Tanssijoiden deitti

Daami

Sattuisiko tämän lukemaan joku, joka tietää myös netin deittipalstoista. Tekisi mieli löytää tanssimisesta pitävää treffiseuraa, mutta en tiedä että minne ilmoitus kannattaa laittaa?

29

4550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätä

      Suomi24 ja Treffit, laita harrastuksiin tai muualla tekstiin sitten tanssi.

    • tykkää

      Onko teillä miehillä tansseissa vain tanssi mielessä?

      • Mies Keski-Suomesta

        Täytyy myöntää että välillä keskittyminen itse tanssiin herpaantuu ja ajatukset lähtevät harhailemaan muualle. Se vähän daamista kiinni miten käy.


      • jutut
        Mies Keski-Suomesta kirjoitti:

        Täytyy myöntää että välillä keskittyminen itse tanssiin herpaantuu ja ajatukset lähtevät harhailemaan muualle. Se vähän daamista kiinni miten käy.

        Sitä mieltä minäkin olen, ei se tanssi yksinään, mutta se naisen lähellä olo saa sen kiehtovaksi


      • Mies
        Mies Keski-Suomesta kirjoitti:

        Täytyy myöntää että välillä keskittyminen itse tanssiin herpaantuu ja ajatukset lähtevät harhailemaan muualle. Se vähän daamista kiinni miten käy.

        Osa naisista kovaan ääneen väittää että ovat vain tanssimassa. Ei kai sekään kaikkien kohdalla pidä paikkaansa, vai pitääkö sittenkin?


      • Jell0na
        Mies kirjoitti:

        Osa naisista kovaan ääneen väittää että ovat vain tanssimassa. Ei kai sekään kaikkien kohdalla pidä paikkaansa, vai pitääkö sittenkin?

        Varmaan aika moni muukin sinkku on samanlaisella asenteella liikenteessä, kuin minä. Periaatteessa olen lavalla "vain" tanssimassa, mutta avoimin mielin; jos joku sopiva tapaus sattuisi vaikka tulemaan vastaan. Totuuden nimissä täytyy kyllä myöntää, että näitä tapauksia kohdalle sattuu varsin harvoin...


      • tanssimies
        Mies Keski-Suomesta kirjoitti:

        Täytyy myöntää että välillä keskittyminen itse tanssiin herpaantuu ja ajatukset lähtevät harhailemaan muualle. Se vähän daamista kiinni miten käy.

        Miten te naiset suhtaudutte hyvin tanssivaan mieheen, jolla alkaa jöpöttää kesken tanssimisen. Tilannehan on vaikea ja sitä on monesti mahdoton hillitä nopeasti. Turvaväliä teitysti voi jättää, ettei daami huomaisi. Mutta silloin vienti kärsii.


    • herra miekkonen

      Pitääkö sitä treffiseuraa välttämättä juuri netistä etsiä?
      Mitä ilmeisimmin löytäisit deittiseuraa tanssilavoilta tai tanssiravintolasta. Samalla voit varmistaa, että deittisi osaa myös tanssia ja on muutenkin olemukseltaan sinua miellyttävä.

      • Mies

        Ainakaan vähänkin nuoremmissa (alle 30v) jokaikinen tyttö tuntuu olevan vähintäänkin kihloissa, ellei jo äiti. Näin siis lavoilla.

        Ne vapaat naiset ovat sitten jo kerran eronneita.. yli 3-kymppisiä. (Itse parinkymmenen)


      • tanssimies
        Mies kirjoitti:

        Ainakaan vähänkin nuoremmissa (alle 30v) jokaikinen tyttö tuntuu olevan vähintäänkin kihloissa, ellei jo äiti. Näin siis lavoilla.

        Ne vapaat naiset ovat sitten jo kerran eronneita.. yli 3-kymppisiä. (Itse parinkymmenen)

        Haittaako se jos nainen on äiti tai varattu? Jos hän kuitenkin on yksin tanssimassa ja etsii seuraa, niin kyllähän hänestä silloin joku mies seuraa saa. Ei kai se nykyään ole este seuranhaulle iltaisin ja öisin jos vaikka onkin varattu. Mies voi olla matkoilla tai sitten vaan sopii jatkot alkavaksi riittävän aikaisin, että ehtii kotiin samaan aikaan kuin mitä olisi jos olisi ollut tansseissa loppuun asti.

        Käsittääkseni tanssilavoilla on käytäntö, että juttua ei levitellä vaikka naimisissa olevakin pussailee siellä vierasta miestä.


