Anastacian uusi levy?

heart902

Onko Anastacialta tulossa pian joku uusi levy vai? Niin mä jostain luin, et siinä olis sitten se Everything Burns! Vastatkaa pliis!

3

1536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lazar

Tarkkaa julkaisupäivää en muista, mutta joskus marraskuun aikana ilmestyy kokoelmalevy ja siinä on mukana tuo Everything Burns ja 4-5 uutta biisiä.

• somebody

Minkä helvetin takia kokoelmalevy julkaistaan näin aikaisin? Eihän Ana ole julkaissut kuin kolme levyä!!!

• F@NI
        somebody kirjoitti:

Minkä helvetin takia kokoelmalevy julkaistaan näin aikaisin? Eihän Ana ole julkaissut kuin kolme levyä!!!

Sony ehdotti Anastacialle kokoelman tekemistä, koska hänellä on ollut niin monia hittejä.. Ensin Ana ei meinannut tehdä sitä, koska hän ajatteli sen olevan rahastusta vannouteita faneja kohtaan.. Mutta onneksi päätti kuitenkin tehdä sen..
        Eli siis lyhyesti sanottuna sen takia, koska hänellä on ollut tarpeeksi suuria hittejä kokoelmaa varten.. =))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe