Jep nyt mä sit sain sen sims2 ;) Ja ihana peli kertakaikkiaan
Sims2 koodeja???
27
10944
Vastaukset
- saippuagubbla
..2 koodii xD ja ne on iänpysäytys koodi eli: aging off ja sit sen takas päälle saa aging on ja sit tiiän moveobjects koodin.eli moveobjects on tai moveobjects off.Kannattaa käyä vaik kattoo joiltai sims 2 fanisivuilt tai mansikka simsist! :) mist haluut
- Sims2
Rahakoodi on: motherlode, silä saa 50000
- Shylie
Sims2 kirjoitti:
Rahakoodi on: motherlode, silä saa 50000
Elikkäs http://www.sims.urli.net/
Sieltä löytyy miltei kaikki koodit ja ne on hyvin selitetty.
Käyppäs siellä! :D :] - Mellie
Shylie kirjoitti:
Elikkäs http://www.sims.urli.net/
Sieltä löytyy miltei kaikki koodit ja ne on hyvin selitetty.
Käyppäs siellä! :D :]Joo kiitti kaikille jotka vastasivat :)
- jentukka
sopiiko toi ikäkoodi kaikkiin sims 2 myös lisäosiin vai onko niihin sitten jo eri koodi ko mulla ei toimi toi koodi ja kaikki on sanonu iha eri koodeja joten saisinko vastauksen tähän?
- jasmine@
tost ei saa selvää mutta mä tiiän paljon koodei:
map_edit on :voit laajentaa tonttii
set_hour(1-24):voit muuttaa kellon aikaa
motherlode:saat 50 000 simeleoonia - joonuli
jasmine@ kirjoitti:
tost ei saa selvää mutta mä tiiän paljon koodei:
map_edit on :voit laajentaa tonttii
set_hour(1-24):voit muuttaa kellon aikaa
motherlode:saat 50 000 simeleooniajoo haluaisin tietää onko sims2 pc:lle sellasta koodii että kuolleen simin vois herättää henkiin?
- joku vaan-vieras-
joonuli kirjoitti:
joo haluaisin tietää onko sims2 pc:lle sellasta koodii että kuolleen simin vois herättää henkiin?
ei oo sun pitää jättää tallentamatta jos joku kuolee.
- Weirneir
jentukka kirjoitti:
sopiiko toi ikäkoodi kaikkiin sims 2 myös lisäosiin vai onko niihin sitten jo eri koodi ko mulla ei toimi toi koodi ja kaikki on sanonu iha eri koodeja joten saisinko vastauksen tähän?
Pitäs sen toimia jos on kaikki lisärit
- Vilppu(nen)
Sims2
intprop censorGridSize 0-8 = 0 poistaa sensurointi sumennuksen ja 8 palauttaa sen (ei toimi YÖ ELÄMÄ lisäosassa)
help = saat kaikki pelin koodit näkymään koodi ikkunassa
exit/esc = sulkee koodi ikkunan
move_objects off/on = voit liikutella simejä ja objecteja
YÖ ELÄMÄ
familyfunds Lorula 50 000 (huom esimerkki, oikeasti familyfunds NAME XXXX) voidaan lisätä rahaa naapurustosta käsin valitulle perheelle
unlockCareerRewards (vaikuttaa valittuna olevaan simiin)
Valittu sim saa käyttöönsä kaikki esineluettelossa olevat urien palkintoesineet.
maxMotives (vaikuttaa kaikkiin tontilla oleviin simeihin)
Tämä koodi täyttää kaikkien tontilla olevien simien tarpeet. (Myös tietokoneen ohjaamien simien).
motiveDecay [on/off] (vaikuttaa kaikkiin tontilla oleviin simeihin)
Tällä koodilla voit pysäyttää/aloittaa tarpeiden tilan huononemisen.
aspirationPoints num (vaikuttaa valittuna olevaan simiin)
Tällä koodilla muutat valitun simin tavoitepisteiden määrää.
lockAspiration [on/off] (vaikuttaa kaikkiin tontilla oleviin simeihin)
Tällä koodilla pysäytät simien tavoitteiden heikentymisen ja parantumisen.
aspirationLevel [0 - 5] (vaikuttaa valittuna olevaan simiin)
Tällä koodilla valittu sim saa aimo summan tavoitepisteitä.
agesimscheat on
Tällä koodilla käynnistät ikääntymisen, kun painat Shift-näppäimen pohjaan ja napsautat jotakuta simiä.
setLotLightingFile [tiedoston nimi]
Tällä koodilla luot valaistuksen määrittävän tiedoston. Voit määrittää kullekin tontille omat valaistusasetukset.
YLIOPISTO
changeLotZoning (residential | community | greek | dorm | secretsociety): Tällä koodilla voit muuttaa tontin kaavoitusta. Voit asettaa tontin asuinalueeksi, yhteisötontiksi, osakuntataloksi, asuntolaksi tai salaseuran kokoustilaksi. Varmista aluksi, ettei tontilla, jonka haluat kaavoittaa uudelleen, asu simejä. Mene kyseiselle tontille ja kirjoita huijauskoodi sen mukaan, miksi haluat tontin muuttaa.
boolProp dormSpecificToolsDisabled true/false: Tällä koodilla saat käyttöösi osto- ja rakennustilan toimintoja, jotka eivät yleensä ole käytettävissä asuntolatontilla.
boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true/false: Tämän koodin avulla voit kääntää mitä tahansa esinettä 45 astetta kerrallaan sen sijaan, että se kääntyisi 90 astetta kuten yleensä.
KAUPPA AUKI
AddneighbortoFamilycheat [on/off]
Tällä koodilla voit lisätä tietokoneen ohjaaman hahmon simisi perheeseen.
Forcetwins
Kun raskaana oleva sim on valittuna ja käytät tätä koodia, sim saa automaattisesti kaksoset.
Plumbbobtoggle [on/off]
Tällä koodilla saa vihreän kohdistimen pois näkyvistä. Siitä on apua animaatioita tallennettaessa.
Wall Placement Restrictions Removed Cheat
- Kun tämä koodi on otettu käyttöön, voit aktivoida sen painamalla CTRL ALT, kun sijoitat esinettä seinälle.
- Esineen sijoittamiselle ei ole rajoituksia: Voit asettaa minkä tahansa esineen seinälle, jolla on jo toinen esine.
Terv. Vilppu
P.S. Käy sivuilla : www.freewebs.com/sims-kakkonen , niin siellä on mun sims2 koodisivut
P.P.S. Mulla ei oo vielä Lemmikkielämän koodeja siellä :)- Suklaahepo
Noi koodit on tosi hyviä vaikka en olekaan niitä vielä kokeillut mutta kyllä ne kuulostavat hyviltä :D
- jasmine@
voin kertoo motherlode on rahakoodi ja kun kirjotat
aging off simisi ei vanhene - Sims 2 PC koodit
RahaKoodi: MotherLode
Tarpeet Täyteen: MaxMotives
Avaa Koodi Ikkunan: Ctrl Shift C
Voi Laittaa Tavaroita Paikkaan Mihin Ei Pysty: Move_objects On/off
Sulkee Koodi Ikkunan: Exit
Toivottavasti autto- Naan
Kannattaa käyttää sitä ikä koodii varoen ku vauvat ei kasva sit isoiks... :/
- perse
Naan kirjoitti:
Kannattaa käyttää sitä ikä koodii varoen ku vauvat ei kasva sit isoiks... :/
kyrpä
- nitro snowboards
saaks ton rahakoodi nii et ku kirjottaa se oikee et siit saa enemmä ku 50 000
- egsht
mulla ei tuu sitä mihi voi kirjottaa sen koodin!
- moeo
no kiinnostaa
- Täs vähän koodeja...
Perusversion koodeja:
help = Näyttää useimmat koodit
Kaching = 1000 simleonia
motherlode = 50 000 simleonia
twinzr2cute tai twinsr2cute = Saa kaksoset, kun vauva on syntynyt
deleteAllCharacters = Poistaa kaikki simit, täytyy käyttää "naapurustossa"
moveObjects [on tai off] = Voi liikutella kaikkia esineitä miten ja milloin vain
StretchSkeleton [numero] = Suurentaa tai pienentää simiäsi; 1.0 on normaali
slowMotion [0-8] = Hidastaa liikettä
Aging on/off = Saat valita kasvavatko simisi
exit = Sulkee consolen / kirjoitus laatikon
faceBlendLimits [on tai off] Off tarkoittaa että lasta luodessasi "luo perhe"- tilassa, kasvojen ulkonäköä koskevat rajoitukset poistuvat, ja kasvot eivät muodostu vanhempien kasvoista.
intProp maxNumOfVisitingSims [numero]
voit kutsua juhliin haluamasi määrän (esim. 8) simejä (esim . käytä naapurusto tilassa.
boolProp snapObjectsToGrid [true tai false]
jos arvona on false, esineitä voi sijoittaa miten haluaa, ruudukosta riippumatta.
intProp censorGridSize [numero]
0 poistaa sensuuri sumennuksen, ja 1 laittaa sen päälle. (Ei toimi Yöelämässä)
floatProp tvVolume [numero]
0.0 - 1.0 luku määrää kuinka kova ääni simien tv:stä lähtee. 0.5 on normaali voimakkuus.
TerrainType [maastotyyppi]
käytetään naapurusto tilassa määräämään naapuruston maaston tyyppi
desert = aavikko
temperate = vehreä
dirt = hiekka
concrete = sementti
(Dirt ja concrete ovat vasta Yöelämää lisäosassa!) - SENTER
Ettte kö käsitä et tää ei ooo mikää vapaa ajan keskustelu palsta ÄÄLIÖT
Ja sivun omistaja vois ottaa kans asiaan huomiota KIITOS!!!!!!!!- NO MORE IDIOTS
eks tajuuu et me puhutaan koodeista ja se meinaa et täää ei oo vapaa ajn keskustelua... -.-'
- tyttötäydellinen
linkki sims 2 koodi sivulle:
http://www.radosims.com/index.php?option=com_content&view=article&id=8&Itemid=14 - simsfani3
Täs Ois Pari Koodii
MaxMotives:Kaikki Tarpeet Täyteen (Kaikki Tonttilla Olevat Simit)
MotiveDecay Off:Pysäyttää Tarpeiden Laskemisen
:D:D - Voihannakkikoira
voi pers ku harmittaa D:: mul on yöelämä ja haluisin sensurin pois .. ;_;
- Sensuuri alle 18v only
Haluaisin minäkin, paiksi mielestäni alaikäisten ei tarvis kyllä sitä koodia laittaa ollenkaan, ja luulempa että alaikäisten pelaajien vuoksi koodi laitettiin pois. Olen itse täysi-ikäinen nuori, ja tykkäisin käyttää sitä siksi että näyttäisi aidommalta nuo tyypit suihkussa, vessassa jne. Sims 2 peli kuitenkin hyvä peli ilman sensuurin poisto koodiakin, joten ei tuo pelaamishalua laske.
Mielestäni täysi-ikäisyyden todentaminen pelissä ois hyvä juttu tiettyjen koodien suhteen, siten enemmän koodeja voitsisiin laillistaa ja nykyinen ikäraja säilyttää. Toki tämä on vaan peli ja vika siirtyy vanhemmille jos antavat alle 18v lapsensa pelata sensuroimatonta peliä. Joka tapauksessa sensuurin pois otto olisi hieno juttu jos ikänsä voisi todentaa pelin ladatessa/ ostaessa tai pelissä asetuksista.
- Kiva707
disablePoppyKittenAging on/off=voit pistää koiran-tai kissanpennun ikääntymisen pois/päälle
Sanomalehti:Set career level tai aseta työn tasoksi 1-10=valitse tästä haluttu työ taso.
Ja jtn......... - jMkjmk
Help= on tosi hyvä se näytää paljon koodeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569