Onko kellään kokemusta Beko merkisistä pyykinpesukoneista?
Olen hankkimassa WMD25100T edestä täytettävää konetta, mutta vähän tuo merkki arveluttaa?
Hinta on kyllä kohdallaan. Ei taas viittis maksaa itseään kipeekis noista tunneituista merkeistä kun toiminnot on lähes samat.
Beko Pyykinpesukone?
30
22345
Vastaukset
- en ostais
kokemuksia on Beko- merkistä, tosin ei pesukoneesta. Viihde-elektroniikkalaitteet ovat aika huonoja.
- -NikiT-
...ihmettelen kuitenkin miksi muut merkit maksaa niin sairaasti... eri on vähintään 100€
- slobo
-NikiT- kirjoitti:
...ihmettelen kuitenkin miksi muut merkit maksaa niin sairaasti... eri on vähintään 100€
Jos haluat halvan, osta Beko. Huonot komponentit ja materiaalit, pesu ja huuhtelu ei taatusti mitään huippua, kestävyys todennäköisesti onneton. Siksi se maksaa vähemmän kuin laatukoneet.
- aaaaaaaaaa
Nimittäin säästämässä täysin väärässä ostoksessa.
Osta samantien kunnon kone niin se myös kestää 5xpitempääm kun tollanen ihme härdelli ku joku BEKO o.
Eli Miele,LG,Siemens ja Bosch ... siinä vain muutama esim.laadusta ja kestävyydestä.- -NikiT-
No joo, ostin nyt sitten Siemensin, entinenkin oli sen merkkinen ja hyvin kesti 15 vuotta.
En uskaltautunut ostamaan halppista nytkään.
Kiitti :) - VIRRRHE
" Eli Miele,LG,Siemens ja Bosch ... siinä vain muutama esim.laadusta ja kestävyydestä. "
No taisi sulla hieman lipsahtaa. Ei tuo Gold Star kyllä kuulu missään tapauksessa noiden Mielen ja BSH koneiden kastiin.
Kyllähän nämä Bekot, LG:t samsungit Fagorit yms halpakoneet ovat kuitenkin kaikki sitä mitä halvalta koneelta voi pelätäkkin. - Lipsukka
Nåjaa, meillä kyllä LG pelittää ihan hyvin jo yhdettätoista vuotta eikä korjattu kertaakaan. UPOn tisikikone ei kestänyt kuuttakaan. Onneksi korjauksen varaosat suostui sentään maahantuoja maksamaan, oli nimittäin sen verran tyyris kone.
- Beko-pyykkäri
Kokemusta on:-)
Eipä kannattaisi moittia Beko-pesukoneita. Olen käyttänyt n. 10 v Bekon karvalakkimallia, ilman remontteja. Tekee kaiken sen minkä pesukoneelta odotankin eikä hypi lattialla:-) - Beni
Mulla virta tulee palle mutta ei lahe kayntiin mite sen vois nollata
- Beni
Onko kelaan ohjekirjaa beko pyykikonessta jostan nappuloista pitais painaaa kun se pitaa nollata virta tulee mutta ei lahe kayntii. Jos mahollista ohjekirjassa ta lukee voi kirjotaa myoa sahkopostion ja puh 0468863598 [email protected]
- Nainenraumalta
Beko-pyykkäri kirjoitti:
Eipä kannattaisi moittia Beko-pesukoneita. Olen käyttänyt n. 10 v Bekon karvalakkimallia, ilman remontteja. Tekee kaiken sen minkä pesukoneelta odotankin eikä hypi lattialla:-)No juu, ostin eilen Bekon, 10 vuoden takuu moottorille! 8 kg ja 1400 linkous 14 ohjelmaa, ja hinta vain 350 egee. Ja tiedättekö muuten sellaisen seuran kun FC Barcelona, Beko on yksi Barcan pääsponsseista....
- Ehkä.viisi.vuotta
"hinta vain 350 egee"
Tämä kertookin kaiken laitteen laadusta ja käytettyjen komponenttien kestävyydestä. - Anonyymi
No joo tiedoksi vaan että Bekon tehtaalla tehdään myös nämä "luksusmallit" kuten Siemens ja Boch
- Anonyymi
Beko-pyykkäri kirjoitti:
Eipä kannattaisi moittia Beko-pesukoneita. Olen käyttänyt n. 10 v Bekon karvalakkimallia, ilman remontteja. Tekee kaiken sen minkä pesukoneelta odotankin eikä hypi lattialla:-)Alle puolivuotta käytössä pesukone ja jo kerran vaihdettu kone alkoi taas lingotessa käryämään! Missä vika, ei ollut liika pyykkiä koneessa!
- Anonyymi
Ei voi olla totta! Mulla sama. Se luukun sisäkumi on ihan paskaa ja hajoaa ja käryää. Tää on jo toinen Beko tän vuoden puolella. Ostin ekan tammikuussa. Maaliskuussa kärähti. Vaihdettiin
Uusi teki saman tänään. Meen huomenna Giganttiin purkamaan kaupan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo tiedoksi vaan että Bekon tehtaalla tehdään myös nämä "luksusmallit" kuten Siemens ja Boch
Turkissa arcelikin tehtaalla tehdään grundig, beko ja muutamaa muutakin halpis-merkkiä.
