.fi pääte halvin?

Sammen

Moi!
Mistä saa halvin .fi-pääte? Firmalle pistäis saada.
Kiitos etukäteen!
-Sammen-

19

9425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sammen
      • janne

        Huonoja kokemuksia ollut tosta osoite.comin palveluista


      • janne
        janne kirjoitti:

        Huonoja kokemuksia ollut tosta osoite.comin palveluista

        osoite.com lisää hintoihin vielä alv.n 22% joten kyseinen.fi domain tulee maksamaan loppujen lopuksi 54,90 euroa


      • kustannus

        kolme vuotta = 39 24,99 24,99 = 88,98
        Eikä taida sisältää webbihotellia....


    • Piru
    • SCS IT

      .com .net .org - 13 € vuosi
      sisuhallinto 10 € kuukausi jne.

      kirjoita jos haluat enemmän infoa [email protected]

    • koodimestari
      • p.h

        Osoite.com :illa maksaa .fi pääte yksityshenkilöille 39euroa alv sisältyy tähän. tilasin webhotelin sekä .fi verkkotunnuksen ja palvelu toimi heti! lasku tuli vasta noin viikko tilauksen jälkeen. viestintäviraston kautta .fi verkkotunnus maksaa noin 50 euroa.
        Osoite.comilla on myös kesällä 1 euron webhotel tarjous, joka on jopa 12kk voimassa. Halvin webhotelli mihin olen törmännyt, ja toimii paremmin kuin aikaisemmat minun kokeilemani. Lisäkis 1 euron hintaan kuuluu oma verkkotunnus, tosin .fi maksaa erikseen. mutta .com ja net org ja nää perus päätteet ovat samassa hinnassa. Todella hyvä palvelu. Laskutuksen kanssa jopa sovimme uuden eräpäivän kuin olin hukannut laskun. Ystävällistä asiakaspalvelua sekä halvat hinnat.


      • marko hussi
        p.h kirjoitti:

        Osoite.com :illa maksaa .fi pääte yksityshenkilöille 39euroa alv sisältyy tähän. tilasin webhotelin sekä .fi verkkotunnuksen ja palvelu toimi heti! lasku tuli vasta noin viikko tilauksen jälkeen. viestintäviraston kautta .fi verkkotunnus maksaa noin 50 euroa.
        Osoite.comilla on myös kesällä 1 euron webhotel tarjous, joka on jopa 12kk voimassa. Halvin webhotelli mihin olen törmännyt, ja toimii paremmin kuin aikaisemmat minun kokeilemani. Lisäkis 1 euron hintaan kuuluu oma verkkotunnus, tosin .fi maksaa erikseen. mutta .com ja net org ja nää perus päätteet ovat samassa hinnassa. Todella hyvä palvelu. Laskutuksen kanssa jopa sovimme uuden eräpäivän kuin olin hukannut laskun. Ystävällistä asiakaspalvelua sekä halvat hinnat.

        oletko lukenut sopimusehdot? kannattaa, luin ne ennen kuin olin tekemässä tilausta, ja heidän sopimusehtojen mukaan on IRTISANOTTAVA 30 päivää ENNEN uuden sopimuskauden päätyttyä. tämä tarkoittaa sitä että vaikka lähetät viikon ennen palvelun umpeutumista irtisanomiskirjeen he lähettävät laskun seuraavasta 12kk ajasta, vaikka domain olisikin jo siiretty muualle. Tämä ei mielestäni ole hyväntavan kaltaista toimintaa. Miten muka kaikessa arjen hässäkässä voi muistaa tälläisen jutun. Kaikilla ei ole kalenteria koko ajan mukanaan.

        Tuon ensimmäisen vuoden jälkeen hinnat eivät todelakaan ole kilpailukykyisiä, vaan yllätyksenä tulee laskelmieni mukaan noin 100 euron lasku palvelusta. Tämä on aivan liikaa, kyllähän näitä ilmaisia palveluntarjoajia on internet pullollaan.


      • p.h
        marko hussi kirjoitti:

        oletko lukenut sopimusehdot? kannattaa, luin ne ennen kuin olin tekemässä tilausta, ja heidän sopimusehtojen mukaan on IRTISANOTTAVA 30 päivää ENNEN uuden sopimuskauden päätyttyä. tämä tarkoittaa sitä että vaikka lähetät viikon ennen palvelun umpeutumista irtisanomiskirjeen he lähettävät laskun seuraavasta 12kk ajasta, vaikka domain olisikin jo siiretty muualle. Tämä ei mielestäni ole hyväntavan kaltaista toimintaa. Miten muka kaikessa arjen hässäkässä voi muistaa tälläisen jutun. Kaikilla ei ole kalenteria koko ajan mukanaan.

        Tuon ensimmäisen vuoden jälkeen hinnat eivät todelakaan ole kilpailukykyisiä, vaan yllätyksenä tulee laskelmieni mukaan noin 100 euron lasku palvelusta. Tämä on aivan liikaa, kyllähän näitä ilmaisia palveluntarjoajia on internet pullollaan.

        Luin kyllä sopimusehdot, ja ajatteles nyt jos ensimmäinen vuosi on 1 euron niin tottakai se seuraava on kalliimpi senhän jokainen kylähullukin ymmärtää. lasku toiselta vuodelta on muistaakseni 70-80 euron luokkaa ja jos laskee ensimmäisen vuoden mukaan tulee hinnaksi noi 40-50 euro vuotta kohti, tämä ei minusta ole mikään hirveä hinta. minun domainia en kyllä ilmaiseen palveluun laita, siitä on liikaa huonoja kokemuksia. kerran eräs "ilmainen" palveluntarjoaja panttasi verkkotunnustani noin puoli vuotta lisäksi siellä ei ollut kuin sähköpostituki.


