Onko normaalia että pentukoiralla on silmien alla pussit? Välillä näkyvät selvemmin, välillä eivät. Nyt ei ole kyse rodusta jolle ne istuisivat luontevasti muiden naamakurttujen joukkoon. Olen miettinyt voisiko olla joku tulehdus joka kerää nestettä? Tai sitten taas olen vainoharhainen ja huolehdin turhaan =)
Vastaukset 3
mutta tuskin tulehduksesta kyse heti on. Eikö tämä kaveri ole sinulle ihan uusi vai muistanko taas pieleen. Näytä eläinlääkärille kun käytte rokotuksella.
Ei nyt ihan uusi enää, viiden kuukauden kohta, eli rokotukset on jo. Mutta ehkäpä kilautan lääkärille ja kysyn mitä on mieltä, menenkö näyttämään. Se on vaan aika hassunkin näköinen jotenkin kun on kuin joku vanhus niiden pussukoidensa kanssa =P
MarzaH kirjoitti:
Ei nyt ihan uusi enää, viiden kuukauden kohta, eli rokotukset on jo. Mutta ehkäpä kilautan lääkärille ja kysyn mitä on mieltä, menenkö näyttämään. Se on vaan aika hassunkin näköinen jotenkin kun on kuin joku vanhus niiden pussukoidensa kanssa =P
ei ole oikeasti tulehtuneet. Meille vanheneville nais immeisille on voiteet keksitty jolla saamme rypyt piiloon ja silmäpussit veks, mutta ei taida olla koiruleille vielä omia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591276
- 1121019
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen35758Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53726Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.8699- 70678
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää50642- 65621
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23591Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?67568