Olis tossa hyvään hintaan -04 Derbi Atlantis tarjolla, niin haluaisin vain tietää että onko muilla kokemuksia Derbien toimivudesta? Epäilyttää tuo Italiassa valmistaminen. Eli paljonko olette ajaneet Derbeillänne ja onko ilmennyt vikoja?
Derbi Atlantis
11
1973
Vastaukset
- Derbi-04
Mulla on myös Atlantis vm 2004,ajettu vasta 2010km(omat 200km).
Hyvin pelittää,mutta muutaman päivän seisottuaan ei aina lähde sähköstartilla käyntiin. - derbi hemmo
minullakin on tuollainen atlantis vm-04. olen ajanut sillä 9000km eikä ole ollut mitään vikaa.
- derbi mies
hyvin on pelannut 05 derbi atlantis ja se on valmistettu espanjassa ei italiassa ja kyllähän tuo derbi on paljon laadukkaampi kun esim kymco tai halpa skootterit , hae derbi pois et kadu kaupaasi
- fgc
Kyllä kymco terbin voittaa
- ms.derbi
olisin kiinnostunut ostamaan skootterisi
voitko lähettää kuvat tuleen (linda.sorri2hotmail.com)
pistä myös hinta ja skootterin sijainti
Vähän epäselvyyttä vieläkin onko se Derbi Italialainen, kun yksi sanoo toista ja toinen toista :)
- anthi
sillä on missä on valmistettu, siis espanjassa vai italiassa (kiina on tietysti oma lukunsa) mutta derbi on hyvä!!!
anthi kirjoitti:
sillä on missä on valmistettu, siis espanjassa vai italiassa (kiina on tietysti oma lukunsa) mutta derbi on hyvä!!!
On sillä se merkitys että toiset maat valmistaa huolellisemmin ja toiset vähemmän. Johtuu katsos laatu standardeista. Japsit on tunnetusti parhaiten valmistettuja.
- LHR
Jykenski kirjoitti:
On sillä se merkitys että toiset maat valmistaa huolellisemmin ja toiset vähemmän. Johtuu katsos laatu standardeista. Japsit on tunnetusti parhaiten valmistettuja.
Uusissa Derbeissä on Piaggion kone (paras mahdollinen skootterissa!!!) mutta espanjalainen merkki se Derbi on!
- ........
joo et...
Haluaisit myydä skootterin. (Derbi atlantis)
joo voisin harkita sen ostoa
JOS...¨
ei ole ruhjeita/kolhuja
ajettu alle 5000 km
musta mieluiten
Voitko lähettää mun sähkö postiin mis skootteri sijaitsee minkä hintainen se olis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855