      • osoite.com webhotelli
        marko hussi kirjoitti:

        oletko lukenut sopimusehdot? kannattaa, luin ne ennen kuin olin tekemässä tilausta, ja heidän sopimusehtojen mukaan on IRTISANOTTAVA 30 päivää ENNEN uuden sopimuskauden päätyttyä. tämä tarkoittaa sitä että vaikka lähetät viikon ennen palvelun umpeutumista irtisanomiskirjeen he lähettävät laskun seuraavasta 12kk ajasta, vaikka domain olisikin jo siiretty muualle. Tämä ei mielestäni ole hyväntavan kaltaista toimintaa. Miten muka kaikessa arjen hässäkässä voi muistaa tälläisen jutun. Kaikilla ei ole kalenteria koko ajan mukanaan.

        Tuon ensimmäisen vuoden jälkeen hinnat eivät todelakaan ole kilpailukykyisiä, vaan yllätyksenä tulee laskelmieni mukaan noin 100 euron lasku palvelusta. Tämä on aivan liikaa, kyllähän näitä ilmaisia palveluntarjoajia on internet pullollaan.

        minulla myös osoite.comin kautta tilattu webhoteli sekä .fi verkkotunnus, ei mitään moitittavaa silä sain samana päivänä webhotellin toimimaan, ja lasku tuli noin viikkoa myöhemmin postin kautta. nopea palvelua.


      • päälle
        p.h kirjoitti:

        Osoite.com :illa maksaa .fi pääte yksityshenkilöille 39euroa alv sisältyy tähän. tilasin webhotelin sekä .fi verkkotunnuksen ja palvelu toimi heti! lasku tuli vasta noin viikko tilauksen jälkeen. viestintäviraston kautta .fi verkkotunnus maksaa noin 50 euroa.
        Osoite.comilla on myös kesällä 1 euron webhotel tarjous, joka on jopa 12kk voimassa. Halvin webhotelli mihin olen törmännyt, ja toimii paremmin kuin aikaisemmat minun kokeilemani. Lisäkis 1 euron hintaan kuuluu oma verkkotunnus, tosin .fi maksaa erikseen. mutta .com ja net org ja nää perus päätteet ovat samassa hinnassa. Todella hyvä palvelu. Laskutuksen kanssa jopa sovimme uuden eräpäivän kuin olin hukannut laskun. Ystävällistä asiakaspalvelua sekä halvat hinnat.

        kolme vuotta = 39 24,99 24,99 = 88,98
        siihen parkki joka näyttää olevan 2,5€/kk
        tai hotelli 3,99 eka vuosi ja sitten 7,98/kk = 95,76

        Loistava esimerkki hankalasta hinnottelusta.


    • j_i_k_k_a88

      joo vaikka viestintävirasto niitä myöntää niin kannattaa hakea .fi tunnus osoite.com kautta siellä maksaa 39euroa sisältäen alv. kaupan päälle vaikka euron webbihotelli. halvempaa en ole löytänyt

      • todellakaan

        osoite.comissa maksaa REKISTERÖINTI 1. VUOSI sen 39e. Sen jälkeen 25e/vuosi. Eli 3 vuotta maksaa 89 euroa.

        Miten tämä on halvempi kuin suoraan ficoran palvelun kautta otettu 48e/3v.?

        Kannattaa lukea pieni präntti.


      • Gabrielss
        todellakaan kirjoitti:

        osoite.comissa maksaa REKISTERÖINTI 1. VUOSI sen 39e. Sen jälkeen 25e/vuosi. Eli 3 vuotta maksaa 89 euroa.

        Miten tämä on halvempi kuin suoraan ficoran palvelun kautta otettu 48e/3v.?

        Kannattaa lukea pieni präntti.

        Ficora ei tietääkseni hostaa verkkotunnuksia lainkaan. Heiltä saa siis vain itse .fi tunnuksen. Eli mistä ikinä tilaatkaan hostauksen tulee varmaan maksmanaan jotain per vuosi.


    • 47,58

      siihen seuraavat vuodet 24,99 e *1,22 = 30,50
      ja siihen lisää webbihotelli eli hintaa kertyy.

      Verottomia hintoja on tietty kiva mainostaa.
      Mitenköhän on, sallittua vai ei?

      • FI-domain

        Ovh-hosting.fi taitaa olla edullisin: 19,5 euroa per vuosi FI domainista. Sisältää ALV:n.


      • Halvin fi domain
        FI-domain kirjoitti:

        Ovh-hosting.fi taitaa olla edullisin: 19,5 euroa per vuosi FI domainista. Sisältää ALV:n.

        No esim http://www.hostingpalvelu.fi .fi domain maksaa 13 euroa vuosia ja ei tule alvia päälle.


      • kanssa..
        Halvin fi domain kirjoitti:

        No esim http://www.hostingpalvelu.fi .fi domain maksaa 13 euroa vuosia ja ei tule alvia päälle.

        Joudut ostamaan webhotelli-palvelun, minimissään 4 € / kk.

        Ovh-hosting.fi tarjoaa 2,5 € / kk ja ilmainen FI domain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe