Hienoa että Suomi24 keskustelut toivotti Elvis Keskustelupalstan tänne tervetulleeksi !
Kiitos ylläpidolle! Nyt alkaa kovaa keskustelua Vaikuttavasti Rock tähdestä, Elviksestä !
Tervetuloa jo etukäteen Elvis Aaron Presley sivulle!
http://kotisivu.dnainternet.fi/aaron/Elvis_Galleria.htm
Mahtavaa ! ! !
5
396
Vastaukset
- Tommi Tommi
Mua alkaa pikkasen mietityttämään kun sinä linkität omat sivusi jokaiseen elvis keskusteluun jopa sellaisiinkin johon ne ei välttämättä kuulu.(no et ihan kaikkiin) ei sinällä. ne on hyvät sivut mielestäni ja ihan varmasti tosi monen muunkin mut jättäisit nyt pikkasen vähemmälle linkitystä.
- elvistelijä
Kyllä mun mielestä Elvis-linkit kuuluu tänne missä on Elviksestä puhetta. Hyvät sivut sitä paitti.
- Niiin ! !
elvistelijä kirjoitti:
Kyllä mun mielestä Elvis-linkit kuuluu tänne missä on Elviksestä puhetta. Hyvät sivut sitä paitti.
No se on hyvä että sivut ei nyt ihan peestä ole !
En ole vielä pahemmin saanut uutta tietoa sivuilleni mutta teen parhaani ja ajan mukaan !
- poika
homoikoni tuo Elvis, kun ajattelee että, on tuostakin aikaa kun nuo kuvat on otettu
...Mutta Legendalla Legendan vaatteet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106