...liittyä Kennelliittoon vaikka ei omistakaan rotukoiraa ja on muutenkin ihan "tavallinen pulliainen"?
Kannattaako...
7
562
Vastaukset
- cat70
voihan kennelliiton jäsenenä olla vaikkei olisi koiraa ollenkaan, ja saat Koiramme lehden kotiin kannettuna.
- Seropin omistaja
Koiramme-lehden ja alennuksia,kannattaa liittyä.Itse mietin myös tuota liittymistä aika kauan (en omista rotukoiraa),mutta päätin lopulta liittyä,tulee kohta n. kolme vuotta täyteen jäsenenä.Sekarotuisen voi myös rekisteröidä ns. FIX-rekisteriin kennelliittoon,en tiedä tulisiko tässä jotain alennusta,kun on jäsen...Tässä sinulle jotain tietoa :)
...rekisteröinnin ohessa ajattelin liittyä. Jäsenet mielestäni saavat siitä alennusta. Eli tuon omistajatodistushakemuksen avullako seropi sitten rekataan FIXiin?
- toki
Jo pelkästään Koiramme-lehti on hyvä ja mitään lehteä et saa tuohon hintaan.
Sekarotuisen omistajatodistus Kennelliitosta maksaa
18.50 euroa/jäsen
25.20 euroa/ei jäsen - näin ja näin
MarzaH kirjoitti:
...rekisteröinnin ohessa ajattelin liittyä. Jäsenet mielestäni saavat siitä alennusta. Eli tuon omistajatodistushakemuksen avullako seropi sitten rekataan FIXiin?
Kennelliitto pitää tiedostoa sekarotuisista/rekisteröimättömistä koirista.
Tiedot tallennetaan omistajan tekemän kirjallisen ilmoituksen perusteella = FIX rekisteri.
Tämän ilmoituksen perusteella sinulle lähetetään se omistajatodistus,
tunnistusmerkintää varten!!
koiramme lehti on tosi hyvä ja suurin osa jäsenistä on tavallisia tallaajia.
...jo =) Harmi vaan kun tuo syyskuun lehti tulee vasta lokakuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243597Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.481765Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö211052Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321019- 60997
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22978Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37869Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173831- 54776
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12703