Uusi single

tripping

Tänään se uusi kappale tuli. Käykää kuunteleen http://www.whatsyourfuture.com. Kyllähän sitä kuuntelee, vähän uutta ja jotain vanhaa. Uusi levykin tulossa syksyllä.
Kertokaa mielipiteitä biisistä.

5

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanna

      On hieman jotain reggae vaikutteita,eka kerralla ei oikein tienny mitä mieltä.Nyt ku on kuullu jo useamman kerran niin täähän on ihan kiva.Kyllä Rob jyrää!!!!

      Uutta levyä odotellaan jo innolla

    • muruna

      kaveri vetoaa vähän varttuneempaakin tätiin... =) uutta levyä odotellen...

    • Williams fani

      -Niin, taas huomaa Robbie Williamsin taitavan erilaiset musiikkisuunnat. Upea kappale, joka varmasti jää soimaan ja video mielettömän hyvä. Voisin katsella sitä yhtenään, kuten teenkin. Harva tuollainen Tähti on noin osaavainen ja muuntautuvainen. Tripping -videota voi katsella kahdella tavalla; Joko se menee "ohi" tai sitten tajuaa siinä piilevän oivalluksen.

      • RW<3

        First they ingnore you, then laugh at you and hate you...
        IHANA LAULu!! Kun en vielä kuullut sivujen olevan uudistuneet ja menin kotisivuilleni (www.robbiewilliams.com) ne olivatkin sivut (www.whatsyourfuture.com)! Löysin sieltä kummiskin Trippingin, myöhemmin Make Me Pure ja lopuksi koko videon! Odotin yhtenä iltana 22.30 asti että saisin kattoo Trippingin ja sain! Mä oon vasta 94 syntynyt mutta ei haittaa! Mä oon 2002 vuodesta asti ollu ihan hulluna Robbieeseen, ja aina halunnu tavata sen, käydä keikalla, saada nimmari yms. Mulla on 7 € lehti, 4 levyä, yx single (Feel).. Ja tällä hetkellä kirjastosta lainassa Greatest Hits nuotti.. HeH! Toivottavasti toiveeni käyvät toteen..:)


      • Mie vaan
        RW<3 kirjoitti:

        First they ingnore you, then laugh at you and hate you...
        IHANA LAULu!! Kun en vielä kuullut sivujen olevan uudistuneet ja menin kotisivuilleni (www.robbiewilliams.com) ne olivatkin sivut (www.whatsyourfuture.com)! Löysin sieltä kummiskin Trippingin, myöhemmin Make Me Pure ja lopuksi koko videon! Odotin yhtenä iltana 22.30 asti että saisin kattoo Trippingin ja sain! Mä oon vasta 94 syntynyt mutta ei haittaa! Mä oon 2002 vuodesta asti ollu ihan hulluna Robbieeseen, ja aina halunnu tavata sen, käydä keikalla, saada nimmari yms. Mulla on 7 € lehti, 4 levyä, yx single (Feel).. Ja tällä hetkellä kirjastosta lainassa Greatest Hits nuotti.. HeH! Toivottavasti toiveeni käyvät toteen..:)

        Aivan mielettömän upea biisi! 5 tähteä. Tosi koukuttava. Parasta Robbieta heti Angelsin jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1981
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1499
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1305
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1082
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      77
      1017
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      180
      1010
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      848
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe