Tommifani ihmettelee, oletteko jo unohtaneet
Tommin?
Vastaukset 3
- esztelle
Eipä ole Tommia unohdettu...eikä unohdeta...
- Kummipoika
Ei Tommi unohdu helposti. Harvoin on Suomalaisessa yleisurheilussa tavattu yhtä aikaa noin itseluottamusta tihkuvaa ja samalla sympaattista urheilijaa.
Tietysti siiheen vaikuttaa se ainoa mm-mitalikin, mutta Tommi olisi tehnyt vaikutuksen muutenkin. MM-kisat vain mahdollistivat hänen pääsynsä parrasvaloihin. Suomen ennätyshän olisi tullut joka tapauksessa.
Ja jos saan vielä leuhkaista, että samassa kylässä asutaan.- esztelle
Tampere on pirun hieno kaupunki ja sinä osuit ihan naulan kantaan kirjoituksessasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 59948
- 57941
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717