Somalijoukko ryösti kaupan

Hesari, Julkaistu 7:54

http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101980854433

Lainaus:

"HELSINKI. Nuorisojoukko ryösti maanantai-iltana Helsingin Kruununhaassa sijaitsevan ruokakaupan puukolla uhaten.
Ryöstö tapahtui hieman ennen kello 21:tä Liisankadun K-pikkolossa. Ryöstäjät saivat mukaansa kaupan kassan.

Joukossa oli kymmenkunta 15-20-vuotiasta somalinuorukaista, poliisi kertoo. Ryöstön jälkeen tekijät hajaantuivat eri suuntiin.
Ryöstäjien etsimiseen osallistui 6-7 poliisipartiota, ja kolme epäiltyä päätekijää saatiin kiinni vielä illan aikana. Myös osa ryöstösaaliista saatiin takaisin.

Poliisi jatkoi tiistain vastaisena yönä tapauksen selvittelyä ja muiden ryöstäjien etsintää.
Mahdollisista ryöstöön liittyvistä havainnoista voi ilmoittaa Helsingin poliisin väkivaltarikosyksikköön."

5

1251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamulover

rasisti ole sina

• V.Kontio

Fiksua, esimmillään 500€ / 10 henkilölle = 50€ per nassu.

Ja jos kaikki ollut kaupassa sisällä niin en voi kun nauraa!

Ja naurankin!

//sori en ole rasisti, mutta toi kertoo jostakin//

• a. jukola

siis jos tänne tulee jostain vitun arabiasta niitä asfaltinpaikkoja ryöstelemään niin siinä vaiheessa pitäis tyrkätä lentokoneeseen ja takaisin kotimaata kohti vaikka siellä olisi kuinka huonot oltavat.
        miksi meidän täytyisi sietää niitä täällä, onhan suomessakin ollut sotaa ja vaikka mitä ennenkuin suomalaiset voittivat maan itselleen!
        jos osaavat olla kunnolla ja tehdä töitä niin olkoon täällä mutta muuten helvettiin

• huu-to
        a. jukola kirjoitti:

siis jos tänne tulee jostain vitun arabiasta niitä asfaltinpaikkoja ryöstelemään niin siinä vaiheessa pitäis tyrkätä lentokoneeseen ja takaisin kotimaata kohti vaikka siellä olisi kuinka huonot oltavat.
        miksi meidän täytyisi sietää niitä täällä, onhan suomessakin ollut sotaa ja vaikka mitä ennenkuin suomalaiset voittivat maan itselleen!
        jos osaavat olla kunnolla ja tehdä töitä niin olkoon täällä mutta muuten helvettiin

Melko PALJON ELLEI TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!

• camoon
        huu-to kirjoitti:

Melko PALJON ELLEI TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!

että mitä töitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      91
      5248
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4086
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2209
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe