tarkoitus saada pienen kylppärin millimetrit käyttöön... Vinkkejä mistä -- millä valmistajilla - kulmalavuaareja tai muuten pienikok lavuaari jossa kädet pesisi.... Jos nykyistä isohkoa pienentäisi ja sijainti kulmaan voisi haaveilla suihkun tilaan sijoittavansa -- kun remppa joka tapauksessa tulossa
pieni kulma-allas
3
3007
Vastaukset
- nyt muistaa
Mutta mene rautakauppaan sieltä saa eri valmistajien esitteitä, joissa on altaiden koot.
Itse löysimme k-raudan kautta lasten pikku vessaan söpön kulma-altaan entisen ammeen tilalle. - Duravit
Duravit altaita, meilahdesta, Balneumista
- max4u
Pieniä kivoja altaita näin Habitaressa ainakin solitekin arc.design -mallistossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667