      • Emile
        tanssimies kirjoitti:

        Haittaako se jos nainen on äiti tai varattu? Jos hän kuitenkin on yksin tanssimassa ja etsii seuraa, niin kyllähän hänestä silloin joku mies seuraa saa. Ei kai se nykyään ole este seuranhaulle iltaisin ja öisin jos vaikka onkin varattu. Mies voi olla matkoilla tai sitten vaan sopii jatkot alkavaksi riittävän aikaisin, että ehtii kotiin samaan aikaan kuin mitä olisi jos olisi ollut tansseissa loppuun asti.

        Käsittääkseni tanssilavoilla on käytäntö, että juttua ei levitellä vaikka naimisissa olevakin pussailee siellä vierasta miestä.

        Suudelmathan kuuluu tanssin tulkintaan.


      • tavallinen mies
        Emile kirjoitti:

        Suudelmathan kuuluu tanssin tulkintaan.

        Hyvin harva mies suudelman ottaa tanssi tulkintana, uskoisin. Kyllä se kuitenkin suurimmalle osalle on osoitus seksuaalisesta kiinnostuksesta.

        Ja ei kai aikuisten oikeasti takapuolen silittelykään ole tanssin tulkintaa. Tosin sellaiseksihan se lienee tapana naamioida tai väittää.


      • vain tanssia
        tavallinen mies kirjoitti:

        Hyvin harva mies suudelman ottaa tanssi tulkintana, uskoisin. Kyllä se kuitenkin suurimmalle osalle on osoitus seksuaalisesta kiinnostuksesta.

        Ja ei kai aikuisten oikeasti takapuolen silittelykään ole tanssin tulkintaa. Tosin sellaiseksihan se lienee tapana naamioida tai väittää.

        Hei olen alle 40 vuotias ja tosiaankin äiti ja naimisissa oleva. Käyn paljon tanssimassa yleensä kyllä tanssiravintoloissa, mutta lavallakin olen käynyt. Tanssiravintoloissa sen takia koska se touhu on siellä rennompaa, kuin rivissä seistä lavan ääressä. Tykkään paljon tanssimisesta, mutta vielä en osaa kaikkia tansseja. Mieli tekisi, mutta ei ole vakiparia, jonka kanssa harjoittelisi. Kun käyn tanssimassa niin lähden vain tanssin takia. En tosiaankaan hae miesseikkailua, sillä olenhan naimisissa. Mutta mies ei osaa tanssia eikä tule ikinä opettelemaankaan useasta pyynnöstäni huolimatta. Mutta eihän ketään voi pakottaa, ymmärrän sen nyt. Miehille teen heti selväksi että olen naimisissa ja tullut vain tanssimisen ilosta, joten minusta se on reilua sanoa suoraan, ettei tule väärinymmärryksiä. Ainahan sitä yritetään vaikka mitä, mutta tanssi on tanssia. Hyvää syksyä kaikille tanssimisesta pitäville!


      • ...ei tarvita
        vain tanssia kirjoitti:

        Hei olen alle 40 vuotias ja tosiaankin äiti ja naimisissa oleva. Käyn paljon tanssimassa yleensä kyllä tanssiravintoloissa, mutta lavallakin olen käynyt. Tanssiravintoloissa sen takia koska se touhu on siellä rennompaa, kuin rivissä seistä lavan ääressä. Tykkään paljon tanssimisesta, mutta vielä en osaa kaikkia tansseja. Mieli tekisi, mutta ei ole vakiparia, jonka kanssa harjoittelisi. Kun käyn tanssimassa niin lähden vain tanssin takia. En tosiaankaan hae miesseikkailua, sillä olenhan naimisissa. Mutta mies ei osaa tanssia eikä tule ikinä opettelemaankaan useasta pyynnöstäni huolimatta. Mutta eihän ketään voi pakottaa, ymmärrän sen nyt. Miehille teen heti selväksi että olen naimisissa ja tullut vain tanssimisen ilosta, joten minusta se on reilua sanoa suoraan, ettei tule väärinymmärryksiä. Ainahan sitä yritetään vaikka mitä, mutta tanssi on tanssia. Hyvää syksyä kaikille tanssimisesta pitäville!

        Kummallisen sitkeässä elää käsitys, että tansseja pääsee opettelemaan vain parin kanssa.

        Tanssilavojen ja -talojen maksuttomille tanssitunneille voi mennä hyvin ilman paria - sieltä niitä kyllä sitten löytyy.

        Lavatanssiseurojen kursseille ei edellytetä pareja, ja on myös tanssikouluja, joihin voi mennä yksikseen.

        Kaikilta kursseilta löytyy tulevia tanssikavereita.


      • ...suudelma
        Emile kirjoitti:

        Suudelmathan kuuluu tanssin tulkintaan.

        Erottaisin toisistaan suukon ja suudelman. Poskisuukko kiitokseksi tanssinautinnosta kuuluu tanssin tulkintaan, mutta ei suudelma suulle.


      • herrasmies
        ...ei tarvita kirjoitti:

        Kummallisen sitkeässä elää käsitys, että tansseja pääsee opettelemaan vain parin kanssa.

        Tanssilavojen ja -talojen maksuttomille tanssitunneille voi mennä hyvin ilman paria - sieltä niitä kyllä sitten löytyy.

        Lavatanssiseurojen kursseille ei edellytetä pareja, ja on myös tanssikouluja, joihin voi mennä yksikseen.

        Kaikilta kursseilta löytyy tulevia tanssikavereita.

        Taitaa olla niin, että tanssiasioissa on aina enemmän naisia joilla ei ole paria. Siis miehelle kyllä löytyy pari, mutta naiselle ei niin helposti löydykään. Lisäksi nainen monesti asettaa tiukempia vaatimuksia ihmissuhteilleen kuin mies.


      • Herrasmies
        ...suudelma kirjoitti:

        Erottaisin toisistaan suukon ja suudelman. Poskisuukko kiitokseksi tanssinautinnosta kuuluu tanssin tulkintaan, mutta ei suudelma suulle.

        Nimenomaan näin, kyllä pienen suukon voi sallia, mutta suudelma ja varsinkin kielisuudelma on jo sellaista himokasta viettelyä.


      • ...ei tarvita
        herrasmies kirjoitti:

        Taitaa olla niin, että tanssiasioissa on aina enemmän naisia joilla ei ole paria. Siis miehelle kyllä löytyy pari, mutta naiselle ei niin helposti löydykään. Lisäksi nainen monesti asettaa tiukempia vaatimuksia ihmissuhteilleen kuin mies.

        Olen dame-iässä oleva vapaa nainen. Nytkin nilkat ovat väsyksissä tanssimisesta.

        Tarkoitin ennen kaikkea sitä, että tanssiharrastuksen aloittamiseen sen paremmin kuin tansseissa käymiseen ei tarvita vakinaista paria; tanssikavereita löytyy kursseilta sekä tanssipaikoilta - naisten määrästä riippumatta. Se on vain itsestä ja asenteesta kiinni.


      • noin
        ...ei tarvita kirjoitti:

        Olen dame-iässä oleva vapaa nainen. Nytkin nilkat ovat väsyksissä tanssimisesta.

        Tarkoitin ennen kaikkea sitä, että tanssiharrastuksen aloittamiseen sen paremmin kuin tansseissa käymiseen ei tarvita vakinaista paria; tanssikavereita löytyy kursseilta sekä tanssipaikoilta - naisten määrästä riippumatta. Se on vain itsestä ja asenteesta kiinni.

        Ei kaikille naisille ole miehiä tarjolla. Tanssipaikka on julma ja vain halutuimmat pärjää parhaiten.


      • ...ei tarvita
        noin kirjoitti:

        Ei kaikille naisille ole miehiä tarjolla. Tanssipaikka on julma ja vain halutuimmat pärjää parhaiten.

        Saattaa näyttää tuolta, kun liikkuu etelän isoimpien kaupunkien liepeillä, mutta muualla Suomessa saattaa lavalla joskus jopa olla enemmän miehiä kuin naisia. Lisäksi miehiä on tänä syksynä tullut selvästi aikaisempaa enemmän kursseille.

        Tanssi-iltaa ei vietetä yhden miehen kanssa, ja levätäkin pitää. Kaikille, jotka kehittävät tanssitaitoaan, riittää tanssittajia.


      • Mies
        Emile kirjoitti:

        Suudelmathan kuuluu tanssin tulkintaan.

        Minunkin kanssani sopii tulla tulkitsemaan :D
        -En ole koskaan nähnyt lavoilla tälläistä tulkintaa, taidat olla ravintoloiden kävijä.(Ja siksi en puhuisi enää "vain tanssin tulkinnasta") Ja kyllä, käyn monta kertaa viikossa lavoilla.


      • suhtaudut
        vain tanssia kirjoitti:

        Hei olen alle 40 vuotias ja tosiaankin äiti ja naimisissa oleva. Käyn paljon tanssimassa yleensä kyllä tanssiravintoloissa, mutta lavallakin olen käynyt. Tanssiravintoloissa sen takia koska se touhu on siellä rennompaa, kuin rivissä seistä lavan ääressä. Tykkään paljon tanssimisesta, mutta vielä en osaa kaikkia tansseja. Mieli tekisi, mutta ei ole vakiparia, jonka kanssa harjoittelisi. Kun käyn tanssimassa niin lähden vain tanssin takia. En tosiaankaan hae miesseikkailua, sillä olenhan naimisissa. Mutta mies ei osaa tanssia eikä tule ikinä opettelemaankaan useasta pyynnöstäni huolimatta. Mutta eihän ketään voi pakottaa, ymmärrän sen nyt. Miehille teen heti selväksi että olen naimisissa ja tullut vain tanssimisen ilosta, joten minusta se on reilua sanoa suoraan, ettei tule väärinymmärryksiä. Ainahan sitä yritetään vaikka mitä, mutta tanssi on tanssia. Hyvää syksyä kaikille tanssimisesta pitäville!

