Olisiko kellään vinkkiä mikä olisi hyvä sänky?
Tällähetkellä on futon, ja se on hieman liian kova selälle (selkä väsyy) ja alkaa olla jo sen verran vanhakin, että pitäisi uusia.
Tiedän että esim. Hästens on hyvä, mutta kun se on niin kamalan kallis.
Kysyin juuri Tempur-sänkyjen hintoja ja ne ovat 160 senttisiä (kombipatja) 1680-2125 €.
Mutta josko jollakulla olisi antaa vinkki: jos olet hankkinut hyvän sängyn viimeaikoina, kerro siitä mulle!
Hyvä sänky
9
17618
Vastaukset
- pro
FAmilon SOLO pussijousitettu patja.
siihen päälle erikois vaahtomuovinen lämpöön reagoiva petauspatja. (en muista mallia)
Huippu paketti jos ei halua kivikovaa patjaa.
Hintakin on kohtuullinen tässä paketissa.
Parhaat hinnat saat . punaisilla logoilla varustetuista huonekaluliikkeistä. (:- ei pääse
eroon millään, jouset pysyy timminä ja unet yhtä hyvät kuin kymmenen vuotta sitten kun sänky oli uusi.
Ainoastaan pitäisi ostaa uusi petauspatja, joskus talvella kostunut ulkona laikukkaaksi, ja muutenkin petari on jo vähän lintta.
laatu maksaa ja köyhän ei ole vara ostaa halpaa
Nim. kahdessa vuodessa pilalla kaksi sotkan sänkyä ( siis ennen hästensiä) - Mik13
Dreamzone tuotteet ovat usein miten halpoja.
- Alli
Osta Jensen,
se tehdään täysin samoilla periaatteilla kuin Hästens, mutta on edullisempi (kallis siis tosin, mutta edullisempi). Sen hevosenjouhista tehdyn petarinkin saa, jos sellaisen haluaa. Meillä oli Hästens reilut 15 vuotta (ja 3 jouhipetaria sinä aikana) ja nyt ostimme vyöhyke-Jensenin. Ei mitään olennaista eroa uuteen Hästensiin paitsi, että tuntuu vähän mukavammalta :) Halusimme nimittäin nyt lateksipetarin (joka tosin maksaa saman kuin jouhipetari), koska tämä pysyy pidempään kuosissaan ja on pehmoisempi, suoraan sanoen miellyttävämpi nukkua.
Käy kokeilemassa Hästensiä ja Jenseniä ja vertaa (myös eri malleja)!
ps. Tempurista (minulla on heidän tyynynsä ja olen tyytyväinen) vielä, jos siihen päädyt, niin siinä voi säästää: osta joku edullisehko -vaikka joku Askon delux...- vyöhykerunkopatja ja PELKKÄ Tempurin paksu petari. Siinä petarissa ne Tempurin hyöty-ominaisuudet ovat. Ja runko ei ole kovin kummoinenkaan, mutta sillä revitään rahaa sisään Tempurille.
Ei ollut Hästens huono (luovuimme siis siitä "takuun" ollessa vielä voimassa), mutta aika ajoi jo ohi siitä meillä. Ihania on taas unet Jensenillä:)
Alli- Nukuttaa
Jos teet vähänkään hommia niin olkipatjalla nukuttaa helevetin hyvin.ei sitä ennen tarvinnu helevetin hevonjouhia. Kyllä jämpti on niin.
- Mik13
Hei
Minulla on kokemusta dreamzonesta ja olen sitä mieltä, että se olisi aika laadukas tuote.
Ostin kerran dreamzone niskatyynyn ja se oli myös laadukas. suosittelisin sitä dreamzonen uutta muotoutuvaa sänkyä PLUS B40-runkopatjaa.
Se on itseasiassa myös suht koht kova mutta mielettömän hyvä selälle.
Ja huom. muotoutuva - paikanpäälle
Sänkykauppaan.
Jos vertailua haet niin
http://www.vuode.info/- tosi kallis sänky
Meillä on 10v vanha Jenssen ja se on vieläkin hyvä.Uusi moottoroitu
Hästens on ollut iso pettymys,liian kova patja vaikka piti olla painojen mukaan ,petauspatja liukuu koko ajan ,moottorin kanssa saa temppuilla joka ilta että toimii ,ei minkäänlaista hinta- laatu suhdetta
- Tyytymätön
Hästensiin olemme erittäin tyytymättömiä ja kaiken lisäksi siitä ei pääse eroon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364590Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763025- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 211501
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851275PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894