Beko Pyykinpesukone?

-NikiT-

Onko kellään kokemusta Beko merkisistä pyykinpesukoneista?
Olen hankkimassa WMD25100T edestä täytettävää konetta, mutta vähän tuo merkki arveluttaa?
Hinta on kyllä kohdallaan. Ei taas viittis maksaa itseään kipeekis noista tunneituista merkeistä kun toiminnot on lähes samat.

25

20842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ostais

      kokemuksia on Beko- merkistä, tosin ei pesukoneesta. Viihde-elektroniikkalaitteet ovat aika huonoja.

      • -NikiT-

        ...ihmettelen kuitenkin miksi muut merkit maksaa niin sairaasti... eri on vähintään 100€


      • slobo
        -NikiT- kirjoitti:

        ...ihmettelen kuitenkin miksi muut merkit maksaa niin sairaasti... eri on vähintään 100€

        Jos haluat halvan, osta Beko. Huonot komponentit ja materiaalit, pesu ja huuhtelu ei taatusti mitään huippua, kestävyys todennäköisesti onneton. Siksi se maksaa vähemmän kuin laatukoneet.


    • aaaaaaaaaa

      Nimittäin säästämässä täysin väärässä ostoksessa.
      Osta samantien kunnon kone niin se myös kestää 5xpitempääm kun tollanen ihme härdelli ku joku BEKO o.
      Eli Miele,LG,Siemens ja Bosch ... siinä vain muutama esim.laadusta ja kestävyydestä.

      • -NikiT-

        No joo, ostin nyt sitten Siemensin, entinenkin oli sen merkkinen ja hyvin kesti 15 vuotta.
        En uskaltautunut ostamaan halppista nytkään.
        Kiitti :)


      • VIRRRHE

        " Eli Miele,LG,Siemens ja Bosch ... siinä vain muutama esim.laadusta ja kestävyydestä. "

        No taisi sulla hieman lipsahtaa. Ei tuo Gold Star kyllä kuulu missään tapauksessa noiden Mielen ja BSH koneiden kastiin.
        Kyllähän nämä Bekot, LG:t samsungit Fagorit yms halpakoneet ovat kuitenkin kaikki sitä mitä halvalta koneelta voi pelätäkkin.


      • Lipsukka

        Nåjaa, meillä kyllä LG pelittää ihan hyvin jo yhdettätoista vuotta eikä korjattu kertaakaan. UPOn tisikikone ei kestänyt kuuttakaan. Onneksi korjauksen varaosat suostui sentään maahantuoja maksamaan, oli nimittäin sen verran tyyris kone.


      • Beko-pyykkäri

        Kokemusta on:-)
        Eipä kannattaisi moittia Beko-pesukoneita. Olen käyttänyt n. 10 v Bekon karvalakkimallia, ilman remontteja. Tekee kaiken sen minkä pesukoneelta odotankin eikä hypi lattialla:-)


      • Beni

        Mulla virta tulee palle mutta ei lahe kayntiin mite sen vois nollata


      • Beni

        Onko kelaan ohjekirjaa beko pyykikonessta jostan nappuloista pitais painaaa kun se pitaa nollata virta tulee mutta ei lahe kayntii. Jos mahollista ohjekirjassa ta lukee voi kirjotaa myoa sahkopostion ja puh 0468863598 [email protected]


      • Nainenraumalta
        Beko-pyykkäri kirjoitti:

        Kokemusta on:-)
        Eipä kannattaisi moittia Beko-pesukoneita. Olen käyttänyt n. 10 v Bekon karvalakkimallia, ilman remontteja. Tekee kaiken sen minkä pesukoneelta odotankin eikä hypi lattialla:-)

        No juu, ostin eilen Bekon, 10 vuoden takuu moottorille! 8 kg ja 1400 linkous 14 ohjelmaa, ja hinta vain 350 egee. Ja tiedättekö muuten sellaisen seuran kun FC Barcelona, Beko on yksi Barcan pääsponsseista....


      • Ehkä.viisi.vuotta

        "hinta vain 350 egee"

        Tämä kertookin kaiken laitteen laadusta ja käytettyjen komponenttien kestävyydestä.


      • Anonyymi

        No joo tiedoksi vaan että Bekon tehtaalla tehdään myös nämä "luksusmallit" kuten Siemens ja Boch


      • Anonyymi
        Beko-pyykkäri kirjoitti:

        Kokemusta on:-)
        Eipä kannattaisi moittia Beko-pesukoneita. Olen käyttänyt n. 10 v Bekon karvalakkimallia, ilman remontteja. Tekee kaiken sen minkä pesukoneelta odotankin eikä hypi lattialla:-)

        Alle puolivuotta käytössä pesukone ja jo kerran vaihdettu kone alkoi taas lingotessa käryämään! Missä vika, ei ollut liika pyykkiä koneessa!


