Kun hankin kameran, niín mukana seurasi suomenkielinen manuaali, mutta CD-muodossa. Kysyin löytyisikö kirjamuodossa manuaalia. Kerrottiin että ruotsista tilaamalla (20 eur posik) löytyy. Mukana tulleessa oppaassa vain lyhyt johdatus toimintaan suomeksi. Onko kukaan saanut täydellistä suomenkielistä manuaalia Konica Minolta Dimage G 400 kameraansa. Eikö myyjällä ole velvollisuus toimittaa tällainen?? Ostin kameran 10kk sitten, mutta nyt tuli tämä asia mieleeni, koska asiasta on jotain kirjoiteltu.
Vastaukset 1
- wocha
Siis paketissa tulee lyhennetty versio kirjasena ja kokonainen manuaali on cd:llä varmasti siitäkin syystä, että se on muistaakseni melko pitkä... Kaikki eivät välttämättä tarvitse kokopitkää manuaalia, joten minusta on ihan järkevää laittaa se sähköiseen muotoon, jotta kaikki halukkaat voivat sitä katsella ja tarvittaessa tulostaa itse jos haluaa. Säästyypähän luontoakin että on vielä jotain kuvattavaa...
Uskon että jostain (ruotsista?) saa tilattua suom. manuaalin paperina, mutta kannattaa varmaan sitten miettiä että kannattaako tulostaa itse kun hinta on kuitenkin tuonkin verran...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510