http://www.yle.fi/urheilu/looppi/id16711.html
No huh huh! Onpa herkkänahkaista touhua! Ei tänne Suomeen saada mitään todellista fanikulttuuria tällämenolla! 'epäasiallista kieltä'.. my ass!
KuPS
5
1810
Vastaukset
- OIKEESSA SORI VAA HÖLÖMÖT
KUPSI ON OIKEES . LAHEN VANIT IHA SIKOJA JA PASKOJA VANIA. FANAATTISIA PASKOI. HUUTAVAT HAISTA VITTU MALINEN , KIIPERVÄT KATOILLE , KIIPEVÄT AIDOISSA,VERKOISSA. AMPUVAT RAKETTIA. POLIISIEN KAA TEKEMISSIS. JA TAPPELEVAT JA NUJAKOIVAT. SIKOJA PAINUKEE VITTUU
- pallo
No voi voi kun nyt lahtelaista suututtaa.. Vai että aitoa fanikulttuuria. Kyllä oli fanikulttuurit kaukana tuosta pelistä, muutama lahtelainen finninaama räkänokka roikkuu suojaverkoissa ja huutelee vittua. sekö sitä fanikulttuuria on...tana!! Kyllä suomessa on monta kunnon kannatusjoukkoa esim HJK, KUPS, TAMU... ei mitkään lahtelais ääliöt, räkänokat, 16vee riehujat sitä fanikulttuuria tee. Kyllä minun puolesta sais olla soihtuja ja kaikkee, mut hommat pitää tehdä tyylillä, eikä niinkuin lahtelaiset....
- fudisfani
https://www.facebook.com/tabechu
Kupsin paras pelaaja! Tykkään!! :) - Anonyymi
Haista paska kups.
- Anonyymi
Raha haisee !Ari Lahti on kova äijä !
En toisaalta ole enen noita sijoittajia jalkapallossakaan ymmärtänyt, mutta kyllähän Lahden Ari on panostanut Kupsiin kuin viimeistä päivää elävä, ja viimein se on alkanut tulostakin tuottaa, toivon kovasti että saa joskus edes rahoilleen vastineen ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453