...liittyä Kennelliittoon vaikka ei omistakaan rotukoiraa ja on muutenkin ihan "tavallinen pulliainen"?
Kannattaako...
7
522
Vastaukset
- cat70
voihan kennelliiton jäsenenä olla vaikkei olisi koiraa ollenkaan, ja saat Koiramme lehden kotiin kannettuna.
- Seropin omistaja
Koiramme-lehden ja alennuksia,kannattaa liittyä.Itse mietin myös tuota liittymistä aika kauan (en omista rotukoiraa),mutta päätin lopulta liittyä,tulee kohta n. kolme vuotta täyteen jäsenenä.Sekarotuisen voi myös rekisteröidä ns. FIX-rekisteriin kennelliittoon,en tiedä tulisiko tässä jotain alennusta,kun on jäsen...Tässä sinulle jotain tietoa :)
...rekisteröinnin ohessa ajattelin liittyä. Jäsenet mielestäni saavat siitä alennusta. Eli tuon omistajatodistushakemuksen avullako seropi sitten rekataan FIXiin?
- toki
Jo pelkästään Koiramme-lehti on hyvä ja mitään lehteä et saa tuohon hintaan.
Sekarotuisen omistajatodistus Kennelliitosta maksaa
18.50 euroa/jäsen
25.20 euroa/ei jäsen - näin ja näin
MarzaH kirjoitti:
...rekisteröinnin ohessa ajattelin liittyä. Jäsenet mielestäni saavat siitä alennusta. Eli tuon omistajatodistushakemuksen avullako seropi sitten rekataan FIXiin?
Kennelliitto pitää tiedostoa sekarotuisista/rekisteröimättömistä koirista.
Tiedot tallennetaan omistajan tekemän kirjallisen ilmoituksen perusteella = FIX rekisteri.
Tämän ilmoituksen perusteella sinulle lähetetään se omistajatodistus,
tunnistusmerkintää varten!!
koiramme lehti on tosi hyvä ja suurin osa jäsenistä on tavallisia tallaajia.
...jo =) Harmi vaan kun tuo syyskuun lehti tulee vasta lokakuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491693- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811184
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194997