mitä tarkoittaa?

lenni4a.a

MITä Tarkottaa sana oppositio?Oon ymmärtäny ett äse liittyy jotenkin "HÖSKÄILYYN",mut mitä se tarkottaa?kertokaa olkaa niin kilttejä..

9

5248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dn-zg

Mitä helvettiä on "HÖTSKÄILY"?

• lenni4a.a

mun ikä ei sit todellakaan ole mikään 4w vaan oon ihan 9!!!!!!jos joku alkaa ihmetelee

• lenni4a.a

höskäily on niinKU viuvih.ja tieroks kaikille mun ikä on ihan 9W!

• voi elämä

Oppositio tarkoittaa sitä perseessäsi olevaa Pattia, joka suurenee ja suurenee. Lääketieteellisiä keinoja sen suurenemiselle ei ole, vaan se kehittyy jatkuvasti kunnes poksahtaa. Oppositio on hengenvaarallinen tauti, johon EI kannata sairastua. Se tarttuu hengitysilman kautta.

Oppo Sitio sana tulee siitä, että et voi Opottaa = puhua Sitiossa = siittää eli tehdä kumpaakaan.

Hakeudu hoitoon jos edes kuvittelet että sulla on se.

• Arski-Patteri

Oppositio tarkoittaa niitä poliittisia puolueita, jotka eivät ole hallituksessa (katso http://www.hallitus.fi). Suomessa oppositiopuolueita ovat nykyään mm. kokoomus, vasemmistoliitto, vihreät ja KD.

En kyllä ymmärrä, miten kysymyksesi liittyy palstan aiheeseen eli kehoon. Ja mitä se höskäily on?

• Arski-Patteri
      • shakisti

Oppositio on myös shakkiasema, jossa molemmat kuninkaat ovat vastapäätä toisiaan (tietenkin 1 ruutu välissä) ja etu on sillä, joka siirtää jälkimmäisenä.

• professor

Olla oppositiossa= olla vastaan. Esim. psykiatrinen hoito on vaikeaa, jos potilas on oppositiossa sitä kohtaan. Englannin kielen sana opposition tarkoittavat vastakohtaa, vastusta ym.

• Anonyymi

Autan senverranmitä tiedän. Ihmisestä opposiittio on kuinmaansamyynytpersoona eikä juurikaanoleyhteistyöhaluinenmihinkään kieltäytyvä. Voi hyvinkintoisillaollamyösturhautuminen kaikkensayrittää japaskaatuleekäteenjapäälle. Mutta yleensäoppostio tarkoittaa joka asiasta negatiivinenkanta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5776
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3791
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3323
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2758
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2222
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2167
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162