MITä Tarkottaa sana oppositio?Oon ymmärtäny ett äse liittyy jotenkin "HÖSKÄILYYN",mut mitä se tarkottaa?kertokaa olkaa niin kilttejä..
mitä tarkoittaa?
9
5140
Vastaukset
- dn-zg
Mitä helvettiä on "HÖTSKÄILY"?
- lenni4a.a
mun ikä ei sit todellakaan ole mikään 4w vaan oon ihan 9!!!!!!jos joku alkaa ihmetelee
- lenni4a.a
höskäily on niinKU viuvih.ja tieroks kaikille mun ikä on ihan 9W!
- voi elämä
Oppositio tarkoittaa sitä perseessäsi olevaa Pattia, joka suurenee ja suurenee. Lääketieteellisiä keinoja sen suurenemiselle ei ole, vaan se kehittyy jatkuvasti kunnes poksahtaa. Oppositio on hengenvaarallinen tauti, johon EI kannata sairastua. Se tarttuu hengitysilman kautta.
Oppo Sitio sana tulee siitä, että et voi Opottaa = puhua Sitiossa = siittää eli tehdä kumpaakaan.
Hakeudu hoitoon jos edes kuvittelet että sulla on se.
- Arski-Patteri
Oppositio tarkoittaa niitä poliittisia puolueita, jotka eivät ole hallituksessa (katso http://www.hallitus.fi). Suomessa oppositiopuolueita ovat nykyään mm. kokoomus, vasemmistoliitto, vihreät ja KD.
En kyllä ymmärrä, miten kysymyksesi liittyy palstan aiheeseen eli kehoon. Ja mitä se höskäily on? - Arski-Patteri
- shakisti
Oppositio on myös shakkiasema, jossa molemmat kuninkaat ovat vastapäätä toisiaan (tietenkin 1 ruutu välissä) ja etu on sillä, joka siirtää jälkimmäisenä.
- professor
Olla oppositiossa= olla vastaan. Esim. psykiatrinen hoito on vaikeaa, jos potilas on oppositiossa sitä kohtaan. Englannin kielen sana opposition tarkoittavat vastakohtaa, vastusta ym.
- Anonyymi
Autan senverranmitä tiedän. Ihmisestä opposiittio on kuinmaansamyynytpersoona eikä juurikaanoleyhteistyöhaluinenmihinkään kieltäytyvä. Voi hyvinkintoisillaollamyösturhautuminen kaikkensayrittää japaskaatuleekäteenjapäälle. Mutta yleensäoppostio tarkoittaa joka asiasta negatiivinenkanta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733