        Kun käyt ravintoloissa ja vain tanssimassa, niin pahastutko jos sinua yritetään vietellä? Vai otatko sellaisen ennemminkin imartelevana. Tarkoitan tässä asiallista ja siistiä miestä, joka toki ymmärtää senkin että kaikki naiset eivät ole vieteltävissä. Menettääkö tälläinen mies mahdollisuuden tanssia kanssasi jos yrittelee?


      • tanssiva äiti
        suhtaudut kirjoitti:

        Kun käyt ravintoloissa ja vain tanssimassa, niin pahastutko jos sinua yritetään vietellä? Vai otatko sellaisen ennemminkin imartelevana. Tarkoitan tässä asiallista ja siistiä miestä, joka toki ymmärtää senkin että kaikki naiset eivät ole vieteltävissä. Menettääkö tälläinen mies mahdollisuuden tanssia kanssasi jos yrittelee?

        Yleensä se ei haittaa, jos mies ei ole kännissä. Kerron vain miehelle asiallisesti että en hae muuta kuin tanssiseuraa. Mutta jos hän tulee hakemaan vielä tanssimaan niin tottakai lähden, se ei ole este jos tanssi sujuu muuten.


      • lisäksi
        suhtaudut kirjoitti:

        Kun käyt ravintoloissa ja vain tanssimassa, niin pahastutko jos sinua yritetään vietellä? Vai otatko sellaisen ennemminkin imartelevana. Tarkoitan tässä asiallista ja siistiä miestä, joka toki ymmärtää senkin että kaikki naiset eivät ole vieteltävissä. Menettääkö tälläinen mies mahdollisuuden tanssia kanssasi jos yrittelee?

        Niin onhan se imartelevaa että mies pitää viehättävänä ja usein kuulenkin että miksi melkein kaikki ihanat naiset on varattuja. Ja ihmetelee vielä lisäksi sitä miten mies päästää vaimonsa tanssimaan... Mutta luottamus avioliitossakin on kaiken A ja O. Kaikkee hyvää sulle!!


      • kummastelen
        tanssiva äiti kirjoitti:

        Yleensä se ei haittaa, jos mies ei ole kännissä. Kerron vain miehelle asiallisesti että en hae muuta kuin tanssiseuraa. Mutta jos hän tulee hakemaan vielä tanssimaan niin tottakai lähden, se ei ole este jos tanssi sujuu muuten.

        Ei kai känni ole sama kuin viettely?


      • äiti
        kummastelen kirjoitti:

        Ei kai känni ole sama kuin viettely?

        No ei tosiaankaan ole. Herrasmiehethän ne yleensä yrittää vietellä näinhän se on. Ne jotka juovat paljon niin eivät tosiaankin viettele vaan töksäyttävät ehdotuksensa yleensä suoraan. Sulle "kummastelen" nimimerkki tiedoksi että en enää pitkään aikaan ole käynyt äidinkielen tunnilla joten varmaankin vastauksessani oli hiukan haparointia, mut tää on elämää ja kirjoitin mielipiteeni tost noin vain enkä miettinyt toista kertaa.....


      • Nuorimiesx
        Mies kirjoitti:

        Ainakaan vähänkin nuoremmissa (alle 30v) jokaikinen tyttö tuntuu olevan vähintäänkin kihloissa, ellei jo äiti. Näin siis lavoilla.

        Ne vapaat naiset ovat sitten jo kerran eronneita.. yli 3-kymppisiä. (Itse parinkymmenen)

        Kyllä eronnut yli 30v nainenkin tuntuu tosi ihanalta. Lavoilta toki seuraa löytyy, mutta paremmin netin chäteistä ;)


    • Nuori_mies

      Minä monesti vertaan ravintolaa siihen, tuntuuko ilta onnistuneemmalta kuin chättäilyilta kotona. Mitenkä on noiden tanssilavojen laita? Olen kuullut puhuttavan paljonkin tanssinetistä ja sen aktiivisista jäsenistä. Mutta käykö siellä lavoilla myös vapaamielisempien chättien asiakkaita? Mä ainakin tykkään enempi chätistä kun ne on enemmän livehommaa.

    • Anonyymi

      Ilmoituksen voi laittaa vaikka supermarketin ilmoitus taululle, josseon hyvin laadittu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1656
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1148
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1136
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1031
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      952
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      937
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      824
    Aihe