Minulla on vähän yli kaksi viikkoa vanha tyttö.Tietääkö kukaan voiko DDS-junioria antaa tämän ikäiselle?.Ja miten nopeasti vaikuttaa jos on apua?.Onko haittaa jos kysymys ei olekkaan vatsavaivoista?.Kokeilin itse Disflatyl merkkistä vatsavaiva lääkettä,ei kuitenkaan ollut apua enemmänkin haittaa.Apteekista neuvoivat ostamaan koska cuplaton merkkinen oli loppu..Kiitos jo etukäteen vastauksista.. :).
neuvoja pian...
2
1102
Vastaukset
- DDS-juniorista
Kipin kapin lastenlääkärin kanssa juttelemaan. Vatsavaivat ovat tuossa iässä melko tavallisia, koska suolisto ei ole vielä täysin kehittynyt. Mutta aina vatsavaivoja ei kannata heti ensimmäisenä hoitaa erilaisilla valmisteilla. Uudet aineet elimistössä voivat aiheuttaa aivan samanlaisen reaktion kuin maitokin: lisää vatsavaivoja.
DDS-junior on maitohappobakteerivalmiste. Jos vatsavaivat johtuvat orastavasta maitoallergiasta, valmiste vain pahentaa vaivoja.
Juttele lääkärin kanssa mikä valmiste sopii teidän vauvalle, miten kauan sitä annetaan ja miten seuranta järjestetään. Ennen valintaa on hyvä tarkistaa vauvan iho ja muut mahdolliset oireet. - Nimetön
Sinne jäi meidänkin koliikki, 2 käynnillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043