Hei kaikki anatoliassa asuneet.
Itse en ole pariin vuoteen siellä käynyt mutta mieleeni jäi vahvasti iso seurue jotka olivat Helsingistä siskoa ja veljeä ja liuta ystäviä hauskaa porukkaa... seurueessa oli vaalea tyttö nimeä en muista mutta seurasin kuinka hänellä ja alilla kehkeytyi suhde se näytti olevan ihan aitoa sellaista viimeksi heitä tapasin kuin ali tuli lomalle armeijasta kyseistä neitoa tapaamaan ja heillä näytti olevan suhde mallillaan sen koommin en olekkaan itse maassa käynyt olisi ollut mukava tietää mitä he loppuen lopuksi päättivät tehdä.?!
anatolia
matkaaja
2
815
Vastaukset
- merja
olin itse tuossa hetken aikaa sitten anatoliassa ja en tiedä alin tytöstä mitään ja ei ali siitä kyllä puhunutkaan.joten en mie mee kyllä takuuseen siitä että heillä olisi ennää mitään.
voinhan mie olla väärässäkin. - T::::
KANTSIS MENÄ PAIKAN PÄÄL UUSIX JA TSEKATA TILANNE.SEHÄN ROMANSSI OLI JO KOTIMENO MATKAL LOPUILLAAN,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059