Uusi single

tripping

Tänään se uusi kappale tuli. Käykää kuunteleen http://www.whatsyourfuture.com. Kyllähän sitä kuuntelee, vähän uutta ja jotain vanhaa. Uusi levykin tulossa syksyllä.
Kertokaa mielipiteitä biisistä.

5

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanna

On hieman jotain reggae vaikutteita,eka kerralla ei oikein tienny mitä mieltä.Nyt ku on kuullu jo useamman kerran niin täähän on ihan kiva.Kyllä Rob jyrää!!!!

Uutta levyä odotellaan jo innolla

• muruna

kaveri vetoaa vähän varttuneempaakin tätiin... =) uutta levyä odotellen...

• Williams fani

-Niin, taas huomaa Robbie Williamsin taitavan erilaiset musiikkisuunnat. Upea kappale, joka varmasti jää soimaan ja video mielettömän hyvä. Voisin katsella sitä yhtenään, kuten teenkin. Harva tuollainen Tähti on noin osaavainen ja muuntautuvainen. Tripping -videota voi katsella kahdella tavalla; Joko se menee "ohi" tai sitten tajuaa siinä piilevän oivalluksen.

• RW<3

First they ingnore you, then laugh at you and hate you...
        IHANA LAULu!! Kun en vielä kuullut sivujen olevan uudistuneet ja menin kotisivuilleni (www.robbiewilliams.com) ne olivatkin sivut (www.whatsyourfuture.com)! Löysin sieltä kummiskin Trippingin, myöhemmin Make Me Pure ja lopuksi koko videon! Odotin yhtenä iltana 22.30 asti että saisin kattoo Trippingin ja sain! Mä oon vasta 94 syntynyt mutta ei haittaa! Mä oon 2002 vuodesta asti ollu ihan hulluna Robbieeseen, ja aina halunnu tavata sen, käydä keikalla, saada nimmari yms. Mulla on 7 € lehti, 4 levyä, yx single (Feel).. Ja tällä hetkellä kirjastosta lainassa Greatest Hits nuotti.. HeH! Toivottavasti toiveeni käyvät toteen..:)

• Mie vaan
        RW<3 kirjoitti:

First they ingnore you, then laugh at you and hate you...
        IHANA LAULu!! Kun en vielä kuullut sivujen olevan uudistuneet ja menin kotisivuilleni (www.robbiewilliams.com) ne olivatkin sivut (www.whatsyourfuture.com)! Löysin sieltä kummiskin Trippingin, myöhemmin Make Me Pure ja lopuksi koko videon! Odotin yhtenä iltana 22.30 asti että saisin kattoo Trippingin ja sain! Mä oon vasta 94 syntynyt mutta ei haittaa! Mä oon 2002 vuodesta asti ollu ihan hulluna Robbieeseen, ja aina halunnu tavata sen, käydä keikalla, saada nimmari yms. Mulla on 7 € lehti, 4 levyä, yx single (Feel).. Ja tällä hetkellä kirjastosta lainassa Greatest Hits nuotti.. HeH! Toivottavasti toiveeni käyvät toteen..:)

Aivan mielettömän upea biisi! 5 tähteä. Tosi koukuttava. Parasta Robbieta heti Angelsin jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 99
      1736
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1494
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1427
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      58
      1346
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1308
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      847
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      781
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    Aihe