kiire niin päätin käydä pikasuihkussa. Vetäisin loputkin vaatteet pois päältäni, otin pyyhkeen mukaan ja painuin suihkuun. Laitoin pyyhkeen naulakkoon ja laitoin suihkun päälle. Vesi oli ihanan lämmintä. Suihkuttelin koko vartalon märäksi. Vesipisarat valuivat vartaloani pitkin pilluun. Äskeinen kohtaus sai minut niin kiihottuneeksi, että minun pakko työntää sormeni sisääni. Olin aivan märkä. Työnsin keskisormeni vakooni ja liikuttelin sitä siellä. Nuolin huuliani suu auki. Työnsin toisenkin sormen sisääni. Huokailin äänekkästi. Liikuttelin sormeani klitoriksella.
-Aaaaaah, mumisin.
Edellisestä kerrasta oli jo kulunut melkoisen pitkä aika. Orgasmi alkoi olla jo lähellä. Äkkiä ovelta kuului:
- Ai on sulla kiire.
Säikähdin ja lopetin. Katsoin alastonta poikaa suoraan silmiin. Se halusi mua kauheesti ja minä sitä. Vinkkasin sille silmää ja jostain syystä syöksyin sen syliin. Me suudeltiin kiihkeästi. Nuolin sen huulia ja purin korvia. Siinä samalla paiskauduin selkä edellä seinää päin. Poika nosti toisen jalkani ylös ja sitten se nussi minua sormillaan. Sitten toisella ja vielä kolmannellakin. Sormet olivat kokeneet ja siksi kiemurtelin ja ynisin. Pieneen, melko kokemattomaan pilluun mahtui vaivoin 3 sormea.
- Noh, noh,onko tussu jo märkä, ootko saanu tarpeeks? se kysyi ärsyttävästi.
Pusitatin päätäni. Poika upotti kovakouraisesti sormet minuun. Vähän se sattui, muttei liikaa. Poika rupesi imemään ja nuolemaan nännejäni. Samaan aikaan lämmin vesi tuntui kuollettavan hyvältä valuessaan selkääni ja vatsaani pitkin. Silmäni olivat kiinni. Poika laskeutui hiljaa alaspäin. Hetkeen ei tapahtunut mitään, mutta sitten huusin!! Poika nuoli klittaani ja nai kielellään minua. En kestänyt enää. Sain päätä huimaavan orgasmin. Huusin ja huusin. Jalkani pakottivat minut laskeutumaan, mutta en antanut periksi. Poika ei vieläkään lopettanut nuolemista. Inisin nautinnosta. Äkkiä se nousi ylös ja sanoi:
- Ei tää viel tähän loppunu, paras on viel jäljellä.
Arvasin. Selvitin pääni ja työnsin pojan maahan makaamaan. Laskeuduin hajareisin sen jalkojen päälle. Otin tukevan otteen kyrvästä. Se oli mielestäni entistäkin paksumpi, ja kova kuin kivi. Nousin hieman ylemmäs ja liikuttelin terskaa pillun suulla. Poika ei kestänyt enää vaan painoi ruumiini tuon paksun, suonikkaan munan päälle. Huusin kuin palosireeni. Muna ei edes mahtunut kerralla sisääni. Pojan lihaksikkaan kädet nostivat ruumistani ylös ja itse laskeuduin alas. Ratsastin rytmikkäästi ja sentti sentiltä sauva upposi minuun palleihin saakka. Kukaan ei ollut ikinä ollut niin syvällä sisässäni. Syvemmälle ei enää voinut päästä. Ratsastaessani pyöritin lantiotani välillä ympyrää ja taas nousin ylös ja alas. Poika huokaili ja niin minäkin. Tunsin että orgasmi oli taaskin lähellä. Jatkoin ratsastamista, kunnes poika työnsi minut sivuun. Se nousi seisomaan ja veti minutkin pystyyn. Se työnsi minut seinää vasten. Vähän se kroppaani nosti ylemmäs ja aloitti rajun naimisen. Joka kerralla selkääni koski. Se tykitti täysillä. Tämä oli unelmieni täyttymys. Parasta seksiä ikinä. Ähkin työntjen tahdissa. Jostain syystä halusin vielä enemmän ja huusin:
- Vitun akka kovempaa, nussi mua kovempaa saatana, aivot pellolle.
Poika pysähtyi ihan hetkeksi ja katsoi minua, mutta otti kuitenkin neuvosta vaarin ja nussi minulta aivot pihalle. Se päästi minusta irti ja käänsi minut selkä sitä vasten. Nostin peppua ylös. Se liikutteli penistään pillun suulla, mutta aloitti sitten rajun pamputtamisen. Jouduin ottamaan tukea seinästä sillä muuten olisin paiskautunut sitä vasten. Naimme kuin kanit.
-Aaaah.. uuh.. aah.. aoohah.... oh.. mhh..aammd.. aaahhmm...,kuului joka työnnöllä. Poika puristeli ja rutisteli rintojani samalla. Tämä kaikki oli jo ihan liikaa. Räjähtävä orgasmi tuli. Koko ruumiini valtaava hyvänolon tunne lamaannutti kroppani. Todellisuus katosi. Huomasin vain kuinka poika otti kyrpänsä pois sisästäni ja spermat lensivät pepulleni. Laskeuduin kyykkyyn ja painoin pääni polviin.
- Kiitos, sä oot kyl aika mahtava, poika kuiskasi korvaani.
Käännyin ympäri ja hymyilin. Heittäydyin lattialle ja niin teki sekin.
- Mä oon muuten Miko.
- Joo, mä oon Miia, vastasin ja hymyilin taas.
- Sulla on muuten maailman upein perse ja tissit, se sanoi.
En vastannut mitään, vaan nauroin itsekseni.
- Kuka se tyttö muuten oli kenen kanssa teillä oli juttu kesken ennen ku tulin, kysyin.
- Ööh, no se on yx rinnakkaisluokan Sara. Mun ex-tydy mut päätettiin harrastaa ns. jäähyväisseksii, se sanoi ja nauroi makeasti.
Katsoin Mikoa silmiin ja naurahdin itsekin.
- Oliks tää sitte tervetuliaiseksiä, kysyin vitsillä.
Miko oli juuri vastaamassa jotain, kun takaani kuului matala miesääni:
- Taitaa täällä pikkupillu ja pikkukulli nussia salaa Koskiselta.
Pelästyin pahanpäiväisesti. Repäisin pyyhkeen peittämään ruumiini. Koskinen seisoi ovensuussa. Sillä oli kädessään stringini, joita se haisteli......

6

17560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfaga

      Kyllä tää oli ihan hyvä. Tollasesta lopusta saa kirjotettua hyvän jatkon, miten opettaja ottaa Miian.

      • realististi

        Joo, ja just ku se ope rupee nussii Miaa, nii reksi ryntää sisään, sellanen kurppanen ämmä rupee imuttaa sitä kundii ja koulukuraattori tulis vielä nahka-asussaan ruoskiin niitä ja tunkee dildoo vuoron perään jokaisen perseeseen. Sit ois hyvä ja todentuntunen.


      • -Sandra-
        realististi kirjoitti:

        Joo, ja just ku se ope rupee nussii Miaa, nii reksi ryntää sisään, sellanen kurppanen ämmä rupee imuttaa sitä kundii ja koulukuraattori tulis vielä nahka-asussaan ruoskiin niitä ja tunkee dildoo vuoron perään jokaisen perseeseen. Sit ois hyvä ja todentuntunen.

        xDDD joo ja tää repes ihan täysillä täällä xDD joo kiitti vaan palautteesta xD


    • muuten hyvä

      mut ei olis pitäny laittaa yx anteex ja tollast vaan yks ja anteeks. MUT JATKOA!! :D

    • Agggs

      Jnoi yx jutut pois! ja muutenkin aika kaukaa haettu. Kuinka moni harrastaa jotain jäähyväisseksiä koulun pukkareilla??

    • asdf

      Älä käytä äxiä pliis. ^_____^

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe