http://www.yle.fi/urheilu/looppi/id16711.html
No huh huh! Onpa herkkänahkaista touhua! Ei tänne Suomeen saada mitään todellista fanikulttuuria tällämenolla! 'epäasiallista kieltä'.. my ass!
KuPS
5
1810
Vastaukset
- OIKEESSA SORI VAA HÖLÖMÖT
KUPSI ON OIKEES . LAHEN VANIT IHA SIKOJA JA PASKOJA VANIA. FANAATTISIA PASKOI. HUUTAVAT HAISTA VITTU MALINEN , KIIPERVÄT KATOILLE , KIIPEVÄT AIDOISSA,VERKOISSA. AMPUVAT RAKETTIA. POLIISIEN KAA TEKEMISSIS. JA TAPPELEVAT JA NUJAKOIVAT. SIKOJA PAINUKEE VITTUU
- pallo
No voi voi kun nyt lahtelaista suututtaa.. Vai että aitoa fanikulttuuria. Kyllä oli fanikulttuurit kaukana tuosta pelistä, muutama lahtelainen finninaama räkänokka roikkuu suojaverkoissa ja huutelee vittua. sekö sitä fanikulttuuria on...tana!! Kyllä suomessa on monta kunnon kannatusjoukkoa esim HJK, KUPS, TAMU... ei mitkään lahtelais ääliöt, räkänokat, 16vee riehujat sitä fanikulttuuria tee. Kyllä minun puolesta sais olla soihtuja ja kaikkee, mut hommat pitää tehdä tyylillä, eikä niinkuin lahtelaiset....
- fudisfani
https://www.facebook.com/tabechu
Kupsin paras pelaaja! Tykkään!! :) - Anonyymi
Haista paska kups.
- Anonyymi
Raha haisee !Ari Lahti on kova äijä !
En toisaalta ole enen noita sijoittajia jalkapallossakaan ymmärtänyt, mutta kyllähän Lahden Ari on panostanut Kupsiin kuin viimeistä päivää elävä, ja viimein se on alkanut tulostakin tuottaa, toivon kovasti että saa joskus edes rahoilleen vastineen ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471