- Anonyymi
Nainenraumalta kirjoitti:
No juu, ostin eilen Bekon, 10 vuoden takuu moottorille! 8 kg ja 1400 linkous 14 ohjelmaa, ja hinta vain 350 egee. Ja tiedättekö muuten sellaisen seuran kun FC Barcelona, Beko on yksi Barcan pääsponsseista....
Heh, saman myyntipuheen pitävät aina... On varastot täynnä näitä Beko pyykinpesukoneita ja yrittävät heti niitä ensimmäiseksi myydä kun menee ostamaan tuon hintaluokan konetta! Mitään hyvää en ole itse kuluttajilta kuullut, en todellakaan ostaisi!
- Anonyymi
Beko-pyykkäri kirjoitti:
Eipä kannattaisi moittia Beko-pesukoneita. Olen käyttänyt n. 10 v Bekon karvalakkimallia, ilman remontteja. Tekee kaiken sen minkä pesukoneelta odotankin eikä hypi lattialla:-)Hyvin on beco mullakin toiminut 9 kg/1400 linjoja.Kuivempaa tulee kuin Candylla..
- Anonyymi
Beko on valmistanut pesukoneita ammattikäyttöö n vuosikymmeniä,samoja koneita oli myös kerrostalojen kellareissa eli pesutuvissa,koneet oli simppeleitä ja kestivät kymmeniä vuosia,näistä kotikoneista en tiedä mitään
- Anonyymi
Beko-pyykkäri kirjoitti:
Eipä kannattaisi moittia Beko-pesukoneita. Olen käyttänyt n. 10 v Bekon karvalakkimallia, ilman remontteja. Tekee kaiken sen minkä pesukoneelta odotankin eikä hypi lattialla:-)Hyvä juttu
- Anonyymi
Beni kirjoitti:
Mulla virta tulee palle mutta ei lahe kayntiin mite sen vois nollata
Tarkista nukkasuodatin.
- santeri
Äidilläni oli Beko-merkkinen telkkari, joka kesti vissiin 1½ vuotta kunnes eräänä kauniina päivänä kuului pamaus, tuli savua ja töllö ei enää toiminut...
- kike3
kiitos riiti kolme beko pesukonetta.takuu takuu takuu ja sitten ulos ja hoower.kiitos bekolle.
- Näin_se_on
Ei se Hooverkaan ole paljon sen parempi.
- Anonyymi
Olen juuri vaihtamassa toiseen merkkiin. Puolitoista kuukautta ja kolmas beko odottaa pois hakijaa. Ensimmäisessä kuljetusvaurio, toisessa Lingosta puuttui osia, viimeisessä ei voinut säätää jalkoja tasalle.
- Anonyymi
Mulla kesti Beko 5 vuotta, sitten alkoi ongelmat. Hihna alkoi vinkumaan, heitti vedet alhaalta ja lopetti linkouksen. Ei enään ikinä tätä konetta. Candy kesti 10 vuotta ja ei ollut mitään ongelmia. Seuraavaksi ostan LG tai Candyn.
- Anonyymi
Beko pesukone on ihan (sori) perseestä. Menin ja hölmö ostin sen enempää miettimättä kivan oloisen ja kivan näköisen edullisen pesukoneen, tietämättä mitä harmia siitä seuraisisi. Ei muuta kuin ongelmia,ongelmien jälkeen. Kone ostettu n.2 v.sitten ei edes kovassa käytössä ollut,n.vuoden jopa käyttämättömänä(asuin asumisyksikössä). Nyt muutettuani toukokuussa itsenäiseen asumiseen kone ollu käytössä tosi huonolla menestyksellä. Jouduttu jo kerran huolto kutsumaan,ei vienyt ohjelmia loppuun ,jos vei kesti tuntikausia yksi ohjelma. Kaiken kukkuraksi koneesta paloi joku piirilevy,joka piti tilata ulkomailta ja se tietty kesti(kiitos venäjän sodan). Lopulta kun sain koneen kuntoon,on taas samat ongelmat. Pesi tässä välillä muutamia kertoja,eilen taasen tökki,pysähtyi mutta koneessa vesi. Nyt pyykit käsin väännetty kuivumaan ja vesi pitäisi jotenkin saada lillumasta pohjalta pois??? Ilmeisesti taas piirilevy palanut. Ei,en todellakaan suosittele, älkää missään nimessä ostako Beko merkkistä. Aina ei kannata tuijottaa siihen hintaan. Hiukka enemmän rahaa,niin saa taatusti paremman,onhan sentään kyseessä tietynlainen sijoitus vuosiksi eteenpäin. Tässä mun kokemus.
- Anonyymi
On kyllä ne ovat luotettavia koneita ja kestäviä
- Anonyymi
BEKO ON MAAILMAN PARAS PESUKONE, EN MUUTA OSTA IKINÄ. 👍
- Anonyymi
Beko kuulostaa tosi laadukkaalta merkiltä. Lähinnä siitä tulee mieleen eräs samalla nimellä kutsuttu Turkkilainen, joka pyörittää suomalaisten suosimaa paria hotellia Turkin Marmariksessa. Kyseiset hotellit on ihan kivoja mutta pesukonemerkkinä ei herätä luottamusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418