      • Anonyymi

        Ei voi olla totta! Mulla sama. Se luukun sisäkumi on ihan paskaa ja hajoaa ja käryää. Tää on jo toinen Beko tän vuoden puolella. Ostin ekan tammikuussa. Maaliskuussa kärähti. Vaihdettiin
        Uusi teki saman tänään. Meen huomenna Giganttiin purkamaan kaupan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo tiedoksi vaan että Bekon tehtaalla tehdään myös nämä "luksusmallit" kuten Siemens ja Boch

        Turkissa arcelikin tehtaalla tehdään grundig, beko ja muutamaa muutakin halpis-merkkiä.


      • Anonyymi
        Nainenraumalta kirjoitti:

        No juu, ostin eilen Bekon, 10 vuoden takuu moottorille! 8 kg ja 1400 linkous 14 ohjelmaa, ja hinta vain 350 egee. Ja tiedättekö muuten sellaisen seuran kun FC Barcelona, Beko on yksi Barcan pääsponsseista....

        Heh, saman myyntipuheen pitävät aina... On varastot täynnä näitä Beko pyykinpesukoneita ja yrittävät heti niitä ensimmäiseksi myydä kun menee ostamaan tuon hintaluokan konetta! Mitään hyvää en ole itse kuluttajilta kuullut, en todellakaan ostaisi!


      • Anonyymi
        Beko-pyykkäri kirjoitti:

        Kokemusta on:-)
        Eipä kannattaisi moittia Beko-pesukoneita. Olen käyttänyt n. 10 v Bekon karvalakkimallia, ilman remontteja. Tekee kaiken sen minkä pesukoneelta odotankin eikä hypi lattialla:-)

        Hyvin on beco mullakin toiminut 9 kg/1400 linjoja.Kuivempaa tulee kuin Candylla..


    • santeri

      Äidilläni oli Beko-merkkinen telkkari, joka kesti vissiin 1½ vuotta kunnes eräänä kauniina päivänä kuului pamaus, tuli savua ja töllö ei enää toiminut...

    • kike3

      kiitos riiti kolme beko pesukonetta.takuu takuu takuu ja sitten ulos ja hoower.kiitos bekolle.

      • Näin_se_on

        Ei se Hooverkaan ole paljon sen parempi.


    • Anonyymi

      Olen juuri vaihtamassa toiseen merkkiin. Puolitoista kuukautta ja kolmas beko odottaa pois hakijaa. Ensimmäisessä kuljetusvaurio, toisessa Lingosta puuttui osia, viimeisessä ei voinut säätää jalkoja tasalle.

    • Anonyymi

      Mulla kesti Beko 5 vuotta, sitten alkoi ongelmat. Hihna alkoi vinkumaan, heitti vedet alhaalta ja lopetti linkouksen. Ei enään ikinä tätä konetta. Candy kesti 10 vuotta ja ei ollut mitään ongelmia. Seuraavaksi ostan LG tai Candyn.

    • Anonyymi

      Beko pesukone on ihan (sori) perseestä. Menin ja hölmö ostin sen enempää miettimättä kivan oloisen ja kivan näköisen edullisen pesukoneen, tietämättä mitä harmia siitä seuraisisi. Ei muuta kuin ongelmia,ongelmien jälkeen. Kone ostettu n.2 v.sitten ei edes kovassa käytössä ollut,n.vuoden jopa käyttämättömänä(asuin asumisyksikössä). Nyt muutettuani toukokuussa itsenäiseen asumiseen kone ollu käytössä tosi huonolla menestyksellä. Jouduttu jo kerran huolto kutsumaan,ei vienyt ohjelmia loppuun ,jos vei kesti tuntikausia yksi ohjelma. Kaiken kukkuraksi koneesta paloi joku piirilevy,joka piti tilata ulkomailta ja se tietty kesti(kiitos venäjän sodan). Lopulta kun sain koneen kuntoon,on taas samat ongelmat. Pesi tässä välillä muutamia kertoja,eilen taasen tökki,pysähtyi mutta koneessa vesi. Nyt pyykit käsin väännetty kuivumaan ja vesi pitäisi jotenkin saada lillumasta pohjalta pois??? Ilmeisesti taas piirilevy palanut. Ei,en todellakaan suosittele, älkää missään nimessä ostako Beko merkkistä. Aina ei kannata tuijottaa siihen hintaan. Hiukka enemmän rahaa,niin saa taatusti paremman,onhan sentään kyseessä tietynlainen sijoitus vuosiksi eteenpäin. Tässä mun kokemus.

    • Anonyymi

      On kyllä ne ovat luotettavia koneita ja kestäviä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      424
      4714
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2349
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1750
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      326
      1467
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      81
      1141
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1105
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1025
    Aihe